Dat is 300+ kilometer per DAG.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:01 schreef ultra_ivo het volgende:
Een van m'n Britse fietsvrienden wil een superrecord gaan breken. Het record van Tommy Godwin.
Het record van de meeste kilometers in een jaar. Tommy Godwin reed in 1939 120,805km. Dit record krijgt dus nu een serieuze aanval (als iemand het kan, dan is Steve Abrahams het).
Wanneer ?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:03 schreef Gripper het volgende:
Ik wil je wel ergens bij Weesp oppikken en tot den Bosch begeleiden hoor Marco
En dan verklaren sommige mensen mij voor gekquote:
320km/dag om precies te zijn. Om in perspectief te zetten, dat is precies wat je bij PBP per dag moet rijden.quote:
WTF. Das 330 km per dag. Oh nee, t is een Brit: de kerstdagen zijn heilig. Dan zijn er maar 363 dagen om te fietsen en moet ie 332 per dag doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:01 schreef ultra_ivo het volgende:
Een van m'n Britse fietsvrienden wil een superrecord gaan breken. Het record van Tommy Godwin.
Het record van de meeste kilometers in een jaar. Tommy Godwin reed in 1939 120,805km. Dit record krijgt dus nu een serieuze aanval (als iemand het kan, dan is Steve Abrahams het).
Tof, alleen ga ik op vrijdag fietsen dus tenzij je een vrije dag neemt heb ik daar niet zoveel aan :-)quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:03 schreef Gripper het volgende:
Ik wil je wel ergens bij Weesp oppikken en tot den Bosch begeleiden hoor Marco
Dan gaat t m denk ik niet worden nee.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:21 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Tof, alleen ga ik op vrijdag fietsen dus tenzij je een vrije dag neemt heb ik daar niet zoveel aan :-)
Steve is net zijn Audax UK jaarpuntenrecord kwijtgeraakt aan Mike, Steve wil dus en passant gelijkd at record een stuk hoger leggen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:29 schreef Tommeke het volgende:
Wat een ziek plan. Je moet er maar zin in hebben
Acute AIDS aan m'n ogen.quote:
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:24 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dan gaat t m denk ik niet worden nee.
Dat kan geen enkel lichaam aan lijkt me.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:16 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Dat heb ik toch al mooi 3x in mijn leven gedaan.
Maar 365x achter elkaar, tof hoor
Ik ga ff kijken of ik jouw route kan hertekenen. t is een beetje zonde om helemaal naar Nijmegen te rijden als je ook bij Tiel ofzo de brug over kan en de Bommelerwaard in duiken. en dan via Oss / Uden / Venray die kant op.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:44 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Dat dacht ik alMaar wel toevallig een mooie route suggestie?
Nee hoor korter is niet beter, belevingswaarde vind ik belangrijker.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:06 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ga ff kijken of ik jouw route kan hertekenen. t is een beetje zonde om helemaal naar Nijmegen te rijden als je ook bij Tiel ofzo de brug over kan en de Bommelerwaard in duiken. en dan via Oss / Uden / Venray die kant op.
Of hoeft het niet perse de kortste route te zijn?
Werkt volgens mij alleen met nieuwe trainingen, oude pikt die nog niet mee (bij mij tenminste ook niet)quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dat koppelen van Myfitnesspal en Strava is niet echt gelukt geloof ik, zie in elk geval niet dat de trainingen die ik in Strava opvoer, daar opduiken.
Is het dan verstandig om elke dag hetzelfde aantal km te rijden of zware maanden en minder zware maanden te rijden?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:05 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
320km/dag om precies te zijn. Om in perspectief te zetten, dat is precies wat je bij PBP per dag moet rijden.
Is het wat dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:40 schreef Leonos het volgende:
Mijn verrassingspakket van Futurum is binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |