Gewoon. YOLO.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:43 schreef keesfietst het volgende:
En dat is zogenaamd afgeprijsd van 100 naar 30 euro.
Het wordt een combinatie van spot, vooraf aangekondigde ritten en gewone klassieke waarneming. Zeker gezien de bekendheid van Steve onder Britse fietsers heb je bij gebruik van een spot voldoende kans om te random controles uit te voeren of hij het is die rondrijdt met zijn spot.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:02 schreef Limburg82 het volgende:
En wie gaat controleren of hij die km's wel echt gemaakt heeft?
Klinkt allemaal machtig interessant. Lijkt mij wel iets om te volgen via het webs.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:24 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Het wordt een combinatie van spot, vooraf aangekondigde ritten en gewone klassieke...
Bij de vorige recordpoging, in '39, waren 3 man die het probeerden. Die hadden aan het begin gangmakers. Maar na een tijdje beslisten ze dat ze dat niet meer zouden doen. Eentje was toen al weggevallen, het was nog maar een tweestrijd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:12 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Klinkt allemaal machtig interessant. Lijkt mij wel iets om te volgen via het webs.
Moet hij die km's dan solo volbrengen, of mag hij ook treintjes van een man of twintig formeren?
Geinig je woont zo ongeveer om de hoek bij mijquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:13 schreef Blik het volgende:
Net een rondje met mijn buurman gefietst, wat een tempo (23+ km per uur). Leuke D1-training dan
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:30 schreef nogeenmaarten het volgende:
Ben vergeleken met Cancellara en met een derny
Ja, 8 weken zoiets. Misschien wel een leuk kerstcadeau. Maar eens even met de vrouw overleggen straks.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:12 schreef ddx het volgende:
Ik heb die van vorige maand besteld (leuk kleurtje), voor die prijs hadden ze hem wel wat sneller mogen leveren.
Gok dat ik hem hartje winter ontvang ofzo...
Geen enkele Garmin die ik ooit had was betrouwbaar op dat gebied.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:35 schreef poiuytr het volgende:
Ik geloof dat mijn edge laatste tijd problemen heeft met hoogtemeters, voor mijn gevoel zijn het er telkens veel te veel. Waar kan ik dat ergens herstellen of dat hij die functie reset?
Precies zelfde hierquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:14 schreef Andyy het volgende:
[..]
Oke er dat in:
Evan cadens? Boek
Armwamers
Merino sokken
Bidon van futurum
Tacx bandenlichtwrs
Lelijke fietstrui
Yup.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:31 schreef ddx het volgende:
Zat ik net even wat strava fly by mensen af te gaan kom ik deze rit tegen bij iemand :
http://www.strava.com/activities/201983522
Kan je nu ook al virtueel KOM's gaan zetten ?
Wel handig natuurlijk, geen last van wind andere verkeersdeelnemers of slecht wegdek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |