abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 september 2014 @ 18:36:53 #151
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_145062142
_O- _O- _O-
pi_145064981
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 september 2014 18:37 schreef muzas het volgende:
_O- _O- _O-
Vind ie mooi hoor
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_145065478
Ruim 4.000 km/h gemiddeld. _O_
pi_145065799
Zeker achter de scooter gehangen?! Dan ga ik `m flaggen hoor!!11
pi_145066041
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:57 schreef Levitas het volgende:
Zeker achter de scooter gehangen?! Dan ga ik `m flaggen hoor!!11
Eerder achter een SR-71 Blackbird. :P
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:09:05 #157
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_145066279
Is het een vogel?
Is het een vliegtuig?

Nee het is kaasplank.
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:12:41 #158
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_145066460
Stelletje kletskutten zijn jullie...ga fietsen.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_145066611
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Stelletje kletskutten zijn jullie...ga fietsen.
Ik heb 95km gefietst vandaag. ;(
pi_145067337
Strava nieuwe layout
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:31:34 #161
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_145067356
Castelli shirtje na een maand al een kapotte rits, wil je me dat nooit meer aanraden Levitas?
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_145067516
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:31 schreef Fretwork het volgende:
Castelli shirtje na een maand al een kapotte rits, wil je me dat nooit meer aanraden Levitas?
Terug brengen ook al is support van Castelli zelf best ruk. Maar misschien wil de winkel wel wat voor je betekenen.

Voor mij in ieder geval nooit meer Castelli. Buiten dat het spul gemaakt is voor Biafranen is het zeker zijn geld niet waard.
pi_145067624
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:31 schreef Fretwork het volgende:
Dat kan helemaal niet. Vast zo`n chinese Castelli? In m`n boek stond dat Castelli echt goede kwaliteit was en niet kapot te krijgen was ;) ;)
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:40:26 #164
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_145067787
Hij hep gewoon een te kleine maat gekocht.
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:54:14 #165
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_145068525
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:40 schreef kaasplankje het volgende:
Hij hep gewoon een te kleine maat gekocht.
Lama, waarschijnlijk dronken/endorfinehigh. Snapte niet meer hoe het shirt in elkaar zat :'). Lekker Balotelli momentje...

Hoe de fuck ga ik ooit afstuderen..
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:59:24 #166
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_145068806
Maat is trouwens goed hoor, ben echt de Hulk in de Castelli pasvorm. Die dingen zijn nog getailleerder dan damesshirts.
pi_145071614
Pics Riderman

3e klim van de 2e etappe, precies op het steilste stuk

Wel leuk met die motor ervoor, lijkt net alsof ik op kop van de groep rijd, maar er reden nog iets van 150 voor me. Dit was ook de klim waar het peloton volledig uit elkaar sloeg.

Aanremmen voor een bocht in de afdaling daarna:

Halverwege die bocht:

(ziet er een beetje verkrampt uit, maar volgens mij dacht ik op dat moment "oh, dit is wel heel erg hard voor deze bocht", en een tel later "dat had dus écht niet sneller gekund", want ik had nog precies genoeg weg over (oftewel: geen, want reed precies langs het randje)).

Finish van de 3e etappe, wat doe je dan, juist, je zet je tellertje stil:
pi_145072439
Mooie foto's Wombcat!
pi_145073446
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:34 schreef Ericr het volgende:

[..]

Terug brengen ook al is support van Castelli zelf best ruk. Maar misschien wil de winkel wel wat voor je betekenen.

Voor mij in ieder geval nooit meer Castelli. Buiten dat het spul gemaakt is voor Biafranen is het zeker zijn geld niet waard.
De service van Castelli, of beter gezegd de importeur, is juist TOP! Ritsje of stiksel kapot? Geen twijfel, je krijgt een nieuwe.
pi_145073505
En je hebt het goeie pakje aan, niet die ouwe grijs gewassen van De Mol! ;)

Ziet er gaaf uit hoor, goeie foto's inderdaad.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_145073640
Mooie platen idd :Y

@käse; M'n vriendin heeft een tijdje in California gewoond en is ook in yosemite national park geweest. Super mooi is dat! En idd vooral in de herfst dan :Y

Haar nichtje gaat komende maand trouwen en we waren uitgenodigd. Helaas geen pieken voor een vliegticket ;(
pi_145074099
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:14 schreef Tommeke het volgende:

[..]

De service van Castelli, of beter gezegd de importeur, is juist TOP! Ritsje of stiksel kapot? Geen twijfel, je krijgt een nieuwe.
UK niet in ieder geval. Had ik maar niet in de UK moeten kopen waarschijnlijk maar afhandeling garantie was gewoon zwaar ruk.
pi_145075057
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:24 schreef Ericr het volgende:

[..]

UK niet in ieder geval. Had ik maar niet in de UK moeten kopen waarschijnlijk maar afhandeling garantie was gewoon zwaar ruk.
Zonde. Als ik een klant heb met zo'n geval hoef ik niet eens te overleggen en alleen maar het kapotte shirt op te sturen en de klant meteen een nieuwe geven.
pi_145075405
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:39 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Zonde. Als ik een klant heb met zo'n geval hoef ik niet eens te overleggen en alleen maar het kapotte shirt op te sturen en de klant meteen een nieuwe geven.
service bij Tommeke is idd top ja. Ik kreeg ook zo eens nieuw broekje bij hem!
pi_145075727
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:39 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Lag ook wel aan de webshop die eigenlijk gelijk dwars ging liggen. Dacht heel even dat Castelli het zelf dan wel zou op pikken maar die gooide het ook op andere oorzaken dan razendsnelle slijtage. Nog nooit zulke troep meegemaakt in bijna 25 jaar fietsen. Zal best genoeg Castelli-spul zijn van hoge kwaliteit maar ga mijn geld er niet meer aan wagen.
  dinsdag 30 september 2014 @ 22:54:49 #176
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_145075872
Tommeke zat bij mij ook zo in m'n broekje ;(
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 30 september 2014 @ 22:55:31 #177
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_145075906
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:51 schreef Ericr het volgende:

[..]

Lag ook wel aan de webshop die eigenlijk gelijk dwars ging liggen. Dacht heel even dat Castelli het zelf dan wel zou op pikken maar die gooide het ook op andere oorzaken dan razendsnelle slijtage. Nog nooit zulke troep meegemaakt in bijna 25 jaar fietsen. Zal best genoeg Castelli-spul zijn van hoge kwaliteit maar ga mijn geld er niet meer aan wagen.
wat had je dan en wat is er gebeurd?
pi_145076070
Hadden we niet afgesproken dat jij van je vakantie zou gaan genieten en een beetje aanrommelen met een hete Australische ?
Mijn foto's op Flickr!
  dinsdag 30 september 2014 @ 23:01:52 #179
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_145076147
Doe ik ook hoor. Vroeg wakker omdat er iemand snurkt en ik godsgruwlijke last van m'n onderrug heb door al die hostelmatrasjes. Over 5 dagen staat er een massage op de planning :9

Vanmiddag aanmonsteren op een maxi zeiljacht voor een trip van 2 dagen/nachten :)
pi_145076316
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:55 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

wat had je dan en wat is er gebeurd?
Al een keer eerder gemeld hier. Suit van Castelli die na iets meer dan 1 1/2 maand al versleten was en nee dat ligt er niet aan dat het een aerosuit is zoals jij aangaf in een eerder topic. Dat suit is ook bestemd voor dagelijks gebruik maar gewoon rommel. Slijtageplekken, losse naaisteken bij de zeem. Ding desintegreerde in no time. Broeken die ouder zijn die ik veel vaker gebruik vertonen totaal geen slijtage. Ligt dus niet aan zadel, contact met zadeltas of wat dan ook. Maar volgens Castelli en webshop wel.

Castelli/Garmin omschrijft het suit zelf als:

quote:
For 2014, we're very excited to offer the team's San Remo speedsuit that was widely used by our pro riders throughout 2012 and 2013. In 2014, the San Remo suit has been widely adopted by our pro riders as the go to race wear if you're serious about going on the attack. The San Remo speedsuit pairs Castelli's legendary bodypaint bib shorts with a modified aero jersey to give you the performance benefits of a full time trial skin suit, with the convenience of a full length zipper and rear jersey pockets. This is an amazing one piece, do it all riding speedsuit that you can use year round.
Ik geloof niet dat al die suits rommel zijn maar het suit dat ik kocht is echt een maandagochtendgeval.
pi_145080837

Vet
pi_145081141
Lekker mistig weer vanochtend.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 07:59:56 #184
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_145081245
quote:
Ziet er gaaf uit!
pi_145082058
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:17 schreef Tommeke het volgende:
Mooie platen idd :Y

@käse; M'n vriendin heeft een tijdje in California gewoond en is ook in yosemite national park geweest. Super mooi is dat! En idd vooral in de herfst dan :Y

Haar nichtje gaat komende maand trouwen en we waren uitgenodigd. Helaas geen pieken voor een vliegticket ;(
Ik ben net terug uit California. Yosemite is echt heel mooi. Seqouia is ook de moeite waard en Joshua Tree ook. Neem wel voldoende water mee.
Haters gonna hate.
pi_145082101
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 18:26 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Wel mooi alleen veel te uitgestrekt. En fietsvakantie vind ik zwz niks. Ik vind een rondje toeren op vakantie wel okay maar met die rotzooi sleuren elke dag langs 's Heeren wegen is niet voor mij. Ga je naar Ameriko dan ist altijd vliegtuig en dan is een fiets meenemen voor een toerritje beetje onzin.

Ik zou wel eens Noord Amerika willen doorkruisen in de herfst, voor de herfstkleuren in de bossen. Ook heb ik een eikenboek, en daar staan foto's in van eiken in Amerika van meer dan 1000 jaar oud. Die staan daar volop. Hier is zoiets ondenkbaar. En die redwoods met de Sequoiadendron giganteum, die wil ik ook zien. Maar fietse lijkt me niks dan, gewoon lekker auto huren of kopen en cruisen.
Zijn wel een aantal gave meerdaagse cyclo's zoals ronde van oregon.
pi_145082416
quote:
wat is dat?
pi_145082475
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:24 schreef Patroon het volgende:

[..]

wat is dat?
Massive Multiplayer Online game voor fietsers. Bedoeling is dat er een wereld komt met honderdduizenden mensen met wedstrijden,fietsclubs, profs, strava integratie, etc etc

En dan niet op dat houtje touwtje niveau van tacx maar serieuze game developers die er aan meewerken.

http://www.dcrainmaker.com/2014/09/ultra-graphics-trainer.html

Werkt hetzelfde als trainerroad dus met iedere hometrainer als je maar minstens cadans/snelheidsmeter hebt met ANT+ connectie
pi_145082494
quote:
99s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:02 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Ik ben net terug uit California. Yosemite is echt heel mooi. Seqouia is ook de moeite waard en Joshua Tree ook. Neem wel voldoende water mee.
In het vliegtuig? Want dat spul hebben ze niet in de US of A?
Mijn foto's op Flickr!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 09:49:44 #190
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_145082967
Bikemotion heeft een ladies night met korting op entree voor dames, gratis goodiebags...en mannen mogen die avond ook naar binnen. Maar dan wel voor de volle prijs, en zonder goodiebag. Discrimintaie zeg ik!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:09:25 #191
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_145083395
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Bikemotion heeft een ladies night met korting op entree voor dames, gratis goodiebags...en mannen mogen die avond ook naar binnen. Maar dan wel voor de volle prijs, en zonder goodiebag. Discrimintaie zeg ik!
Stennis schoppen dan! Gebodypaint buiten staan met fakkels zeg ik.

Verder goed punt wel, discriminatie werkt twee kanten op. Ik ben laatst geweigerd voor een homokroeg (enige die nog open was) omdat ik te hetero was ;)
pi_145083428
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Massive Multiplayer Online game voor fietsers. Bedoeling is dat er een wereld komt met honderdduizenden mensen met wedstrijden,fietsclubs, profs, strava integratie, etc etc

En dan niet op dat houtje touwtje niveau van tacx maar serieuze game developers die er aan meewerken.

http://www.dcrainmaker.com/2014/09/ultra-graphics-trainer.html

Werkt hetzelfde als trainerroad dus met iedere hometrainer als je maar minstens cadans/snelheidsmeter hebt met ANT+ connectie
Haha en als je goed bent krijg je "aimbot, cheater, autoaimcheater" naar je hoofd :D
pi_145085218
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:09 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Stennis schoppen dan! Gebodypaint buiten staan met fakkels zeg ik.

Verder goed punt wel, discriminatie werkt twee kanten op. Ik ben laatst geweigerd voor een homokroeg (enige die nog open was) omdat ik te hetero was ;)
Haha echt? :') Liet je toen je geschoren poten zien? :D
pi_145085239
Ik was laatst ook in een homokroeg. Meisjes die met elkaar zoenen :9
pi_145085267
Zonder grappen, was nog best gezellig daar! #nohommo
  woensdag 1 oktober 2014 @ 11:25:35 #196
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_145085287
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:23 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Haha echt? :') Liet je toen je geschoren poten zien? :D
Heb geen geschoren poten, en mijn wielerbroekje lag thuis. Ben resprectvol zonder stampij weggelopen om ons thuis aan de whisky te zetten.

Leuke verwoording wel, geschoren poten.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 11:26:31 #197
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_145085322
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:24 schreef Tommeke het volgende:
Zonder grappen, was nog best gezellig daar! #nohommo
Dat is het kennelijk altijd, leek mij ook een uitermate gezellige plek om mijn alcoholroes om te zetten in vrolijke danspasjes, maar a la...
pi_145085395
Hey die woordgrap was onbewust _O-
pi_145085405
Ik heb een leuk dilemma :)

Ik zat dit weekend al even met Patroon te prakkizeren, en gisteravond ook weer: de laatste 2 weken rij ik ineens met enorm hoge hartslagen rond.

In de vakantie veel geklommen, gefietst en gedaan, een paar dagen ziek geweest en bij thuiskomst was ik 2 kg lichter. Dus heb wel een jasje uitgedaan. De hele week na de vakantie heb ik geen fiets aangeraakt, had er weinig goesting in.

Zondag met Patroon een ritje, maar zelfs op 2 uur rustig peddelen had ik een hoge gemiddelde hartslag, gem 157 terwijl ik normaal bij dat soort snelheden heel wat rustiger HF heb.

Gisteravond nog even direct bij thuiskomst op de fiets gesprongen, zodat ik nog mooi kon fietsen voor het donker. Wel met een lege maag op de fiets dus. Ook weer hoog gemiddelde, 158, maar heb daarbij wel een stuk van 5 km volle bak gereden en een eindsprintje gereden. Ik zag zelfs een max HF van 208 voorbij komen, maar zo hoog heb ik nog nooit gehad, misschien een afleesfout.

Ik voel me niet topfit de laatste week, beetje verkouden ook dus daar kan het ook nog door komen. Maar wat zouden de andere scenario's kunnen zijn?

1.Ik train al het hele jaar verkeerd, was daardoor telkens vermoeid en dus lagere hartslagen, zodat het alleen maar leek of ik heel goed in conditie was. Na deze week complete rust ben ik weer opgepept, en kan mn hart nu ineens voluit. Als ik een rit die voor mn gevoel lekker gaat nu ineens met een HF 157 rij, terwijl dat normaal 145 gemiddeld is, dan voelt het alleen voor je gevoel als een matige prestatie. Maar misschien ben ik wel super uitgerust :)

2. Ik ben na 3 weken roofbouw en 1 week rust compleet onttraind, en kan weer van voren af aan beginnen met het opbouwen van de tempo-duur conditie.

3. Er is iets anders mis, je hebt hartklachten en moet stoppen met sporten.
4. Er is niks mis, t is een tijdelijk dipje en je moet niet zeiken maar rije met je kutje

Wat mij betreft ook niks zorgelijks hoor, dit. Het seizoen is bijna ten einde, en vanaf nu is het weer gewoon lekker peddelen, op conditie en gewicht blijven in de winter en af en toe een MTB tochtje.
Maar toch intrigeert het me wel. iemand een idee?

Oh ja, hij springt ook alle kanten op, fluctueert veel meer dan normaal. Effe aanzetten na een bochtje, bam, meteen 15 slagen hoger.
Mijn foto's op Flickr!
pi_145085759
Kun je voor de zekerheid niet een andere hartslagmeter proberen? Weet je in ieder geval dat het daar niet aan ligt. Denk dat het belangrijkste is hoe je je voelt. Als je niet uitgeput thuiskomt en je herstel verder niet beïnvloed wordt is er niks aan de hand lijkt me.

Een van de redenen dat ik nu zelf een tijdje niet ga fietsen is dat ik al maanden met een in mijn ogen te lage hartslag rijd en m'n herstel steeds trager gaat. Zag dat m'n laatste rustweek van vorig jaar maart dateerde dus het is ook wel weer even tijd.

Denk dat je gewoon lekker uitgerust bent nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')