Nice! Maar deze reed gewoon op dikke tractorbanden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:35 schreef Ericr het volgende:
[..]
Had vroeger (bijna 25 jaar terug) een wazig Scott aerostuur op mijn MTB. Wel slicks er onder en op den duur een 56 voorblad. Als Strava toen had bestaan hadden een aantal KOM's hier in de duinen nog steeds gestaan. Was altijd wel leuk om langs racefietsers te vliegen terwijl je op een MTB zat. Alleen niet heel comfortabel rijden, aerostuur lag je gewoon met je armen op het stuur zelf. Geen opzetstukken waar je wat comfortabeler in kon liggen.
Niet echt nuttig dan maar je ziet die stuurtjes ook terug op stadsfietsen soms. Bij de snelheden die de meesten halen op zo'n fiets heb je er niet veel. Op een MTB lijkt het me onzinnig als je er ook mee in het terrein rijdt, zo'n stuurtje is een gevaar voor jezelf mocht je in het terrein crashen. I.p.v. over je stuur heen knal je dan als eerste tegen zo'n opzetstuur aan als het tegen zit.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nice! Maar deze reed gewoon op dikke tractorbanden.
Lijkt me inderdaad ook dat ze met een beetje pech stukjes stuur uit je buikholte kunnen verwijderen als je valt. Ik verbaas me soms ook over stadsfietsen met zo'n stuurtje. Vooral als je met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan stellen dat ze maximaal 10km fietsen. Zelfde geld overigens voor fitte 30ers op een e-bike die in standje zwanenbootje rond peddelen en 25km/uur halen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
Niet echt nuttig dan maar je ziet die stuurtjes ook terug op stadsfietsen soms. Bij de snelheden die de meesten halen op zo'n fiets heb je er niet veel. Op een MTB lijkt het me onzinnig als je er ook mee in het terrein rijdt, zo'n stuurtje is een gevaar voor jezelf mocht je in het terrein crashen. I.p.v. over je stuur heen knal je dan als eerste tegen zo'n opzetstuur aan als het tegen zit.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:17 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Veel plezier! Leonos lijkt me een beetje stil, maar dat kan ook liggen omdat ik hem aan Arena-publiek link...
Ach ja, Twente-fans hebben ook met een patémerk op hun pens gelopenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Jumbo wordt kennelijk ook sponsor van het team Lotto NL...leuk voor de gevulde recreative rijder, een shirt met JUMBO om je dikke pens![]()
omtrek=2*pi*radius(halve doorsnede). Dus pi*doorsnede=omtrekquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:47 schreef very het volgende:
Hoe kom ik er achter welke stuur-dikte ik heb, ?
Meet ik dat met een meetlint eromheen? Of gaat het om de doorsnede? En zo ja, hoe meet je die nauwkeurig?
/noob
Thanksquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:52 schreef Fretwork het volgende:
[..]
omtrek=2*pi*radius(halve doorsnede). Dus pi*doorsnede=omtrek
Omtrek/pi=doorsnede.
Als je nauwkeurig meet zou je alles moeten kunnen omrekenen met een simpele rekenmachine.
Nee als je een park in gaat natuurlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
In het vliegtuig? Want dat spul hebben ze niet in de US of A?
Ze beloven 6 kilo per maand afvallen, en een dieet dat de vetverbranding stimuleert...dus geen echt crash dieet, dat lijkt me niet gezond, maar een kilo of 15 eraf, zou zoveel schelen in hoe ik me voel, en zal sporten een stuk makkelijker / leuker maken! Dan kan ik daarna wel denk ik zelfstandig helemaal tot een goed gewicht komen, maar het is nu teveel om zelf te handelen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:47 schreef Fretwork het volgende:
Goed bezig hoor, kan altijd zijn dat je nieuwe inzichten krijgt, en voeding aanpassen op een ander sportief schema kan best nuttig zijn.
Denk het, meet je stuur eens op... zit een factor 3,14 verschil in doorsnede en omtrek dus als het goed is kan je het wel inschatten na meten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:00 schreef very het volgende:
[..]
En als men het over stuurdikte heeft, dan heeft men het over de doorsnede?
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
schuifmaat? is dat een danspartner in een homokroeg ofzo?
Ga ik doen ergens vandaag denkquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Denk het, meet je stuur eens op... zit een factor 3,14 verschil in doorsnede en omtrek dus als het goed is kan je het wel inschatten na meten.
6 kilo per maand is gewoon een crashdieet hoor. Een halve kilo per week is goed vol te houden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ze beloven 6 kilo per maand afvallen, en een dieet dat de vetverbranding stimuleert...dus geen echt crash dieet, dat lijkt me niet gezond, maar een kilo of 15 eraf, zou zoveel schelen in hoe ik me voel, en zal sporten een stuk makkelijker / leuker maken! Dan kan ik daarna wel denk ik zelfstandig helemaal tot een goed gewicht komen, maar het is nu teveel om zelf te handelen.
Shakes kunnen natuurlijk wel helpen in het goed aansturen van je voedingsstoffeninname.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:00 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
6 kilo per maand is gewoon een crashdieet hoor. Een halve kilo per week is goed vol te houden.
En shakes zijn echt niet nodig om af te vallen.
Het zullen wel eiwit-shakes zijn. Je benodigde hoeveelheid eiwitten kan je ook wel uit normaal eten halen. Daar ben je geen shakes voor nodig.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:05 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Shakes kunnen natuurlijk wel helpen in het goed aansturen van je voedingsstoffeninname.
Als het alleen eiwit is zou ik het inderdaad ook anders aanpakken, maar dat is een vrije keuze.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:17 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Het zullen wel eiwit-shakes zijn. Je benodigde hoeveelheid eiwitten kan je ook wel uit normaal eten halen. Daar ben je geen shakes voor nodig.
En het zullen wel dure shakes zijn.
In magere melk zitten meer eiwittenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:30 schreef jsprbcn het volgende:
Een glas volle melk is goedkoper dan die gehypte eiwitshakes van ¤5 en doet hetzelfde.
Een glas melk heeft 30 gram eiwit?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:30 schreef jsprbcn het volgende:
Een glas volle melk is goedkoper dan die gehypte eiwitshakes van ¤5 en doet hetzelfde.
Gewoon rauwe melk drinken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In magere melk zitten meer eiwitten
0,5kg per week is een beetje de richtlijn, maar dan kun je best 6kg in de eerste maand verliezenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:00 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
6 kilo per maand is gewoon een crashdieet hoor. Een halve kilo per week is goed vol te houden.
En shakes zijn echt niet nodig om af te vallen.
Maar zit ook meer vetten in.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:30 schreef jsprbcn het volgende:
icm met geen/weinig alcoholquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:40 schreef muzas het volgende:
Je kan ook gewoon minder in je muil steken.
Je kan ook te ver gaanquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
icm met geen/weinig alcohol
Jij ook vriend,quote:
Okee, dit kind heeft een account aangeaakt bij die sekte, maar hoe koppel ik Strava???quote:
Heb je allebei de app's op je telefoon (strava/myfitnesspall)? Dan ergens bij instellingen van myfitnesspall de koppeling opzoeken, aanzetten, en dan in de strava-app permissie geven.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Okee, dit kind heeft een account aangeaakt bij die sekte, maar hoe koppel ik Strava???
Haha ja, maar het is eigenlijk, beetje bot gezegd, wel het enige wat werkt. Al die schema's en vervangende dure meuk is leuk, maar daar ben ik veuls te lui en ongedisciplineerd voor. Die shakes zijn ook echt deathtrap nummer 1. Mijn zwager had ooit een shitload van die modifast lunchshakes gekocht. Die zoop ie dan op NAAST zn gewone lunch. Ja koekoek.quote:
Yeeh, gelukt. Ik stop m'n sportschool dingen ook in Strava, dus eens zien hoe dat werkt...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:50 schreef BORRREETJEEE het volgende:
n dan in de strava-app permissie geven.
"Of ik het zie zitten"quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Vanavond ga ik naar de intake van het afvalprogramma in de sportschool, eens horen wat ze zeggen. Is kennelijk iets met shakes enzo, horen of ik het zie zitten.Ik probeer het nu al lang zelf, maar misschien heb ik gewoon hulp nodig om eens een normaal figuur te krijgen.
Haha die was wel groot ja. Moest de hele avond met m'n riem los op de bank zitten, zo vol zat ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:17 schreef muzas het volgende:
Of voor echte dikzakken:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |