Dacht dat een blindedarmontsteking altijd geopereerd werd?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:29 schreef Norrage het volgende:
Maar hij blijkt niet geopereerd te hoeven worden
Ja, dat is dus het hele vage van het verhaal :/quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Dacht dat een blindedarmontsteking altijd geopereerd werd?
Naja ben verder niet medisch onderlegt ofzo
Waar las je dat?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:31 schreef Norrage het volgende:
Ik vond het ook legitiem, totdat ik wat extra informatie vond. Hij is de afgelopen dagen sowieso al ziek hoorde ik, hij hoeft niet geopereerd te worden en heeft in 1 week al 3 verschillende blessures/ziektes gehad...
MTFquote:
Hadden die ook een link naar een artikel of iets dergelijks? Anders is het onzin hoor, want MTF is altijd ontzettend pro-federer en anti-nadalquote:
Blijkbaar kan het ook met antibiotica behandeld worden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Dacht dat een blindedarmontsteking altijd geopereerd werd?
Naja ben verder niet medisch onderlegt ofzo
twitter:Tijmenl twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 15:06:19Nadal gaat met een blindedarmonsteking een tennistoernooi spelen. http://t.co/UteKMBsc09 reageer retweet
Wat heeft het een met het ander te maken?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:53 schreef franklop het volgende:
En dan maar weer klagen dat het tennisseizoen te lang is, maar vervolgens wel zelf met vanalles doorspelen
Nadal klaagt zelf over en te lang seizoen. Maar ondertussen speelt hijzelf lekker door met blessures en ziekte terwijl hij ook gewoon af mag zeggen en zijn rust kan pakkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:19 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Wat heeft het een met het ander te maken?
Rust pakken? Hij heeft sinds Wimbledon vier wedstrijdjes gespeeldquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Nadal klaagt zelf over en te lang seizoen. Maar ondertussen speelt hijzelf lekker door met blessures en ziekte terwijl hij ook gewoon af mag zeggen en zijn rust kan pakken
heb het over het algemeen hè. Niet specifiek nu.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:32 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Rust pakken? Hij heeft sinds Wimbledon vier wedstrijdjes gespeeld. Snap best dat die eager is om nog wat te spelen dit jaar.
De GM section van menstennisforums heeft wel linkjes naar projected rankings.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:08 schreef TennispeRFect het volgende:
Federer is bijna Nadal voorbij op de ranking! Iets van 300 punten. Hoe zit dat qua mogelijkheden de komende tijd en te verdedigen punten? Zeker nu Nadal ziek zegt te zijn en Federer lekker staat te ballen... ik had daar een heel goed forum voor maar ik weet het niet meer te vinden
Ik ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De GM section van menstennisforums heeft wel linkjes naar projected rankings.
in peking ging hij zeiken dat de ballen niet goed warenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Nadal klaagt zelf over en te lang seizoen. Maar ondertussen speelt hijzelf lekker door met blessures en ziekte terwijl hij ook gewoon af mag zeggen en zijn rust kan pakken
nou nouquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:23 schreef XL het volgende:
Komt zeker door die lastige naad in zijn onderbroek
Hij geeft ze een vinger en ze nemen zijn hele hand.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:43 schreef Anonymousz het volgende:
[ afbeelding ]
the fog na de wedstrijd vandaag verloor in straights van wang staat 553 in de rakings
Baasquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:43 schreef Anonymousz het volgende:
[ afbeelding ]
the fog na de wedstrijd vandaag verloor in straights van wang staat 553 in de rakings
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |