SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Ahum.
Staat er in de topic titel "recreatief voetballen op een dieet van vleesch en pilsch? "
Ontopic gaarne stelletje lelijke krompoten
Mijn foto's op Flickr!
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor CF wil ik graag dit mooie lied voordragen en ik denk dat het wel toepasselijk is.
Hand in hand kameraden, hand in hand voor Feyenoord 1
Geen woorden, maar daden, leve Feyenoord 1
Hand in hand kameraden, hand in hand voor Feyenoord 1
Geen woorden, maar daden, leve Feyenoord 1
Bedankt
.![]()
Ik vind het echt lastig dat dit het enige knelpunt in onze relatie is en dan nog wel zo'n onoverkoombarequote:![]()
![]()
Ik ga aanstaande zondag naar Fey-Gro, misschien dat ik daarna het licht heb gezienquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het echt lastig dat dit het enige knelpunt in onze relatie is en dan nog wel zo'n onoverkoombare
.![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:17 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik ga aanstaande zondag naar Fey-Gro, misschien dat ik daarna het licht heb gezien![]()
Oh in het uitvak zeker![]()
![]()
Nee, vriend van mij heeft een seizoenskaart van die club. Fc Groningen vind ik een waardeloze club, dus ik ga zeker niet voor Groningenquote:.![]()
Zijn gewoon stadsvlaggen, de voetballink maak je zelf.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:14 schreef Gripper het volgende:
Ahum.
Staat er in de topic titel "recreatief voetballen op een dieet van vleesch en pilsch? "
Ontopic gaarne stelletje lelijke krompoten
Sigmund Freud, kom er maar in!The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit
De ploeg de dapp`re Meersche helden
Onze vreugd` en trotsch bezit
Alom Gevreesd in heel den lande
Glorie onzer Amstel-stad ...
Ieder draagt ze op de handen
Wie gaat niet op Ajax prat
Hup, Ajax ,hup, rood - witte schare
Dapp`re strijders fier en koen
Geen club die ons kan evenaren..
Rood en wit wordt kampioen!
Dapp're strijders fier en koen
Een roep die geldt, dat is je ware
Rood en Wit wordt kampioen
Rood en wit wordt kampioen!![]()
Nou echt kappen met dah gedoe.Lees anders maar eens fijn wat vrolijke gedichtjes van ome Fab, die niet over fietsen gaan, dan wordt je vanzelf rustig.
http://bouvet-tales.blogspot.nl/Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
Mooi man. Als ik niet op vakantie was ging ik zeker in de bosjes liggen om met een telelens een foto te maken van deze wielerheldquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:22 schreef Yankee het volgende:
[..]
Nee, vriend van mij heeft een seizoenskaart van die club. Fc Groningen vind ik een waardeloze club, dus ik ga zeker niet voor Groningen![]()
Wat gek, heb nog nooit een Ajax liedje gehoord.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:28 schreef Leonos het volgende:
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit
De ploeg de dapp`re Meersche helden
Onze vreugd` en trotsch bezit
Alom Gevreesd in heel den lande
Glorie onzer Amstel-stad ...
Ieder draagt ze op de handen
Wie gaat niet op Ajax prat
Dapp're strijders fier en koen
Een roep die geldt, dat is je ware
Rood en Wit wordt kampioen
Enkel dat ze zichzeld de besten achten en dat rustnummer:
"Don't worry about a thing, because every little thing, is gonna be allright"
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Soms hoor je ook zo OOOOOEEEH AAAAH x 100quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wat gek, heb nog nooit een Ajax liedje gehoord.
"Don't worry about a thing, because every little thing, is gonna be allright"![]()
Voor de wedstrijdquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wat gek, heb nog nooit een Ajax liedje gehoord.
"Don't worry about a thing, because every little thing, is gonna be allright"Vanavond weer niet winnen ?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Soms hoor je ook zo OOOOOEEEH AAAAH x 100![]()
Dan bestormen we het maasgebouw.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:51 schreef Leonos het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd
[..]
Vanavond weer niet winnen ?![]()
Waar is een strenge mod wanneer je 1tje nodig hebt...Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Ah joh, maak je niet dikquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Waar is een strenge mod wanneer je 1tje nodig hebt...
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Acht gut, het gaat 5 seconden niet over het honderste afvalplan van CF en er wordt alweer geroepen om de modjesquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Waar is een strenge mod wanneer je 1tje nodig hebt...![]()
![]()
Als ik mod was zou ik zeggen (op zo'n Ambrosius toontje)
het mag, nee, het móet meer ontopic
Mijn foto's op Flickr!
Ah, dacht een envelopje snuiven.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan bestormen we het maasgebouw.![]()
Ga jij nou maar eens meer fietsen voordat je uitspraken over dope mag doenquote:
Riep u?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Waar is een strenge mod wanneer je 1tje nodig hebt...![]()
No fear, Lavenderr is here.
Voetballiedjes in een fatsoenlijk wielrentopic, dit is niet te doen zo.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
voetballende wielrenners, dát is pas ergquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
No fear, Lavenderr is here.
Voetballiedjes in een fatsoenlijk wielrentopic, dit is niet te doen zo.![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
voetballende wielrenners, dát is pas erg![]()
![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oke ik ga op vakantie liefjes.
Doei doei knuffel kroelen denk aan ons
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doei doei knuffel kroel![]()
![]()
![]()
Veel vakantiepretjes!The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Fijne vakantie knut!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doei doei knuffel kroel![]()
Kusje want geen hard feelings hoor.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Die bestaan gelukkig niet.quote:
Een serieuze wielrenner zal zich nooit met die plebejersport inlaten, die besteedt zn energie wel verstandiger.
Echter: de andere variant, wielrennende voetballers die het ook nodig vinden om hun conditie op peil te houden met een beetje krabbelen op een wielrennersfiets, das een schande die pijn doet aan je ogen.
Ze fietsen ook altijd met dezelfde O-benen waarmee ze ook over die grasmat hobbelen. En ze scheren hun benen niet, omdat ze bang zijn dat hun kortzichtige voetbalvriendjes dat associeren met homoseksualiteit en ze dan het pispaaltje van het team worden.Mijn foto's op Flickr!
Neequote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:23 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ga je weer naar Japan Knut? Veel plezier
Myanmar![]()
![]()
Hulp nodig:
Over twee weken mag ik samen met m'n schoonfamilie naar een vakantiepark, jeej.. Als het weer het toelaat ga ik daar dan op de fiets heen, dus met strava een route van a naar b gemaakt maar nu is de vraag of er iemand goede tips over hoe ik het best kan fietsen, gewoon omdat het mooi is of omdat het rustiger fietst bijvoorbeeld. Laatste is wel belangrijk.
http://www.strava.com/routes/1019406
[ Bericht 0% gewijzigd door MarcoD op 02-10-2014 19:26:02 ]If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Zo, en vanavond maar eens core, rug en biceps doen, met een stukje loopbandbeleving en misschien een toefje hometrainer. En eens kijken wat ze voorstellen om me minder dik&vies te laten worden. Morgen meer details dan jullie eigelijk willen, maak je niet ongerust.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:42 schreef MarcoD het volgende:
Hulp nodig:
Over twee weken mag ik samen met m'n schoonfamilie naar een vakantiepark, jeej.. Als het weer het toelaat ga ik daar dan op de fiets heen, dus met strava een route van a naar b gemaakt maar nu is de vraag of er iemand goede tips over hoe ik het best kan fietsen, gewoon omdat het mooi is of omdat het rustiger fietst bijvoorbeeld. Laatste is wel belangrijk.
http://www.strava.com/routes/1019406quote:Sorry, you are not allowed to access that page.
[ Bericht 0% gewijzigd door muzas op 02-10-2014 19:30:48 ]![]()
Fixed
Ps.
Vandaag na een ruime 1000 uur het batterijtje van m'n garmin hartslagmeter vervangen. Was nog niet leeg (denk ik) maar deed een beetje raar de laatste week dus preventief vervangen.
Gaat dus best lang mee!
[ Bericht 95% gewijzigd door MarcoD op 02-10-2014 19:36:28 ]If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Mijn hemel. 194km. Wat ben ik nog verwijderd van dat soort afstanden.
Ik zou vooral voor de kortste weg gaan.
Park Limburgse Peel is trouwens wel een erg aftands park. Niets te beleven. Genoeg tijd dus om 'gezellie' met je schoonfamilie te zijn.![]()
Ja heb die van mij laatst ook voor het eerst in ruim 2.5 jaar moeten vervangen, dus ook zoiets qua uren ongeveer.
Die route loopt voor zover ik het ken wel goed, alleen iets anders de Heuvelrug passeren misschien maar dat weet Gripper denk ik beter.![]()
Achja, al die parken zijn aftands maar we gaan ook niet een heel weekend op zo'n park hangen gelukkig, zondag is de caubergcross dus misschien daar nog kijken, en verder zie ik het wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:38 schreef Limburg82 het volgende:
Mijn hemel. 194km. Wat ben ik nog verwijderd van dat soort afstanden.
Ik zou vooral voor de kortste weg gaan.
Park Limburgse Peel is trouwens wel een erg aftands park. Niets te beleven. Genoeg tijd dus om 'gezellie' met je schoonfamilie te zijn.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Ja langs heuvelrug enzo weet ik niet of dat zo goed gaat.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:40 schreef keesfietst het volgende:
Ja heb die van mij laatst ook voor het eerst in ruim 2.5 jaar moeten vervangen, dus ook zoiets qua uren ongeveer.
Die route loopt voor zover ik het ken wel goed, alleen iets anders de Heuvelrug passeren misschien maar dat weet Gripper denk ik beter.
Heb ook nog een route die langs de Waal en de Maas gaat, wel 40 km langer maar misschien leuker, of is er iemand die zegt dwars door Brabant gaan want dat is super mooi fietsen?If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Een van m'n Britse fietsvrienden wil een superrecord gaan breken. Het record van Tommy Godwin.
Het record van de meeste kilometers in een jaar. Tommy Godwin reed in 1939 120,805km. Dit record krijgt dus nu een serieuze aanval (als iemand het kan, dan is Steve Abrahams het).![]()
Ik wil je wel ergens bij Weesp oppikken en tot den Bosch begeleiden hoor Marco
Mijn foto's op Flickr!
Dat is 300+ kilometer per DAG.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:01 schreef ultra_ivo het volgende:
Een van m'n Britse fietsvrienden wil een superrecord gaan breken. Het record van Tommy Godwin.
Het record van de meeste kilometers in een jaar. Tommy Godwin reed in 1939 120,805km. Dit record krijgt dus nu een serieuze aanval (als iemand het kan, dan is Steve Abrahams het).![]()
Wanneer ?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:03 schreef Gripper het volgende:
Ik wil je wel ergens bij Weesp oppikken en tot den Bosch begeleiden hoor Marco
Als het beetje ok weer is haak ik ook nog wel ff aan misschien.En dan verklaren sommige mensen mij voor gekquote:![]()
![]()
320km/dag om precies te zijn. Om in perspectief te zetten, dat is precies wat je bij PBP per dag moet rijden.quote:![]()
WTF. Das 330 km per dag. Oh nee, t is een Brit: de kerstdagen zijn heilig. Dan zijn er maar 363 dagen om te fietsen en moet ie 332 per dag doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:01 schreef ultra_ivo het volgende:
Het record van de meeste kilometers in een jaar. Tommy Godwin reed in 1939 120,805km. Dit record krijgt dus nu een serieuze aanval (als iemand het kan, dan is Steve Abrahams het).
Gaat ie dan elke dag een rondje vanuit huis doen? En heeft ie een baard?Mijn foto's op Flickr!
Het zullen eerder lange stukken langs allerhande steunpunten zijn. Op een Brits forum, YACF staan er al vrijwilligers op om steunpunten te bieden. Plekken waar hij in de late avond kan aanwaaien voor een pitstop, bed, wasmachine, douche en fiets nakijken.![]()
Tof, alleen ga ik op vrijdag fietsen dus tenzij je een vrije dag neemt heb ik daar niet zoveel aan :-)quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:03 schreef Gripper het volgende:
Ik wil je wel ergens bij Weesp oppikken en tot den Bosch begeleiden hoor MarcoIf You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Dan gaat t m denk ik niet worden nee.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:21 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Tof, alleen ga ik op vrijdag fietsen dus tenzij je een vrije dag neemt heb ik daar niet zoveel aan :-)Mijn foto's op Flickr!
Steve is net zijn Audax UK jaarpuntenrecord kwijtgeraakt aan Mike, Steve wil dus en passant gelijkd at record een stuk hoger leggen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:29 schreef Tommeke het volgende:
Wat een ziek plan. Je moet er maar zin in hebben![]()
Acute AIDS aan m'n ogen.quote:2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:24 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dan gaat t m denk ik niet worden nee.Maar wel toevallig een mooie route suggestie?
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Dat kan geen enkel lichaam aan lijkt me.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:16 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Dat heb ik toch al mooi 3x in mijn leven gedaan.
Maar 365x achter elkaar, tof hoorit's better to burn out than to fade away...![]()
Het zal dan voornamelijk een kwestie van doseren worden, waarin de ene dag meer als 320 km's worden gereden als de andere dag.
Daarnaast vind ik het maar een ziek idee om jezelf zo de vernieling in te rijden/helpen dat je het record in handen hebt![]()
![]()
Ik ga ff kijken of ik jouw route kan hertekenen. t is een beetje zonde om helemaal naar Nijmegen te rijden als je ook bij Tiel ofzo de brug over kan en de Bommelerwaard in duiken. en dan via Oss / Uden / Venray die kant op.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:44 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Dat dacht ik alMaar wel toevallig een mooie route suggestie?
Of hoeft het niet perse de kortste route te zijn?Mijn foto's op Flickr!
Nee hoor korter is niet beter, belevingswaarde vind ik belangrijker.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:06 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ga ff kijken of ik jouw route kan hertekenen. t is een beetje zonde om helemaal naar Nijmegen te rijden als je ook bij Tiel ofzo de brug over kan en de Bommelerwaard in duiken. en dan via Oss / Uden / Venray die kant op.
Of hoeft het niet perse de kortste route te zijn?If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Dat koppelen van Myfitnesspal en Strava is niet echt gelukt geloof ik, zie in elk geval niet dat de trainingen die ik in Strava opvoer, daar opduiken.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Werkt volgens mij alleen met nieuwe trainingen, oude pikt die nog niet mee (bij mij tenminste ook niet)quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dat koppelen van Myfitnesspal en Strava is niet echt gelukt geloof ik, zie in elk geval niet dat de trainingen die ik in Strava opvoer, daar opduiken.![]()
Is het dan verstandig om elke dag hetzelfde aantal km te rijden of zware maanden en minder zware maanden te rijden?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:05 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
320km/dag om precies te zijn. Om in perspectief te zetten, dat is precies wat je bij PBP per dag moet rijden.![]()
Is het wat dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:40 schreef Leonos het volgende:
Mijn verrassingspakket van Futurum is binnen![]()
Unboxing video maken dan!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:40 schreef Leonos het volgende:
Mijn verrassingspakket van Futurum is binnenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Godverdomme mensen wat een spanningquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:40 schreef Leonos het volgende:
Mijn verrassingspakket van Futurum is binnen
.![]()
Kan ik eerst nog even plassen op het toilet of moet ik maar een flesje zoeken?quote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ja godver, zolang houd ik het niet in...quote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Er heeft iemand dat ding aangenomen bij je thuis, die kan hem ook wel even losmaken en foto's maken voor ons.quote:
NU!
The colour of her eyes were the colour of insanity![]()
Dinnetje ja, maar die is nu ook niet meer thuisquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:57 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Er heeft iemand dat ding aangenomen bij je thuis, die kan hem ook wel even losmaken en foto's maken voor ons.
NU!![]()
![]()
Duure vanochtend ook even toen m'n ontbijt van de website naar de app gesync was...nou ja, zal het allemaal wel ontdekken. Wel handige app als ik hem helemaal snap denk ik. Kreeg gisteren alleen even een schrik, had ingevoerd dat ik een boterham met 200 gram chocopasta had gegeten...das bijna een pot vol geloof ik, waren ook opeens een heleboel calorieen lolquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Werkt volgens mij alleen met nieuwe trainingen, oude pikt die nog niet mee (bij mij tenminste ook niet)Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Tommeke kan geen fotos van die zoenende (travo's) chicks sturen. Was stoer leugentje dus
[ Bericht 1% gewijzigd door Patroon op 03-10-2014 13:06:32 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Internet staat vol met bekkende chicks hoor. Dus dan bevredig je je vieze behoeftes maar zo![]()
En Tommke is dus een jokkebrok...ga me afvragen of hij wel echt koeriert dan of gewoon zo een fakende hipster is die doet alsof
Mag lije dat er een Feyenoord wielershirt en een Utreg vlag bijzit. Een groen geel vaantje met een ooievaar voor op je voorvork, maakt het geheel dan wel compleet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:40 schreef Leonos het volgende:
Mijn verrassingspakket van Futurum is binnen2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Weer een frustiequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:01 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Mag lije dat er een Feyenoord wielershitt en een Utreg vlag bijzit. Een groen geel vaantje met een ooievaar voor op je voorvork, maakt het geheel dan wel compleet.
5 op rij![]()
![]()
Heb helaas geen zoenfoto'squote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Internet staat vol met bekkende chicks hoor. Dus dan bevredig je je vieze behoeftes maar zo![]()
En Tommke is dus een jokkebrok...ga me afvragen of hij wel echt koeriert dan of gewoon zo een fakende hipster is die doet alsof![]()
![]()
Niet zo voorbarig he, met die ossenworsthasses!quote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
En wie mag dat zijn ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:05 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Niet zo voorbarig he, met die ossenworsthasses!![]()
Jijquote:
En houd nou eens op met off-topic gaanquote:
Steve verwacht dat hij begint op te bouwen vanaf 200km/dag. Niet iedere dag hetzelfde, hij gaat uit van maandgemiddeldes. PBP zal een onderdeel van zijn jaar worden. Op die dagen wordt het dan 400km/dag voor hem.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:37 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Is het dan verstandig om elke dag hetzelfde aantal km te rijden of zware maanden en minder zware maanden te rijden?![]()
Gaat ie dan ergens heen rijden of elke dag een ronde vanaf huis ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:33 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Steve verwacht dat hij begint op te bouwen vanaf 200km/dag. Niet iedere dag hetzelfde, hij gaat uit van maandgemiddeldes. PBP zal een onderdeel van zijn jaar worden. Op die dagen wordt het dan 400km/dag voor hem.![]()
Oke er dat in:quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:36 schreef Andyy het volgende:
Ik heb 'm ook, zo ophalen van de postkantoor
Evan cadens? Boek
Armwamers
Merino sokken
Bidon van futurum
Tacx bandenlichtwrs
Lelijke fietstrui![]()
Geen foto?
Dat tagje "FOK-fotograaf" is ook aan inflatie onderhevig.The colour of her eyes were the colour of insanity![]()
Had 'm snel voor werk geopend
Zal vanavond een foto posten, ben nog het meest blij met de bandenlichters![]()
![]()
Gewoon. YOLO.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:43 schreef keesfietst het volgende:
En dat is zogenaamd afgeprijsd van 100 naar 30 euro.![]()
Het wordt een combinatie van spot, vooraf aangekondigde ritten en gewone klassieke waarneming. Zeker gezien de bekendheid van Steve onder Britse fietsers heb je bij gebruik van een spot voldoende kans om te random controles uit te voeren of hij het is die rondrijdt met zijn spot.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:02 schreef Limburg82 het volgende:
En wie gaat controleren of hij die km's wel echt gemaakt heeft?
Bij Tommy Godwin liet hij regelmatig zijn kaarten aftekenen door politieagenten, postbeamten en anderen waarvan een handtekening betrouwbaar geacht kon worden.
Steve is in gesprek met de Ultra Marathon Cycling Association over hoe de preciese details geregeld worden. Waarschijnlijk worden veel van zijn ritten ook vooraf via internet gepubliceerd zodat in principe iedereen kan checken of hij doet wat hij zegt.
Bij Britse recordpogingen volgens de Britse tijdrijbond gaat dit al jaren zo. De recordaanvaller geeft vooraf zijn route bekend, iedereen mag vervolgens waarnemen of hij inderdaad daar rijdt. Vroeger ging de melding dan per telefoon naar een centraal punt, tegenwoordig is internet handiger.![]()
Klinkt allemaal machtig interessant. Lijkt mij wel iets om te volgen via het webs.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:24 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Het wordt een combinatie van spot, vooraf aangekondigde ritten en gewone klassieke...
Moet hij die km's dan solo volbrengen, of mag hij ook treintjes van een man of twintig formeren?![]()
Geen idee eigenlijk maar met elektronische middelen zoals een gps, cadans, hsm heb je toch geen eens controleurs nodig? Hoogstens wellicht een paar steekproeven in het jaar.![]()
Bij de vorige recordpoging, in '39, waren 3 man die het probeerden. Die hadden aan het begin gangmakers. Maar na een tijdje beslisten ze dat ze dat niet meer zouden doen. Eentje was toen al weggevallen, het was nog maar een tweestrijd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:12 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Klinkt allemaal machtig interessant. Lijkt mij wel iets om te volgen via het webs.
Moet hij die km's dan solo volbrengen, of mag hij ook treintjes van een man of twintig formeren?![]()
Geinig je woont zo ongeveer om de hoek bij mijquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:13 schreef Blik het volgende:
Net een rondje met mijn buurman gefietst, wat een tempo (23+ km per uur). Leuke D1-training dan
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:30 schreef nogeenmaarten het volgende:
Ben vergeleken met Cancellara en met een derny![]()
![]()
Ik geloof dat mijn edge laatste tijd problemen heeft met hoogtemeters, voor mijn gevoel zijn het er telkens veel te veel. Waar kan ik dat ergens herstellen of dat hij die functie reset?![]()
Pittig windje vandaag maar prima temperatuur.
Maar had tegen de wind in toch best last van koude bovenbenen.
2 Rondje ringvaart van gemaakt, paar keer aanhakers gehad maar zelf helaas niet even kunnen schuilen voor de wind. (goed even heel kort achter auto, maar toen ging het al snel richting 50km/u dus hartslag ook 170+ meteen)
@poiuytr; wisselende luchtdruk (dus aankomende regen) heeft ook invloed op je hoogtemeters.
als het echt te gek is kan je op strava correctie icoontje klikken, maar ook die is niet echt ideaal.![]()
Ook nog maar eens een Gran Fondo volgemaakt. Mooi shirtje wel, alleen jammer dat het best duur is...![]()
Ik heb die van vorige maand besteld (leuk kleurtje), voor die prijs hadden ze hem wel wat sneller mogen leveren.
Gok dat ik hem hartje winter ontvang ofzo...![]()
Ja, 8 weken zoiets. Misschien wel een leuk kerstcadeau. Maar eens even met de vrouw overleggen straks.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:12 schreef ddx het volgende:
Ik heb die van vorige maand besteld (leuk kleurtje), voor die prijs hadden ze hem wel wat sneller mogen leveren.
Gok dat ik hem hartje winter ontvang ofzo...![]()
![]()
Zat ik net even wat strava fly by mensen af te gaan kom ik deze rit tegen bij iemand :
http://www.strava.com/activities/201983522
Kan je nu ook al virtueel KOM's gaan zetten ?
Wel handig natuurlijk, geen last van wind andere verkeersdeelnemers of slecht wegdek![]()
![]()
Geen enkele Garmin die ik ooit had was betrouwbaar op dat gebied.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:35 schreef poiuytr het volgende:
Ik geloof dat mijn edge laatste tijd problemen heeft met hoogtemeters, voor mijn gevoel zijn het er telkens veel te veel. Waar kan ik dat ergens herstellen of dat hij die functie reset?
Het herstel van Merselo-Verona verloopt goed. Vandaag een 200km gereden alsof er niks aan de hand is. Gewoon normaal gereden, zoals altijd. Dat binnen de 3 weken van zo'n rit. Kan tevreden zijn.![]()
Precies zelfde hierquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:14 schreef Andyy het volgende:
[..]
Oke er dat in:
Evan cadens? Boek
Armwamers
Merino sokken
Bidon van futurum
Tacx bandenlichtwrs
Lelijke fietstrui![]()
![]()
Yup.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:31 schreef ddx het volgende:
Zat ik net even wat strava fly by mensen af te gaan kom ik deze rit tegen bij iemand :
http://www.strava.com/activities/201983522
Kan je nu ook al virtueel KOM's gaan zetten ?
Wel handig natuurlijk, geen last van wind andere verkeersdeelnemers of slecht wegdek
Zolang er GPS coordinaten aan vast zitten kun je alles uploaden. Dat mensen dit niet in de goede categorie zetten is gewoon een flag waard.![]()
Foto danquote:
Dit komt meer door een verkeerde strava exporteer functie van een app, heb dit ook weleens gehad.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup.
Zolang er GPS coordinaten aan vast zitten kun je alles uploaden. Dat mensen dit niet in de goede categorie zetten is gewoon een flag waard.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Je moet dat gewoon als stationary ride zetten. Of dit nu wel of niet automagisch gebeurd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:41 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Dit komt meer door een verkeerde strava exporteer functie van een app, heb dit ook weleens gehad.![]()
![]()
Goed, gisteren te druk met gezin om in het mooie weer te rijden, dus nu maar met lange mouwtjes en kniestukjes een rustige D1 wegmalen. Voordeel van dit weer, er zouden veel minder bejaarden met electro fietsen op de weg moeten zijn, hoop ik...plaats nog iemand een foto van die fantastische Futurum mand trouwens?Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Koppeltijdrit gereden in Maassluis, Was goed georganiseerd. We waren geen partij voor de mannen met tijdritfietsen maar toch wel tevreden met 39,3km/uur gemiddeld over 9,2km. Zat niet veel meer in, Vorm is nog wel goed maar de echte scherpte is wat weg.
De snelsten reden boven de 45km/uur gemiddeld. Zelf weg gegaan op een gemiddelde boven de 40km/uur maar onderweg bleek al snel dat het niet haalbaar was. Niet al teveel wind maar wind tegen op het eerste stuk was toch net teveel om boven de 40 te rijden.![]()
Was het een rondje?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:04 schreef Ericr het volgende:
Koppeltijdrit gereden in Maassluis, Was goed georganiseerd. We waren geen partij voor de mannen met tijdritfietsen maar toch wel tevreden met 39,3km/uur gemiddeld over 9,2km. Zat niet veel meer in, Vorm is nog wel goed maar de echte scherpte is wat weg.
De snelsten reden boven de 45km/uur gemiddeld. Zelf weg gegaan op een gemiddelde boven de 40km/uur maar onderweg bleek al snel dat het niet haalbaar was. Niet al teveel wind maar wind tegen op het eerste stuk was toch net teveel om boven de 40 te rijden.
De beste gaan zo hard, alsof je stilstaat. Ik probeer daar niet op te letten.![]()
Heen en terug. Keerpunt was nog best listig, zijn er minimaal 6 onderuit geschoven. Heb daar zelf tijdens het uitrijden nog een jongetje onderuit zien gaan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:38 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Was het een rondje?
De beste gaan zo hard, alsof je stilstaat. Ik probeer daar niet op te letten.
Toen wij reden was de weg nog een klein beetje nat, keerpunt lag nog wat water en gecombineerd met strepen op de weg is dat wel een recept voor valpartijen.![]()
Bij mijn laatste tijdrit had ik op mijn Garmin ingesteld dat ik alleen mijn hartslag zag en ook afstand afgelegd. Volgens mij kan je best jezelf opblazen als je focust op je snelheid.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:43 schreef Ericr het volgende:
[..]
Heen en terug. Keerpunt was nog best listig, zijn er minimaal 6 onderuit geschoven. Heb daar zelf tijdens het uitrijden nog een jongetje onderuit zien gaan.
Toen wij reden was de weg nog een klein beetje nat, keerpunt lag nog wat water en gecombineerd met strepen op de weg is dat wel een recept voor valpartijen.
Goed dat je overeind gebleven bent. Met zo'n valpartij verlies je alleen maar meer tijd.![]()
Checkte mijn hartslag ook meer dan de snelheid, je ziet toch wel snel dat je niet komt aan je doel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:52 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Bij mijn laatste tijdrit had ik op mijn Garmin ingesteld dat ik alleen mijn hartslag zag en ook afstand afgelegd. Volgens mij kan je best jezelf opblazen als je focust op je snelheid.
Goed dat je overeind gebleven bent. Met zo'n valpartij verlies je alleen maar meer tijd.
Keek net nog even op Strava, degenen die ons voorbij kwamen snellen reden op de powermeter 385watt. Dat is toch wel aardig door beesten, Zag op de einduitslag dat er nog een koppel zelfs wat sneller was dan die gasten.![]()
Is natuurlijk niet logisch dat je dit zelf moet gaan doen hequote:Op zondag 5 oktober 2014 11:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet dat gewoon als stationary ride zetten. Of dit nu wel of niet automagisch gebeurd.
Daarbij werk(te) dat op dus niet, ik heb ditzelfde een jaar terug ook gehad. Op stationary gezet toen verdween de kaart, de kom bleef alleen staan.
[ Bericht 9% gewijzigd door MarcoD op 05-10-2014 14:53:32 ]If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Waar woon je?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:36 schreef forty-two het volgende:
[..]
Geinig je woont zo ongeveer om de hoek bij mij![]()
Heerlijk ritje van 55 km, eigelijk heel mooi fietsweer. Echt hollandse luchten boven de weilanden, langs de Vecht, en de herfst die het ritme van het landschap net iets vertraagd...genieten. De tinteling op je huid onder de warme douche van de kou, ondanks dat je het onderweg helemaal niet koud had. En dan lekker warm eten, zo een Palm langzaam opdrinken...mooi zo.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Lekker he? Ik heb vanochtend gecrosst met 3 maten. Helaas eerst wel in de lichte regen, maar echt enorm genoten!quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heerlijk ritje van 55 km, eigelijk heel mooi fietsweer. Echt hollandse luchten boven de weilanden, langs de Vecht, en de herfst die het ritme van het landschap net iets vertraagd...genieten. De tinteling op je huid onder de warme douche van de kou, ondanks dat je het onderweg helemaal niet koud had. En dan lekker warm eten, zo een Palm langzaam opdrinken...mooi zo.
En net een mooie cross gezien op tv. Ik denk dat de tissues in huize Buzz niet aan te slepen zijn![]()
![]()
Vanmorgen gewoon lekker in het zonnetje over de singletracks in het duin hier gereden, en daarna over het strand, prima weekend weer![]()
Was inderdaad een mooie cross net
Ik vind fietsen geloof ik weer leuk...blij dat weer te voelen. Alleen voelde ik m'n kruis ook aardig, m'n trouwe Agu broek is denk ik gaar.
Jullie dwepen haast allemaal mer de Castelli zemen geloof ik, maar mijn poezelige lijf en Italiaans spul...Agu is vaak meer naar mijn vormen ontworpen.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Agu heeft ook echt wel goede zemen. Vooral het Carbon zeem is prima. Zit in de broekjes van 80-100 euro.![]()
Goeie raad, zie ze inderdaad voor 80 euro online...en zelfs verkrijgbaar in wit
Heb een Agu Vipao broek, prima zeem en broek zit verder prima. Gewoon bij cyclewear halen. Of als ze je maat niet meer hebben een andere Agu-broekquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Goeie raad, zie ze inderdaad voor 80 euro online...en zelfs verkrijgbaar in wit![]()
Frisjes vanmorgen, maar prima weer.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mooi fietsweer? Hier regent het helaas al de hele dag...
Ronje gemaakt met m'n vader en daarna nog zelf ff extra rondje eraan geplakt.
Meteen ff m'n pr op het kopje scherper gezet![]()
![]()
Klinkt goed cap!quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heerlijk ritje van 55 km, eigelijk heel mooi fietsweer. Echt hollandse luchten boven de weilanden, langs de Vecht, en de herfst die het ritme van het landschap net iets vertraagd...genieten. De tinteling op je huid onder de warme douche van de kou, ondanks dat je het onderweg helemaal niet koud had. En dan lekker warm eten, zo een Palm langzaam opdrinken...mooi zo.![]()
Ik had vandaag ook 56km willen fietsen, maar ik blijf een mooi weer fietser. Althans, ik vertrek alleen als het droog is. Als ik onderweg ben dan boeit het mij niet meer.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:44 schreef ddx het volgende:
[..]
Frisjes vanmorgen, maar prima weer.
Ronje gemaakt met m'n vader en daarna nog zelf ff extra rondje eraan geplakt.
Meteen ff m'n pr op het kopje scherper gezet![]()
![]()
Elke week gaan er ongeveer 15 km's bij, dus we klimmen weer naar de 100...ben daar wel blij mee. Moet wel m'n bladboutjes denk ik nakijken, kraakt nogal bij de trapers nu. En m'n achterwiel maakt wat lawaai. maar even naar de FM om het na te laten kijken, mischien is de naaf wel aan het afsterven. Het zijn qua spaken sterk gevlochte wielen, alleen met een goedkoop naafje. Als ie echt stuk gaat, komt er een stel handgevlochten bomproof exemplaren, vraag dan is, gewoon lage velgen. of toch een klein beetje opstaand? Maakt het voor zo'n tourder als ik enig verschil? Denk het eigelik niet.quote:Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
beetje wat je wil uitgeven , als je bomproof wil,dan zijn wat hogere velgen zeker ook geschikt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 08:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Elke week gaan er ongeveer 15 km's bij, dus we klimmen weer naar de 100...ben daar wel blij mee. Moet wel m'n bladboutjes denk ik nakijken, kraakt nogal bij de trapers nu. En m'n achterwiel maakt wat lawaai. maar even naar de FM om het na te laten kijken, mischien is de naaf wel aan het afsterven. Het zijn qua spaken sterk gevlochte wielen, alleen met een goedkoop naafje. Als ie echt stuk gaat, komt er een stel handgevlochten bomproof exemplaren, vraag dan is, gewoon lage velgen. of toch een klein beetje opstaand? Maakt het voor zo'n tourder als ik enig verschil? Denk het eigelik niet.
mits je natuurlijk niet voor een minimaal aantal spaken kiest.
denk dat het dan eerder een keuze van looks en $$$ zal worden
de meeste wielbouwers kunnen je daar in ook goed adviseren.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter![]()
neem ajb niet een koersbroek in het wit.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Goeie raad, zie ze inderdaad voor 80 euro online...en zelfs verkrijgbaar in witMaar ik kan 't mis hebben...![]()
geil man , en dan met die harige billen er inquote:Op maandag 6 oktober 2014 08:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
neem ajb niet een koersbroek in het wit.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
Zuilen boven het winkelcentrumquote:
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Vooral als ie al te vaak gewassen is, lekker geil doorschijnend...quote:Op maandag 6 oktober 2014 08:36 schreef dop het volgende:
[..]
geil man , en dan met die harige billen er inAnswer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
zelfs zonder wassen schijnen de meeste wittebroeken al door, no go for mequote:Op maandag 6 oktober 2014 08:54 schreef forty-two het volgende:
[..]
Vooral als ie al te vaak gewassen is, lekker geil doorschijnend...Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
14 mei is de klimclassic. Maken we er weer net zo'n feest van als vorig jaar?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Bestel je alvast net zo'n goed weer als vorige keer ?quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:15 schreef kanovinnie het volgende:
14 mei is de klimclassic. Maken we er weer net zo'n feest van als vorig jaar?![]()
Ik stop wel wat in m'n backpack van hier
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ben er dit jaar ook wel bij, een keertje de klimclassic op eigen tempo rijden :-)
En in maart weer de vennbahn 200?If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Dus het mag wel als ik m'n reet scheer? Gewoon, even de grenzen vaststellenquote:Op maandag 6 oktober 2014 08:36 schreef dop het volgende:
[..]
geil man , en dan met die harige billen er in![]()
Maar nee, wit gaan we maar niet doen, zwart is klassiek en kleedt bovendien slanker af.
Vroeg me wat die velgen betreft af of hoge of lage velgen qua stijfheid veel verschil zullen maken vooral. Ik ga voor 36 spaken in elk geval, lekker stevig.
Edit: had ooit eens info gevraagd bij een wielbouwer, die zij dit over het aantal spaken:quote:32 of 36 gaats zal heel weinig of niets uitmaken als je handgemaakte wielen hebt met goede velgen en spaken.
Dit is de reden dat we zeer beperkt 36 gaats velgen hebben, en geen navensets. Deze kunnen evt. wel besteld worden, maar zijn echter hierdoor veel duurder.
- Rigida 36gaats Zilver, 105 naven, DT spaken + vlechten = EUR 382,00.
- Mammoet 32 gaats Zwart, 105 naven, DT spaken + vlechten = EUR 324,00.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
met heenrijavontuur?quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:44 schreef MarcoD het volgende:
Ben er dit jaar ook wel bij, een keertje de klimclassic op eigen tempo rijden :-)
En in maart weer de vennbahn 200?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
De planning is in 2015 wat anders:quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:44 schreef MarcoD het volgende:
En in maart weer de vennbahn 200?
zondag 1 maart Citadelrit (200km)
zaterdag 28 maart Ardennendriehoek (300km)
zaterdag 25 april Maas-Ourthe (400km)
zaterdag 13 juni Rondom de Eifel (600km)
zondag 20 september Vennbahn (200km)![]()
De citadelrit heb ik nog niet gedaande 300 lijkt me ook wel wat!
quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:34 schreef Andyy het volgende:
[..]
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=71498
We zijn niet de enige
Ik zal ze is een mailtje sturen van hoe ze op die 100 euro komen...![]()
Is dat in/naar Namurs?quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:06 schreef kanovinnie het volgende:
Als het weer goed is (ergo geen sneeuw) wil ik begin maart ook wel een ivo200 doen. Moet ik wel aankunnen.![]()
Ja, ik ga ook alvast de agenda voor volgend jaar maken. Deze bovenstaande ritten in een trainingsschema meenemen, en dan volgend jaar mikken op de dolomieten marathon en de sportful maratona + wat kleine cyclo's.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:06 schreef kanovinnie het volgende:
Heb er nou alweer zin in, dit jaar was het me achteraf net een beetje te rustig allemaal qua mooie ritten...Mijn foto's op Flickr!
Nou ik ga geen schema maken voor volgend jaar. Wel een meet bij mij want moet toch pimpen met m'n nieuwe casa. Zaterdag nadat ik thuis ben doe ik maar meteen de concreteparty, dan heb ik dat vast gehad
Pfff ik heb nog niet nagedacht over volgend jaar eigenlijk. Enige wat in mn achterhoofd zit is een herkansing op die chouffe classic![]()
En 1 alpenreus. (dus op vakantie naar frankrijk)
![]()
Die 200km lijkt mij ook wel wat, maar grote kans dat ik dan op Mallorca zit. Willen een app gaan huren daar.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik richt mee eerst op zo lang mogelijk doorrijden ook als het minder weer is (wat dat betreft heb ik op dit moment nog veel te bereiken), dan ben ik vanzelf al in redelijke vorm in april, en kan dus de RvV weer eens proberen, de Choufe klinkt eigelijk wel leuk, maar die was later in het jaar toch?
Alpen is even nog niets voor mij, denk ikWel eens op eigen tempo de verschillende lussen van de AGR doen, aangezien die toch helelmaal is uitgepijld.
Wel wil ik volgens jaar eens een fietsvakantie hebben in een minder platte streek, vanaf eind mei rijden volgend jar de autoslaaptreinen vanuit Den Bosch weer naar Livorno en Alessandrie, dus Toscane of van Alessandrie naar Cote d'Azur lijkt me dan erg leuk.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
uiteraard, die 200 & 300 lijken mij ook wel wat!quote:Ben jij weleens met de trein naar Zwitserland geweest (inclusief je fiets). Is dat een beetje te doen?quote:
Wil volgend jaar misschien in een weekje vanaf Zwitserland naar huis fietsen.
[ Bericht 21% gewijzigd door MarcoD op 06-10-2014 10:53:21 ]If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Afgelopen zaterdag is mijn achterbandje lek gereden, spijker in de achterband, dus met moeite mijn binnenband kunnen vervangen, pomp geleend van een voorbijganger... Veel gekut, maar band uiteindelijk gemaakt!
Dus ik verder rijden, schakelt mijn voorblad niet meer van het kleinste blad af, als ik dan het achterblad schakelde ging deze heel erg ratelen, moest dus nog 11km in de laagste versnelling rijden. B
Nu heb ik thuis gekeken, maar nu krijg ik dit echt niet gefixt, jullie een idee wat dit kan zijn?
Waarschijnlijk iets misgegaan met de ketting er terug op te leggen?
Kut fiets![]()
![]()
Meerdere keren...is heel goed te doen. De City Night line verrtekt vanuit A'dam geloof ik (ik stap altijd op Utrecht in) en gaat via Arnhem de grens over. Er is een aparte wagon voor fietsen, met van die haken waar je je voorwiel aan moet ophangen. Je kan een slaapstoel nemen, maar ik pak altijd een couchette, maar 1 of 2 tientjes duurder dan de stoel, en slaapt meestal beter denk ik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:47 schreef MarcoD het volgende:
Ben jij weleens met de trein naar Zwitserland geweest (inclusief je fiets). Is dat een beetje te doen?
Wil volgend jaar misschien in een weekje vanaf Zwitserland naar huis fietsen.
Waar je aan moet denken, is dat die fietswagon elk station open gaat, en dan open blijft staan zolang de trein op het station staat. Dus een kabelslot oid is wel verstandig! De conducteur gaat er niet op wacht staan, en om twee uur 's ochtends ofzo sta je bijvoorbeeld een half uur op Karlsruhe, gelegenhied zat om een fiets uit het compartinent te tillen. Al moet ik zeggen dat ik de eerste keer alleen maar een ringslot had, en de boel ook niet is gestolen. Maar het zou wel een erg slecht begin van de vakantie zijn.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Zit je wiel wel recht?quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:01 schreef Leonos het volgende:
Afgelopen zaterdag is mijn achterbandje lek gereden, spijker in de achterband, dus met moeite mijn binnenband kunnen vervangen, pomp geleend van een voorbijganger... Veel gekut, maar band uiteindelijk gemaakt!
Dus ik verder rijden, schakelt mijn voorblad niet meer van het kleinste blad af, als ik dan het achterblad schakelde ging deze heel erg ratelen, moest dus nog 11km in de laagste versnelling rijden. B
Nu heb ik thuis gekeken, maar nu krijg ik dit echt niet gefixt, jullie een idee wat dit kan zijn?
Waarschijnlijk iets misgegaan met de ketting er terug op te leggen?
Kut fiets
Oow voorblad zie ik...The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Misschien doordat mijn achterwiel scheef zit, schakelt deze voor niet goed?quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:02 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zit je wiel wel recht?
Oow voorblad zie ik...![]()
Maar mijn fiets staat nu geparkeerd in mijn reserve huis in 010![]()
![]()
De CNL komt half 7 's ochtends aan in Basel, stopt eerst in Basel Bad, en daarna Basel SBB(hoofdstation).Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
De Citadelrit is inderdaad naar de Citadel van Namur. Uiteraard met controle op de Citadelquote:.
Voor het verdere planwerk staan er al kalenders op www.mrpbp.nl en op www.randonneurs.be. Ik heb mijn lijstje tot PBP met potlood al klaar:
21 februari 200km Herentals
1 maart 200km Maastricht (voorrijden en organiseren)
7 maart 200km Moeskroen
28 maart 300km Maastricht (voorrijden en organiseren)
4 april 200km Merselo
25 april 400km Maastricht (voorrijden en organiseren)
9 mei 300km Merselo
13 juni 600km Maastricht (voorrijden en organiseren)
20 juni 600km Merselo
18 juli 300km Lier
15 augustus Parijs-Brest-Parijs
In mei ga ik dan op vakantie, onderweg neem ik dan nog 1-2 brevetten mee. Dan kom ik in principe uit op 2 randonneursseries en wat extra ritten vooraf aan PBP. En iets van 8k aan de start. Daarmee moet ik fit genoeg zijn.
Uiteraard ook nog heel wat individuele 200km en meer ritten, die kan ik ook wel zonder peloton.
![]()
Gaaf programma!quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:20 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De Citadelrit is inderdaad naar de Citadel van Namur. Uiteraard met controle op de Citadel.
Voor het verdere planwerk staan er al kalenders op www.mrpbp.nl en op www.randonneurs.be. Ik heb mijn lijstje tot PBP met potlood al klaar:
21 februari 200km Herentals
1 maart 200km Maastricht (voorrijden en organiseren)
7 maart 200km Moeskroen
28 maart 300km Maastricht (voorrijden en organiseren)
4 april 200km Merselo
25 april 400km Maastricht (voorrijden en organiseren)
9 mei 300km Merselo
13 juni 600km Maastricht (voorrijden en organiseren)
20 juni 600km Merselo
18 juli 300km Lier
15 augustus Parijs-Brest-Parijs
In mei ga ik dan op vakantie, onderweg neem ik dan nog 1-2 brevetten mee. Dan kom ik in principe uit op 2 randonneursseries en wat extra ritten vooraf aan PBP. En iets van 8k aan de start. Daarmee moet ik fit genoeg zijn.
Uiteraard ook nog heel wat individuele 200km en meer ritten, die kan ik ook wel zonder peloton.
Hoe zit dat met die controles dan? Kom je in een bepaalde klasse ofso als je vaak gestempeld wordt? Of is het slechts voor eigen herinnering?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
ben het wel met je wielbouwer eens 32 gaats met goede velgen en spaken is ruim voldoende.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dus het mag wel als ik m'n reet scheer? Gewoon, even de grenzen vaststellen![]()
Maar nee, wit gaan we maar niet doen, zwart is klassiek en kleedt bovendien slanker af.
Vroeg me wat die velgen betreft af of hoge of lage velgen qua stijfheid veel verschil zullen maken vooral. Ik ga voor 36 spaken in elk geval, lekker stevig.
Edit: had ooit eens info gevraagd bij een wielbouwer, die zij dit over het aantal spaken:
[..]
hoe goed de velg is word bepaald door hoeveel vlees hij heeft de vorm en de stijfheid.van het gebruikte materiaal.
de vorm van een hoge velg is niet ongunstig voor het behalen van een goede stijfheid.
bij sommige word er in de breedte wel eens gesmokkeld , wat ongunstig kan zijn voor een bomproof velg.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
Dank!quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
De CNL komt half 7 's ochtends aan in Basel, stopt eerst in Basel Bad, en daarna Basel SBB(hoofdstation).
Hoe boek je zoiets? als ik op die NS international site kijk en bijvoorbeeld een reis zoek dan komt hij aan met ice enzo.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
via www.treinreiswinkel.nl zou ik proberenMijn foto's op Flickr!
Hum, PBP rijden gaat net niet lukkenmaar als vrijwilliger bij de start of finnish helpen is misschen wel leuk, dag helpen en daarna dagje door Parijs slenteren...
Mijn vaste leverancier inderdaad.Tot nu toe altijd het geld waard.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:33 schreef Gripper het volgende:
via www.treinreiswinkel.nl zou ik proberenMetalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Ik boek altijd via www.bahn.de. Scheelt natuurlijk dat ik gewoon de grens overfiets en dan als Duitse klant verderga.![]()
De controles zijn om te kijken of je de route inderdaad gefietst hebt. Het is nog even te vroeg om dit helemaal op GPS te doen. Een enkele organisator, waaronder ik, wil bij een verloren kaart nog wel eens de GPS track als alternatieve controlemogelijkheid gebruiken, volgens een strenge uitleg van de regels mag dat niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Gaaf programma!
Hoe zit dat met die controles dan? Kom je in een bepaalde klasse ofso als je vaak gestempeld wordt? Of is het slechts voor eigen herinnering?
Rij ik een Britse DIY permanent dan mag ik 'm wel helemaal via GPS validatie doen. Maar goed dat geldt dan alleen voor de Britse puntencompetitie.
2015 is voor randonneurs extra belangrijk. Om aan PBP mee te mogen doen moet je je kwalificeren. Je moet een 200, 300, 400 en 600km brevet rijden binnen bepaalde maanden. Alleen door de ACP erkende brevetten mogen. Die van mij zijn erkend via de NTFU.
Van 2014 wordt je langste gehomologeerde rit meegeteld. Die telt mee voor het moment van inschrijven. Mocht PBP vol raken dan kan dat nogal belangrijk zijn.![]()
Ah zo! Klinkt wel behoorlijk serieus, al was me dat wel duidelijk door het verslag van die monsterrit. Heb je voor die tochten die jij organiseert ook een licentie nodig?quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:46 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De controles zijn om te kijken of je de route inderdaad gefietst hebt. Het is nog even te vroeg om dit helemaal op GPS te doen. Een enkele organisator, waaronder ik, wil bij een verloren kaart nog wel eens de GPS track als alternatieve controlemogelijkheid gebruiken, volgens een strenge uitleg van de regels mag dat niet.
Rij ik een Britse DIY permanent dan mag ik 'm wel helemaal via GPS validatie doen. Maar goed dat geldt dan alleen voor de Britse puntencompetitie.
2015 is voor randonneurs extra belangrijk. Om aan PBP mee te mogen doen moet je je kwalificeren. Je moet een 200, 300, 400 en 600km brevet rijden binnen bepaalde maanden. Alleen door de ACP erkende brevetten mogen. Die van mij zijn erkend via de NTFU.
Van 2014 wordt je langste gehomologeerde rit meegeteld. Die telt mee voor het moment van inschrijven. Mocht PBP vol raken dan kan dat nogal belangrijk zijn.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ah zo! Klinkt wel behoorlijk serieus, al was me dat wel duidelijk door het verslag van die monsterrit. Heb je voor die tochten die jij organiseert ook een licentie nodig?In ieder land waar brevetten georganiseerd worden heeft de ACP (Audax Club Parisien) een contactpersoon. In Nederland is dat iemand van de NTFU. Formeel keurt alleen hij de brevetten goed, in Nederland zit er een commissie van de NTFU voor. Je moet het aanmelden via een NTFU vereniging. Ik organiseer voor ERN. ERN is een speciale vereniging voor randonneurs. In de praktijk is het dus het ERN bestuur dat je rit voordraagt en dan is alles in orde. De meeste brevetten in Nederland worden door ERN georganiseerd.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ah zo! Klinkt wel behoorlijk serieus, al was me dat wel duidelijk door het verslag van die monsterrit. Heb je voor die tochten die jij organiseert ook een licentie nodig?![]()
Niks mis mee, zo onzeker ben je toch niet? Overigens schijnt de Vipao amper door en tot nu toe is wit gewoon wit gebleven. Op een smeervlekje na.quote:Op maandag 6 oktober 2014 08:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
neem ajb niet een koersbroek in het wit.![]()
Ga hopelijk in sydney nog effe een rondje fietsen met een gast die ik laatst ontmoet heb. Zou wel gaaf zijn
Wat heeft dat met onzekerheid te maken? Een smoezelige witte/grijze broek is geen porum en bij een regenrit zie je zo bij je naad inquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:00 schreef Ericr het volgende:
[..]
Niks mis mee, zo onzeker ben je toch niet? Overigens schijnt de Vipao amper door en tot nu toe is wit gewoon wit gebleven. Op een smeervlekje na.
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ericr loopt zeker ook hard in een broekje die zo kort is dat bij een beetje man de eikel er onder uit komt? Leker zeker van jezelf, jeweet.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
![]()
Groetjes van ericr en kornuiten!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Gewoon niet in de regen rijden, probleem opgelost.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat heeft dat met onzekerheid te maken? Een smoezelige witte/grijze broek is geen porum en bij een regenrit zie je zo bij je naad in
Maar jullie lijken wel een stel wijven. In de zomer is zo'n witte broek best prettig, net zoals lichte kleding ook prettiger is dan donkere kleding als het warm is.
Overigens boeit het me verder letterlijk geen reet als ze in mijn naad kunnen kijken, in je lycrabroek zie je er hoe dan ook niet op je best uit. Het is geen modeshow, gewoon rijden en niet zeiken.![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:41 schreef Ericr het volgende:
Maar jullie lijken wel een stel wijven. In de zomer is zo'n witte broek best prettig, net zoals lichte kleding ook prettiger is dan donkere kleding als het warm is.![]()
Niet in de regen rijden? Je lijkt wel een wijf!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Gelukkig rijden figuren als jij altijd achter mij en patroon en hebben wij dus normaal uitzicht
En de rest van het artikel... http://io9.com/5903956/th(...)ar-black-this-summerquote:The best color to keep cool in the heat, it turns out, is to wear black. Black absorbs everything coming in from the sun, sure. But black also absorbs energy from the body instead of reflecting it back. Now, the helpfulness of black clothes depends on finding black clothes that are the same thickness and looseness as those summery white clothes. Black clothing also needs a little help from atmospheric conditions. Once it has absorbed heat, it has to have some way to radiate it away. If there's even a little wind, black clothing is the better choice for those who want to keep cool, like goths who understandably don't like sweating through their make-up. So find something black to wear this summer.Ga jij nou lekker op zweetdate met die gave gozer die je hebt leren kennenquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:45 schreef kanovinnie het volgende:
Niet in de regen rijden? Je lijkt wel een wijf!
quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:45 schreef kanovinnie het volgende:
Gelukkig rijden figuren als jij altijd achter mij en patroon en hebben wij dus normaal uitzichtOp klimmetjes misschien, op het vlakke zal het wel meevallen.
Dit jaar verder genoeg in de regen gereden overigens, in een zwarte broek. Ga nu ook niet in die Vipao rijden, teveel zooi op de weg.
@Fretwork, goed artikel. Weer wat geleerd. Blijf toch in wel in mijn Vipao rijden dan, lekker me letterlijk uit de naad rijden. Met ongeschoren benen natuurlijk, fuck soigneren.
[ Bericht 7% gewijzigd door Ericr op 06-10-2014 13:57:31 ]![]()
Thanks, was ook een beetje uit eigen interesse, maar had het nooit te warm in mijn zwarte shirt, waardoor ik het al vermoedde.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:48 schreef Ericr het volgende:
[..]Op klimmetjes misschien, op het vlakke zal het wel meevallen.
Dit jaar verder genoeg in de regen gereden overigens, in een zwarte broek. Ga nu ook niet in die Vipao rijden, teveel zooi op de weg.
@Fretwork, goed artikel. Weer wat geleerd. Blijf toch in wel in mijn Vipao rijden dan, lekker me letterlijk uit de naad rijden. Met ongeschoren benen natuurlijk, fuck soigneren.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Witte broek is gewoon niet soigné, je ziet dat Kwiatkowski ook gewoon weer een zwarte broek bij de regenboogtrui aantrekt. En als je die duizenden kilometers ploetert om mooie afgetrainde poten te krijgen is er natuurlijk niks anders dan zwart strak lycra waar ze beter in uit kunnen komen.![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:48 schreef keesfietst het volgende:
Witte broek is gewoon niet soigné, je ziet dat Kwiatkowski ook gewoon weer een zwarte broek bij de regenboogtrui aantrekt. En als je die duizenden kilometers ploetert om mooie afgetrainde poten te krijgen is er natuurlijk niks anders dan zwart strak lycra waar ze beter in uit kunnen komen.
.![]()
Waarom zou je de druk maken over hoe je benen eruit komen bij zo'n broekje? Alle lekkere deernes ben je in een oogwenk voorbij...quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:48 schreef keesfietst het volgende:
Witte broek is gewoon niet soigné, je ziet dat Kwiatkowski ook gewoon weer een zwarte broek bij de regenboogtrui aantrekt. En als je die duizenden kilometers ploetert om mooie afgetrainde poten te krijgen is er natuurlijk niks anders dan zwart strak lycra waar ze beter in uit kunnen komen.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Weet iemand hier of je verschil merkt tussen derailleur wieltjes met keramische lagers en met gewone lagers? Voor op de mountainbike. Heb nogwel wieltjes liggen waar twee losse ringetjes in de zijkant van het wieltje draaien. (Als je snapt wat ik bedoel kan momenteel geen foto maken) origineel zaten er wieltjes in met een busje in het midden en twee ringetjes aan de zijkant wat er voor zorgde dat het busje erin blijft zitten. Deze voelen een stuk steviger aan![]()
Neequote:Op maandag 6 oktober 2014 15:47 schreef faston het volgende:
Weet iemand hier of je verschil merkt tussen derailleur wieltjes met keramische lagers en met gewone lagers? Voor op de mountainbike. Heb nogwel wieltjes liggen waar twee losse ringetjes in de zijkant van het wieltje draaien. (Als je snapt wat ik bedoel kan momenteel geen foto maken) origineel zaten er wieltjes in met een busje in het midden en twee ringetjes aan de zijkant wat er voor zorgde dat het busje erin blijft zitten. Deze voelen een stuk steviger aan![]()
![]()
Wanneer is het moment aangekomen dat je een fietsbroek moet vervangen.
a) als je het zelf vindt
b) als je vriendin/vrouw het vindt
c) als het peleton het vindt
d) anders.![]()
Als je je zo aan ons stoort, dan ga je toch lekker ergens anders je niet-boeiende fietsverhaaltjes posten.quote:
[ Bericht 8% gewijzigd door Patroon op 06-10-2014 18:36:15 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Als je een nieuwe broek gevonden hebt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:06 schreef nogeenmaarten het volgende:
Wanneer is het moment aangekomen dat je een fietsbroek moet vervangen.
a) als je het zelf vindt
b) als je vriendin/vrouw het vindt
c) als het peleton het vindt
d) anders.![]()
![]()
Dat bepaal ik zelf wel mannetje, volgens mij is jouw irritatie een stuk hoger. Zeker als je op een terloops grapje zo reageert. Te weinig gegeten omdat je op je ectogewichtje moest blijven? Je hebt in ieder geval wel hongerquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:14 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als je je zo aan ons stoort, dan ga je toch lekker ergens anders je niet boeiende fietsverhaaltjes posten.![]()
Mijn planning:
1 maart: die 200 van Ivo (als er genoeg anderen van FOK! meegaan, 300 ben ik niet voor gebouwd denk ik)
9 mei: Five 4 Five (minimaal 100km)
14 mei: Klimclassic (160km)
30 mei: Limburgs Mooiste (135km, want samen met oom)
29 augustus: ODS Classic (ook iets van 135km, want samen met oom)
Verder heb ik nog geen idee. Mijn vrouw vind nu al dat ik te veel fiets.
[ Bericht 0% gewijzigd door RealBizkit666 op 06-10-2014 19:49:22 ]![]()
1 maart - citadelrit 200
28 maart - ardennendriehoek 300
18 april - AGR 250
14 mei - Klimclassic 165
13 juni - Drie kletsers 213
21 juni - GF Sportful 204
4 juli - La Marmotte 174
De laatste drie hopelijk gecombineerd in 1 vakantie. En de week voor de drie kletsers hopelijk afstuderen :-).If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Mooi lijstje! Ga je nog koersen rijden?
Misschien pak ik 1 of 2 cyclo's mee. Wil wel die 3daagse rijden die Wombcat laatst deed. Mooi aan het einde van het seizoen. Charly Gaul en misschien Klimclassic maar de kans is groot dat er dan genoeg amateurs koersen in de omgeving zijn. Ik ga gewoon kijken wat er op dat moment is en beslis dan wel.
Sowieso geen Marmotte, is met 90e natuurlijk veel te duur voor wat ze bieden.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ja met de marmotte zit ik daar sowieso, vriendin gaat met d'r zus en vader de kleine marmotte fietsen. Laatste keer dat ik hem rij, is inderdaad veel te duur.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:50 schreef Patroon het volgende:
Mooi lijstje! Ga je nog koersen rijden?
Misschien pak ik 1 of 2 cyclo's mee. Wil wel die 3daagse rijden die Wombcat laatst deed. Mooi aan het einde van het seizoen. Charly Gaul en misschien Klimclassic maar de kans is groot dat er dan genoeg amateurs koersen in de omgeving zijn. Ik ga gewoon kijken wat er op dat moment is en beslis dan wel.
Sowieso geen Marmotte, is met 90e natuurlijk veel te duur voor wat ze bieden.
En tussen de tochtjes door hopelijk wat criteriums meepakken, eind augustus/begin september hier in de buurt sowieso een aantal criteriums rijden.
[ Bericht 0% gewijzigd door MarcoD op 06-10-2014 20:29:45 ]If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Aantal cyclo's denk ik. Misschien de marmotte, vrijwel zeker de charly gaul. Verder als het een beetje meezit in ieder geval in het voorjaar weer een weekje fietsen op gran Canaria. Daarnaast zie ik het allemaal nog wel, in november of december ga ik er wat beter over nadenken gok ik.![]()
Psycho sport!quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:02 schreef Yankee het volgende:
Oh ja, ik moet ook maar eens lid worden van een andere wielervereniging.![]()
Jongons met verstand van geometrie, help!
Ik rij nu op een fiets met 57.7 stack en 2 cm spacers. Reach is 38.7
De fiets die ik wil heeft 57.4 stack en 39.5 reach, ook in maatje 56.
Dat is in principe wel aardig vergelijkbaar toch? Iets korter pennetje en een klein beetje spacer meer en ik zit hetzelfde?![]()
Zonder grapjes, er zitten een maar maffe lui bij maar het is wel een gezellige groep en ze rijden vaak op een tempo wat wel bij jou past![]()
![]()
genoeg spek op de botten van patroon hoorquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:35 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel mannetje, volgens mij is jouw irritatie een stuk hoger. Zeker als je op een terloops grapje zo reageert. Te weinig gegeten omdat je op je ectogewichtje moest blijven? Je hebt in ieder geval wel honger
Mijn lijstje is simpeler al ga ik denk ik wel voor de sportlicentie en lid worden van een club. Waarschijnlijk arc ulysses en anders de beverwijkse vuilnisbeltboysOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ja kwam ze laatst bij lauwersoog tegen. Vollop koers en dat noemen ze dan waarschijnlijk 'rustige duur'quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:21 schreef Tommeke het volgende:
Zonder grapjes, er zitten een maar maffe lui bij maar het is wel een gezellige groep en ze rijden vaak op een tempo wat wel bij jou past
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Als ik cyclo ga rijden wordt dat in juli tijdens vakantie (maand met weinig koersen bij ons) en september.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Klinkt fantastischquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja kwam ze laatst bij lauwersoog tegen. Vollop koers en dat noemen ze dan waarschijnlijk 'rustige duur'
.![]()
Ik ben ze wel eens in Hoogkerk vlak buiten Groningen tegengekomen, toen waren het al 3 waaiersquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja kwam ze laatst bij lauwersoog tegen. Vollop koers en dat noemen ze dan waarschijnlijk 'rustige duur'![]()
![]()
Ff ter aanvulling.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:17 schreef Tommeke het volgende:
Jongons met verstand van geometrie, help!
Ik rij nu op een fiets met 57.7 stack en 2 cm spacers. Reach is 38.7
De fiets die ik wil heeft 57.4 stack en 39.5 reach, ook in maatje 56.
Dat is in principe wel aardig vergelijkbaar toch? Iets korter pennetje en een klein beetje spacer meer en ik zit hetzelfde?
Huidige fiets; 56 cm bovenbuis en 17 cm balhoofd
Allez 56: 56,5 bovenbuis en 15,5 cm balhoofd
Allez 58: 58 cm bovenbuis en 17 cm balhoofd.
Wat is wijsheid? 56 of 58? 58 is meteen wel een stuk langer en heb daar vanavond op gefietst, voelde als een soort tank![]()
![]()
poeh ik denk 56. 58 te lang en log voor jou. Balhoofd is wel wat kort voor je.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:29 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ff ter aanvulling.
Wat is wijsheid? 56 of 58? 58 is met een wel een stuk langer...Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Heb nu een 11 cm pen... Dan zou ik een 9 moeten monteren en dat stuurt niet lekker. De stack ontloopt elkaar niet zoveel he? Ondanks dat de Trek een hoger balhoofd heeft..quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
poeh ik denk 56. 58 te lang en log voor jou. Balhoofd is wel wat kort voor je.
Morgen nog maar ff proefritjes doen..![]()
56. Zo zo meneertje gaat een specialized aanschaffen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:29 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ff ter aanvulling.
Wat is wijsheid? 56 of 58? 58 is meteen wel een stuk langer en heb daar vanavond op gefietst, voelde als een soort tank.![]()
9 sowieso no goquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:35 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Heb nu een 11 cm pen... Dan zou ik een 9 moeten monteren en dat stuurt niet lekker. De stack ontloopt elkaar niet zoveel he? Ondanks dat de Trek een hoger balhoofd heeft..
Morgen nog maar ff proefritjes doen..Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ja wil iets anders en betersquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:35 schreef Yankee het volgende:
[..]
56. Zo zo meneertje gaat een specialized aanschaffen?![]()
![]()
Stuurpen altijd minimaal 12cm (liever 14) en slammed, anders niet soigné.
(en anders dan op deze foto moet de Garmin 'out front' natuurlijk)
![]()
9cm stuurt veel zenuwachtiger en is optisch minder mooi. Vooral bij 56+ maten. Beetje uit verhouding.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:44 schreef ddx het volgende:
[..]
Wat is er mis met 9cm ?
Als je nu al 2cm spacers hebt wil je er niet nog 1,5 bij.
Een 9 op een 52 frame zou optisch weer heel anders lijken.
@Tommeke: kan je niet beter frame zoeken wat bij je past? Iets korter en hoger balhoofd?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Stuurpen is zeker te kort (10cm), maar wel garmin out frontquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:51 schreef quinoahipster het volgende:
(en anders dan op deze foto moet de Garmin 'out front' natuurlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door ddx op 06-10-2014 23:23:53 ]![]()
@Patty: Die Allez is lekker goedkoop voor mij. Die 2cm spacers die ik nu heb is dat conusding. Daarop zit meteen de stuurpen.
Zal morgen eens alles nameten en een 56 Allez qua zadelhoogte en stuurhoogte afstellen zoals m'n Trektor.![]()
http://www.decoureur.nl/tijdrit.html
41ste in de tijdrit van De Coureur. Meesten die voor ons geëindigd waren wel op tijdritfietsen maar ook een paar jonge gasten van die club die op normale racefietsen toch behoorlijk hebben doorgereden.
Volgend jaar toch wel het doel om minimaal een halve minuut sneller te zijn. Goede warmingup ontbrak nu, te laat op pad. Vorm van de dag was ook niet volledig super, denk toch iets te weinig intensiteit tijdens de taperperiode in de 1 1/2 week voor de wedstrijd. Scherpte nam eerder af dan toe leek het ook al ging de laatste voorbereiding nog wel redelijk goed. Beter dan de wedstrijd zelf eigenlijk maar 3 dagen rust was net even teveel daarna.![]()
Goed bezig ericr. Tijdrijden is een vak, zeker een koppeltijdrit.
Veel progressie kan je idd boeken door een perfecte voorbereiding. Lekker rustig warmfietsen en met een ontspannen gevoel starten. Daarentegen is de vorm van de dag een niet te onderschatten factor![]()
![]()
Ja is ook moeilijk te zeggen vanaf foto. Maar leek zo compact.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:14 schreef ddx het volgende:
[..]
is toch echt 10cm
edit: toch ff nagemeten en ik kom zelfs op 10,5cm hart-hartMaar ik kan 't mis hebben...![]()
Wilde een paar goede 30 seconden blokken draaien voordat ik begon maar we waren te laat op pad gegaan. Mijn broer wel doorgegeven om zeker 50 minuten voor de start daar te zijn maar het werd nu krap 35 minuten. Met een paar uitvallers en een nog vroegere start was de warming-up al zo goed als verkeken. Inschrijven, omkleden en fiets gereed maken slokte teveel tijd op.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:31 schreef Tommeke het volgende:
Goed bezig ericr. Tijdrijden is een vak, zeker een koppeltijdrit.
Veel progressie kan je idd boeken door een perfecte voorbereiding. Lekker rustig warmfietsen en met een ontspannen gevoel starten. Daarentegen is de vorm van de dag een niet te onderschatten factor
Had overigens geen halve minuut gescheeld maar wel een wat minder stroef gevoel gegeven aan het begin van de tijdrit. Wil toch wel een paar kilometer in de benen hebben voordat ik soepel kan rijden.
Volgend jaar in ieder geval trainen op een snellere start maar dan wel met een echte warmingup. Misschien maar gewoon er naar toe fietsen, is iets meer dan 20km en de zekerheid dat je goed warm bent.![]()
Zit in dubio, had zondag vlak voor ik thuis was een enorme hongerklap, en heb eigenlijk nog steeds de hele dag honger, terwijl Myfitnesspall aangeeft dat ik toch echt een gezond hoeveelheid calorieen binnen heb gekregen(had gelijk na het fietsen een goed bord warm eten op en toe een stuk appeltaart). Ook heel zware benen gisteren, dus was in de sportschool maar even gaan uitfietsen, 10 minuutjes interval op de loopband (goed wandeltempo naar rustig jog tempo) en 15 minuten ontspannen trappen op hometrainer, HR tussen 110 en 120.
Nu voelen m'n benen beter, maar nog steeds dat voortdurende hongergevoel, dus ik weet niet wat beter is:
vanavond hard trainen aan m'n benen, omdat het schema zegt dat het moet
of
vanavond weer rustig gaan lopen en fietsen, core en schoeders doen
of
een rustdag pakken
Hoe lang werkt een hongerklop eigenlijk door, wat is de verstandigste taktiek? Was vorige week woendag, donderdag en vrijdag ook in de gym, en voelde me vrijdag eigenlijk super, terwijl het donderdag helemaal niet ging, en ik ook dacht van ik moet een rustdag pakken.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
'Rijden met je kutje' was toch meer de Fromage aanpak van hypochonders?Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Wat nu volgt typ ik eigenlijk met een grote knipoog he Captain. Dat je dat ff weetquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zit in dubio, had zondag vlak voor ik thuis was een enorme hongerklap, en heb eigenlijk nog steeds de hele dag honger...![]()
![]()
Zeg bolle.![]()
Je hebt jarenlang géén hongergevoel gehad omdat je teveel gevroten hebt.
Dus als je nu de meest simpele basisregel van afvallen nastreeft, "minder calorieën erin dan eruit", dan zul je niet ontkomen aan een beetje honger. Daar zal je aan moeten wennen.Mijn foto's op Flickr!
ik snap dat moeilijke woord van je niet maar ben het met yankee eensquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
'Rijden met je kutje' was toch meer de Fromage aanpak van hypochonders?
waar hangt die kaas eigenlijk uit ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
'Rijden met je kutje' was toch meer de Fromage aanpak van hypochonders?Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
Uit walging van recreanten als mij waarschijnlijk met Fok! sabathical.quote:Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
zie ook geen strava ritjes en krijg geen kudo's meer van hemquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Uit walging van recreanten als mij waarschijnlijk met Fok! sabathical.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
Nu raak je feilloos mijn grote issue met dietenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:56 schreef Gripper het volgende:
dan zul je niet ontkomen aan een beetje honger. Daar zal je aan moeten wennen.
Oja en het doorfietsen en op je eten letten is heus niet leuk. Meer dan eens heb ik mezelf afgevraagd waar ik nou mee bezig was toen ik het zoveelste dubbele volkorenboterhammetje met anderhalve plak kipfilet naar binnen schoof vlak voordat ik m'n soms nog natte zooi aantrok om weer naar huis tr fietsen, maar als je eenmaal resultaat begint te zien motiveert dat vanzelf om door te blijven gaan.
Helemaal als je naderhand complimenten krijgt. Al kan ik je nu al vertellen dat je die niet zo veel krijgt. De meeste kreeg ik madat je een gesprek over afvallen had. Denk dat ik 10 directe complimenten heb gehad en de rest indirect.
Dus rijden met je kutje, meeposten in die reeksen in lif over afvallen, gezond eten en lekker met gewichten blijven slingeren in de sportschool.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Zag 'm laatst nog op een rit van 'm reageren dattie met verkansie ging. Dus dat denk ik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:07 schreef dop het volgende:
[..]
zie ook geen strava ritjes en krijg geen kudo's meer van hem![]()
En ja, als je een beetje leuke vakantie heb ga je natuurlijk niet op fok! hangen toch?![]()
![]()
ik heb nooit honger gehad tijdens mijn dieetperiode hoor. En imo is een dieet wat op honger werkt niet ideaal voor mensen als jij en ik die van eten houden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Nu raak je feilloos mijn grote issue met dieten
Wat eet je zoal op een dag?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
hoe lag je tempo? honger klop kan ook gevolg zijn van net iets teveel inspanning en dus snel door bloed en spiersuikers heen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Nu raak je feilloos mijn grote issue met dieten
Je weet van dokter Patroon zegt D1 D1 D1 D1 D1 D1Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
het is hier saaiquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:09 schreef muzas het volgende:
[..]
Zag 'm laatst nog op een rit van 'm reageren dattie met verkansie ging. Dus dat denk ik.
En ja, als je een beetje leuke vakantie heb ga je natuurlijk niet op fok! hangen toch?heb flink gelopen vanmorgen en verveel me nu tot de chickflickavond begint
Dit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
maar als je eenmaal resultaat begint te zien motiveert dat vanzelf om door te blijven gaan.
Helemaal als je naderhand complimenten krijgt. Al kan ik je nu al vertellen dat je die niet zo veel krijgt.
En als je maar #viesdik genoeg was krijg je genoeg complimenten![]()
![]()
zeker niet maar hij mag zich den wel even netjes afmelden natuurlijk , maar misschien dat ik daar overheel las met als die slowchatquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:09 schreef muzas het volgende:
[..]
Zag 'm laatst nog op een rit van 'm reageren dattie met verkansie ging. Dus dat denk ik.
En ja, als je een beetje leuke vakantie heb ga je natuurlijk niet op fok! hangen toch?
Tijd voor fish en chips #aankomenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
had dan ook je fiets meegenomen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
het is hier saaiheb flink gelopen vanmorgen en verveel me nu tot de chickflickavond begint
Maar eigenlijk ben je daar in Aussieland allemaal dingen aan het doen die je hier ook wel had gekund? Ik bedoel, BBQ-en op een boot kan ook op het markermeer.Mijn foto's op Flickr!
Ik was zo D1 bezig, dat Patroons chick me ter plekke een dikke zoen had gegeven omdat ik zo goed naar haar ventje luisterde. Ik bedoel, langzamer of meer relaxed had echt niet gekundquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:09 schreef dop het volgende:
[..]
hoe lag je tempo? honger klop kan ook gevolg zijn van net iets teveel inspanning en dus snel door bloed en spiersuikers heen.
Je weet van dokter Patroon zegt D1 D1 D1 D1 D1 D1Ik was lekker aan het genieten, niet aan het presteren zeg maar.
@kano: ik gebruik de Myfitnesspall app, en ik die staat niet op een extreem dieet ingesteld, maar vind het wel handig te zien wat ik nu eigelijk naar binnen schuif, en wat het betekent qua calorieen. Gripper zal wel gelijk heben, het hele concept van honger hebben reageer ik een beetje histerisch op, totaal niet gewend
@Muzas, je schema blind volgen is niet verstandig. Altijd naar je lichaam luisteren. Een hongerklop is best wel een aanslagje op je lichaam. Je spieren moeten namelijk ff energie halen uit vetten, wat ze niet gewend zijn. Normaal hebben ze bij vet verbranding ook beetje glycogeen nodig. Bij hongerklop is de glycogeen op. Geef je lichaam dus wel ff tijd om te herstellen.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Capfab, als je een serieuze hongerklop gehad heb, kan dat de hele dag doorwerken. Ik heb dat ook eens gehad. Wat je moet doen is idd doorsporten, maar niet te heftig en een appeltje tussendoor. Dat werkt voor mij prima.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik was zo D1 bezig, dat Patroons chick me ter plekke een dikke zoen had gegeven omdat ik zo goed naar haar ventje luisterde. Ik bedoel, langzamer of meer relaxed had echt niet gekundIk was lekker aan het genieten, niet aan het presteren zeg maar.
@kano: ik gebruik de Myfitnesspall app, en ik die staat niet op een extreem dieet ingesteld, maar vind het wel handig te zien wat ik nu eigelijk naar binnen schuif, en wat het betekent qua calorieen. Gripper zal wel gelijk heben, het hele concept van honger hebben reageer ik een beetje histerisch op, totaal niet gewendHaters gonna hate.![]()
Maar wat voor soort voeding is eigelijk handig na zoiets, koolhydraten, of juist eiwitten, of juist veel fruit...je lichaam heeft duidelijk iets nodig, dat voel je, maar wat is het verstandigste? Rijst, bloemkool en lamsworstjes na thuiskomst, met een kaassausje moet qua koolhydraten, eiwitten en vetten al een flinke impuls zijn voor herstellen, zou ik denken.
En ik ga vanavond inderdaad maar gewoon weer D1 trainen, overslaan is het begin van opgeven natuurlijk...keihard m'n knieen trainen is denk ik niet goed nu.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Ik zou het kaassausje niet doen. En de appeltaart ook niet.
Gewoon helemaal geen saus meer.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
En veel groente tov vlees/koolydraten.
Wat eet je nu op een dag?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
true. Maar wat kan ik hier dan doen wat je niet in NL kan doen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:16 schreef Gripper het volgende:
[..]
had dan ook je fiets meegenomen!
Maar eigenlijk ben je daar in Aussieland allemaal dingen aan het doen die je hier ook wel had gekund? Ik bedoel, BBQ-en op een boot kan ook op het markermeer.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Kangoeroes aaien.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
true. Maar wat kan ik hier dan doen wat je niet in NL kan doen?![]()
Ik heb met een koale geknuffeld
Waarom neem je een stuk appeltaart na een ritje van 50km (zoiets was het toch)? Dat je dat na een duurtraining van 4 uur doet kan ik begrijpen, maar nu? Neem dan lekker een halve bak kwark na het fietsen, eventueel met wat vers fruit en dan 's avonds een paar uur na het avondeten de rest van de bak.
Je lichaam moet gewoon wennen aan minder/gezonde voeding. Als je elke keer een zoete/vette hap naar binnen hijst na de inspanning gebeurt er weinig natuurlijk.![]()
Denk dat je die andere bolle bedoelde?quote:
Lekker wolkbreukje netChristus. Zag 'm in de duinen al boven zee hangen, eenmaal in zandvoort stonden de straatlantaarns aan zo donker dat 't was. Wilde nog naar 't kopje, maar dit buitje was me toch echt ff te gek.
[ Bericht 22% gewijzigd door muzas op 07-10-2014 12:37:50 ]![]()
Uluru op klauteren, van de weg gereden worden door een roadtrain, great barrier reef, gnoes jagen in de outback, dronken aboriginals pesten; dat soort dingen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
true. Maar wat kan ik hier dan doen wat je niet in NL kan doen?
Ik ploeg je maar een beetje hoor. Intussen zit jij wel lekker daar en ik jaloers hier. Zou Australië best eens willen zien!Mijn foto's op Flickr!
Great barrier reef ga ik nog bekijken. Das dan het enig unieke. Zelfs skinnydippen met 2 noorse dames kan ik hier in NL nog doen.
Mijn vakantie is een mislukking
Dronken worden met backpackers is redelijk uniek hier...The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Soms denk ik wel eens dat je echt totaal geen verstand hebt van voeding, vetten, calorieën etc of je zoekt wellicht een excuus om het toch te nemen. Worstjes, sausjes en stukken appelgebak zijn echt de eerste dingen die je moet laten staan wil je afvallen. Kaas, worst, hagelslag en dat soort onzin niet op je boterham gooien ipv daarvan bijv sandwichspread, kipfilet, paardenrookvlees, jam. Vlees 's avonds mager of bijv vis (niet gebakken natuurlijk), tartaar, biefstuk etc. Als je keer slecht wil doen kies dan 1 dag uit ipv elke dag iets pakken omdat je toch zo gezond bezig was vandaag kan het best.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Maar wat voor soort voeding is eigelijk handig na zoiets, koolhydraten, of juist eiwitten, of juist veel fruit...je lichaam heeft duidelijk iets nodig, dat voel je, maar wat is het verstandigste? Rijst, bloemkool en lamsworstjes na thuiskomst, met een kaassausje moet qua koolhydraten, eiwitten en vetten al een flinke impuls zijn voor herstellen, zou ik denken.
En ik ga vanavond inderdaad maar gewoon weer D1 trainen, overslaan is het begin van opgeven natuurlijk...keihard m'n knieen trainen is denk ik niet goed nu.![]()
![]()
En op het strand staan de bomen scheef en zwemmen krokodillen. Doe mij maar de noordzee!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
flikker op kutnewbie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Klep dicht newbie, Kano is een slanke god der wielersport.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
je opmerkingen zijn niet eens een beetje grappig. Een man met een paar kilo's te veel is druk bezig met afvallen naast het opvoeden van zijn kinderen en een fulltime baan en dan kom jij dit soort posts maken?quote:
Wat wil je er mee bereiken?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dit soort gidsen zijn wel handig om eens door te lezen. Staat o.a. in wat handig is om te eten na een inspanning etc:quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Klep dicht newbie, Kano is een slanke god der wielersport.
http://www.runnersweb.nl/(...)ds-voor-sporters.htm.![]()
Kwark + appel + kaneel =quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:20 schreef keesfietst het volgende:
Waarom neem je een stuk appeltaart na een ritje van 50km (zoiets was het toch)? Dat je dat na een duurtraining van 4 uur doet kan ik begrijpen, maar nu? Neem dan lekker een halve bak kwark na het fietsen, eventueel met wat vers fruit en dan 's avonds een paar uur na het avondeten de rest van de bak.
Je lichaam moet gewoon wennen aan minder/gezonde voeding. Als je elke keer een zoete/vette hap naar binnen hijst na de inspanning gebeurt er weinig natuurlijk.![]()
![]()
![]()
Denk dat cap_fab gewoon nogal moet wennen, de eerste twee weken zijn gewoon het lastigst omdat je van allemaal dingen af moet kicken en even moet wennen aan het gevoel. Als je de eerste twee weken doorkomt en ECHT serieus bezig ben en dan niet als je gefietst heb jezelf wat lekkers beloven (als in een taartje/ander slechte dingen, fruit is ook lekker btw prima alternatief), dan zal je zien dat het allemaal een stuk makkelijker wordt.
En als je eens honger heb geen boodschappen gaan doen als je weet dat je je toch niet kan inhouden met bepaalde dingen meenemen.
Ik zag hem ook aankomen toen ik in zaandam fietste, hagel en dikke druppels + onweer terwijl ik op een dijk fietst, ik zat dus niet zo lekker meerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Denk dat je die andere bolle bedoelde?
Lekker wolkbreukje netChristus. Zag 'm in de duinen al boven zee hangen, eenmaal in zandvoort stonden de straatlantaarns aan zo donker dat 't was. Wilde nog naar 't kopje, maar dit buitje was me toch echt ff te gek.
Ja ik reed gelukkig op de zeeweg toen het begon te flitsen. Ook al rijd je op rubber, die bomen om je heen zijn toch een geruststelling![]()
![]()
Van lekker eten afkicken is echt lastig. Ik ben sinds deze zomer afgekickt van frisdrank.
Op vakantie besloot ik geen frisdrank meer te kopen. Dat hielp, want eenmaal thuis had ik geen behoefte meer aan die zoete meuk.
Ik eet nu ook minder brood. Alleen haalt m'n vriendin altijd droge worst voor me. Kan dat niet laten staan
En had nog taart staan. Begon voor het koerieren daarmee
Het kutte is dat er op m'n werk bijna elke dag taart wordt gegeten![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: