Nee, niks mis met genocides plegen. Dat is namelijk iets Typisch Turks, net als de helft van Cyprus bezetten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Grijze Wolven is niks mis mee, die mogen zelf bijeenkomen in Nederland
Gastquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:50 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Barzani is hond van Amerika en IsraHell.Hij is de reden waarom IS Koerdistan aanvalt.
Omdat er dankzij hem een regio is waar Koerden in vrijheid hun taal en cultuur kunnen beleven?quote:
Hij zei wel meer gestoorde dingen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ataturk had gezegd dat de Mehdi uit Turkije komt en de Turkstalige landen zou verenigen.
Gaat het niet om.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
En Shingal (Sinjar) dan en Kobane.
Ik was laatst bij zo'n kroeg/club in Arnhem. Kreeg ik een stempel op de arm.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mijn vroegere UI [ afbeelding ]
Hmmm, iets aanvallen dat niet bestaat, merkwaardig.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:50 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Barzani is hond van Amerika en IsraHell.Hij is de reden waarom IS Koerdistan aanvalt.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Toevallig net gedaan. Nu koffie drinken en chocolade eten.
Die landen willen niks met Turkije te maken hebben. Hun bondgenoten zijn de vijand van Turkije(Armenie, Syrie, e.d)quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, heel slim, Turkije richting Rusland, China en Iran laten glijden
Heb jij stemrecht?
Ik dacht dat jij wat genuanceerder was daarin.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hmmm, iets aanvallen dat niet bestaat, merkwaardig.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:51 schreef IPA35 het volgende:
Ik was laatst bij zo'n kroeg/club in Arnhem. Kreeg ik een stempel op de arm.
Was het gewoon een wolvenkop met een halve maan.
Je hebt er zo toch geen drol aan. Iran draait wel bij en Turkije heeft bij lange na niet de power van Rusland en China en ze hebben nog wel wat vijanden, waaronder dan ook Rusland.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, heel slim, Turkije richting Rusland, China en Iran laten glijden
Heb jij stemrecht?
Ben ik ook. maar waarom mag ik niet meedoen met dit soort offtopic gebrabbel?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:52 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wat genuanceerder was daarin.
Mag je wel. Doe je ding maarquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ben ik ook. maar waarom mag ik niet meedoen met dit soort offtopic gebrabbel?
Gun mij ook dan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lekker mang, Bounty, KitKat, dit dat alles
Ga je eens inlezen over de wapen en energie deals die Turkije en Rusland / China hebben afgesloten, afgelopen 4 jaar zijn de banden alleen maar versterkt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:52 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Die landen willen niks met Turkije te maken hebben. Hun bondgenoten zijn de vijand van Turkije(Armenie, Syrie, e.d)
Rusland haat Turkije? hahahahaquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:52 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Die landen willen niks met Turkije te maken hebben. Hun bondgenoten zijn de vijand van Turkije(Armenie, Syrie, e.d)
* ClapClapYourHands gooit een Kit Kat naar theunderdogquote:
Thx broquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
* ClapClapYourHands gooit een Kit Kat naar theunderdog
Koffie is trouwens Nespresso CubaniaDouble shot
En Salih Muslim is de reden dat IS Syrisch Koerdistan aanvalt?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:50 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Rusland en de EU hebben zelfs energiedeals, betekent dat een bondgenootschap en geen tegenstrijdigheid?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga je eens inlezen over de wapen en energie deals die Turkije en Rusland / China hebben afgesloten, afgelopen 4 jaar zijn de banden alleen maar versterkt.![]()
Ja, Rusland en China heeft liever Syrie en Armenie als aanwinst.
Heb jij ook stemrecht?
Putin kan nu handsfree pissen dankzij Erdoganquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Rusland haat Turkije? hahahaha![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |