Nee, niks mis met genocides plegen. Dat is namelijk iets Typisch Turks, net als de helft van Cyprus bezetten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Grijze Wolven is niks mis mee, die mogen zelf bijeenkomen in Nederland
Gastquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:50 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Barzani is hond van Amerika en IsraHell.Hij is de reden waarom IS Koerdistan aanvalt.
Omdat er dankzij hem een regio is waar Koerden in vrijheid hun taal en cultuur kunnen beleven?quote:
Hij zei wel meer gestoorde dingen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ataturk had gezegd dat de Mehdi uit Turkije komt en de Turkstalige landen zou verenigen.
Gaat het niet om.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
En Shingal (Sinjar) dan en Kobane.
Ik was laatst bij zo'n kroeg/club in Arnhem. Kreeg ik een stempel op de arm.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mijn vroegere UI [ afbeelding ]
Hmmm, iets aanvallen dat niet bestaat, merkwaardig.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:50 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Barzani is hond van Amerika en IsraHell.Hij is de reden waarom IS Koerdistan aanvalt.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Toevallig net gedaan. Nu koffie drinken en chocolade eten.
Die landen willen niks met Turkije te maken hebben. Hun bondgenoten zijn de vijand van Turkije(Armenie, Syrie, e.d)quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, heel slim, Turkije richting Rusland, China en Iran laten glijden
Heb jij stemrecht?
Ik dacht dat jij wat genuanceerder was daarin.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hmmm, iets aanvallen dat niet bestaat, merkwaardig.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:51 schreef IPA35 het volgende:
Ik was laatst bij zo'n kroeg/club in Arnhem. Kreeg ik een stempel op de arm.
Was het gewoon een wolvenkop met een halve maan.
Je hebt er zo toch geen drol aan. Iran draait wel bij en Turkije heeft bij lange na niet de power van Rusland en China en ze hebben nog wel wat vijanden, waaronder dan ook Rusland.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, heel slim, Turkije richting Rusland, China en Iran laten glijden
Heb jij stemrecht?
Ben ik ook. maar waarom mag ik niet meedoen met dit soort offtopic gebrabbel?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:52 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wat genuanceerder was daarin.
Mag je wel. Doe je ding maarquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ben ik ook. maar waarom mag ik niet meedoen met dit soort offtopic gebrabbel?
Gun mij ook dan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lekker mang, Bounty, KitKat, dit dat alles
Ga je eens inlezen over de wapen en energie deals die Turkije en Rusland / China hebben afgesloten, afgelopen 4 jaar zijn de banden alleen maar versterkt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:52 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Die landen willen niks met Turkije te maken hebben. Hun bondgenoten zijn de vijand van Turkije(Armenie, Syrie, e.d)
Rusland haat Turkije? hahahahaquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:52 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Die landen willen niks met Turkije te maken hebben. Hun bondgenoten zijn de vijand van Turkije(Armenie, Syrie, e.d)
* ClapClapYourHands gooit een Kit Kat naar theunderdogquote:
Thx broquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
* ClapClapYourHands gooit een Kit Kat naar theunderdog
Koffie is trouwens Nespresso CubaniaDouble shot
En Salih Muslim is de reden dat IS Syrisch Koerdistan aanvalt?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:50 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Rusland en de EU hebben zelfs energiedeals, betekent dat een bondgenootschap en geen tegenstrijdigheid?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga je eens inlezen over de wapen en energie deals die Turkije en Rusland / China hebben afgesloten, afgelopen 4 jaar zijn de banden alleen maar versterkt.![]()
Ja, Rusland en China heeft liever Syrie en Armenie als aanwinst.
Heb jij ook stemrecht?
Putin kan nu handsfree pissen dankzij Erdoganquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Rusland haat Turkije? hahahaha![]()
![]()
[ afbeelding ]
Armenië moet gewoon de mond houden als Rusland dat zegt. Zolang Turkije niks doet tegen Armenië is het goed. Turkije wilde eigenlijk zelfs de grens opengooien met Armenië maar toen werd Azerbaijan boos en deden ze dat maar nietquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:52 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Deze man weet!!quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
* ClapClapYourHands gooit een Kit Kat naar theunderdog
Koffie is trouwens Nespresso CubaniaDouble shot
Een foto als bewijs gebruiken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Rusland haat Turkije? hahahaha![]()
![]()
[ afbeelding ]
De EU en Rusland staan lijnrecht tegenover elkaar, wanneer Turkije uit de NAVO stapt en niets van doen heeft met de EU gaat het naar een waardevolle partner zoeken en dat is Turkije voor Rusland en Rusland voor Turkije.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:55 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Rusland en de EU hebben zelfs energiedeals, betekent dat een bondgenootschap en geen tegenstrijdigheid?
Economisch verkeer staat niet gelijk aan politiek verkeer.
Ja en Maliki was de reden dat ze Irak aanvielen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En Salih Muslim is de reden dat IS Syrisch Koerdistan aanvalt?
Ze hebben goed contact Turkije en Rusland, vooral onder Putin.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:56 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Een foto als bewijs gebruiken.![]()
[ afbeelding ]
De "bondgenoten" van de VS in MO bezorgen de VS meer koppijn dan dat Iran, Afghanistan, Hezbollah, Israeli-Palestijns conflict bij elkaar doen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:47 schreef Peunage het volgende:
En je zult zien, na dit allemaal verandert het Westen niet van koers. Ze zullen het nooit leren. Iran is de grote vijand (terwijl ze Irak én de Koerden hebben geholpen) en Turkije is de grote vriend (terwijl die op z'n minst een 'dubieuze' rol hebben gehad.
Ligt eraan. Kan ook zijn dat Rusland, samen met Iran - Syrie - Armenie - PKK een perfect moment ziet om Turkije 't leven zuur te maken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De EU en Rusland staan lijnrecht tegenover elkaar, wanneer Turkije uit de NAVO stapt en niets van doen heeft met de EU gaat het naar een waardevolle partner zoeken en dat is Turkije voor Rusland en Rusland voor Turkije.
Turkije is geen heel goed land qua economie, ze zijn meer een doorvoerland. Niet veel te bieden dus.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De EU en Rusland staan lijnrecht tegenover elkaar, wanneer Turkije uit de NAVO stapt en niets van doen heeft met de EU gaat het naar een waardevolle partner zoeken en dat is Turkije voor Rusland en Rusland voor Turkije.
Turkije zit in de NAVO, aartsrivaal van Rusland-Iran bondgenootschap. Mocht Rusland een NAVO land aanvallen, dan zit Turkije in een automatische oorlog met Rusland.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:57 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ze hebben goed contact Turkije en Rusland, vooral onder Putin.
Iedereen heeft goede contacten met elkaar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:58 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Turkije zit in de NAVO, aartsrivaal van Rusland-Iran bondgenootschap. Mocht Rusland een NAVO land aanvallen, dan zit Turkije in een automatische oorlog met Rusland.
He, maar ze hebben goede contacten!
Maar dat betekent niet dat ze bondgenoten zijn. De VS en EU, dat zijn bondgenoten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Iedereen heeft goede contacten met elkaar.
Het is een grote zeepbel. Rusland heeft natuurlijk ook bondgenoten die wat minder hebben met Turkije.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Turkije is geen heel goed land qua economie, ze zijn meer een doorvoerland. Niet veel te bieden dus.
( Hoorde ik laatst bij RTL Z )
Denken dat de NAVO Rusland aanvalt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:58 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Turkije zit in de NAVO, aartsrivaal van Rusland-Iran bondgenootschap. Mocht Rusland een NAVO land aanvallen, dan zit Turkije in een automatische oorlog met Rusland.
He, maar ze hebben goede contacten!
Dit dus. En af en toe wordt er een kiekje geschoten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Iedereen heeft goede contacten met elkaar.
Bondgenoten = tactische vriendschappen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:59 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat ze bondgenoten zijn. De VS en EU, dat zijn bondgenoten.
Even lachen jongens !quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:00 schreef Baklava95 het volgende:
Steeds als ik een opmerking maak gaat iedereen erop in.
Barzani is inderdaad een hond van Amerika en ISraHell maar dat hij de reden was dat IS Koerdistan binnenviel was gewoon een troll-grap.
Kan je niet lezen? Als Rusland een NAVO-land aanvalt, dan is de NAVO verplicht om dat NAVO-land te helpen. Zo zitten regels in elkaar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:00 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Denken dat de NAVO Rusland aanvalt.![]()
![]()
![]()
Als ze dat van plan waren hadden ze dat allang al met de inlijving van de Krim gedaan, het is geen jaren 80 meer.
HAHAHAHAHAHAHAHA! Wat ben jij grappig. Moet je iets mee doen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:00 schreef Baklava95 het volgende:
Barzani is inderdaad een hond van Amerika en ISraHell maar dat hij de reden was dat IS Koerdistan binnenviel was gewoon een troll-grap.
Klopt. Misschien niet genoeg.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:57 schreef Djibril het volgende:
[..]
De "bondgenoten" van de VS in MO bezorgen de VS meer koppijn dan dat Iran, Afghanistan, Hezbollah, Israeli-Palestijns conflict bij elkaar doen.
Wat grappig, ik kom niet meer bij van het lachen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:00 schreef Baklava95 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |