Wel even slecht als hem ja.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heeft Barzani al een mythisch identiteit gekreken zoals Ataturk?
Naar mijn weten zijn er nog geen Soefi orders die denken dat hij een manifestatie van de Mehdi is. Helaas...quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heeft Barzani al een mythisch identiteit gekreken zoals Ataturk?
Remembur Karabakh!1!quote:
fok jou.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:46 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Nee joh, Syrie is mijn land niet dus laat ze daar elkaar afmaken en van mij mogen ze in Turkije hun eigen taal behouden.
Koerdistan?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:46 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Grijze wolven. Ik ga Koerdistan verkopen aan hun.
Kennie lang meer durreeh.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Naar mijn weten zijn er nog geen Soefi orders die denken dat hij een manifestatie van de Mehdi is. Helaas...
[..]
Remembur Karabakh!1!
Koerden die haten op Barzaniquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:47 schreef mylamboisblack het volgende:
Kijk die twee ratten eens.
[ afbeelding ]
Ataturk had gezegd dat de Mehdi uit Turkije komt en de Turkstalige landen zou verenigen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Naar mijn weten zijn er nog geen Soefi orders die denken dat hij een manifestatie van de Mehdi is. Helaas...
Turkije zit in de NAVO.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:47 schreef Peunage het volgende:
En je zult zien, na dit allemaal verandert het Westen niet van koers. Ze zullen het nooit leren. Iran is de grote vijand (terwijl ze Irak én de Koerden hebben geholpen) en Turkije is de grote vriend (terwijl die op z'n minst een 'dubieuze' rol hebben gehad.
Turkije is mijn land niet, dus laat ze mekaar daar afmaken ten westen van Malatya.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:46 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Nee joh, Syrie is mijn land niet dus laat ze daar elkaar afmaken en van mij mogen ze in Turkije hun eigen taal behouden.
Het was sarcasme.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mijn vroegere UI [ afbeelding ]
Duh, Turkije is al een slaafje v/h Westen, nu Iran nog.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:47 schreef Peunage het volgende:
En je zult zien, na dit allemaal verandert het Westen niet van koers. Ze zullen het nooit leren. Iran is de grote vijand (terwijl ze Irak én de Koerden hebben geholpen) en Turkije is de grote vriend (terwijl die op z'n minst een 'dubieuze' rol hebben gehad.
Moet jij ook poepen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Grijze Wolven is niks mis mee, die mogen zelf bijeenkomen in Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |