Nog beter idee, tenzij je zonder huurauto gaat natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom gewoon alleen vliegtickets boeken. Als je Nederlanders hoort snel doorrijden.
Tentquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:49 schreef muzas het volgende:
Boeken
Tent in je auto flikkeren en rijen met je kutje
Ik ga niet zelf rijden hoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nog beter idee, tenzij je zonder huurauto gaat natuurlijk.
dit een rel noemenquote:
Niet zo hautain he?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tent![]()
Auto
[..]
Ik ga niet zelf rijden hoor
veel plezier poepie!quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog 2.5 dag mensen. Lekker naar de sooooon jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
3 weken niet fietsen
Lekker man. Koelbox met goeiekope cola en broodjes pindakaas, bert en ernie CD in de radio en de ACSI gids op schootquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tent![]()
Auto
[..]
Ik ga niet zelf rijden hoor
geen ruzie in de autoquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:52 schreef muzas het volgende:
[..]
Lekker man. Koelbox met goeiekope cola en broodjes pindakaas, bert en ernie CD in de radio en de ACSI gids op schoot
De kans dat ik Nederlanders tegen kom vind ik te groot in Europa.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:52 schreef muzas het volgende:
[..]
Lekker man. Koelbox met goeiekope cola en broodjes pindakaas, bert en ernie CD in de radio en de ACSI gids op schoot
Panne, Panne, Panne... Pech, pech, pech! Als we niet geholpen worden, komen we hier nooit meer wegquote:
Daarom ben je zeker in rotterdam gaan wonen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De kans dat ik Nederlanders tegen kom vind ik te groot in Europa.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Daarom ben je zeker in rotterdam gaan wonen?
quote:
Voor de soigneursregels der loopsportquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even een boek over hardlopen zoeken.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:00 schreef muzas het volgende:
Al dat gezeur omdat ie een boekie leest
Die jongen komt net kijken in de wielersporten vindt het maar wat leuk en interessant. Juist goed toch? Beter dan Frits en Inneke die samen dezelfde cube kopen en 'm na de gerrie kneteman 45k in de schuur donderen en weer frikandellen gaan deeptroathen op een met mayonaise bevlekt zonnebedje aan de rand van een of ander salmonellazwembad in een turks 2-sterren red-mijn-vakantie appartement.
Die voorbeelden die je nu opnoemt haal ik juist altijd aan met een dikke knipoog. Het kan me echt 0,0 interesseren of iemand een merkloos shirtje van van de Lidl draagt of een Castelli van weet ik hoeveel euro. Of iemand nou met een zadeltasje of niet fietst, boeiend.. Maar de voorbeelden die jij nu geeft is wel hetgeen waar hier (wellicht met een knipoog hoor) maar aangehaald wordt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap kano wel. Levitas lijkt soms meer bezig te zijn met Castellizadeltasje
Hartslag
niet-geschoren benen
dan het fietsen zelf. Komt een beetje obsessief over.
Niks mis met een Belkin shirt anders.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:48 schreef Levitas het volgende:
[..]
Die voorbeelden die je nu opnoemt haal ik juist altijd aan met een dikke knipoog. Het kan me echt 0,0 interesseren of iemand een merkloos shirtje van van de Lidl draagt of een Castelli van weet ik hoeveel euro. Of iemand nou met een zadeltasje of niet fietst, boeiend.. Maar de voorbeelden die jij nu geeft is wel hetgeen waar hier (wellicht met een knipoog hoor) maar aangehaald wordt.
Iemand post een foto van z`n fiets. "hahahah, fietsbel, zadeltasje, ventieldopjes", om maar ff wat te noemen. Dus het enige wat ik met zulke opmerkingen doe, is meedoen met de rest hier. Ik meen er geen zak van, want ik rij zelf met Shimano onderdelen op m`n fiets, ventieldopjes, twee verschillende bidons (niet alleen kleur, maar ook nog eens de grootte!), ongeschoren benen, fitness handschoentjes, een fietsbroekje van ¤30, een Belkin shirt omdat die in de aanbieding was en ik de rest te duur vond, een goedkoop jack wat ik tijdens het hardlopen droeg... Moet ik nog ff doorgaan?
Ik kan me best voorstellen dat het als obsessief overkomt, als het verkeerd geïnterpreteerd wordt. Ik wilde er geen woorden meer aan vuil maken, maar dit is dan écht het laatste wat ik erover kwijt wil.
Ik heb iets meer dan 2 maanden geleden een tweedehands fiets gekocht, om te kijken of ik het fietsen leuk vind. Ik vind het heerlijk om te doen, maar mijn interesse gaat misschien wat dieper dan andere beginners. Als ik van m`n fiets afstap vind ik het ook leuk om achteraf te kijken wat ik nou heb gedaan en hoe dit is vergeleken met bijvoorbeeld een maand geleden, maar ook om over de sport te lezen in bijvoorbeeld tijdschriften, boeken of websites.
Misschien ben ik ook wat serieuzer, prestatiegerichter of leergieriger dan menig beginner, hoewel ik niet de drang heb om dat te meten met anderen in koersen ofzo. Dat ik het leuk vind om ergens serieus mee bezig te zijn hoeft natuurlijk ook niet te betekenen dat ik mezelf goed vind, of dat ik denk dat ik prof kan gaan worden of whatever.
Ik vind niet dat ik obsessief bezig ben met deze sport, maar mijn interesse gaat gewoon verder dan alleen het fietsen zelf. Naast dat ik het leuk vind, leer ik er ook wat van.
Dat er dan zo`n hele rel/ discussie moet ontstaan omdat ik een boekje lees, vind ik dan een beetje belachelijk. "Eerst moet ik 1000 km gefietst hebben, dan mag ik me gaan verdiepen in de sport". Waarom? Waarom zou ik me niet nu al "mogen" verdiepen en daarvan leren als beginner. Ik heb altijd geleerd dat je dingen beter vanaf het begin goed kunt (aan)leren, dan ergens op de langere termijn moeten corrigeren. En het is idd al eerder gezegd, iedereen vind iets leuk op zijn eigen manier. Bij de één is dat "fietsen met je kutje", bij de ander gaat het iets dieper. Daar is niks mis mee IMO, maar laat iedereen in zijn waarde.
En nu weer over tot de orde van de dag.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:48 schreef Levitas het volgende:
p vind ik het ook leuk om achteraf te kijken wat ik nou heb gedaan en hoe dit is vergeleken met bijvoorbeeld een maand geleden, maar ook om over de sport te lezen in bijvoorbeeld tijdschriften, boeken of websites.
Misschien ben ik ook wat serieuzer, prestatiegerichter of leergieriger dan menig beginner, hoewel ik niet de drang heb om dat te meten met anderen in koersen ofzo. Dat ik het leuk vind om ergens serieus mee bezig te zijn hoeft natuurlijk ook niet te betekenen dat ik mezelf goed vind, of dat ik denk dat ik prof kan gaan worden of whatever.
Ik vind niet dat ik obsessief bezig ben met deze sport, maar mijn interesse gaat gewoon verder dan alleen het fietsen zelf. Naast dat ik het leuk vind, leer ik er ook wat van.
Dat er dan zo`n hele rel/ discussie moet ontstaan omdat ik een boekje lees, vind ik dan een beetje belachelijk. "Eerst moet ik 1000 km gefietst hebben, dan mag ik me gaan verdiepen in de sport". Waarom? Waarom zou ik me niet nu al "mogen" verdiepen en daarvan leren als beginner. Ik heb altijd geleerd dat je dingen beter vanaf het begin goed kunt (aan)leren, dan ergens op de langere termijn moeten corrigeren. En het is idd al eerder gezegd, iedereen vind iets leuk op zijn eigen manier. Bij de één is dat "fietsen met je kutje", bij de ander gaat het iets dieper. Daar is niks mis mee IMO, maar laat iedereen in zijn waarde.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:48 schreef Levitas het volgende:
Iemand post een foto van z`n fiets. "hahahah, fietsbel, zadeltasje, ventieldopjes", om maar ff wat te noemen. Dus het enige wat ik met zulke opmerkingen doe, is meedoen met de rest hier. Ik meen er geen zak van
Volgens mij doet Kano gewoon hetzelfde, iedereen zoekt online iets meer het randje op. That's all.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:48 schreef Levitas het volgende:
Dat er dan zo`n hele rel/ discussie moet ontstaan omdat ik een boekje lees, vind ik dan een beetje belachelijk. "Eerst moet ik 1000 km gefietst hebben, dan mag ik me gaan verdiepen in de sport". Waarom? Waarom zou ik me niet nu al "mogen" verdiepen en daarvan leren als beginner
He ouwe relnicht, ga jij nu maar ff lekker vakantie vieren met je slowchat gelul. Je zit op de mooiste plek op aarde en je bent triest genoeg even veel op fok als normaal.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:52 schreef kanovinnie het volgende:
Je laat je wel flink op de kast jagen zeg
quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
He ouwe relnicht, ga jij nu maar ff lekker vakantie vieren met je slowchat gelul. Je zit op de mooiste plek op aarde en je bent triest genoeg even veel op fok als normaal.
Ik heb deze gemonteerd op m'n voorvork, nergens last van.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:36 schreef lammegiraf het volgende:
haha prachtige discussies hier...
btw nog prachtig fietsweertje he...kom helaas al wel veel kastanje meuk tegen op de fietspaden
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom gewoon alleen vliegtickets boeken. Als je Nederlanders hoort snel doorrijden.
Dat dus. Heb momenteel een retourtje Moskou liggen, visum is gisteren aangekomen. De kans dat ik Nederlanders tegenkom in Rusland is klein. En mij herkennen ze amper dus ontwijken gaat prima.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
fraai...met motor?quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb deze gemonteerd op m'n voorvork, nergens last van.
[ afbeelding ]
Tuurlijk nie, gewoon zelf trappen. Doordat mn voorwiel vooruit draait, en de bezem ertegenaan gedrukt zit, draait die laatstgenoemde achterwaarts, en bezemt op die manier de weg schoon. Wel wat meer rolweerstand natuurlijk, maar je moet wat als je in de herfst wilt rijden.quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:08 schreef Tommeke het volgende:
Hey kano! Hebbie al een paar lekkere Thai geneukt?
"Hebben" en "worden door" liggen dicht bij elkaar bij Thai, ach ja, wie niet waagt...quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:08 schreef Tommeke het volgende:
Hey kano! Hebbie al een paar lekkere Thai geneukt?
Ik moet nu denken aan zo'n monsterlijke vis die continu een slurfje op z'n lippen heeft hangenquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker diepzeevissen man niks mis mee
Ook gewoon binnen 2 min reageren he. Vakantiemanquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]nee. Zie ik ook niet gebeuren gelukkig
Waarom niet? Mooi manquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:11 schreef kaasplankje het volgende:
The United states from de verenigde staten van Ameriko. Daar wil ik ook nog es heen, alleen zonder fiets. Fietse lijkt me niks daar.
Wel mooi alleen veel te uitgestrekt. En fietsvakantie vind ik zwz niks. Ik vind een rondje toeren op vakantie wel okay maar met die rotzooi sleuren elke dag langs 's Heeren wegen is niet voor mij. Ga je naar Ameriko dan ist altijd vliegtuig en dan is een fiets meenemen voor een toerritje beetje onzin.quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:34 schreef kaasplankje het volgende:
Eat this dudes.
http://www.strava.com/segments/8250299?filter=overall
Eerder achter een SR-71 Blackbird.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:57 schreef Levitas het volgende:
Zeker achter de scooter gehangen?! Dan ga ik `m flaggen hoor!!11
Ik heb 95km gefietst vandaag.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Stelletje kletskutten zijn jullie...ga fietsen.
Terug brengen ook al is support van Castelli zelf best ruk. Maar misschien wil de winkel wel wat voor je betekenen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:31 schreef Fretwork het volgende:
Castelli shirtje na een maand al een kapotte rits, wil je me dat nooit meer aanraden Levitas?
Dat kan helemaal niet. Vast zo`n chinese Castelli? In m`n boek stond dat Castelli echt goede kwaliteit was en niet kapot te krijgen wasquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:31 schreef Fretwork het volgende:
Castelli shirtje na een maand al een kapotte rits, wil je me dat nooit meer aanraden Levitas?
Lama, waarschijnlijk dronken/endorfinehigh. Snapte niet meer hoe het shirt in elkaar zatquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:40 schreef kaasplankje het volgende:
Hij hep gewoon een te kleine maat gekocht.
De service van Castelli, of beter gezegd de importeur, is juist TOP! Ritsje of stiksel kapot? Geen twijfel, je krijgt een nieuwe.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:34 schreef Ericr het volgende:
[..]
Terug brengen ook al is support van Castelli zelf best ruk. Maar misschien wil de winkel wel wat voor je betekenen.
Voor mij in ieder geval nooit meer Castelli. Buiten dat het spul gemaakt is voor Biafranen is het zeker zijn geld niet waard.
UK niet in ieder geval. Had ik maar niet in de UK moeten kopen waarschijnlijk maar afhandeling garantie was gewoon zwaar ruk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
De service van Castelli, of beter gezegd de importeur, is juist TOP! Ritsje of stiksel kapot? Geen twijfel, je krijgt een nieuwe.
Zonde. Als ik een klant heb met zo'n geval hoef ik niet eens te overleggen en alleen maar het kapotte shirt op te sturen en de klant meteen een nieuwe geven.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
UK niet in ieder geval. Had ik maar niet in de UK moeten kopen waarschijnlijk maar afhandeling garantie was gewoon zwaar ruk.
service bij Tommeke is idd top ja. Ik kreeg ook zo eens nieuw broekje bij hem!quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zonde. Als ik een klant heb met zo'n geval hoef ik niet eens te overleggen en alleen maar het kapotte shirt op te sturen en de klant meteen een nieuwe geven.
Lag ook wel aan de webshop die eigenlijk gelijk dwars ging liggen. Dacht heel even dat Castelli het zelf dan wel zou op pikken maar die gooide het ook op andere oorzaken dan razendsnelle slijtage. Nog nooit zulke troep meegemaakt in bijna 25 jaar fietsen. Zal best genoeg Castelli-spul zijn van hoge kwaliteit maar ga mijn geld er niet meer aan wagen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zonde. Als ik een klant heb met zo'n geval hoef ik niet eens te overleggen en alleen maar het kapotte shirt op te sturen en de klant meteen een nieuwe geven.
wat had je dan en wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
Lag ook wel aan de webshop die eigenlijk gelijk dwars ging liggen. Dacht heel even dat Castelli het zelf dan wel zou op pikken maar die gooide het ook op andere oorzaken dan razendsnelle slijtage. Nog nooit zulke troep meegemaakt in bijna 25 jaar fietsen. Zal best genoeg Castelli-spul zijn van hoge kwaliteit maar ga mijn geld er niet meer aan wagen.
Al een keer eerder gemeld hier. Suit van Castelli die na iets meer dan 1 1/2 maand al versleten was en nee dat ligt er niet aan dat het een aerosuit is zoals jij aangaf in een eerder topic. Dat suit is ook bestemd voor dagelijks gebruik maar gewoon rommel. Slijtageplekken, losse naaisteken bij de zeem. Ding desintegreerde in no time. Broeken die ouder zijn die ik veel vaker gebruik vertonen totaal geen slijtage. Ligt dus niet aan zadel, contact met zadeltas of wat dan ook. Maar volgens Castelli en webshop wel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wat had je dan en wat is er gebeurd?
Ik geloof niet dat al die suits rommel zijn maar het suit dat ik kocht is echt een maandagochtendgeval.quote:For 2014, we're very excited to offer the team's San Remo speedsuit that was widely used by our pro riders throughout 2012 and 2013. In 2014, the San Remo suit has been widely adopted by our pro riders as the go to race wear if you're serious about going on the attack. The San Remo speedsuit pairs Castelli's legendary bodypaint bib shorts with a modified aero jersey to give you the performance benefits of a full time trial skin suit, with the convenience of a full length zipper and rear jersey pockets. This is an amazing one piece, do it all riding speedsuit that you can use year round.
Ziet er gaaf uit!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 06:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vet
Ik ben net terug uit California. Yosemite is echt heel mooi. Seqouia is ook de moeite waard en Joshua Tree ook. Neem wel voldoende water mee.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:17 schreef Tommeke het volgende:
Mooie platen idd
@käse; M'n vriendin heeft een tijdje in California gewoond en is ook in yosemite national park geweest. Super mooi is dat! En idd vooral in de herfst dan
Haar nichtje gaat komende maand trouwen en we waren uitgenodigd. Helaas geen pieken voor een vliegticket
Zijn wel een aantal gave meerdaagse cyclo's zoals ronde van oregon.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wel mooi alleen veel te uitgestrekt. En fietsvakantie vind ik zwz niks. Ik vind een rondje toeren op vakantie wel okay maar met die rotzooi sleuren elke dag langs 's Heeren wegen is niet voor mij. Ga je naar Ameriko dan ist altijd vliegtuig en dan is een fiets meenemen voor een toerritje beetje onzin.
Ik zou wel eens Noord Amerika willen doorkruisen in de herfst, voor de herfstkleuren in de bossen. Ook heb ik een eikenboek, en daar staan foto's in van eiken in Amerika van meer dan 1000 jaar oud. Die staan daar volop. Hier is zoiets ondenkbaar. En die redwoods met de Sequoiadendron giganteum, die wil ik ook zien. Maar fietse lijkt me niks dan, gewoon lekker auto huren of kopen en cruisen.
wat is dat?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 06:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vet
Massive Multiplayer Online game voor fietsers. Bedoeling is dat er een wereld komt met honderdduizenden mensen met wedstrijden,fietsclubs, profs, strava integratie, etc etcquote:
In het vliegtuig? Want dat spul hebben ze niet in de US of A?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:02 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik ben net terug uit California. Yosemite is echt heel mooi. Seqouia is ook de moeite waard en Joshua Tree ook. Neem wel voldoende water mee.
Stennis schoppen dan! Gebodypaint buiten staan met fakkels zeg ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Bikemotion heeft een ladies night met korting op entree voor dames, gratis goodiebags...en mannen mogen die avond ook naar binnen. Maar dan wel voor de volle prijs, en zonder goodiebag. Discrimintaie zeg ik!
Haha en als je goed bent krijg je "aimbot, cheater, autoaimcheater" naar je hoofdquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Massive Multiplayer Online game voor fietsers. Bedoeling is dat er een wereld komt met honderdduizenden mensen met wedstrijden,fietsclubs, profs, strava integratie, etc etc
En dan niet op dat houtje touwtje niveau van tacx maar serieuze game developers die er aan meewerken.
http://www.dcrainmaker.com/2014/09/ultra-graphics-trainer.html
Werkt hetzelfde als trainerroad dus met iedere hometrainer als je maar minstens cadans/snelheidsmeter hebt met ANT+ connectie
Haha echt?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Stennis schoppen dan! Gebodypaint buiten staan met fakkels zeg ik.
Verder goed punt wel, discriminatie werkt twee kanten op. Ik ben laatst geweigerd voor een homokroeg (enige die nog open was) omdat ik te hetero was
Heb geen geschoren poten, en mijn wielerbroekje lag thuis. Ben resprectvol zonder stampij weggelopen om ons thuis aan de whisky te zetten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha echt?Liet je toen je geschoren poten zien?
Dat is het kennelijk altijd, leek mij ook een uitermate gezellige plek om mijn alcoholroes om te zetten in vrolijke danspasjes, maar a la...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:24 schreef Tommeke het volgende:
Zonder grappen, was nog best gezellig daar! #nohommo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |