Unboxing video maken dan!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:40 schreef Leonos het volgende:
Mijn verrassingspakket van Futurum is binnen
Godverdomme mensen wat een spanningquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:40 schreef Leonos het volgende:
Kan ik eerst nog even plassen op het toilet of moet ik maar een flesje zoeken?quote:
Ja godver, zolang houd ik het niet in...quote:
Er heeft iemand dat ding aangenomen bij je thuis, die kan hem ook wel even losmaken en foto's maken voor ons.quote:
Dinnetje ja, maar die is nu ook niet meer thuisquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:57 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Er heeft iemand dat ding aangenomen bij je thuis, die kan hem ook wel even losmaken en foto's maken voor ons.
NU!
Duure vanochtend ook even toen m'n ontbijt van de website naar de app gesync was...nou ja, zal het allemaal wel ontdekken. Wel handige app als ik hem helemaal snap denk ik. Kreeg gisteren alleen even een schrik, had ingevoerd dat ik een boterham met 200 gram chocopasta had gegeten...das bijna een pot vol geloof ik, waren ook opeens een heleboel calorieen lolquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Werkt volgens mij alleen met nieuwe trainingen, oude pikt die nog niet mee (bij mij tenminste ook niet)
Mag lije dat er een Feyenoord wielershirt en een Utreg vlag bijzit. Een groen geel vaantje met een ooievaar voor op je voorvork, maakt het geheel dan wel compleet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:40 schreef Leonos het volgende:
Weer een frustiequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:01 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Mag lije dat er een Feyenoord wielershitt en een Utreg vlag bijzit. Een groen geel vaantje met een ooievaar voor op je voorvork, maakt het geheel dan wel compleet.
Heb helaas geen zoenfoto'squote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Internet staat vol met bekkende chicks hoor. Dus dan bevredig je je vieze behoeftes maar zo![]()
En Tommke is dus een jokkebrok...ga me afvragen of hij wel echt koeriert dan of gewoon zo een fakende hipster is die doet alsof
Niet zo voorbarig he, met die ossenworsthasses!quote:
En wie mag dat zijn ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:05 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Niet zo voorbarig he, met die ossenworsthasses!
Jijquote:
En houd nou eens op met off-topic gaanquote:
Steve verwacht dat hij begint op te bouwen vanaf 200km/dag. Niet iedere dag hetzelfde, hij gaat uit van maandgemiddeldes. PBP zal een onderdeel van zijn jaar worden. Op die dagen wordt het dan 400km/dag voor hem.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:37 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Is het dan verstandig om elke dag hetzelfde aantal km te rijden of zware maanden en minder zware maanden te rijden?
Gaat ie dan ergens heen rijden of elke dag een ronde vanaf huis ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:33 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Steve verwacht dat hij begint op te bouwen vanaf 200km/dag. Niet iedere dag hetzelfde, hij gaat uit van maandgemiddeldes. PBP zal een onderdeel van zijn jaar worden. Op die dagen wordt het dan 400km/dag voor hem.
Oke er dat in:quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:36 schreef Andyy het volgende:
Ik heb 'm ook, zo ophalen van de postkantoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |