Valt wel op inderdaad, zelfde manier van praten als hem en computerprobleem was opeens mysterieus verdwenen na komst van mylamboisblack.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Mijn God, zelden zo veel wereldvreemdheid, achterlijkheid en een gebrek aan historisch besef gezien in een topic. Beter grijpen de mods in voordat het topic verder verziekt wordt, als het al lager kan dan nu het geval is.
En dat mylamboisblack een zoveelste kloontje van computerprobleem is, lijkt me wel duidelijk.
"Terrorist" is dan tegenwoordig ook verwaterd tot een demoniserende benaming voor "vijandelijke strijder".quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het ANC van Mandela stond daar ook op.
Inhoud is niet gepostquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:10 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Je weet dat je de inhoud van een DM niet mag plaatsen in een post? Ik ga je dus nu lekker aangeven.
Ik bedoelde het meer in de zin waarom CP niet meer reageert als de Peshmerga wordt verslagen.quote:
Turkije is alleen maar zoals nu door de steun van EU en VS. Begrijp dat toch eens, jullie economisch beleid is gericht op het advies van IMF.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In het verleden dachten vijanden van Turkije vaker dat ze de Turken konden backstabben. Dat hebben ze allemaal stuk voor stuk afgeleerd. En hoe, en hoe!!!
Nee hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mooi, je voelde je dus aangesproken.
De verdomde Fransen ook.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:12 schreef IPA35 het volgende:
[..]
"Terrorist" is dan tegenwoordig ook verwaterd tot een demoniserende benaming voor "vijandelijke strijder".
USA, EU en Israël steunen Turkijequote:Op zondag 5 oktober 2014 20:12 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Turkije is alleen maar zoals nu door de steun van EU en VS. Begrijp dat toch eens, jullie economisch beleid is gericht op het advies van IMF.
In feite ben jij, nationalistisch gezien, een slaafje van mij.
Ja dit is niet het verleden he. Feit is dat Iran steeds sterker wordt en Armenië ook door de hulp van Rusland, de feit dat ze nog grenzen aan 4 andere vijanden als Syrië, Irak, Griekenland, Cyprus. Als jullie uit de NAVO gaan, Jezus Christus... Moge God jullie genadig zijn...quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In het verleden dachten vijanden van Turkije vaker dat ze de Turken konden backstabben. Dat hebben ze allemaal stuk voor stuk afgeleerd. En hoe, en hoe!!!
Is dat ooit anders geweest dan?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:12 schreef IPA35 het volgende:
[..]
"Terrorist" is dan tegenwoordig ook verwaterd tot een demoniserende benaming voor "vijandelijke strijder".
En dan ook nog eens een grote bek hebben tegen alle 3quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
USA, EU en Israël steunen TurkijeTurkije
Allemaal uit de pocket van Pasa Erdoganquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En dan ook nog eens een grote bek hebben tegen alle 3
Inmiddels wel Padisah he.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Allemaal uit de pocket van Pasa Erdogan
Pasa Erdogan
Walgelijk land en volk, maar wat is ermee in deze?quote:
Franse revolutie - terreur.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:15 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Walgelijk land en volk, maar wat is ermee in deze?
Haha, op beeld ja, in de achterkamer gebeuren er hele andere dingen. Dat weet jij ook wel heel erg goed.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En dan ook nog eens een grote bek hebben tegen alle 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |