Nu dus, de break.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:25 schreef Norrage het volgende:
Begint nu wel te overhitten....het moet ergens misgaan....
O, sorry.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat is uit 2011, een vergelijking met Djokovic toen en Nadal nu.
Met andere woorden je verwacht dat hij 50/50 tegen Murray is, Nadal op hardcourt kan vegen, Djokovic op gravel vaker dan niet zal verslaan en alleen niks tegen Federer doen vanwege een mental block?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:23 schreef 1239758715981 het volgende:
RBA doet me aan Ferrer denken. Heeft ook geen echte wapens en kan daarom de toppers geen pijn doen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Met andere woorden je verwacht dat hij 50/50 tegen Murray is, Nadal op hardcourt kan vegen, Djokovic op gravel vaker dan niet zal verslaan en alleen niks tegen Federer doen vanwege een mental block?
Bij de WTF heb je vaak meer succes met diepe hogen ballenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:04 schreef suus21 het volgende:
je kunt die toppers het alleen maar moeilijk maken met harde vlakke slagen, ook veel leuker om te zien..
Ja, zeker. Het lijkt me niet meer dan redelijk dat Djokovic-Federer de semifinale wordt, aangezien dat de draw is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:34 schreef Federer-fan het volgende:
Zit er redelijkerwijs nog iets anders in dan een finale Djokovic-Federer die Djokovic wint?
Hoop dat ik niet wéér in het verkeerde topic zit.![]()
Ow.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ja, zeker. Het lijkt me niet meer dan redelijk dat Djokovic-Federer de semifinale wordt, aangezien dat de draw is.
Ik vraag het vooral omdat Federer in zijn voorlaatste wedstrijd kennelijk zo slecht speelde.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Djokovic is duidelijk de grote favoriet, maar zeker is het niet.
je zit in het goeie topicquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:34 schreef Federer-fan het volgende:
Zit er redelijkerwijs nog iets anders in dan een finale Djokovic-Federer die Djokovic wint?
Hoop dat ik niet wéér in het verkeerde topic zit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |