Bijkomend voordeel is dat je er ook sneller vanaf benquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoe slechter het wegdek, hoe harder je moet fietsen. Dat is namelijk comfortabeler.
Tering man, er moet ook altijd wel ergens op gezeken worden hè? Wat is er nou weer mis met je verdiepen in een sport, trainingsmethoden, etc. omdat je ergens interesse in hebt?quote:Op maandag 29 september 2014 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
waarom zou je allerlei boeken gaan lezen als je nog geen 1000 km hebt gefietst? Beetje achtergrondkennis is belangrijk maar je kan het imo ook te gek doen.
Niks van aantrekken, gewoon doen en hem eruit fietsen over 1-2 jaarquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:56 schreef Levitas het volgende:
[..]
Tering man, er moet ook altijd wel ergens op gezeken worden hè? Wat is er nou weer mis met je verdiepen in een sport, trainingsmethoden, etc. omdat je ergens interesse in hebt?
Het is nou ook weer niet zo dat ik nu meteen een PM ga aanschaffen, volledig ga trainen met een schema volgens dit boek, of wat dan ook. Het is puur uit interesse, om wat meer te weten te komen over de sport, en er een paar dingetjes uit te pikken die eventueel handig zouden kunnen zijn.
Kano vind het eng als iemand het anders doet dan hem, omdat hij er zelf niks van begrijpt. Enige wat ie kan roepen is "rije met je kutje" en kindertjes over de bol aaien op scoutingquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:56 schreef Levitas het volgende:
[..]
Tering man, er moet ook altijd wel ergens op gezeken worden hè? Wat is er nou weer mis met je verdiepen in een sport, trainingsmethoden, etc. omdat je ergens interesse in hebt?
Het is nou ook weer niet zo dat ik nu meteen een PM ga aanschaffen, volledig ga trainen met een schema volgens dit boek, of wat dan ook. Het is puur uit interesse, om wat meer te weten te komen over de sport, en er een paar dingetjes uit te pikken die eventueel handig zouden kunnen zijn.
Wie zegt dat ik me "fixeer" op hartslagzones? Ja ik fiets nu al altijd met hartslagmeter, dat komt omdat ik die gewoonte uit het hardlopen heb meegenomen. Ik gebruik die vooral als begrenzer, dat heb ik ook al eerder gezegd, omdat ik anders dus "te hard" zou gaan. Dat is geloof ik waar hier altijd om gehamerd wordt bij beginners.
Ik wil me best iets aantrekken van de meer ervaren gasten hier, graag zelfs als het nuttige dingen zijn. Maar ik vind t een beetje overdreven, belachelijk dat ik mezelf moet "verdedigen" dat ik een half uurtje voordat ik ga slapen een boek over een sport lees omdat ik het leuk vind.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, gewoon doen en hem eruit fietsen over 1-2 jaar
Ik bedoel te zeggen dat iedereen om zijn eigen redenen het leuk vind om te fietsen. En als jij een boek leest om je training beter aan te pakken moet je dat toch gewoon doen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:16 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik wil me best iets aantrekken van de meer ervaren gasten hier, graag zelfs als het nuttige dingen zijn. Maar ik vind t een beetje overdreven, belachelijk dat ik mezelf moet "verdedigen" dat ik een half uurtje voordat ik ga slapen een boek over een sport lees omdat ik het leuk vind.
Aan racen denk ik niet. Beter worden, of "iemand eruit rijden", dan iemand van hier is ook niet wat ik wil. Ik fiets nu omdat ik het leuk vind om te doen. Inclusief (het bijhouden van) de progressie. En dat is alles wat ik erover ga zeggen.
Als ik een PM koop is dat niet omdat ik denk daar harder door te rijden, maar omdat ik het leuk vind om op deze manier te trainen en het beter monitoren/analyseren van mijn inspanning de funfactor voor mij verhoogt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:16 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik wil me best iets aantrekken van de meer ervaren gasten hier, graag zelfs als het nuttige dingen zijn. Maar ik vind t een beetje overdreven, belachelijk dat ik mezelf moet "verdedigen" dat ik een half uurtje voordat ik ga slapen een boek over een sport lees omdat ik het leuk vind.
Aan racen denk ik niet. Beter worden dan iemand van hier, of "iemand eruit rijden", is ook niet wat ik wil. Ik fiets nu omdat ik het leuk vind om te doen. Inclusief (het bijhouden van) de progressie. En dat is alles wat ik erover ga zeggen.
Komt gewoon doordat dat veel besproken wordt hier denk ik. Als je een nieuwe sport gaat beoefenen en je hier inleest word je natuurlijk doodgegooid met vishengelapparatuur-dit, Campa-dat, soignee-zus, zadeltasjes zo.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap kano wel. Levitas lijkt soms meer bezig te zijn met Castellizadeltasje
Hartslag
geschoren benen
dan het fietsen zelf. Komt een beetje obsessief over.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:00 schreef muzas het volgende:
Al dat gezeur omdat ie een boekie leest
Die jongen komt net kijken in de wielersporten vindt het maar wat leuk en interessant. Juist goed toch? Beter dan Frits en Inneke die samen dezelfde cube kopen en 'm na de gerrie kneteman 45k in de schuur donderen en weer frikandellen gaat deeptroathen op een met mayonaise bevlekt zonnebedje aan de rand van een of ander salmonellazwembad in een turks 2-sterren red-mijn-vakantie appartement.
Ik zie liever mensen met een eigen mening of als dat niet mogelijk is kies dan iig de verstandige weg en doe mij na.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Komt gewoon doordat dat veel besproken wordt hier denk ik. Als je een nieuwe sport gaat beoefenen en je hier inleest word je natuurlijk doodgegooid met vishengelapparatuur-dit, Campa-dat, soignee-zus, zadeltasjes zo.
Als je als beginner dan veel spullen nog moet kopen is het niet gek dat je het hier veel over hebt en door de bomen het bos niet kan zien in dit grote boekwerk der persoonlijke meningen.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zie liever mensen met een eigen mening of als dat niet mogelijk is kies dan iig de verstandige weg en doe mij na.
Weet ik ook hoe je over mij denkt. Dacht dat we vriendjes warenquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zie liever mensen met een eigen mening of als dat niet mogelijk is kies dan iig de verstandige weg en doe mij na.
Als er iemand een eigen mening heeft ben jij het welquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Weet ik ook hoe je over mij denkt. Dacht dat we vriendjes waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:00 schreef muzas het volgende: Frits en Inneke die samen dezelfde cube kopen en 'm na de gerrie kneteman 45k in de schuur donderen en weer frikandellen gaan deeptroathen op een met mayonaise bevlekt zonnebedje aan de rand van een of ander salmonellazwembad in een turks 2-sterren red-mijn-vakantie appartement.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:39 schreef Gripper het volgende:
[..]goeie volzin!
Een vriend van me zit deze week met vrouwlief in zo'n resort, en ik zie dus alleen maar foto's op de groeps whatsapp voorbij komen van die mayobevlekte strandstoelen waarop ze liggen te garen in de nazomerzon. Zitten ze all-in, om het kwartier komt er een koelie met een dienblad cocktails en frikandellen langs, en dan heeft ie nog een bus pringles naast zich staan
Maak je kippenborstje maar nat voor Mallorcaquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:39 schreef Gripper het volgende:
[..]goeie volzin!
Een vriend van me zit deze week met vrouwlief in zo'n resort, en ik zie dus alleen maar foto's op de groeps whatsapp voorbij komen van die mayobevlekte strandstoelen waarop ze liggen te garen in de nazomerzon. Zitten ze all-in, om het kwartier komt er een koelie met een dienblad cocktails en frikandellen langs, en dan heeft ie nog een bus pringles naast zich staan
Snap dat niet.... Huisgenoot ook, met zijn vriendin op vakantie, resort alleen af gegaan voor de transfer naar het vliegveld. Als je dan vraagt wat hij gedaan heeft was het: "ze hadden eieren met spek bij het ontbijt, dat haalde ik elke dag twee keer","Om 4 uur was er een pannekoekenbuffet" etc.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:39 schreef Gripper het volgende:
[..]goeie volzin!
Daarom gewoon alleen vliegtickets boeken. Als je Nederlanders hoort snel doorrijden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:43 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Snap dat niet.... Huisgenoot ook, met zijn vriendin op vakantie, resort alleen af gegaan voor de transfer naar het vliegveld. Als je dan vraagt wat hij gedaan heeft was het: "ze hadden eieren met spek bij het ontbijt, dat haalde ik elke dag twee keer","Om 4 uur was er een pannekoekenbuffet" etc.
Daarom boeken met Jiba, nooit meer dan 75 kamers per hotel en nooit all-inclusive![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |