En de rest van het artikel... http://io9.com/5903956/th(...)ar-black-this-summerquote:The best color to keep cool in the heat, it turns out, is to wear black. Black absorbs everything coming in from the sun, sure. But black also absorbs energy from the body instead of reflecting it back. Now, the helpfulness of black clothes depends on finding black clothes that are the same thickness and looseness as those summery white clothes. Black clothing also needs a little help from atmospheric conditions. Once it has absorbed heat, it has to have some way to radiate it away. If there's even a little wind, black clothing is the better choice for those who want to keep cool, like goths who understandably don't like sweating through their make-up. So find something black to wear this summer.
Ga jij nou lekker op zweetdate met die gave gozer die je hebt leren kennenquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:45 schreef kanovinnie het volgende:
Niet in de regen rijden? Je lijkt wel een wijf!
quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:45 schreef kanovinnie het volgende:
Gelukkig rijden figuren als jij altijd achter mij en patroon en hebben wij dus normaal uitzicht
Thanks, was ook een beetje uit eigen interesse, maar had het nooit te warm in mijn zwarte shirt, waardoor ik het al vermoedde.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:48 schreef Ericr het volgende:
[..]Op klimmetjes misschien, op het vlakke zal het wel meevallen.
Dit jaar verder genoeg in de regen gereden overigens, in een zwarte broek. Ga nu ook niet in die Vipao rijden, teveel zooi op de weg.
@Fretwork, goed artikel. Weer wat geleerd. Blijf toch in wel in mijn Vipao rijden dan, lekker me letterlijk uit de naad rijden. Met ongeschoren benen natuurlijk, fuck soigneren.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:48 schreef keesfietst het volgende:
Witte broek is gewoon niet soigné, je ziet dat Kwiatkowski ook gewoon weer een zwarte broek bij de regenboogtrui aantrekt. En als je die duizenden kilometers ploetert om mooie afgetrainde poten te krijgen is er natuurlijk niks anders dan zwart strak lycra waar ze beter in uit kunnen komen.
Waarom zou je de druk maken over hoe je benen eruit komen bij zo'n broekje? Alle lekkere deernes ben je in een oogwenk voorbij...quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:48 schreef keesfietst het volgende:
Witte broek is gewoon niet soigné, je ziet dat Kwiatkowski ook gewoon weer een zwarte broek bij de regenboogtrui aantrekt. En als je die duizenden kilometers ploetert om mooie afgetrainde poten te krijgen is er natuurlijk niks anders dan zwart strak lycra waar ze beter in uit kunnen komen.
Neequote:Op maandag 6 oktober 2014 15:47 schreef faston het volgende:
Weet iemand hier of je verschil merkt tussen derailleur wieltjes met keramische lagers en met gewone lagers? Voor op de mountainbike. Heb nogwel wieltjes liggen waar twee losse ringetjes in de zijkant van het wieltje draaien. (Als je snapt wat ik bedoel kan momenteel geen foto maken) origineel zaten er wieltjes in met een busje in het midden en twee ringetjes aan de zijkant wat er voor zorgde dat het busje erin blijft zitten. Deze voelen een stuk steviger aan
Als je je zo aan ons stoort, dan ga je toch lekker ergens anders je niet-boeiende fietsverhaaltjes posten.quote:
Als je een nieuwe broek gevonden hebt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:06 schreef nogeenmaarten het volgende:
Wanneer is het moment aangekomen dat je een fietsbroek moet vervangen.
a) als je het zelf vindt
b) als je vriendin/vrouw het vindt
c) als het peleton het vindt
d) anders.
Dat bepaal ik zelf wel mannetje, volgens mij is jouw irritatie een stuk hoger. Zeker als je op een terloops grapje zo reageert. Te weinig gegeten omdat je op je ectogewichtje moest blijven? Je hebt in ieder geval wel hongerquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:14 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als je je zo aan ons stoort, dan ga je toch lekker ergens anders je niet boeiende fietsverhaaltjes posten.
Ja met de marmotte zit ik daar sowieso, vriendin gaat met d'r zus en vader de kleine marmotte fietsen. Laatste keer dat ik hem rij, is inderdaad veel te duur.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:50 schreef Patroon het volgende:
Mooi lijstje! Ga je nog koersen rijden?
Misschien pak ik 1 of 2 cyclo's mee. Wil wel die 3daagse rijden die Wombcat laatst deed. Mooi aan het einde van het seizoen. Charly Gaul en misschien Klimclassic maar de kans is groot dat er dan genoeg amateurs koersen in de omgeving zijn. Ik ga gewoon kijken wat er op dat moment is en beslis dan wel.
Sowieso geen Marmotte, is met 90e natuurlijk veel te duur voor wat ze bieden.
Psycho sport!quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:02 schreef Yankee het volgende:
Oh ja, ik moet ook maar eens lid worden van een andere wielervereniging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |