Gewoon. YOLO.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:43 schreef keesfietst het volgende:
En dat is zogenaamd afgeprijsd van 100 naar 30 euro.
Het wordt een combinatie van spot, vooraf aangekondigde ritten en gewone klassieke waarneming. Zeker gezien de bekendheid van Steve onder Britse fietsers heb je bij gebruik van een spot voldoende kans om te random controles uit te voeren of hij het is die rondrijdt met zijn spot.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:02 schreef Limburg82 het volgende:
En wie gaat controleren of hij die km's wel echt gemaakt heeft?
Klinkt allemaal machtig interessant. Lijkt mij wel iets om te volgen via het webs.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:24 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Het wordt een combinatie van spot, vooraf aangekondigde ritten en gewone klassieke...
Bij de vorige recordpoging, in '39, waren 3 man die het probeerden. Die hadden aan het begin gangmakers. Maar na een tijdje beslisten ze dat ze dat niet meer zouden doen. Eentje was toen al weggevallen, het was nog maar een tweestrijd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:12 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Klinkt allemaal machtig interessant. Lijkt mij wel iets om te volgen via het webs.
Moet hij die km's dan solo volbrengen, of mag hij ook treintjes van een man of twintig formeren?
Geinig je woont zo ongeveer om de hoek bij mijquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:13 schreef Blik het volgende:
Net een rondje met mijn buurman gefietst, wat een tempo (23+ km per uur). Leuke D1-training dan
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:30 schreef nogeenmaarten het volgende:
Ben vergeleken met Cancellara en met een derny
Ja, 8 weken zoiets. Misschien wel een leuk kerstcadeau. Maar eens even met de vrouw overleggen straks.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:12 schreef ddx het volgende:
Ik heb die van vorige maand besteld (leuk kleurtje), voor die prijs hadden ze hem wel wat sneller mogen leveren.
Gok dat ik hem hartje winter ontvang ofzo...
Geen enkele Garmin die ik ooit had was betrouwbaar op dat gebied.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:35 schreef poiuytr het volgende:
Ik geloof dat mijn edge laatste tijd problemen heeft met hoogtemeters, voor mijn gevoel zijn het er telkens veel te veel. Waar kan ik dat ergens herstellen of dat hij die functie reset?
Precies zelfde hierquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:14 schreef Andyy het volgende:
[..]
Oke er dat in:
Evan cadens? Boek
Armwamers
Merino sokken
Bidon van futurum
Tacx bandenlichtwrs
Lelijke fietstrui
Yup.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:31 schreef ddx het volgende:
Zat ik net even wat strava fly by mensen af te gaan kom ik deze rit tegen bij iemand :
http://www.strava.com/activities/201983522
Kan je nu ook al virtueel KOM's gaan zetten ?
Wel handig natuurlijk, geen last van wind andere verkeersdeelnemers of slecht wegdek
Foto danquote:
Dit komt meer door een verkeerde strava exporteer functie van een app, heb dit ook weleens gehad.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup.
Zolang er GPS coordinaten aan vast zitten kun je alles uploaden. Dat mensen dit niet in de goede categorie zetten is gewoon een flag waard.
Je moet dat gewoon als stationary ride zetten. Of dit nu wel of niet automagisch gebeurd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:41 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Dit komt meer door een verkeerde strava exporteer functie van een app, heb dit ook weleens gehad.
Was het een rondje?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:04 schreef Ericr het volgende:
Koppeltijdrit gereden in Maassluis, Was goed georganiseerd. We waren geen partij voor de mannen met tijdritfietsen maar toch wel tevreden met 39,3km/uur gemiddeld over 9,2km. Zat niet veel meer in, Vorm is nog wel goed maar de echte scherpte is wat weg.
De snelsten reden boven de 45km/uur gemiddeld. Zelf weg gegaan op een gemiddelde boven de 40km/uur maar onderweg bleek al snel dat het niet haalbaar was. Niet al teveel wind maar wind tegen op het eerste stuk was toch net teveel om boven de 40 te rijden.
Heen en terug. Keerpunt was nog best listig, zijn er minimaal 6 onderuit geschoven. Heb daar zelf tijdens het uitrijden nog een jongetje onderuit zien gaan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:38 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Was het een rondje?
De beste gaan zo hard, alsof je stilstaat. Ik probeer daar niet op te letten.
Bij mijn laatste tijdrit had ik op mijn Garmin ingesteld dat ik alleen mijn hartslag zag en ook afstand afgelegd. Volgens mij kan je best jezelf opblazen als je focust op je snelheid.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:43 schreef Ericr het volgende:
[..]
Heen en terug. Keerpunt was nog best listig, zijn er minimaal 6 onderuit geschoven. Heb daar zelf tijdens het uitrijden nog een jongetje onderuit zien gaan.
Toen wij reden was de weg nog een klein beetje nat, keerpunt lag nog wat water en gecombineerd met strepen op de weg is dat wel een recept voor valpartijen.
Checkte mijn hartslag ook meer dan de snelheid, je ziet toch wel snel dat je niet komt aan je doel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:52 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Bij mijn laatste tijdrit had ik op mijn Garmin ingesteld dat ik alleen mijn hartslag zag en ook afstand afgelegd. Volgens mij kan je best jezelf opblazen als je focust op je snelheid.
Goed dat je overeind gebleven bent. Met zo'n valpartij verlies je alleen maar meer tijd.
Is natuurlijk niet logisch dat je dit zelf moet gaan doen hequote:Op zondag 5 oktober 2014 11:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet dat gewoon als stationary ride zetten. Of dit nu wel of niet automagisch gebeurd.
Waar woon je?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:36 schreef forty-two het volgende:
[..]
Geinig je woont zo ongeveer om de hoek bij mij
Lekker he? Ik heb vanochtend gecrosst met 3 maten. Helaas eerst wel in de lichte regen, maar echt enorm genoten!quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heerlijk ritje van 55 km, eigelijk heel mooi fietsweer. Echt hollandse luchten boven de weilanden, langs de Vecht, en de herfst die het ritme van het landschap net iets vertraagd...genieten. De tinteling op je huid onder de warme douche van de kou, ondanks dat je het onderweg helemaal niet koud had. En dan lekker warm eten, zo een Palm langzaam opdrinken...mooi zo.
Heb een Agu Vipao broek, prima zeem en broek zit verder prima. Gewoon bij cyclewear halen. Of als ze je maat niet meer hebben een andere Agu-broekquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Goeie raad, zie ze inderdaad voor 80 euro online...en zelfs verkrijgbaar in wit
Frisjes vanmorgen, maar prima weer.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mooi fietsweer? Hier regent het helaas al de hele dag...
Klinkt goed cap!quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heerlijk ritje van 55 km, eigelijk heel mooi fietsweer. Echt hollandse luchten boven de weilanden, langs de Vecht, en de herfst die het ritme van het landschap net iets vertraagd...genieten. De tinteling op je huid onder de warme douche van de kou, ondanks dat je het onderweg helemaal niet koud had. En dan lekker warm eten, zo een Palm langzaam opdrinken...mooi zo.
Ik had vandaag ook 56km willen fietsen, maar ik blijf een mooi weer fietser. Althans, ik vertrek alleen als het droog is. Als ik onderweg ben dan boeit het mij niet meer.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:44 schreef ddx het volgende:
[..]
Frisjes vanmorgen, maar prima weer.
Ronje gemaakt met m'n vader en daarna nog zelf ff extra rondje eraan geplakt.
Meteen ff m'n pr op het kopje scherper gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |