Sorry man, we zijn niet van de darkrooms zoals jij.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:16 schreef Halcon het volgende:
Triggershot en ClapClapYourHands kunnen ook via de DM elkaar een vinger in de reet steken, dan kan het hier weer over Syrië gaan.
Jakobijnen zijn gewoon schurkenquote:
Wil je wel een vinger in mijn reet steken?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry man, we zijn niet van de darkrooms zoals jij.
Who cares wat jij op je bankrekening hebt staan, ik zie alleen je auto, kleding en waar je eet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:16 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Haha, op beeld ja, in de achterkamer gebeuren er hele andere dingen. Dat weet jij ook wel heel erg goed.
Hebben we onze KaNaziepiet ook weer.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:16 schreef Halcon het volgende:
Triggershot en ClapClapYourHands kunnen ook via de DM elkaar een vinger in de reet steken, dan kan het hier weer over Syrië gaan.
Waar de mond vol van is... Viezerikquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry man, we zijn niet van de darkrooms zoals jij.
Neuh, mag niet van Al-Baghdadiquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wil je wel een vinger in mijn reet steken?
Padişahın öldürelim.quote:
Een intelligent persoon kijkt verder dan dat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Who cares wat jij op je bankrekening hebt staan, ik zie alleen je auto, kleding en waar je eet.
Nee gewoon echt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:18 schreef b4kl4p het volgende:
Was die onthoofdingsvideo van die Engelse gast nou echt of nep?
Nep, hartstikke nep.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:18 schreef b4kl4p het volgende:
Echt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:18 schreef b4kl4p het volgende:
quote:Koerdische zelfmoordenares 'heeft veel IS-strijders gedood'
05/10/2014 om 19:42
Een vrouwelijke Koerdische strijder zou bij een zelfmoordaanslag ten zuiden van de door de IS belegerde Syrisch-Koerdische stad Kobane 'tientallen extremisten' de dood in meegesleurd hebben.
Koerdische zelfmoordenares 'heeft veel IS-strijders gedood'
Een Iraans-Koerdische strijdster van de Freedom Party of Kurdistan (PAK). © BELGAIMAGE
Een vrouwelijke Koerdische strijder heeft bij een zelfmoordaanslag ten zuiden van de door de IS belegerde Syrisch-Koerdische stad Kobane 'tientallen extremisten' van de Islamitische Staat mee de dood in gesleurd.
De vrouw behoorde tot de Koerdische Volksbeschermingseenheden (YPG), zo stelde zondag de YPG-bevelhebber in Kobane, aangehaald door het Koerdische agentschap Welati.
Een bevestiging uit officiële bron is er niet. De kamikazedaad werd wel bevestigd door Hawar News, dat nauwe banden heeft met de Syrisch-Koerdische Partij van de Democratische Unie (PYD). Volgens sommige bronnen zouden de IS-jihadisten Kobane zondag tot op één kilometer genaderd zijn.
Knack. be
Gewoon echt. Ik heb de video gezien, ze laten hem daarna nog liggen en dan is z'n kop erbij afgesneden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:18 schreef b4kl4p het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd maar toch: 2 vliegen in 1 klapquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:19 schreef Aloulou het volgende:
PKKISS gewoon koekje van eigen deeg geven dmv zelfmoordaanslagen
[..]
Je hebt gelijk, een intelligent persoon gaat speculeren ipv te kijken wat er voor z'n ogen gebeurt, ja togggg!quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:18 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Een intelligent persoon kijkt verder dan dat.
Oh lekker dan. En die John de Ripper hebben ze nou ook geloof ik toch?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:19 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Gewoon echt. Ik heb de video gezien, ze laten hem daarna nog liggen en dan is z'n kop erbij afgesneden.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:19 schreef Aloulou het volgende:
PKKISS gewoon koekje van eigen deeg geven dmv zelfmoordaanslagen
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |