Die opmerking past meer bij de situatie dat een Nederlandse clubkampioen een wedstrijdje tegen Djokovic heeft gespeeld.quote:
hahahaquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die opmerking past meer bij de situatie dat een Nederlandse clubkampioen een wedstrijdje tegen Djokovic heeft gespeeld.
Hetzelfde wat er al sinds het begin van zijn carrière mis met hem is (behalve op Wimbledon '10)quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:34 schreef Norrage het volgende:
Maar was er nou wat mis met berdych? Of gewoon standaard zaadpot?
Zou ik ook zeggen als ik zo ben afgedroogd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:17 schreef Norrage het volgende:
En Berdych zegt dat ie nog nooit iemnad zo goed heeft zien spelen als Djoko vandaag tegen hem
Ja, en zelf zo slecht hebt gespeeld. Want Djokovic miste bijna niets maar Berdych deed ook weinig goed.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik zo ben afgedroogd.
Djoko zegt zelf ook dat ie nog nooit zo goed gespeeld heeftquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik zo ben afgedroogd.
Haase's beste notering: 31quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:31 schreef Szura het volgende:
Goffin pakt toch mooi wat goedkope puntjes mee zo. Zo'n kneusje als Haase laat zich verrassen door de Huta Galungs van deze wereld of een nobody uit Moldavië.
Ja klopt. Mensen die waarde hechten aan die hoogste rankingquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:05 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Haase's beste notering: 31
Goffin's huidige notering: 26
En die 31 is volgens mij van toen Kitzbühel een week was verplaatst en hij dubbele punten kreeg
Nou, zo heel bijzonder vond ik het ook weer niet. In bijvoorbeeld de finale van de US Open van 2011 vond ik hem veel beter. Ik heb hem eigenlijk niet één ongelooflijke bal zien slaan. Het was niet veel meer dan een makkelijke wedstrijd waarin alles lukte maar waarin hij ook weinig speciaals hoefde te doen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Djoko zegt zelf ook dat ie nog nooit zo goed gespeeld heeft
Berdych heeft nooit van Djoker gewonnen op HC (H2H 14-0)quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en zelf zo slecht hebt gespeeld. Want Djokovic miste bijna niets maar Berdych deed ook weinig goed.
Vond het ook jammer.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:07 schreef Anonymousz het volgende:
erg teleurgesteld in Djoker dat hij Berdy niet 2x keer had gebageld 2 games als cadeau gegeven
6-0 5-0 A-40 ------------> 6-0 6-2![]()
Dat denk ik ook. Hij had echt gekregen.quote:Nadal zal blij zijn dat hij van Klizan verloor
Wat een gekke tweet. Ze lijken te suggereren dat Djokovic en Sharapova de US Open dit jaar hebben gewonnen.twitter:usopen twitterde op zondag 05-10-2014 om 17:51:02#usopen champs getting it done! Congrats @DjokerNole & @MariaSharapova on winning the China Open titles today. http://t.co/IEukaLTfy7 reageer retweet
quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:22 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een gekke tweet. Ze lijken te suggereren dat Djokovic en Sharapova de US Open dit jaar hebben gewonnen.twitter:usopen twitterde op zondag 05-10-2014 om 17:51:02#usopen champs getting it done! Congrats @DjokerNole & @MariaSharapova on winning the China Open titles today. http://t.co/IEukaLTfy7 reageer retweet
Ja, weet ik veel.quote:
rustig aanquote:
Ze feliciteren oud USopen-kampioenen met hun behaalde titelsquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:22 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom speelt hij in de kwalificatie van een challenger?quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:12 schreef Norrage het volgende:
Haase heeft het zwaar in de kwalificaties van de challenger van Rennes. Eerste ronde wint hij met 7-5 2-6 3-0 in de 3e set van de nummer 800 377 van de wereld, die moest opgeven omdat ie waarschijnlijk nog nooit eerder in zijn leven een 3-setter hadden gespeeld. En nu wint Rooowbin ternauwernood de eerste set van de nummer 364 Takanyi Garangaga: wie kent hem niet.
Oeps.quote:
Ramagananaquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:12 schreef Norrage het volgende:
Haase heeft het zwaar in de kwalificaties van de challenger van Rennes. Eerste ronde wint hij met 7-5 2-6 3-0 in de 3e set van de nummer 800 377 van de wereld, die moest opgeven omdat ie waarschijnlijk nog nooit eerder in zijn leven een 3-setter hadden gespeeld. En nu wint Rooowbin ternauwernood de eerste set van de nummer 364 Takanyi Garangaga: wie kent hem niet.
Gulbis en Karlovic zijn de twee meest inconsistente spelers in de hele ATP Tour, ik zet vaak geld in op tennis, maar NOOIT op hun. Ook niet op Wawrinka trouwens.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:21 schreef Szura het volgende:
Gulbis kwam weer ff wat startgeld ophalen en gaat binnenkort lang op vakantie?
Nouja, het kan toch? Iedereen kan een blindedarmonsteking krijgen. Nadal is altijd eerlijk geweest over zijn blessures, dus ik geloof hem wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:26 schreef Norrage het volgende:
Man wat heeft Rafa pech..Hij heeft blindedarmontsteking en is er waarschijnlijk dan toch rest van het jaar uit....
Al klinkt het als complete bullshit.![]()
![]()
Dacht dat een blindedarmontsteking altijd geopereerd werd?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:29 schreef Norrage het volgende:
Maar hij blijkt niet geopereerd te hoeven worden
Ja, dat is dus het hele vage van het verhaal :/quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Dacht dat een blindedarmontsteking altijd geopereerd werd?
Naja ben verder niet medisch onderlegt ofzo
Waar las je dat?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:31 schreef Norrage het volgende:
Ik vond het ook legitiem, totdat ik wat extra informatie vond. Hij is de afgelopen dagen sowieso al ziek hoorde ik, hij hoeft niet geopereerd te worden en heeft in 1 week al 3 verschillende blessures/ziektes gehad...
MTFquote:
Hadden die ook een link naar een artikel of iets dergelijks? Anders is het onzin hoor, want MTF is altijd ontzettend pro-federer en anti-nadalquote:
Blijkbaar kan het ook met antibiotica behandeld worden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Dacht dat een blindedarmontsteking altijd geopereerd werd?
Naja ben verder niet medisch onderlegt ofzo
twitter:Tijmenl twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 15:06:19Nadal gaat met een blindedarmonsteking een tennistoernooi spelen. http://t.co/UteKMBsc09 reageer retweet
Wat heeft het een met het ander te maken?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:53 schreef franklop het volgende:
En dan maar weer klagen dat het tennisseizoen te lang is, maar vervolgens wel zelf met vanalles doorspelen
Nadal klaagt zelf over en te lang seizoen. Maar ondertussen speelt hijzelf lekker door met blessures en ziekte terwijl hij ook gewoon af mag zeggen en zijn rust kan pakkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:19 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Wat heeft het een met het ander te maken?
Rust pakken? Hij heeft sinds Wimbledon vier wedstrijdjes gespeeldquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Nadal klaagt zelf over en te lang seizoen. Maar ondertussen speelt hijzelf lekker door met blessures en ziekte terwijl hij ook gewoon af mag zeggen en zijn rust kan pakken
heb het over het algemeen hè. Niet specifiek nu.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:32 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Rust pakken? Hij heeft sinds Wimbledon vier wedstrijdjes gespeeld. Snap best dat die eager is om nog wat te spelen dit jaar.
De GM section van menstennisforums heeft wel linkjes naar projected rankings.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:08 schreef TennispeRFect het volgende:
Federer is bijna Nadal voorbij op de ranking! Iets van 300 punten. Hoe zit dat qua mogelijkheden de komende tijd en te verdedigen punten? Zeker nu Nadal ziek zegt te zijn en Federer lekker staat te ballen... ik had daar een heel goed forum voor maar ik weet het niet meer te vinden
Ik ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De GM section van menstennisforums heeft wel linkjes naar projected rankings.
in peking ging hij zeiken dat de ballen niet goed warenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Nadal klaagt zelf over en te lang seizoen. Maar ondertussen speelt hijzelf lekker door met blessures en ziekte terwijl hij ook gewoon af mag zeggen en zijn rust kan pakken
nou nouquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:23 schreef XL het volgende:
Komt zeker door die lastige naad in zijn onderbroek
Hij geeft ze een vinger en ze nemen zijn hele hand.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:43 schreef Anonymousz het volgende:
[ afbeelding ]
the fog na de wedstrijd vandaag verloor in straights van wang staat 553 in de rakings
Baasquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:43 schreef Anonymousz het volgende:
[ afbeelding ]
the fog na de wedstrijd vandaag verloor in straights van wang staat 553 in de rakings
quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij geeft ze een vinger en ze nemen zijn hele hand.
Maar goed, alle gekheid op een stokje, zo'n opgestoken middelvinger is in China een teken van respect hoor.
ja maar hij spoort nietquote:
quote:
kijk eens goedquote:
O ja, nu zie ik het.quote:
quote:
2 daarvan in 2005quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:54 schreef PippenScottie het volgende:
Nadal heeft in zijn carrière maar 3 toernooien gewonnen in het deel van de seizoen na de US Open.
En de andere was Tokio toch, ook een klein toernooi. Tsja....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:02 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
2 daarvan in 2005
Nadal heeft ook nog nooit een hardcourttitel verdedigd (dat wil zeggen het jaar erop nog een keer gewonnen)
Maargoed, wel de clay goat
heerlijk zo'n speler.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:43 schreef Anonymousz het volgende:
[ afbeelding ]
Raonic ligt er ook al uitquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:29 schreef Norrage het volgende:
Die onderkant van het schema ook. Ongelooflijk.
Berdych, Wawa, Raonic en Rafa...Wawa ligt er al uit, Berdych en Raonic zijn ontzettende zaadjes en Rafa gaat het denk ik ook niet redden met zijn Appendix.
Vergelijk dat dan met de bovenste helft![]()
Djoko, Fed, Murray, Dimi (kneusje ligt eruit), Ferrer, en Kei (al gaat die er ook wel uit)
Opgavequote:
Misschien toch even die centjes meepakken? Geen idee, vond dat hele blinde darm verhaal al ontzettend vaagquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:14 schreef Norrage het volgende:
Rafa is trouwens wel heeeeeeeel slecht. Die tankt dit potje....snap echt niet dat ie speelt....
Bestaat die vage eindejaars participatiebonus nog? Dat is namelijk vaak een rede om toch nog een extra m1000je mee te pakken voor een paar miljoen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:36 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Misschien toch even die centjes meepakken? Geen idee, vond dat hele blinde darm verhaal al ontzettend vaag
Volgens mij bestaat die nog wel ja. Maar hij heeft al vrij veel 1000 punten toernooien gemist dacht ik, volgens mij komt die niet meer in aanmerking voor die bonusquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Bestaat die vage eindejaars participatiebonus nog? Dat is namelijk vaak een rede om toch nog een extra m1000je mee te pakken voor een paar miljoen.
Maar twee tot nu toe? Misschien mag hij er zoveel missen, hij speelt al heel lang en veel, doet het goed in de meeste categorieën.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:42 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat die nog wel ja. Maar hij heeft al vrij veel 1000 punten toernooien gemist dacht ik, volgens mij komt die niet meer in aanmerking voor die bonus
Ook gewoon goed gespeeld van Lopez hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:29 schreef Salamando het volgende:
Rafa verneukt daar even een *6-5 voorsprong in de tiebreak.
Dit verklaard wellicht waarom Nadal maar is gaan spelen.quote:PARIJS - Novak Djokovic moet deze week kiezen tussen zijn fysieke gesteldheid en zijn bankrekening.
De Servische aanvoerder van de wereldranglijst heeft last van een schouderblessure, maar loopt bijna 1,2 miljoen euro mis als hij besluit om het toernooi van Parijs te laten schieten.
Djokovic speelt woensdag tegen de Kroaat Ivan Dodig. Afzeggen betekent dat hij zijn eindejaarspremie verspeelt. Als de beste speler van 2011 kan hij rekenen op een bonus van iets minder dan 1,5 miljoen euro.
Het missen van het toernooi in Shanghai, net als Parijs één van de acht verplichte Masters-evenementen, kostte hem al bijna 300.000 euro. Als Djokovic er niet bij is in de Franse hoofdstad, gaat het hele bedrag aan zijn neus voorbij.
Roger Federer denkt dat zijn collega kiest voor zijn lichaam. ''Hij heeft dit jaar al zoveel verdiend.'' Djokovic speelde in 2011 al bijna acht miljoen euro bij elkaar.
Telegraaf 2012
Wat een slechte volleys. Ongelofelijkquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:44 schreef Marcoss het volgende:
Fedje heeft z'n ouderdomsdagen weer gehad, dan duurt het wat langer om op gang te komen
zou goed kunnenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:43 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dit verklaard wellicht waarom Nadal maar is gaan spelen.
Ik weet niet zoveel van blindedarmontstekingen, maar WTF?!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:50 schreef franklop het volgende:
[..]
zou goed kunnen
Hij gaat overigens proberen om operatie uit te stellen tot na WorldTour finals
Echt bizar, een blindedarmontstekingsoperatie is toch niet iets wat je kan uitstellen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:50 schreef franklop het volgende:
[..]
zou goed kunnen
Hij gaat overigens proberen om operatie uit te stellen tot na WorldTour finals
quote:Nadal, meanwhile, revealed that he hopes to have the surgery to remove his appendix at the conclusion of the year. "My thoughts is continue with Basel, Paris and London. Is true that the past few months I did not have the best of luck. I didn't have the best of luck since Wimbledon. I was playing a good year, very positive year. After that I was unlucky with the wrist, what's going on now. Now there remains three more tournaments for me."
Tegen Monfils nog.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:32 schreef XL het volgende:
Fedje met Clutch... dat is ook een paar jaar geleden
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:45 schreef 1239758715981 het volgende:
http://www.gfycat.com/ShoddyWelllitCardinal
![]()
![]()
Dat waren bij elkaar 5MP.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:28 schreef macca728 het volgende:
Ja echt zoveel kansen, had de eerste set al moeten pakken.
Daarna nog 2 BP's aan het eind van de derde en 3 MP's in de tiebreak.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:49 schreef suus21 het volgende:
waarom heeft raonic opgegeven? Fantastische nieuws uiteraard....ziet er ook niet uit raonic bij WTF...
Wist helemaal niet dat Djokovic last heeft van zijn schouder. Maar wat maakt die paar ton hem uit? Die keus voor je lichaam is dan toch heel snel gemaakt?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:43 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dit verklaard wellicht waarom Nadal maar is gaan spelen.
Volgens mij geldt dat voor een acute blindedarmontsteking, maar niet voor alle blindedarmontstekingen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:53 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Echt bizar, een blindedarmontstekingsoperatie is toch niet iets wat je kan uitstellen?
Dat is uit 2011, een vergelijking met Djokovic toen en Nadal nu.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat Djokovic last heeft van zijn schouder. Maar wat maakt die paar ton hem uit? Die keus voor je lichaam is dan toch heel snel gemaakt?
[..]
Volgens mij geldt dat voor een acute blindedarmontsteking, maar niet voor alle blindedarmontstekingen.
Zonder twijfel en Berdych, ik zou dat niet durven.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:48 schreef Norrage het volgende:
Bizar. Berdych is écht in topvorm. Tegen Karlo zeer indrukwekkend, en veegde ook Gasquet van de baan en iedereen in Tokio. Die haalt zonder twijfel de finale wel in Shanghai, met de sterkte van het schema daar
En toch verliest ie in die vorm bijna met 6-0 6-0 van Djokowhat the fuck
Zijn lastigste pot is iig de volgende: Simonquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zonder twijfel en Berdych, ik zou dat niet durven.
Wel een uitgelezen kans om inderdaad de finale te halen, en dat zou ook meteen zijn WTF-deelname onofficieel bevestigen, met 900 punten in twee weken.
Ach, Fed heeft in zijn leven al zoveel te veel GSen gewonnen dankzij gebrek aan concurrentiequote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:52 schreef suus21 het volgende:
en dan kan federer toch weer niet winnen, die jongen laat altijd zoveel kansen liggen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Nu dus, de break.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:25 schreef Norrage het volgende:
Begint nu wel te overhitten....het moet ergens misgaan....
O, sorry.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat is uit 2011, een vergelijking met Djokovic toen en Nadal nu.
Met andere woorden je verwacht dat hij 50/50 tegen Murray is, Nadal op hardcourt kan vegen, Djokovic op gravel vaker dan niet zal verslaan en alleen niks tegen Federer doen vanwege een mental block?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:23 schreef 1239758715981 het volgende:
RBA doet me aan Ferrer denken. Heeft ook geen echte wapens en kan daarom de toppers geen pijn doen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Met andere woorden je verwacht dat hij 50/50 tegen Murray is, Nadal op hardcourt kan vegen, Djokovic op gravel vaker dan niet zal verslaan en alleen niks tegen Federer doen vanwege een mental block?
Bij de WTF heb je vaak meer succes met diepe hogen ballenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:04 schreef suus21 het volgende:
je kunt die toppers het alleen maar moeilijk maken met harde vlakke slagen, ook veel leuker om te zien..
Ja, zeker. Het lijkt me niet meer dan redelijk dat Djokovic-Federer de semifinale wordt, aangezien dat de draw is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:34 schreef Federer-fan het volgende:
Zit er redelijkerwijs nog iets anders in dan een finale Djokovic-Federer die Djokovic wint?
Hoop dat ik niet wéér in het verkeerde topic zit.![]()
Ow.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ja, zeker. Het lijkt me niet meer dan redelijk dat Djokovic-Federer de semifinale wordt, aangezien dat de draw is.
Ik vraag het vooral omdat Federer in zijn voorlaatste wedstrijd kennelijk zo slecht speelde.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Djokovic is duidelijk de grote favoriet, maar zeker is het niet.
je zit in het goeie topicquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:34 schreef Federer-fan het volgende:
Zit er redelijkerwijs nog iets anders in dan een finale Djokovic-Federer die Djokovic wint?
Hoop dat ik niet wéér in het verkeerde topic zit.![]()
Ja, ik zie alle vier die dingen wel gebeuren.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Met andere woorden je verwacht dat hij 50/50 tegen Murray is, Nadal op hardcourt kan vegen, Djokovic op gravel vaker dan niet zal verslaan en alleen niks tegen Federer doen vanwege een mental block?
Zo.....jinx #2: Simon wint de eerste setquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:59 schreef Norrage het volgende:
T
[..]
Zijn lastigste pot is iig de volgende: Simon
Mwah. Berdych is met deze kwartfinale al ongeveer geplaatst.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:01 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Verbaast het eigenlijk iemand dat Berdych deze simpele kans op een finaleplaats om zeep aan het helpen is? Nee toch?
Bedoelde meer de finale in Shanghaiquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mwah. Berdych is met deze kwartfinale al ongeveer geplaatst.
Mwah, dat zou ik toch niet zeggen hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mwah. Berdych is met deze kwartfinale al ongeveer geplaatst.
Dat is zeker wel waar jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:11 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Bedoelde meer de finale in ShanghaiNiet 1 top 20-speler (actuele Ranking) tegenkomen op weg naar de finale. Hoe vaak krijg je zo'n kans?
Ja, dat is moeilijk te zeggen. Maar je kunt wel zeggen dat Simon eigenlijk altijd op ruime afstand van Berdych in de ranking stond en desondanks een duidelijke positieve h2h heeft.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
De vraag is dan hoe relevant potjes uit 2006 in 2014 zijn.
Berdch houdt de race nog even spannend, alle kandidaten, behalve Ferrer, falen deze week.
Da's dan een gelukkige greep, want meestal gaat het mis.quote:
Parijs komt er weer aan he, 4 fransen in de halve finalequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Simon is aan het eind van het seizoen wel vaker zo sterk, heb ik het idee.
Zit wel 1 minuut pauze van Nole tussenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:37 schreef Norrage het volgende:
WAT EEN GAME![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EN WAT EEN LAATSTE PUNT
15 minuten![]()
Mwa, hij heeft er een paar gehad, maar dit was gewoon Ferrer die goed was, maar Djokovic die beter is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:16 schreef Norrage het volgende:
Wel een standaard Ferrer wedstrijd tegen de toppers (lees Rafa/Djoko). Bij vlagen briljant spelen, eigenlijk beter zijn. Maar ALTIJD net tekort komen...
Zeker leuk - zo veel 'snelle toernooien' zijn er niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
De condities van Shanghai zijn trouwens wel de leukste van de tour, snel, maar niet te snel en outdoor, vaak leuke wedstrijden en hoog niveau voor de tijd van het jaar.
En vooral die netbal van Mayer op dat MP.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:07 schreef Norrage het volgende:
Fedje zit wel in de geluksmodus deze week zeg. Ontelbaar veel netballen ook, waaronder 2 in de tiebreak. Dat geluk zal ie nodig hebben tegen Djoko
Ja. Die wedstrijd al helemaal. Maar ook tegen Agut had ie wat gelukspunten (pakte geloof ik een break met een mishit, maar daar had ie het toch niet nodig) en nu ook al tegen Bennyquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En vooral die netbal van Mayer op dat MP.
Beetje op zijn Nadals dus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. Die wedstrijd al helemaal. Maar ook tegen Agut had ie wat gelukspunten (pakte geloof ik een break met een mishit, maar daar had ie het toch niet nodig) en nu ook al tegen Benny
quote:
quote:
Doet me eigenlijk een beetje denken aan die reclame waarin iemand tegen Moszkovic' auto botst. Als je de inkomstenderving van Nadal moet betalen heb je wel een probleem.quote:
Kennelijk had Ivanisevic in de Wimbledonfinale van 1998 tegen Sampras een servicegame van 35,2 seconden, terwijl Sampras in die game ook nog zijn veter vastmaakte.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:42 schreef Ambrosius het volgende:
Federer even met een game van 47 seconden.
Tenzij hij Nadal tegenkomtquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:03 schreef suus21 het volgende:
De kans is groot dat djoko niet meedoet aam de wtf, vanwege de geboorte van zijn kind. Zou wel heel jammer zijn, dan is het alleen federer die in vorm is en dat op zijn sloffen wint..
En erg noodzakelijk op BP tegen..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:10 schreef Federer-fan het volgende:
Dit was wel een prachtige passing van Djokovic.
Of een willekeurige andere speler die goed speelt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tenzij hij Nadal tegenkomt
Mwah, op de WTF is dat nooit echt een probleem geweest.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tenzij hij Nadal tegenkomt
Ja. En ik vond nu eens niet dat Federer het BP verspeelde.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En erg noodzakelijk op BP tegen..
Dat meen je niet echt toch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Of een willekeurige ander speler die goed speelt.
Ach Djoko was in topvorm lees ik de hele week en die zet hij voorlopig ook opzij met prima aanvallend spel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Of een willekeurige ander speler die goed speelt.
Wel apart dat hij dat mentale Nadal tegen Nadal indoor niet heeft. Zou het uitmaken als het best-of-five was?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah, op de WTF is dat nooit echt een probleem geweest.
Mwah, Djokovic is vandaag behoorlijk matig en Federer begon pas echt goed te spelen vanaf een set en een break voor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach Djoko was in topvorm lees ik de hele week en die zet hij voorlopig ook opzij met prima aanvallend spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |