Nog beter idee, tenzij je zonder huurauto gaat natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom gewoon alleen vliegtickets boeken. Als je Nederlanders hoort snel doorrijden.
Tentquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:49 schreef muzas het volgende:
Boeken
Tent in je auto flikkeren en rijen met je kutje
Ik ga niet zelf rijden hoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nog beter idee, tenzij je zonder huurauto gaat natuurlijk.
dit een rel noemenquote:
Niet zo hautain he?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tent![]()
Auto
[..]
Ik ga niet zelf rijden hoor
veel plezier poepie!quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog 2.5 dag mensen. Lekker naar de sooooon jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
3 weken niet fietsen
Lekker man. Koelbox met goeiekope cola en broodjes pindakaas, bert en ernie CD in de radio en de ACSI gids op schootquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tent![]()
Auto
[..]
Ik ga niet zelf rijden hoor
geen ruzie in de autoquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:52 schreef muzas het volgende:
[..]
Lekker man. Koelbox met goeiekope cola en broodjes pindakaas, bert en ernie CD in de radio en de ACSI gids op schoot
De kans dat ik Nederlanders tegen kom vind ik te groot in Europa.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:52 schreef muzas het volgende:
[..]
Lekker man. Koelbox met goeiekope cola en broodjes pindakaas, bert en ernie CD in de radio en de ACSI gids op schoot
Panne, Panne, Panne... Pech, pech, pech! Als we niet geholpen worden, komen we hier nooit meer wegquote:
Daarom ben je zeker in rotterdam gaan wonen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De kans dat ik Nederlanders tegen kom vind ik te groot in Europa.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Daarom ben je zeker in rotterdam gaan wonen?
quote:
Voor de soigneursregels der loopsportquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even een boek over hardlopen zoeken.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:00 schreef muzas het volgende:
Al dat gezeur omdat ie een boekie leest
Die jongen komt net kijken in de wielersporten vindt het maar wat leuk en interessant. Juist goed toch? Beter dan Frits en Inneke die samen dezelfde cube kopen en 'm na de gerrie kneteman 45k in de schuur donderen en weer frikandellen gaan deeptroathen op een met mayonaise bevlekt zonnebedje aan de rand van een of ander salmonellazwembad in een turks 2-sterren red-mijn-vakantie appartement.
Die voorbeelden die je nu opnoemt haal ik juist altijd aan met een dikke knipoog. Het kan me echt 0,0 interesseren of iemand een merkloos shirtje van van de Lidl draagt of een Castelli van weet ik hoeveel euro. Of iemand nou met een zadeltasje of niet fietst, boeiend.. Maar de voorbeelden die jij nu geeft is wel hetgeen waar hier (wellicht met een knipoog hoor) maar aangehaald wordt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap kano wel. Levitas lijkt soms meer bezig te zijn met Castellizadeltasje
Hartslag
niet-geschoren benen
dan het fietsen zelf. Komt een beetje obsessief over.
Niks mis met een Belkin shirt anders.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:48 schreef Levitas het volgende:
[..]
Die voorbeelden die je nu opnoemt haal ik juist altijd aan met een dikke knipoog. Het kan me echt 0,0 interesseren of iemand een merkloos shirtje van van de Lidl draagt of een Castelli van weet ik hoeveel euro. Of iemand nou met een zadeltasje of niet fietst, boeiend.. Maar de voorbeelden die jij nu geeft is wel hetgeen waar hier (wellicht met een knipoog hoor) maar aangehaald wordt.
Iemand post een foto van z`n fiets. "hahahah, fietsbel, zadeltasje, ventieldopjes", om maar ff wat te noemen. Dus het enige wat ik met zulke opmerkingen doe, is meedoen met de rest hier. Ik meen er geen zak van, want ik rij zelf met Shimano onderdelen op m`n fiets, ventieldopjes, twee verschillende bidons (niet alleen kleur, maar ook nog eens de grootte!), ongeschoren benen, fitness handschoentjes, een fietsbroekje van ¤30, een Belkin shirt omdat die in de aanbieding was en ik de rest te duur vond, een goedkoop jack wat ik tijdens het hardlopen droeg... Moet ik nog ff doorgaan?
Ik kan me best voorstellen dat het als obsessief overkomt, als het verkeerd geïnterpreteerd wordt. Ik wilde er geen woorden meer aan vuil maken, maar dit is dan écht het laatste wat ik erover kwijt wil.
Ik heb iets meer dan 2 maanden geleden een tweedehands fiets gekocht, om te kijken of ik het fietsen leuk vind. Ik vind het heerlijk om te doen, maar mijn interesse gaat misschien wat dieper dan andere beginners. Als ik van m`n fiets afstap vind ik het ook leuk om achteraf te kijken wat ik nou heb gedaan en hoe dit is vergeleken met bijvoorbeeld een maand geleden, maar ook om over de sport te lezen in bijvoorbeeld tijdschriften, boeken of websites.
Misschien ben ik ook wat serieuzer, prestatiegerichter of leergieriger dan menig beginner, hoewel ik niet de drang heb om dat te meten met anderen in koersen ofzo. Dat ik het leuk vind om ergens serieus mee bezig te zijn hoeft natuurlijk ook niet te betekenen dat ik mezelf goed vind, of dat ik denk dat ik prof kan gaan worden of whatever.
Ik vind niet dat ik obsessief bezig ben met deze sport, maar mijn interesse gaat gewoon verder dan alleen het fietsen zelf. Naast dat ik het leuk vind, leer ik er ook wat van.
Dat er dan zo`n hele rel/ discussie moet ontstaan omdat ik een boekje lees, vind ik dan een beetje belachelijk. "Eerst moet ik 1000 km gefietst hebben, dan mag ik me gaan verdiepen in de sport". Waarom? Waarom zou ik me niet nu al "mogen" verdiepen en daarvan leren als beginner. Ik heb altijd geleerd dat je dingen beter vanaf het begin goed kunt (aan)leren, dan ergens op de langere termijn moeten corrigeren. En het is idd al eerder gezegd, iedereen vind iets leuk op zijn eigen manier. Bij de één is dat "fietsen met je kutje", bij de ander gaat het iets dieper. Daar is niks mis mee IMO, maar laat iedereen in zijn waarde.
En nu weer over tot de orde van de dag.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:48 schreef Levitas het volgende:
p vind ik het ook leuk om achteraf te kijken wat ik nou heb gedaan en hoe dit is vergeleken met bijvoorbeeld een maand geleden, maar ook om over de sport te lezen in bijvoorbeeld tijdschriften, boeken of websites.
Misschien ben ik ook wat serieuzer, prestatiegerichter of leergieriger dan menig beginner, hoewel ik niet de drang heb om dat te meten met anderen in koersen ofzo. Dat ik het leuk vind om ergens serieus mee bezig te zijn hoeft natuurlijk ook niet te betekenen dat ik mezelf goed vind, of dat ik denk dat ik prof kan gaan worden of whatever.
Ik vind niet dat ik obsessief bezig ben met deze sport, maar mijn interesse gaat gewoon verder dan alleen het fietsen zelf. Naast dat ik het leuk vind, leer ik er ook wat van.
Dat er dan zo`n hele rel/ discussie moet ontstaan omdat ik een boekje lees, vind ik dan een beetje belachelijk. "Eerst moet ik 1000 km gefietst hebben, dan mag ik me gaan verdiepen in de sport". Waarom? Waarom zou ik me niet nu al "mogen" verdiepen en daarvan leren als beginner. Ik heb altijd geleerd dat je dingen beter vanaf het begin goed kunt (aan)leren, dan ergens op de langere termijn moeten corrigeren. En het is idd al eerder gezegd, iedereen vind iets leuk op zijn eigen manier. Bij de één is dat "fietsen met je kutje", bij de ander gaat het iets dieper. Daar is niks mis mee IMO, maar laat iedereen in zijn waarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |