Ach ja, ouderwetse sit-in, moet dan ook idd gewoon kunnen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:03 schreef sp3c het volgende:
deze mensen ook niet he, die zijn gewoon in de lobby gaan zitten
Was rens daar ook?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:03 schreef sp3c het volgende:
deze mensen ook niet he, die zijn gewoon in de lobby gaan zitten
ik weet niet wie rens isquote:
Sja, verschil is wel dat die mensen opkomen voor iets in eigen land, iets waar de regering verplicht is om voor te zorgen, eigen volk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:19 schreef Idisrom het volgende:
Als dit In Hong Kong gebeurt, dan vinden wij de bezetters sympathiek.
Het zijn anarchisten die onze democratie om zeep willen helpen. Ik zeg het jequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:19 schreef Idisrom het volgende:
Als dit In Hong Kong gebeurt, dan vinden wij de bezetters sympathiek.
potverdikkeme!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zijn anarchisten die onze democratie om zeep willen helpen. Ik zeg het je
Ik val Iran niet aan. Ik zeg alleen dat het Westen echt niet Iran aan gaat pakken op het moment dat Iran tegen IS gaat vechten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Niemand heeft het over het 'platgooien' van Iran. Iran heeft vanaf het begin van het Syrische conflict al geroepen dat het Westen moet stoppen met het bewapenen van terroristen en 'gematigde rebellen' en dat het anders fout zou lopen. Ondanks dit alles is Iran ook het enige land in de regio dat bereid is om ook ECHT tegen ISIS te vechten en alle partijen die tegen ISIS vechten direct te bewapenen en steunen. Beetje raar om nu de verantwoordelijkheid bij Iran te leggen. Ze worden echter wel aangevallen om hun steun aan Syrië in de strijd tegen terreur.
De landen die zo enthousiast waren over de Syrische revolutie en rebellen hebben hier schuld aan en zijn de enige verantwoordelijken. De landen die onder het mom van 'vrijheid' allerlei terroristisch gespui een extreem radicale ideologie hebben laten ontwikkelen, onder hun neuzen.
Nederland had voor deze actie al besloten om haatbaarden in Irak te bombarderen. Beetje bij de les blijven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:48 schreef TeenWolf het volgende:
De intimidatie heeft geholpen, Nederland is gezwicht voor de bezetting en bombardeert nu op commando van de bezetters in Irak.
Ze hebben er vaart in gezet, praat niet zo arrogant met je 'bij de les blijven' geile kanariepiet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nederland had voor deze actie al besloten om haatbaarden in Irak te bombarderen. Beetje bij de les blijven.
Was al besloten. Beetje op blijven letten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:54 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ze hebben er vaart in gezet, praat niet zo arrogant met je 'bij de les blijven' geile kanariepiet.
Ze hebben er vaart in gezet tweety.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Was al besloten. Beetje op blijven letten.
nee, dit staat los van elkaarquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:57 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ze hebben er vaart in gezet tweety.
Dat hebben ze niet. Ik snap dat jij als notoire Koerdenhater en IS fanboy gefrustreerd bent, maar dingen zijn zoals ze zijn. Bij de les blijven. Mèèèèhquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:57 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ze hebben er vaart in gezet tweety.
Het zal wel 'toeval' zijn inderdaad, de week duurde nog lang, maar ok ik geeft het de voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee, dit staat los van elkaar
het was altijd al de verwachting dat onze toestellen ergens deze week iets stuk zouden gaan maken
IS fanboy als iemand het niet met je eens is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet. Ik snap dat jij als notoire Koerdenhater en IS fanboy gefrustreerd bent, maar dingen zijn zoals ze zijn. Bij de les blijven. Mèèèèh
het is volgens mij niet eens mogelijk om in zo'n korte tijd te besluiten iets te bombarderen en de toestellen gevechtsklaar en in de lucht boven het doel te krijgenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:59 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Het zal wel 'toeval' zijn inderdaad, de week duurde nog lang, maar ok ik geeft het de voordeel van de twijfel.
Het is al tijden duidelijk dat jij een IS fanboy bent. Wel bij de les blijven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:00 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
IS fanboy als iemand het niet met je eens is.En jij bent een moslimhater
spitfiresquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is volgens mij niet eens mogelijk om in zo'n korte tijd te besluiten iets te bombarderen en de toestellen gevechtsklaar en in de lucht boven het doel te krijgen
zijn geen spitfires ofzo
Volgens jou zijn alle Turken IS fans, dan ben jij een pvv'er net als 'alle Nederlanders' kneusje.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is al tijden duidelijk dat jij een IS fanboy bent. Wel bij de les blijven.
Ik denk dat het expres door de NAVO is 'laten vallen'.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:03 schreef sp3c het volgende:
althans, het zal wel mogelijk zijn maar de noodzaak voor zoveel gehaast is er nu ook weer niet want Kobani is niet ineens gered als je een tank in Irak stukschiet
wat de bommen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:04 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik denk dat het expres door de NAVO is 'laten vallen'.
De stad, de NATO is echt wel machtig genoeg om 1 klein stadje te beschermen.quote:
de NATO heeft niets met Syrie te maken op dit momentquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
De stad, de NATO is echt wel machtig genoeg om 1 klein stadje te beschermen.
Het mandaat was volgens mij ook omzeild in Kosovo destijds toch?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
de NATO heeft niets met Syrie te maken op dit moment
geen mandaat voor
geen NATO mandaatquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:07 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Het mandaat was volgens mij ook omzeild in Kosovo destijds toch?
Laat ze er dan vaart in zetten, maar ik denk dat Rusland en China de boel verstieren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen NATO mandaat
de lidstaten hebben simpelweg nog niet voor het uitbreiden van de acties in Syrie gestemd (alle lidstaten moeten voorstemmen) omdat een deel daar goedkeuring van de VN voor wil hebben
maar dat is technisch gezien niet nodig idd, een JA van elke lidstaat wel ... tot die tijd kan de NATO niet in actie komen boven Syrie
Dat hangt af van de tactiek en dus hoeveel water de VS bij de wijn wil doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:11 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Laat ze er dan vaart in zetten, maar ik denk dat Rusland en China de boel verstieren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |