Komen nu over als een stel hooligans en nergens is duidelijk welke boodschap ze nou wilden verkondigen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde. Dit gaat ze weinig goeds doen denk ik.
NOS slaapt nog.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom kan ik geen livestream vinden
NOS is wakkerquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:40 schreef beantherio het volgende:
[..]
De hele Nederlandse journalistiek ligt al op 1 oor
twitter:NOS twitterde op maandag 06-10-2014 om 22:39:26In Den Haag is het gebouw van de Tweede Kamer bestormd door een grote groep actievoerders: http://t.co/0B7yBBnd3M reageer retweet
Journalisten hebben we nauwelijks in Nederland.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:40 schreef beantherio het volgende:
[..]
De hele Nederlandse journalistiek ligt al op 1 oor
Genocidequote:Op maandag 6 oktober 2014 22:40 schreef Caland het volgende:
Maar waar protesteerden ze dan precies tegen?
ISIS, de autonome Koerdische regio in Noord-Irak verliest terrein omdat IS bezig is met opmarcheren. Toevallig is Arbil een van de welvarende steden in Irak en dat ligt volgens mij niet toevallig in Irak-Koerdistan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:40 schreef Caland het volgende:
Maar waar protesteerden ze dan precies tegen?
Ha kijk, de rode lampjes branden. Daar durven ze zeker niet voorbij te steken.quote:
Ja maar de tweede kamer heeft toch F16's die richting opgestuurd enzulks?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
ISIS, de autonome Koerdische regio in Noord-Irak verliest terrein omdat IS bezig is met opmarcheren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |