quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:48 schreef Levitas het volgende:
Iemand post een foto van z`n fiets. "hahahah, fietsbel, zadeltasje, ventieldopjes", om maar ff wat te noemen. Dus het enige wat ik met zulke opmerkingen doe, is meedoen met de rest hier. Ik meen er geen zak van
Volgens mij doet Kano gewoon hetzelfde, iedereen zoekt online iets meer het randje op. That's all.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:48 schreef Levitas het volgende:
Dat er dan zo`n hele rel/ discussie moet ontstaan omdat ik een boekje lees, vind ik dan een beetje belachelijk. "Eerst moet ik 1000 km gefietst hebben, dan mag ik me gaan verdiepen in de sport". Waarom? Waarom zou ik me niet nu al "mogen" verdiepen en daarvan leren als beginner
He ouwe relnicht, ga jij nu maar ff lekker vakantie vieren met je slowchat gelul. Je zit op de mooiste plek op aarde en je bent triest genoeg even veel op fok als normaal.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:52 schreef kanovinnie het volgende:
Je laat je wel flink op de kast jagen zeg
quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
He ouwe relnicht, ga jij nu maar ff lekker vakantie vieren met je slowchat gelul. Je zit op de mooiste plek op aarde en je bent triest genoeg even veel op fok als normaal.
Ik heb deze gemonteerd op m'n voorvork, nergens last van.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:36 schreef lammegiraf het volgende:
haha prachtige discussies hier...
btw nog prachtig fietsweertje he...kom helaas al wel veel kastanje meuk tegen op de fietspaden
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom gewoon alleen vliegtickets boeken. Als je Nederlanders hoort snel doorrijden.
Dat dus. Heb momenteel een retourtje Moskou liggen, visum is gisteren aangekomen. De kans dat ik Nederlanders tegenkom in Rusland is klein. En mij herkennen ze amper dus ontwijken gaat prima.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom gewoon alleen vliegtickets boeken. Als je Nederlanders hoort snel doorrijden.
fraai...met motor?quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb deze gemonteerd op m'n voorvork, nergens last van.
[ afbeelding ]
Tuurlijk nie, gewoon zelf trappen. Doordat mn voorwiel vooruit draait, en de bezem ertegenaan gedrukt zit, draait die laatstgenoemde achterwaarts, en bezemt op die manier de weg schoon. Wel wat meer rolweerstand natuurlijk, maar je moet wat als je in de herfst wilt rijden.quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:08 schreef Tommeke het volgende:
Hey kano! Hebbie al een paar lekkere Thai geneukt?
"Hebben" en "worden door" liggen dicht bij elkaar bij Thai, ach ja, wie niet waagt...quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:08 schreef Tommeke het volgende:
Hey kano! Hebbie al een paar lekkere Thai geneukt?
Ik moet nu denken aan zo'n monsterlijke vis die continu een slurfje op z'n lippen heeft hangenquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker diepzeevissen man niks mis mee
Ook gewoon binnen 2 min reageren he. Vakantiemanquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]nee. Zie ik ook niet gebeuren gelukkig
Waarom niet? Mooi manquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:11 schreef kaasplankje het volgende:
The United states from de verenigde staten van Ameriko. Daar wil ik ook nog es heen, alleen zonder fiets. Fietse lijkt me niks daar.
Wel mooi alleen veel te uitgestrekt. En fietsvakantie vind ik zwz niks. Ik vind een rondje toeren op vakantie wel okay maar met die rotzooi sleuren elke dag langs 's Heeren wegen is niet voor mij. Ga je naar Ameriko dan ist altijd vliegtuig en dan is een fiets meenemen voor een toerritje beetje onzin.quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:34 schreef kaasplankje het volgende:
Eat this dudes.
http://www.strava.com/segments/8250299?filter=overall
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |