Deze gaat diepquote:Op maandag 29 september 2014 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zou gewoon gaan fietsen ipv lezen.
was in belgie. En daarna kasteelcross #kaasopz'nmooiestappers #neverforgetquote:
gewoon beetje doorfietsenquote:Op maandag 29 september 2014 21:54 schreef gerwinner het volgende:
46kmh gemiddeld over 122km wat de fuck
Zie je veel fietsers daar?quote:Op maandag 29 september 2014 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
was in belgie. En daarna kasteelcross #kaasopz'nmooiestappers #neverforget
[..]
gewoon beetje doorfietsen
waarom zou je allerlei boeken gaan lezen als je nog geen 1000 km hebt gefietst? Beetje achtergrondkennis is belangrijk maar je kan het imo ook te gek doen.quote:
Helemaal mee eens vriend kano.quote:Op maandag 29 september 2014 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
waarom zou je allerlei boeken gaan lezen als je nog geen 1000 km hebt gefietst? Beetje achtergrondkennis is belangrijk maar je kan het imo ook te gek doen.
stuk ov 20 wielrenners. Stuk of 100 mensen die effe naar de supermarkt fietsen enzo. Valt tegen.quote:Op maandag 29 september 2014 22:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zie je veel fietsers daar?
Opzich ben ik het daar wel mee eens, Eigenlijk heb je ook ervaring nodig om het te begrijpen, maar als iemand het intressant vindt om er over te lezen is het een mooie aanvulling op het fietsen. Hij zal iig niet de beginnersfout maken om altijd zo hard mogelijk te fietsen.quote:Op maandag 29 september 2014 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
waarom zou je allerlei boeken gaan lezen als je nog geen 1000 km hebt gefietst? Beetje achtergrondkennis is belangrijk maar je kan het imo ook te gek doen.
Ohja! Liekt mie ook mooi!quote:Op maandag 29 september 2014 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
was in belgie. En daarna kasteelcross #kaasopz'nmooiestappers #neverforget
[..]
gewoon beetje doorfietsen
Dan ben je vandaag toch weer een jaartje ouder en volwassener geworde! Van harte!quote:
Dankjewel makkerquote:Op maandag 29 september 2014 22:39 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dan ben je vandaag toch weer een jaartje ouder en volwassener geworde! Van harte!
altijd zo hard mogelijk fietsen is geen fout toch, volgens je eigen verhaal?quote:Op maandag 29 september 2014 22:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Opzich ben ik het daar wel mee eens, Eigenlijk heb je ook ervaring nodig om het te begrijpen, maar als iemand het intressant vindt om er over te lezen is het een mooie aanvulling op het fietsen. Hij zal iig niet de beginnersfout maken om altijd zo hard mogelijk te fietsen.
Dat is het mooie van deze sport he. De ene wil alleen fietsen, de ander is fietskleding verkopert en fietst af en toe om niet tijdens de neutralisatie al te moeten lossen en weer een ander vind het leuk om meer over trainen te weten. Wat is het ook een veelzijdige sport
Vergeet niet dat kaas dat wel kan doen door jaren ervaring, hij weet precies wat zijn lichaam wel/niet kan.quote:Op maandag 29 september 2014 22:45 schreef kanovinnie het volgende:
Wat dat aangaat ben ik meer van de wijsheden van kaas. Niet lullen maar rijden met je kutje.
Dan moet je toch denken aan de 30km/u die je minimaal moet halen ?quote:Op maandag 29 september 2014 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind het zelf onzin om na 300 km op een racefiets al aan hartslagzones enzovoorts te denken. Maar je hebt gelijk hoor, ieder moet doen wat hij zelf leuk vind.
klopt maar dat hoeft levitas nog niet denk ik.quote:Op maandag 29 september 2014 22:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Vergeet niet dat kaas dat wel kan doen door jaren ervaring, hij weet precies wat zijn lichaam wel/niet kan.
Natuurlijk word je van gewoon fietsen ook beter, maar wil je tijdens een seizoen in bepaalde periode pieken(veel beter zijn dan normaal), zal je toch echt moeten plannen. En dan kan je tijdens de trainingen en wedstrijden wel rije met je kutje
als je dat niet weet kan je beter op dammen gaan...quote:Op maandag 29 september 2014 22:54 schreef ddx het volgende:
[..]
Dan moet je toch denken aan de 30km/u die je minimaal moet halen ?
Kennis is nooit verkeerd. Maar het moet je plezier niet vergallen, doordat je te moeilijk gaat denken.quote:Op maandag 29 september 2014 22:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
klopt maar dat hoeft levitas nog niet denk ik.
precies! Trustenquote:Op maandag 29 september 2014 22:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Kennis is nooit verkeerd. Maar het moet je plezier niet vergallen, doordat je te moeilijk gaat denken.
Welterusten
Dat is wel heel indrukwekkend. Toch blijf ik hem maar een rare kwibus vinden. Geen werk maar wel het beste materiaal hebben.quote:Op maandag 29 september 2014 23:01 schreef Patroon het volgende:
Wat een beest die Grasman.
http://home.trainingpeaks(...)6EMSDWQT7IZXS5CG4ZVE
Gigantisch stabiel, zo weinig verval per ronde...
Hoe slechter het wegdek, hoe harder je moet fietsen. Dat is namelijk comfortabeler.quote:Op maandag 29 september 2014 19:58 schreef muzas het volgende:
Bovendien vind ik het op zn zachts gezegd redelijk oncomfortabel om op dat tussenstuk zo hard over die scheve klinkers te gaanStuiterstraal zowat van mn fiets af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |