Hij heeft zeker een punt en wat mij betreft zelfs gelijk. Met jouw smileys haal je zijn stelling in elk geval niet onderuit.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:18 schreef vigen98 het volgende:
[..]
[..]
Hij maakt wel een punt hoor, het Armeense leger is geen grapje wat ze 20 jaar geleden waren, ze zijn nu erg goed getraind en bewapend. Maar ik weet ook dat Turkije nu in het voordeel is.
Turkije helpt IStwitter:kurdistannews24 twitterde op zondag 05-10-2014 om 12:41:24Any time US jets wants hit the ISIS tanks In kobani ,Turkish army sending msg to ISIS http://t.co/l7dyxTEsoP reageer retweet
http://www.liveleak.com/view?i=beb_1412372732quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:22 schreef Biebsie het volgende:
Isis heeft de doodstraf staan op drugs handelen en gebruiken, dus wtf zeg je underdog?
De NAVO kan alleen werken als alle landen daaraan bijdragen natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het een wel met het ander te maken heeft. Steek je er geld in, bouw je infrastructuur e.d. op, dan krijg je een sterker leger en dan is ook de bevolking zich er van bewust dat dat nodig is. Nu heerst er toch een sfeertje van "ach, het gebeurt ons niet", "de NAVO verdedigt ons wel" en "geweld is voor idioten, je kunt dingen ook pratend oplossen".
quote:The pacifist is as surely a traitor to his country and to humanity as is the most brutal wrongdoer.
Er liggen daar hele mijnenvelden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:17 schreef UpsideDown het volgende:
Als ik me niet vergis heeft Griekenland een paar jaar geleden al een groot hekwerk langs de grens met Turkije gezet voor dit soort problemen.
Jij bent echt naïef man.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:22 schreef Biebsie het volgende:
Isis heeft de doodstraf staan op drugs handelen en gebruiken, dus wtf zeg je underdog?
Dat was al bekend. De Erdorat fanboys kunnen roepen wat ze willen, Turkije laat nu haar ware gezicht zien.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:23 schreef b4kl4p het volgende:
Turkije helpt IStwitter:kurdistannews24 twitterde op zondag 05-10-2014 om 12:41:24Any time US jets wants hit the ISIS tanks In kobani ,Turkish army sending msg to ISIS http://t.co/l7dyxTEsoP reageer retweet
Helemaal meeeens, maar Nederland draagt bijvoorbeeld al niet afdoende bij. Op Defensie moest alleen maar bezuinigd worden en dat kon allemaal maar omdat 'we' toch in de NAVO zitten. Is korte termijn denken, aangezien de NAVO niets meer voorstelt als iedereen die gedachte er op nahoudt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:24 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De NAVO kan alleen werken als alle landen daaraan bijdragen natuurlijk.
Zoals de -van Nederlanse afkomst zijnde- baas Theordore Roosevelt al zei:
[..]
Nee ik zeg bij hun ook dat ik Koerd ben. Dan worden ze (soms) boos.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:17 schreef primakov het volgende:
[..]
Je bent er zelf toch één, durf je bij Turken wel te zeggen dat je een Koerd bent, of ben je dan weer een Turk?![]()
Wat is je visie op de in Israël wonende 150 000 Koerden?
Turkije he, die zit dwars.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:24 schreef Peunage het volgende:
Ik wilde net vragen. Kobani wordt aangevallen met tanks. Waar zijn de F16's? Waar zijn de Fransen en Britten, hoe moeilijk is het om een freaking tank te raken...
Juist.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Helemaal meeeens, maar Nederland draagt bijvoorbeeld al niet afdoende bij. Op Defensie moest alleen maar bezuinigd worden en dat kon allemaal maar omdat 'we' toch in de NAVO zitten. Is korte termijn denken, aangezien de NAVO niets meer voorstelt als iedereen die gedachte er op nahoudt.
Een foto van een tank met een rood rondje er omheen. Wow echt goed bewijs.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:23 schreef b4kl4p het volgende:
Oke ik schrok want dit was nieuw voor mij. wtf gaat er nu gebeuren dan, kan Turkije niet uit de NATO en genuked worden?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat was al bekend. De Erdorat fanboys kunnen roepen wat ze willen, Turkije laat nu haar ware gezicht zien.
Nee, want de Turken dreigen dan met van alles en nog wat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:27 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Oke ik schrok want dit was nieuw voor mij. wtf gaat er nu gebeuren dan, kan Turkije niet uit de NATO en genuked worden?
Nee, het is een foto van een landschap met een rood rondje met daar een tank in. Die tank schiet grote vuur en elektricitietsballen de lucht in elke keer als de VS een IS soldaat wil aanvallen met een vliegtuig.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Een foto van een tank met een rood rondje er omheen. Wow echt goed bewijs.
Dat kan wel, maar ik zie dat niet gebeuren. Daarvoor is Turkije een te belangrijke "bondgenoot". Ik zou ze wel eruit gooien, maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:27 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Oke ik schrok want dit was nieuw voor mij. wtf gaat er nu gebeuren dan, kan Turkije niet uit de NATO en genuked worden?
Jammer dat ze niet "per ongeluk" zo'n tank raken bij een bombardement.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:28 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nee, het is een foto van een landschap met een rood rondje met daar een tank in. Die tank schiet grote vuur en elektricitietsballen de lucht in elke keer als de VS een IS soldaat wil aanvallen met een vliegtuig.
Jij levert ook alleen kritiekquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Een foto van een tank met een rood rondje er omheen. Wow echt goed bewijs.
Yu-Gi-Yoh.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:32 schreef mylamboisblack het volgende:
Even off-topic, maar:
Dit is dus de wolf die, de van Mongolen afstammende, Turken aanbidden. Nou leuk als jouw god zelfs in een YuGiOh-kaartendek zit.![]()
[ afbeelding ]
Wow goed bewijs zegquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:28 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nee, het is een foto van een landschap met een rood rondje met daar een tank in. Die tank schiet grote vuur en elektricitietsballen de lucht in elke keer als de VS een IS soldaat wil aanvallen met een vliegtuig.
bron?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:30 schreef mylamboisblack het volgende:
urkmenistan,Azerbaijcan,Uzbekistan, en Oeigoeristan(Oh nee, was vergeten dat de Oeigoeren nog maar 45% vormen door de Chinese overheersing in Xinjang).
Het is in het algemeen wel bekend dat de oeigoeren afsterven, de Han-Chinezen blijven daar groeien.quote:
Ja had wat scheef geklikt geloof ik tijdens het quoten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het is in het algemeen wel bekend dat de oeigoeren afsterven, de Han-Chinezen blijven daar groeien.
Edit: Oh over navo
Is dat zo? (Dat eerste).quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:30 schreef mylamboisblack het volgende:
Turkije gaat naar verwacht in 2023 de NAVO uit.
Turkije is zonder de VS, EU en Israel gewoon net zoals alle andere mislukte Turkstalige staten: Turkmenistan,Azerbaijcan,Uzbekistan, en Oeigoeristan(Oh nee, was vergeten dat de Oeigoeren nog maar 45% vormen door de Chinese overheersing in Xinjang).
Naar verwacht gaat Turkije nog dit jaar de NATO uit.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is dat zo? (Dat eerste).
Ik hoop van wel. De zeepbel (de Turkse economie) waar ze zo hoog over opgeven zal ook wel snel uit elkaar klappen.
Dat was sarcastisch bedoeld. Ik zei dat om het in het tweede gedeelte(waarin ik zeg dat Turkije zonder VS/israel/EU die de nato eigenlijk besturen, niks is).quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:31 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Turkije gaat naar verwacht in 2023 de NAVO uit.
Wat een dombo'squote:Op zondag 5 oktober 2014 19:33 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch bedoeld. Ik zei dat om het in het tweede gedeelte(waarin ik zeg dat Turkije zonder VS/israel/EU die de nato eigenlijk besturen, niks is).
Veel Turken zeggen dat Turkije de NATO uitgaat in 2023, zij denken dat Turkije zonder de NATO kan functioneren.
Ik hoop het, maar ben er bang voor. Zonder de NAVO stelt Turkije geen drol voor. Ja, een groot leger, maar zeker geen supermacht.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:33 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Naar verwacht gaat Turkije nog dit jaar de NATO uit.
Azerbeidzjan dat klappen kreeg van Armeniëquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:36 schreef mylamboisblack het volgende:
Stel je dan toch eens voor, wat voor perfecte situatie dat creeert als Turkije de NATO uitgaat:
Rusland - Iran - Syrie - PKK - Armenie hebben allemaal nog een appeltje te schillen met Turkije, en aangezien Turkije dan niet meer lid is van de NATO, heeft Turkije alleen nog Azerbeijan() als bondgenoot.
Turkije is zonder de NAVO ten dode opgeschreven. Benieuwd of al die arrogante, nationalistische Turkjes in het Westen dan ook teruggaan naar Turkije om hun land te verdedigen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:36 schreef mylamboisblack het volgende:
Stel je dan toch eens voor, wat voor perfecte situatie dat creeert als Turkije de NATO uitgaat:
Rusland - Iran - Syrie - PKK - Armenie hebben allemaal nog een appeltje te schillen met Turkije, en aangezien Turkije dan niet meer lid is van de NATO, heeft Turkije alleen nog Azerbeijan() als bondgenoot.
Idd, en niks terug durfde te doen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:36 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Azerbedijan dat klappen kreeg van Armenië
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:28 schreef SadPanda het volgende:
Drones spot ISIS slayer ‘Jihadi John’ in Syria
Drones have managed to track the militant member of the Islamic State of Iraq and Syria (ISIS) known as “Jihadi John” in Syria but British Special Forces fear a mission to either kill or capture the wanted man may end in failure, the Daily Mail reported on Sunday.
“Jihadi John,” believed to be behind the beheadings of two British hostages, was spotted by reaper drones over Raqqa, the militant’s stronghold in eastern Syria, the daily reported.
Drones deployed over the group’s strongholds are also believed to have identified hostages wearing orange jumpsuits, the newspaper said.
Hostages beheaded by ISIS have all appeared in videos wearing orange jumpsuits resembling those worn by detainees held at Guantanamo Bay, Cuba.
The paper said that despite the intelligence, British top brass have ruled out a rescue operation due to ISIS defenses being too strong.
The Defense Ministry has been advised that a sustained bombing campaign lasting several weeks would be preferable, the daily said.
The paper quoted a source as saying that imagery captured by the drones and satellites “is instructive but IS [ISIS] infrastructure in Raqqa would have to be targeted over a sustained period to make any sort of raid a realistic possibility.”
“On the basis of our current advice there is very little chance of Prime Minister [David Cameron] signing off a rescue bid. The prospect of success has got to be 100 percent or thereabouts, and at the moment it is nowhere near that. And for now there are not many other options on the table.”
“While sightings of Jihadi John are useful, as was establishing his identity, we are still a long way off getting a hit on him. Right now a raid would be suicidal.”
http://english.alarabiya.(...)i-John-in-Syria.html
Tuurlijk niet. Ze gaan liever demonstreren in Rotterdam om daar te roepen dat het een zionistisch complot is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Turkije is zonder de NAVO ten dode opgeschreven. Benieuwd of al die arrogante, nationalistische Turkjes in het Westen dan ook teruggaan naar Turkije om hun land te verdedigen.
Ze zien een plaatje en in hun fantasie speelt er gelijk een filmpje af.quote:
Komt ook gedeeltelijk omdat Rusland actief met de Armenen samen vochten tegen Azerbeidzjanquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:37 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Idd, en niks terug durfde te doen.
Unibet gaat nooit meer dan 1,01 uitkeren als quote op de bet dat Turkije dat argument op gaat voeren.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:37 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ze gaan liever demonstreren in Rotterdam om daar te roepen dat het een zionistisch complot is.
Vermoedelijk iets met hoge bomen en wind.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:38 schreef theunderdog het volgende:
Wat een dom gelul hier zeg, de haat jegens Turkije spat van het beeldscherm af.
Wat een forum al niet met je kan doenquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:37 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ze zien een plaatje en in hun fantasie speelt er gelijk een filmpje af.
Ik had eigenlijk sympathie voor de Koerden, maar door al dat gehaat hier op dit forum kunnen ze nu voor mij de tyfus krijgen in Kobani.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Unibet gaat nooit meer dan 1,01 uitkeren als quote op de bet dat Turkije dat argument op gaat voeren.
Jij en sympathie voor de Koerden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:37 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk sympathie voor de Koerden, maar door al dat gehaat hier op dit forum kunnen ze nu voor mij de tyfus krijgen in Kobani.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:39 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Jij en sympathie voor de Koerden.Yeah right.
Het ironische is, dat ik precies hetzelfde heb ervaren. Ik stelde mij neutraal, of zelfs lichtelijk positief, op tegenover de Turken. Echter, na posts van ClapClap en jou, heb ik mijzelf bedacht.
Oh ja, ook wat andere forums speelden een factor.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat een forum al niet met je kan doen
Zoiets inderdaad.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vermoedelijk iets met hoge bomen en wind.
Dus door paar users in een nietszeggende forum, wil je duizenden Koerden maar liever dood?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:37 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Shivan Perwer moet gewoon dood.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus door paar users in een nietszeggende forum, wil je duizenden Koerden maar liever dood?
Welkom in de wondere wereld van TeenWolf.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus door paar users in een nietszeggende forum, wil je duizenden Koerden maar liever dood?
Was vroeger echt een baasquote:
Geil toch.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:38 schreef theunderdog het volgende:
Wat een dom gelul hier zeg, de haat jegens Turkije spat van het beeldscherm af.
Wat ben jij eigenlijk, de ene keer ben je internetNEPkoerd, de andere keer pvv'er en dan weer een NEPmarokkanenvriend.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:39 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Jij en sympathie voor de Koerden.Yeah right.
Het ironische is, dat ik precies hetzelfde heb ervaren. Ik stelde mij neutraal, of zelfs lichtelijk positief, op tegenover de Turken. Echter, na posts van ClapClap en jou, heb ik mijzelf bedacht.
Oh ja, ook wat andere forums speelden een factor.
Er zijn wel meer landen die nog een appeltje te schillen hebben met Turkije. Maar goed, als Azerbaidzjan zich ermee gaat bemoeien, dan overwint Turkije natuurlijk triomfantelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:40 schreef vigen98 het volgende:
Maar even serieus, als Turkije werkelijk uit de NAVO stapt dan zijn ze echt gefucked mede door de regionale macht Iran.
Hoezo, inmiddels commercieel sletje geworden, nee toch?quote:
Dat zijn allemaal jouw woorden, ik heb nog nooit gezegd dat ik een PVV'er ben.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:41 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk, de ene keer ben je internetNEPkoerd, de andere keer pvv'er en dan weer een NEPmarokkanenvriend.
Ik lijk wel een pvv'er, een paar gasten onthoofden mensen en ik haat gelijk alle moslims.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hear, hear.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:43 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik lijk wel een pvv'er, een paar gasten onthoofden mensen en ik haat gelijk alle moslims.
Beetje een barzani lover nu.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoezo, inmiddels commercieel sletje geworden, nee toch?
Je lijkt wel een Grijze Wolf, miljoenen mensen willen hun eigen cultuur en taal kunnen behouden, en ze moeten gelijk allemaal dood.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:43 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik lijk wel een pvv'er, een paar gasten onthoofden mensen en ik haat gelijk alle moslims.
Ja Barzani de faalhaas.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heeft Barzani al een mythisch identiteit gekreken zoals Ataturk?
Nee joh, Syrie is mijn land niet dus laat ze daar elkaar afmaken en van mij mogen ze in Turkije hun eigen taal behouden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:44 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Grijze Wolf, miljoenen mensen willen hun eigen cultuur en taal kunnen behouden, en je wilt ze gelijk allemaal dood.
Wel even slecht als hem ja.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Naar mijn weten zijn er nog geen Soefi orders die denken dat hij een manifestatie van de Mehdi is. Helaas...quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Remembur Karabakh!1!quote:
fok jou.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:46 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Nee joh, Syrie is mijn land niet dus laat ze daar elkaar afmaken en van mij mogen ze in Turkije hun eigen taal behouden.
Koerdistan?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:46 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Grijze wolven. Ik ga Koerdistan verkopen aan hun.
Kennie lang meer durreeh.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Naar mijn weten zijn er nog geen Soefi orders die denken dat hij een manifestatie van de Mehdi is. Helaas...
[..]
Remembur Karabakh!1!
Koerden die haten op Barzaniquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:47 schreef mylamboisblack het volgende:
Kijk die twee ratten eens.
[ afbeelding ]
Ataturk had gezegd dat de Mehdi uit Turkije komt en de Turkstalige landen zou verenigen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Naar mijn weten zijn er nog geen Soefi orders die denken dat hij een manifestatie van de Mehdi is. Helaas...
Turkije zit in de NAVO.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:47 schreef Peunage het volgende:
En je zult zien, na dit allemaal verandert het Westen niet van koers. Ze zullen het nooit leren. Iran is de grote vijand (terwijl ze Irak én de Koerden hebben geholpen) en Turkije is de grote vriend (terwijl die op z'n minst een 'dubieuze' rol hebben gehad.
Turkije is mijn land niet, dus laat ze mekaar daar afmaken ten westen van Malatya.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:46 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Nee joh, Syrie is mijn land niet dus laat ze daar elkaar afmaken en van mij mogen ze in Turkije hun eigen taal behouden.
Het was sarcasme.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mijn vroegere UI [ afbeelding ]
Duh, Turkije is al een slaafje v/h Westen, nu Iran nog.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:47 schreef Peunage het volgende:
En je zult zien, na dit allemaal verandert het Westen niet van koers. Ze zullen het nooit leren. Iran is de grote vijand (terwijl ze Irak én de Koerden hebben geholpen) en Turkije is de grote vriend (terwijl die op z'n minst een 'dubieuze' rol hebben gehad.
Moet jij ook poepen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Grijze Wolven is niks mis mee, die mogen zelf bijeenkomen in Nederland
Nee, niks mis met genocides plegen. Dat is namelijk iets Typisch Turks, net als de helft van Cyprus bezetten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Grijze Wolven is niks mis mee, die mogen zelf bijeenkomen in Nederland
Gastquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:50 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Barzani is hond van Amerika en IsraHell.Hij is de reden waarom IS Koerdistan aanvalt.
Omdat er dankzij hem een regio is waar Koerden in vrijheid hun taal en cultuur kunnen beleven?quote:
Hij zei wel meer gestoorde dingen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ataturk had gezegd dat de Mehdi uit Turkije komt en de Turkstalige landen zou verenigen.
Gaat het niet om.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
En Shingal (Sinjar) dan en Kobane.
Ik was laatst bij zo'n kroeg/club in Arnhem. Kreeg ik een stempel op de arm.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mijn vroegere UI [ afbeelding ]
Hmmm, iets aanvallen dat niet bestaat, merkwaardig.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:50 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Barzani is hond van Amerika en IsraHell.Hij is de reden waarom IS Koerdistan aanvalt.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Toevallig net gedaan. Nu koffie drinken en chocolade eten.
Die landen willen niks met Turkije te maken hebben. Hun bondgenoten zijn de vijand van Turkije(Armenie, Syrie, e.d)quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, heel slim, Turkije richting Rusland, China en Iran laten glijden
Heb jij stemrecht?
Ik dacht dat jij wat genuanceerder was daarin.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hmmm, iets aanvallen dat niet bestaat, merkwaardig.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:51 schreef IPA35 het volgende:
Ik was laatst bij zo'n kroeg/club in Arnhem. Kreeg ik een stempel op de arm.
Was het gewoon een wolvenkop met een halve maan.
Je hebt er zo toch geen drol aan. Iran draait wel bij en Turkije heeft bij lange na niet de power van Rusland en China en ze hebben nog wel wat vijanden, waaronder dan ook Rusland.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, heel slim, Turkije richting Rusland, China en Iran laten glijden
Heb jij stemrecht?
Ben ik ook. maar waarom mag ik niet meedoen met dit soort offtopic gebrabbel?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:52 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wat genuanceerder was daarin.
Mag je wel. Doe je ding maarquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ben ik ook. maar waarom mag ik niet meedoen met dit soort offtopic gebrabbel?
Gun mij ook dan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lekker mang, Bounty, KitKat, dit dat alles
Ga je eens inlezen over de wapen en energie deals die Turkije en Rusland / China hebben afgesloten, afgelopen 4 jaar zijn de banden alleen maar versterkt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:52 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Die landen willen niks met Turkije te maken hebben. Hun bondgenoten zijn de vijand van Turkije(Armenie, Syrie, e.d)
Rusland haat Turkije? hahahahaquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:52 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Die landen willen niks met Turkije te maken hebben. Hun bondgenoten zijn de vijand van Turkije(Armenie, Syrie, e.d)
* ClapClapYourHands gooit een Kit Kat naar theunderdogquote:
Thx broquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
* ClapClapYourHands gooit een Kit Kat naar theunderdog
Koffie is trouwens Nespresso CubaniaDouble shot
En Salih Muslim is de reden dat IS Syrisch Koerdistan aanvalt?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:50 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Rusland en de EU hebben zelfs energiedeals, betekent dat een bondgenootschap en geen tegenstrijdigheid?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga je eens inlezen over de wapen en energie deals die Turkije en Rusland / China hebben afgesloten, afgelopen 4 jaar zijn de banden alleen maar versterkt.![]()
Ja, Rusland en China heeft liever Syrie en Armenie als aanwinst.
Heb jij ook stemrecht?
Putin kan nu handsfree pissen dankzij Erdoganquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Rusland haat Turkije? hahahaha![]()
![]()
[ afbeelding ]
Armenië moet gewoon de mond houden als Rusland dat zegt. Zolang Turkije niks doet tegen Armenië is het goed. Turkije wilde eigenlijk zelfs de grens opengooien met Armenië maar toen werd Azerbaijan boos en deden ze dat maar nietquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:52 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Deze man weet!!quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
* ClapClapYourHands gooit een Kit Kat naar theunderdog
Koffie is trouwens Nespresso CubaniaDouble shot
Een foto als bewijs gebruiken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Rusland haat Turkije? hahahaha![]()
![]()
[ afbeelding ]
De EU en Rusland staan lijnrecht tegenover elkaar, wanneer Turkije uit de NAVO stapt en niets van doen heeft met de EU gaat het naar een waardevolle partner zoeken en dat is Turkije voor Rusland en Rusland voor Turkije.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:55 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Rusland en de EU hebben zelfs energiedeals, betekent dat een bondgenootschap en geen tegenstrijdigheid?
Economisch verkeer staat niet gelijk aan politiek verkeer.
Ja en Maliki was de reden dat ze Irak aanvielen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En Salih Muslim is de reden dat IS Syrisch Koerdistan aanvalt?
Ze hebben goed contact Turkije en Rusland, vooral onder Putin.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:56 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Een foto als bewijs gebruiken.![]()
[ afbeelding ]
De "bondgenoten" van de VS in MO bezorgen de VS meer koppijn dan dat Iran, Afghanistan, Hezbollah, Israeli-Palestijns conflict bij elkaar doen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:47 schreef Peunage het volgende:
Ligt eraan. Kan ook zijn dat Rusland, samen met Iran - Syrie - Armenie - PKK een perfect moment ziet om Turkije 't leven zuur te maken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De EU en Rusland staan lijnrecht tegenover elkaar, wanneer Turkije uit de NAVO stapt en niets van doen heeft met de EU gaat het naar een waardevolle partner zoeken en dat is Turkije voor Rusland en Rusland voor Turkije.
Turkije is geen heel goed land qua economie, ze zijn meer een doorvoerland. Niet veel te bieden dus.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De EU en Rusland staan lijnrecht tegenover elkaar, wanneer Turkije uit de NAVO stapt en niets van doen heeft met de EU gaat het naar een waardevolle partner zoeken en dat is Turkije voor Rusland en Rusland voor Turkije.
Turkije zit in de NAVO, aartsrivaal van Rusland-Iran bondgenootschap. Mocht Rusland een NAVO land aanvallen, dan zit Turkije in een automatische oorlog met Rusland.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:57 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ze hebben goed contact Turkije en Rusland, vooral onder Putin.
Iedereen heeft goede contacten met elkaar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:58 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Turkije zit in de NAVO, aartsrivaal van Rusland-Iran bondgenootschap. Mocht Rusland een NAVO land aanvallen, dan zit Turkije in een automatische oorlog met Rusland.
He, maar ze hebben goede contacten!
Maar dat betekent niet dat ze bondgenoten zijn. De VS en EU, dat zijn bondgenoten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Iedereen heeft goede contacten met elkaar.
Het is een grote zeepbel. Rusland heeft natuurlijk ook bondgenoten die wat minder hebben met Turkije.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Turkije is geen heel goed land qua economie, ze zijn meer een doorvoerland. Niet veel te bieden dus.
( Hoorde ik laatst bij RTL Z )
Denken dat de NAVO Rusland aanvalt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:58 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Turkije zit in de NAVO, aartsrivaal van Rusland-Iran bondgenootschap. Mocht Rusland een NAVO land aanvallen, dan zit Turkije in een automatische oorlog met Rusland.
He, maar ze hebben goede contacten!
Dit dus. En af en toe wordt er een kiekje geschoten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Iedereen heeft goede contacten met elkaar.
Bondgenoten = tactische vriendschappen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:59 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat ze bondgenoten zijn. De VS en EU, dat zijn bondgenoten.
Even lachen jongens !quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:00 schreef Baklava95 het volgende:
Steeds als ik een opmerking maak gaat iedereen erop in.
Barzani is inderdaad een hond van Amerika en ISraHell maar dat hij de reden was dat IS Koerdistan binnenviel was gewoon een troll-grap.
Kan je niet lezen? Als Rusland een NAVO-land aanvalt, dan is de NAVO verplicht om dat NAVO-land te helpen. Zo zitten regels in elkaar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:00 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Denken dat de NAVO Rusland aanvalt.![]()
![]()
![]()
Als ze dat van plan waren hadden ze dat allang al met de inlijving van de Krim gedaan, het is geen jaren 80 meer.
HAHAHAHAHAHAHAHA! Wat ben jij grappig. Moet je iets mee doen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:00 schreef Baklava95 het volgende:
Barzani is inderdaad een hond van Amerika en ISraHell maar dat hij de reden was dat IS Koerdistan binnenviel was gewoon een troll-grap.
Klopt. Misschien niet genoeg.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:57 schreef Djibril het volgende:
[..]
De "bondgenoten" van de VS in MO bezorgen de VS meer koppijn dan dat Iran, Afghanistan, Hezbollah, Israeli-Palestijns conflict bij elkaar doen.
Wat grappig, ik kom niet meer bij van het lachen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:00 schreef Baklava95 het volgende:
Ja, want Putin is zo een idioot dat hij Armenie wat maar paar miljoen mensen heeft, een halfkreupel land en terreur beweging te verkiezen boven een land wat op dit moment een van de grootste navo legers heeft, enorm groei heeft in wapenproductie en een bevolking van 75 miljoen+.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:57 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ligt eraan. Kan ook zijn dat Rusland, samen met Iran - Syrie - Armenie - PKK een perfect moment ziet om Turkije 't leven zuur te maken.
En dan moet Turkije gaan slijmen bij Saudi Arabie.
Denken dat Rusland een NAVO land gaat aanvallen of andersom.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:00 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Kan je niet lezen? Als Rusland een NAVO-land aanvalt, dan is de NAVO verplicht om dat NAVO-land te helpen. Zo zitten regels in elkaar.
De PKK een terreurbeweging noemen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, want Putin is zo een idioot dat hij Armenie wat maar paar miljoen mensen heeft, een halfkreupel land en terreur beweging te verkiezen boven een land wat op dit moment een van de grootste navo legers heeft, enorm groei heeft in wapenproductie en een bevolking van 75 miljoen+.
Ja togggg!
Zuiver cabaret, veel reacties hiero.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:02 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Denken dat Rusland een NAVO land gaat aanvallen of andersom.
Alleen maar Armenie eruit halen, terwijl ik nog een aantal andere landen erbij heb genoemd en negeren dat ik zei in geval van het uitstappen van Turkije uit de NAVOquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, want Putin is zo een idioot dat hij Armenie wat maar paar miljoen mensen heeft, een halfkreupel land en terreur beweging te verkiezen boven een land wat op dit moment een van de grootste navo legers heeft, enorm groei heeft in wapenproductie en een bevolking van 75 miljoen+.
Ja togggg!
Staat anders wel op de terreurlijst van Amerika en de eu.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ok ok, poging tot terreurbeweging dan, sorry.
Denken dat dat nooit kan gebeuren. Wat simplistisch.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:02 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Denken dat Rusland een NAVO land gaat aanvallen of andersom.
Uhmm, het is een plicht van de NAVO om Rusland aan te vallen als Rusland een NAVO land aanvalt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zuiver cabaret, veel reacties hiero.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ok ok, poging tot terreurbeweging dan, sorry.
Het ANC van Mandela stond daar ook op.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Staat anders wel op de terreurlijst van Amerika en de eu.
met half kreupel doelde ik op Syrie, Iran niet opgenoemd omdat het geen onoverbruggelijke conflicten heeft met Turkije.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:03 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Alleen maar Armenie eruit halen, terwijl ik nog een aantal andere landen erbij heb genoemd en negeren dat ik zei in geval van het uitstappen van Turkije uit de NAVO
Je pikt er maar even een landje uit. De rest vergeet je voor het gemak even.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja togggg!
Door Turkije ja. Gelukkig weten de Europese en Amerikaanse bevolking dat de PKK bestaat uit vrijheidsstrijders.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Staat anders wel op de terreurlijst van Amerika en de eu.
Ik doelde niet op jouw bro.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uhmm, het is een plicht van de NAVO om Rusland aan te vallen als Rusland een NAVO land aanvalt.
Plicht != werkelijkheidquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uhmm, het is een plicht van de NAVO om Rusland aan te vallen als Rusland een NAVO land aanvalt.
HALF KREUPEL STOND VOOR SYRIE!quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je pikt er maar even een landje uit. De rest vergeet je voor het gemak even.
Maar ze laten de 'vrijheidsstrijders' wel lekker barsten in Copa Kobane, af en toe een vliegtuigbommetje om goodwill te tonen that's it.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:04 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Door Turkije ja. Gelukkig weet de Europese en Amerikaanse bevolking dat de PKK bestaat uit vrijheidsstrijders.
Eigenlijk heb je wel gelijk. Zoals het verleden leert, kan je Turkije niet vertrouwen. Als je in een noodsituatie zit, gaan ze nog extra dingen van je eisen om je totaal uit te knijpen.quote:
De bevolking kan niet veel doen. Onze leiders zijn helaas corrupt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:06 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Maar ze laten de 'vrijheidsstrijders' wel lekker barsten in Copa Kobane, af en toe een vliegtuigbommetje om goodwill te tonen that's it.
Turkije heeft geen reden om de terroristen van de PKK te helpen. Dat hebben de Koerden aan zichzelf te danken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:06 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je wel gelijk. Zoals het verleden leert, kan je Turkije niet vertrouwen. Als je in een noodsituatie zit, gaan ze nog extra dingen van je eisen om je totaal uit te knijpen.
Haters gonna hate. Feit is toch dat Rusland zeer goede bondgenoten zijn van elkaar, en dat Armenië grenst met Iran maakt het nog beter voor Ruslandquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja togggg!
Computerprobleem.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Mijn God, zelden zo veel wereldvreemdheid, achterlijkheid en een gebrek aan historisch besef gezien in een topic. Beter grijpen de mods in voordat het topic verder verziekt wordt, als het al lager kan dan nu het geval is.
En dat mylamboisblack een zoveelste kloontje van computerprobleem is, lijkt me wel duidelijk.
Ja, die verdomde Koerden, ze zouden zich moeten laten afslachten door de Turken en een wolf aanbidden genaamd Asena!quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Turkije heeft geen reden om de terroristen van de PKK te helpen. Dat hebben de Koerden aan zichzelf te danken.
En nu is CP stil als de Peshmerga wordt afgemaakt door IS.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Computerprobleem ging altijd de Peshmerga ophemelen![]()
Zegt iemand die de Armeense genocide ontkent.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Mijn God, zelden zo veel wereldvreemdheid, achterlijkheid en een gebrek aan historisch besef gezien in een topic.
En aan hoeveel bondgenoten grenst Turkije denk je?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:07 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Haters gonna hate. Feit is toch dat Rusland zeer goede bondgenoten zijn van elkaar, en dat Armenië grenst met Iran maakt het nog beter voor Rusland
Waar is hij eigenlijkquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:09 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
En nu is CP stil als de Peshmerga wordt afgemaakt door IS.
Je kon het niet lang volhouden hequote:Op zondag 5 oktober 2014 20:09 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
En nu is CP stil als de Peshmerga wordt afgemaakt door IS.
Hij post continu door onder kloontjesquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:09 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Waar is hij eigenlijkHeb hem bijna 2 jaar niet meer gezien
Ja leuk voor je maar probleem is dat die bondgenoten vijanden zijn van Turkijequote:Op zondag 5 oktober 2014 20:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En aan hoeveel bondgenoten grenst Turkije denk je?
[ afbeelding ]
Kap eens met dat gezwets, ezel. Doe een beetje serieus.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:08 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ja, die verdomde Koerden, ze zouden zich moeten laten afslachten door de Turken en een wolf aanbidden genaamd Asena!
In het verleden dachten vijanden van Turkije vaker dat ze de Turken konden backstabben. Dat hebben ze allemaal stuk voor stuk afgeleerd. En hoe, en hoe!!!quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:10 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja leuk voor je maar probleem is dat die bondgenoten vijanden zijn van Turkije
De_Guidance als spuit elf. Ga dan in een ander topic spelen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:11 schreef De_Guidance het volgende:
Dit topic
Turks en Koerdisch nationalisme
Halcons moslimhaat
Status quo ja, omdat Turkije aangesloten is bij de NAVO en daarmee rechtstreeks een belangenverstrengeling, ander geval als Turkije zich aansluit bij een regionaal 'pact'quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:10 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja leuk voor je maar probleem is dat die bondgenoten vijanden zijn van Turkije
Mooi, je voelde je dus aangesproken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zegt iemand die de Armeense genocide ontkent.
Valt wel op inderdaad, zelfde manier van praten als hem en computerprobleem was opeens mysterieus verdwenen na komst van mylamboisblack.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Mijn God, zelden zo veel wereldvreemdheid, achterlijkheid en een gebrek aan historisch besef gezien in een topic. Beter grijpen de mods in voordat het topic verder verziekt wordt, als het al lager kan dan nu het geval is.
En dat mylamboisblack een zoveelste kloontje van computerprobleem is, lijkt me wel duidelijk.
"Terrorist" is dan tegenwoordig ook verwaterd tot een demoniserende benaming voor "vijandelijke strijder".quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het ANC van Mandela stond daar ook op.
Inhoud is niet gepostquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:10 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Je weet dat je de inhoud van een DM niet mag plaatsen in een post? Ik ga je dus nu lekker aangeven.
Ik bedoelde het meer in de zin waarom CP niet meer reageert als de Peshmerga wordt verslagen.quote:
Turkije is alleen maar zoals nu door de steun van EU en VS. Begrijp dat toch eens, jullie economisch beleid is gericht op het advies van IMF.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In het verleden dachten vijanden van Turkije vaker dat ze de Turken konden backstabben. Dat hebben ze allemaal stuk voor stuk afgeleerd. En hoe, en hoe!!!
Nee hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mooi, je voelde je dus aangesproken.
De verdomde Fransen ook.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:12 schreef IPA35 het volgende:
[..]
"Terrorist" is dan tegenwoordig ook verwaterd tot een demoniserende benaming voor "vijandelijke strijder".
USA, EU en Israël steunen Turkijequote:Op zondag 5 oktober 2014 20:12 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Turkije is alleen maar zoals nu door de steun van EU en VS. Begrijp dat toch eens, jullie economisch beleid is gericht op het advies van IMF.
In feite ben jij, nationalistisch gezien, een slaafje van mij.
Ja dit is niet het verleden he. Feit is dat Iran steeds sterker wordt en Armenië ook door de hulp van Rusland, de feit dat ze nog grenzen aan 4 andere vijanden als Syrië, Irak, Griekenland, Cyprus. Als jullie uit de NAVO gaan, Jezus Christus... Moge God jullie genadig zijn...quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In het verleden dachten vijanden van Turkije vaker dat ze de Turken konden backstabben. Dat hebben ze allemaal stuk voor stuk afgeleerd. En hoe, en hoe!!!
Is dat ooit anders geweest dan?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:12 schreef IPA35 het volgende:
[..]
"Terrorist" is dan tegenwoordig ook verwaterd tot een demoniserende benaming voor "vijandelijke strijder".
En dan ook nog eens een grote bek hebben tegen alle 3quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
USA, EU en Israël steunen TurkijeTurkije
Allemaal uit de pocket van Pasa Erdoganquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En dan ook nog eens een grote bek hebben tegen alle 3
Inmiddels wel Padisah he.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Allemaal uit de pocket van Pasa Erdogan
Pasa Erdogan
Walgelijk land en volk, maar wat is ermee in deze?quote:
Franse revolutie - terreur.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:15 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Walgelijk land en volk, maar wat is ermee in deze?
Haha, op beeld ja, in de achterkamer gebeuren er hele andere dingen. Dat weet jij ook wel heel erg goed.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En dan ook nog eens een grote bek hebben tegen alle 3
Sorry man, we zijn niet van de darkrooms zoals jij.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:16 schreef Halcon het volgende:
Triggershot en ClapClapYourHands kunnen ook via de DM elkaar een vinger in de reet steken, dan kan het hier weer over Syrië gaan.
Jakobijnen zijn gewoon schurkenquote:
Wil je wel een vinger in mijn reet steken?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry man, we zijn niet van de darkrooms zoals jij.
Who cares wat jij op je bankrekening hebt staan, ik zie alleen je auto, kleding en waar je eet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:16 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Haha, op beeld ja, in de achterkamer gebeuren er hele andere dingen. Dat weet jij ook wel heel erg goed.
Hebben we onze KaNaziepiet ook weer.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:16 schreef Halcon het volgende:
Triggershot en ClapClapYourHands kunnen ook via de DM elkaar een vinger in de reet steken, dan kan het hier weer over Syrië gaan.
Waar de mond vol van is... Viezerikquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry man, we zijn niet van de darkrooms zoals jij.
Neuh, mag niet van Al-Baghdadiquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wil je wel een vinger in mijn reet steken?
Padişahın öldürelim.quote:
Een intelligent persoon kijkt verder dan dat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Who cares wat jij op je bankrekening hebt staan, ik zie alleen je auto, kleding en waar je eet.
Nee gewoon echt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:18 schreef b4kl4p het volgende:
Was die onthoofdingsvideo van die Engelse gast nou echt of nep?
Nep, hartstikke nep.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:18 schreef b4kl4p het volgende:
Echt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:18 schreef b4kl4p het volgende:
quote:Koerdische zelfmoordenares 'heeft veel IS-strijders gedood'
05/10/2014 om 19:42
Een vrouwelijke Koerdische strijder zou bij een zelfmoordaanslag ten zuiden van de door de IS belegerde Syrisch-Koerdische stad Kobane 'tientallen extremisten' de dood in meegesleurd hebben.
Koerdische zelfmoordenares 'heeft veel IS-strijders gedood'
Een Iraans-Koerdische strijdster van de Freedom Party of Kurdistan (PAK). © BELGAIMAGE
Een vrouwelijke Koerdische strijder heeft bij een zelfmoordaanslag ten zuiden van de door de IS belegerde Syrisch-Koerdische stad Kobane 'tientallen extremisten' van de Islamitische Staat mee de dood in gesleurd.
De vrouw behoorde tot de Koerdische Volksbeschermingseenheden (YPG), zo stelde zondag de YPG-bevelhebber in Kobane, aangehaald door het Koerdische agentschap Welati.
Een bevestiging uit officiële bron is er niet. De kamikazedaad werd wel bevestigd door Hawar News, dat nauwe banden heeft met de Syrisch-Koerdische Partij van de Democratische Unie (PYD). Volgens sommige bronnen zouden de IS-jihadisten Kobane zondag tot op één kilometer genaderd zijn.
Knack. be
Gewoon echt. Ik heb de video gezien, ze laten hem daarna nog liggen en dan is z'n kop erbij afgesneden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:18 schreef b4kl4p het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd maar toch: 2 vliegen in 1 klapquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:19 schreef Aloulou het volgende:
PKKISS gewoon koekje van eigen deeg geven dmv zelfmoordaanslagen
[..]
Je hebt gelijk, een intelligent persoon gaat speculeren ipv te kijken wat er voor z'n ogen gebeurt, ja togggg!quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:18 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Een intelligent persoon kijkt verder dan dat.
Oh lekker dan. En die John de Ripper hebben ze nou ook geloof ik toch?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:19 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Gewoon echt. Ik heb de video gezien, ze laten hem daarna nog liggen en dan is z'n kop erbij afgesneden.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:19 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Denk het. Is zielig aan het woorden hier.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:17 schreef mr_jack het volgende:
slapen de mods hier ofzo?
Laatste 3 topics zijn persoonlijke vetes van een aantal users lijkt het wel.
Dom wijf.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:19 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Beetje massamoord plegen em de macht grijpen in de naam van "vrijheid"quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel veel indirect te danken aan ze hoor.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:19 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet niet alles geloven wat je ziet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, een intelligent persoon gaat speculeren ipv te kijken wat er voor z'n ogen gebeurt, ja togggg!
IS-strijdertjes worden niet graag door een vrouw gedood, toch?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:19 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Vraag me af, zou het weer om Marxistische overtuiging gaan of om religieuze.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:19 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Always been like that.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Beetje massamoord plegen em de macht grijpen in de naam van "vrijheid".
Jij wel dan?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
IS-strijdertjes worden niet graag door een vrouw gedood, toch?
Ik geloof eerder wat ik zie dan niet zie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:20 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet niet alles geloven wat je ziet.
Het gaat om de vrijheid die zij willen. Ze gaan dood omdat ze willen dat hun bevolking vrijheid heeft. PKKquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vraag me af, zou het weer om Marxistische overtuiging gaan of om religieuze.
Dat moet jij ook helemaal zelf weten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
21e eeuw hoor, moet kunnen. We leven niet in IS.
Klopt, alleen Antillianen en socialisten worden graag door een vrouw gedood.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
IS-strijdertjes worden niet graag door een vrouw gedood, toch?
Lelijke man eigenlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:21 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Het gaat om de vrijheid die zij willen. Ze gaan dood omdat ze willen dat hun bevolking vrijheid heeft. PKKYPG
![]()
[ afbeelding ]
Dan moet jij vooral daarmee doorgaan en denken dat turkije machtiger is dan de VS/Israel/EUquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik geloof eerder wat ik zie dan niet zie.
Even serieus, wat is volgens jou precies de schuld van de Fransen in het Midden-Oosten? en is dat opzettelijk gedaan of waren het gewoon tactische fouten?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik geloof eerder wat ik zie dan niet zie.
Ocalan winced as one of his captors slowly stripped off the thick white bandage covering his eyes. Looking dazed and occasionally clutching his abdomen in apparent pain, he said: "I love the Turkish people; I love the Kurdish people. . . . I have a hunch I can be of service to the Turkish people and the Kurdish people. My mother is a Turk. Let there be no torture or anything."quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:21 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Het gaat om de vrijheid die zij willen. Ze gaan dood omdat ze willen dat hun bevolking vrijheid heeft. PKKYPG
![]()
[ afbeelding ]
En dan zit je als leider opgeslotenquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:21 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Je genoot er wel van.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat moet jij ook helemaal zelf weten.
Was onder dwang, je bent toch ook niet zo dom?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ocalan winced as one of his captors slowly stripped off the thick white bandage covering his eyes. Looking dazed and occasionally clutching his abdomen in apparent pain, he said: "I love the Turkish people; I love the Kurdish people. . . . I have a hunch I can be of service to the Turkish people and the Kurdish people. My mother is a Turk. Let there be no torture or anything."
Nee, dat is niet genoeg, doe er India, Rusland en China bij, dan is het misschien nog een gewichtig match.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:22 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Dan moet jij vooral daarmee doorgaan en denken dat turkije machtiger is dan de VS/Israel/EU
Hij was net opgepakt en toen ging hij gelijk slijmen "Ja mijn moeder is Türk"quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:23 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Was onder dwang, je bent toch ook niet zo dom?
Je hoeft niet mooi te zijn om geweldig te zijn. Nelson Mandela was ook niet de mooiste. Zelfde geldt voor de Armeense commandant die verantwoordelijk is voor 9 dode Azeri-soldaten, hij is ook geen mooiboy, maar in de ogen van Armenen wel een held.quote:
IPA35, leg hem even uit waarom ik begon over de Fransen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Even serieus, wat is volgens jou precies de schuld van de Fransen in het Midden-Oosten? en is dat opzettelijk gedaan of waren het gewoon tactische fouten?
Dat is toch goed wat hij zegt? Hij wil de Koerden en Turken samenbrengen. Zo hoort dat ook.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ocalan winced as one of his captors slowly stripped off the thick white bandage covering his eyes. Looking dazed and occasionally clutching his abdomen in apparent pain, he said: "I love the Turkish people; I love the Kurdish people. . . . I have a hunch I can be of service to the Turkish people and the Kurdish people. My mother is a Turk. Let there be no torture or anything."
Komt uit een vaag Alevi liedje, niet mijn woorden.quote:
Maar je bent er niet meerquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ga jij maar fijn in de darkroom spelen.
Dan kan het hier weer over Syrië gaan.
Jij begon met je fantasieën over vingers die in kontjes gleden etc.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ga jij maar fijn in de darkroom spelen.
Dan kan het hier weer over Syrië gaan.
De achterban heeft vrede gesloten omdat Ocalan dat wou.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En dan zit je als leider opgeslotenen dan gaatje achterban vrede sluiten
Ow dan is het logisch dat ze hem eerst de doodstraf wilden geven.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij was net opgepakt en toen ging hij gelijk slijmen "Ja mijn moeder is Türk"
Schijnt dat ze alleen de wat minder mooien erop uitsturen voor dit soort missies. Dan is kan ik het wel begrijpen ja.quote:
Vroeg ik me ook af. Maar de kamikaze-japanners en Tamils pleegden ook veel zelfmoordaanvallen/aanslagen bijv. Als je het ziet als laatste kans om je volk te redden en de Koerden die in Ayn al-Arab met de rug tegen de muur staan is het wel dapper eigenlijk die opofferingsgezindheid. En ja...wie beter dan ISIS als doel hequote:Op zondag 5 oktober 2014 20:20 schreef Triggershot het volgende:
Vraag me af, zou het weer om Marxistische overtuiging gaan of om religieuze.
Omdat ik klaarblijkelijk iets tegen Jakobijnen heb.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
IPA35, leg hem even uit waarom ik begon over de Fransen.
Kan toch zo zijn? Zijn moeder heeft wel een held op aarde gebracht.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij was net opgepakt en toen ging hij gelijk slijmen "Ja mijn moeder is Türk"
Nee, ik constateerde wat gedragingen in dit topic van die twee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:25 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Jij begon met je fantasieën over vingers die in kontjes gleden etc.
Ja, Ocalan had veel andere opties natuurlijk in zijn geisoleerde cel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:25 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
De achterban heeft vrede gesloten omdat Ocalan dat wou.
Waarom? daar is toch vast wel een gegronde reden voor?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:25 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Omdat ik klaarblijkelijk iets tegen Jakobijnen heb.
Eerst was hij de stoere jongen, veel praatjes maar nadat hij opgepakt is gelijk gaan roepen ja mijn moeder is ook Turkquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:24 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Dat is toch goed wat hij zegt? Hij wil de Koerden en Turken samenbrengen. Zo hoort dat ook.
Hell Yeahquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:25 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Schijnt dat ze alleen de wat minder mooien erop uitsturen voor dit soort missies. Dan is kan ik het wel begrijpen ja.
[..]
Vroeg ik me ook af. Maar de kamikaze-japanners en Tamils pleegden ook veel zelfmoordaanvallen/aanslagen bijv. Als je het ziet als laatste kans om je volk te redden en de Koerden die in Ayn al-Arab met de rug tegen de muur staan is het wel dapper eigenlijk die opofferingsgezindheid. En ja...wie beter dan ISIS als doel he![]()
Daar kan je nooit medelijden mee hebbe
Helaas voor jou blijft dr. Bashar al-Assad president van Syrië.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:24 schreef firefly3 het volgende:
Wat gebeurd er nadat langnek gepakt is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |