Ja, want Putin is zo een idioot dat hij Armenie wat maar paar miljoen mensen heeft, een halfkreupel land en terreur beweging te verkiezen boven een land wat op dit moment een van de grootste navo legers heeft, enorm groei heeft in wapenproductie en een bevolking van 75 miljoen+.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:57 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ligt eraan. Kan ook zijn dat Rusland, samen met Iran - Syrie - Armenie - PKK een perfect moment ziet om Turkije 't leven zuur te maken.
En dan moet Turkije gaan slijmen bij Saudi Arabie.
Denken dat Rusland een NAVO land gaat aanvallen of andersom.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:00 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Kan je niet lezen? Als Rusland een NAVO-land aanvalt, dan is de NAVO verplicht om dat NAVO-land te helpen. Zo zitten regels in elkaar.
De PKK een terreurbeweging noemen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, want Putin is zo een idioot dat hij Armenie wat maar paar miljoen mensen heeft, een halfkreupel land en terreur beweging te verkiezen boven een land wat op dit moment een van de grootste navo legers heeft, enorm groei heeft in wapenproductie en een bevolking van 75 miljoen+.
Ja togggg!
Zuiver cabaret, veel reacties hiero.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:02 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Denken dat Rusland een NAVO land gaat aanvallen of andersom.
Alleen maar Armenie eruit halen, terwijl ik nog een aantal andere landen erbij heb genoemd en negeren dat ik zei in geval van het uitstappen van Turkije uit de NAVOquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, want Putin is zo een idioot dat hij Armenie wat maar paar miljoen mensen heeft, een halfkreupel land en terreur beweging te verkiezen boven een land wat op dit moment een van de grootste navo legers heeft, enorm groei heeft in wapenproductie en een bevolking van 75 miljoen+.
Ja togggg!
Staat anders wel op de terreurlijst van Amerika en de eu.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ok ok, poging tot terreurbeweging dan, sorry.
Denken dat dat nooit kan gebeuren. Wat simplistisch.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:02 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Denken dat Rusland een NAVO land gaat aanvallen of andersom.
Uhmm, het is een plicht van de NAVO om Rusland aan te vallen als Rusland een NAVO land aanvalt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zuiver cabaret, veel reacties hiero.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ok ok, poging tot terreurbeweging dan, sorry.
Het ANC van Mandela stond daar ook op.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Staat anders wel op de terreurlijst van Amerika en de eu.
met half kreupel doelde ik op Syrie, Iran niet opgenoemd omdat het geen onoverbruggelijke conflicten heeft met Turkije.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:03 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Alleen maar Armenie eruit halen, terwijl ik nog een aantal andere landen erbij heb genoemd en negeren dat ik zei in geval van het uitstappen van Turkije uit de NAVO
Je pikt er maar even een landje uit. De rest vergeet je voor het gemak even.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja togggg!
Door Turkije ja. Gelukkig weten de Europese en Amerikaanse bevolking dat de PKK bestaat uit vrijheidsstrijders.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Staat anders wel op de terreurlijst van Amerika en de eu.
Ik doelde niet op jouw bro.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uhmm, het is een plicht van de NAVO om Rusland aan te vallen als Rusland een NAVO land aanvalt.
Plicht != werkelijkheidquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uhmm, het is een plicht van de NAVO om Rusland aan te vallen als Rusland een NAVO land aanvalt.
HALF KREUPEL STOND VOOR SYRIE!quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je pikt er maar even een landje uit. De rest vergeet je voor het gemak even.
Maar ze laten de 'vrijheidsstrijders' wel lekker barsten in Copa Kobane, af en toe een vliegtuigbommetje om goodwill te tonen that's it.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:04 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Door Turkije ja. Gelukkig weet de Europese en Amerikaanse bevolking dat de PKK bestaat uit vrijheidsstrijders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |