Leuk geprobeerd maar het is nog steeds 'de religie', dat hoor je mij dan ook nergens zeggen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee een, het christendom is niet veel beter.
Nee, het is een religie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:15 schreef primakov het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd maar het is nog steeds 'de religie', dat hoor je mij dan ook nergens zeggen.
Doe normaal manquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:15 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Inderdaad pedoseksualiteit is daar eerder norm dan uitzondering.
Gast er zijn nog heel veel Koerden Moslim. Misschien wat minder bij de rijke Koerdische bovenklasse in Slemani. Maar in Noord-Koerdistan zijn zelf de meest extreme PKK'ers gelovig.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het zijn wel officiële, maar volgens dat zijn er in Nederland ook 10miljoen christenen. In het dagelijkse leven is het veel minder ja.
http://www.hurriyetdailyn(...)pageID=238&nid=61055quote:
Je bent er zelf toch één, durf je bij Turken wel te zeggen dat je een Koerd bent, of ben je dan weer een Turk?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:14 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik weet hoe Turken zijn.Heb 18 jaar ervaring met ze.
En Turkije is onschuldig als de pest volgens hun.Dat terwijl Turkije drones en wapens krijgt van Amerika en IsraHell.
Waar zeg ik dat er heel weinig gelovige Koerden zijn? Ik zeg alleen dat het niet meer zoveel is als wat jij zegt(namelijk 90%). Je hebt buiten moslims en ongelovigen ook jezidis, joden en christenen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:16 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Gast er zijn nog heel veel Koerden Moslim. Misschien wat minder bij de rijke Koerdische bovenklasse in Slemani. Maar in Noord-Koerdistan zijn zelf de meest extreme PKK'ers gelovig.
Wat is het probleem met die huwelijken?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:17 schreef IPA35 het volgende:
[..]
http://www.hurriyetdailyn(...)pageID=238&nid=61055
Jullie moeten eens normaal doen.
Dat de Kemal-aanbidders het als hun plicht zien jullie hardhandig beschaving bij te brengen is niet echt onbegrijpelijk natuurlijk.
Lekker verenigbaar ook met de Marxistisch-Leninistische inslag dan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:16 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
. Maar in Noord-Koerdistan zijn zelf de meest extreme PKK'ers gelovig.
ISIS propagandaquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:20 schreef primakov het volgende:
[..]
Lekker verenigbaar ook met de Marxistisch-Leninistische inslag dan.
Ik snap zijn probleem ook niet. Hoe dichter bij de nul..quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat is het probleem met die huwelijken?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:15 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Inderdaad pedoseksualiteit is daar eerder norm dan uitzondering.
Dat is erg overdreven natuurlijk, maar wij in Nederland zijn hiermee erg doorgeschoten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Hoe dichter bij de nul..
Rare inteelt bullshit in ongeciviliseerde bergdorpjes.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat is het probleem met die huwelijken?
Inteelt - pedoseksualiteit....quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:23 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Rare inteelt bullshit in ongeciviliseerde bergdorpjes.
Dat de gekke CHP'ers denken dat hen de Turkse cultuur ter vervanging van de Koerdische cultuur op te leggen voor een significante verbetering zal zorgen betwijfel ik echter.
Van het een komt het ander.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Inteelt - pedoseksualiteit....
Juist ja..
Vigen jazeker, zo'n kolonisten-lover.quote:
Koerden in het Zuid-Oosten van Turkije zijn rare mensen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Inteelt - pedoseksualiteit....
Juist ja..
Wat boeit het hoeveel Koerden er wonen in Israel? Zij beschouwen zichzelf als Israelier.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:17 schreef primakov het volgende:
[..]
Je bent er zelf toch één, durf je bij Turken wel te zeggen dat je een Koerd bent, of ben je dan weer een Turk?![]()
Wat is je visie op de in Israël wonende 150 000 Koerden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |