quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Unibet gaat nooit meer dan 1,01 uitkeren als quote op de bet dat Turkije dat argument op gaat voeren.
Jij en sympathie voor de Koerden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:37 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ze zien een plaatje en in hun fantasie speelt er gelijk een filmpje af.
Ik had eigenlijk sympathie voor de Koerden, maar door al dat gehaat hier op dit forum kunnen ze nu voor mij de tyfus krijgen in Kobani.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:39 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Jij en sympathie voor de Koerden.Yeah right.
Het ironische is, dat ik precies hetzelfde heb ervaren. Ik stelde mij neutraal, of zelfs lichtelijk positief, op tegenover de Turken. Echter, na posts van ClapClap en jou, heb ik mijzelf bedacht.
Oh ja, ook wat andere forums speelden een factor.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat een forum al niet met je kan doen
Zoiets inderdaad.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vermoedelijk iets met hoge bomen en wind.
Dus door paar users in een nietszeggende forum, wil je duizenden Koerden maar liever dood?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:37 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ze zien een plaatje en in hun fantasie speelt er gelijk een filmpje af.
Ik had eigenlijk sympathie voor de Koerden, maar door al dat gehaat hier op dit forum kunnen ze nu voor mij de tyfus krijgen in Kobani.
Shivan Perwer moet gewoon dood.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus door paar users in een nietszeggende forum, wil je duizenden Koerden maar liever dood?
Welkom in de wondere wereld van TeenWolf.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus door paar users in een nietszeggende forum, wil je duizenden Koerden maar liever dood?
Was vroeger echt een baasquote:
Geil toch.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:38 schreef theunderdog het volgende:
Wat een dom gelul hier zeg, de haat jegens Turkije spat van het beeldscherm af.
Wat ben jij eigenlijk, de ene keer ben je internetNEPkoerd, de andere keer pvv'er en dan weer een NEPmarokkanenvriend.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:39 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Jij en sympathie voor de Koerden.Yeah right.
Het ironische is, dat ik precies hetzelfde heb ervaren. Ik stelde mij neutraal, of zelfs lichtelijk positief, op tegenover de Turken. Echter, na posts van ClapClap en jou, heb ik mijzelf bedacht.
Oh ja, ook wat andere forums speelden een factor.
Er zijn wel meer landen die nog een appeltje te schillen hebben met Turkije. Maar goed, als Azerbaidzjan zich ermee gaat bemoeien, dan overwint Turkije natuurlijk triomfantelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:40 schreef vigen98 het volgende:
Maar even serieus, als Turkije werkelijk uit de NAVO stapt dan zijn ze echt gefucked mede door de regionale macht Iran.
Hoezo, inmiddels commercieel sletje geworden, nee toch?quote:
Dat zijn allemaal jouw woorden, ik heb nog nooit gezegd dat ik een PVV'er ben.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:41 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk, de ene keer ben je internetNEPkoerd, de andere keer pvv'er en dan weer een NEPmarokkanenvriend.
Ik lijk wel een pvv'er, een paar gasten onthoofden mensen en ik haat gelijk alle moslims.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hear, hear.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:43 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik lijk wel een pvv'er, een paar gasten onthoofden mensen en ik haat gelijk alle moslims.
Beetje een barzani lover nu.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoezo, inmiddels commercieel sletje geworden, nee toch?
Je lijkt wel een Grijze Wolf, miljoenen mensen willen hun eigen cultuur en taal kunnen behouden, en ze moeten gelijk allemaal dood.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:43 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik lijk wel een pvv'er, een paar gasten onthoofden mensen en ik haat gelijk alle moslims.
Ja Barzani de faalhaas.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heeft Barzani al een mythisch identiteit gekreken zoals Ataturk?
Nee joh, Syrie is mijn land niet dus laat ze daar elkaar afmaken en van mij mogen ze in Turkije hun eigen taal behouden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:44 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Grijze Wolf, miljoenen mensen willen hun eigen cultuur en taal kunnen behouden, en je wilt ze gelijk allemaal dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |