SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Toch een scheurtje in mijn radius.
1.5 week drukverband met mitella.
Wel de telefoonnummer van die kerel gevraagd mocht er iets met mijn fiets zijn.
Dat was niet het geval, maar heb hem wel gebeld om zijn WA-verzekering in te schakelen van de eigen risico van het ziekenhuis van 360-, euro die ik als kosten gemaakt heb.![]()
Balenquote:Op maandag 29 september 2014 13:32 schreef So_Surreal het volgende:
heb hem wel gebeld om zijn WA-verzekering in te schakelen van de eigen risico van het ziekenhuis van 360-, euro die ik als kosten gemaakt heb.
Afgezien van jouw ¤ 360: jouw zorgverzekeraar zal wrs sowieso proberen de schade bij de tegenpartij te verhalen (als ze het de moeite waard vinden)![]()
Beterschap So Surreal!
Ik ben weer terug van vakantie en de eerste kilometers zijn al gemaakt!Haters gonna hate.![]()
Ik heb mensen zien lopen op de Kruisbergquote:Op maandag 29 september 2014 12:47 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
http://www.strava.com/activities/200353667
Kun je zien waar 'ie gereden heeft
En lopen op de Eyserbos, sjezus![]()
![]()
![]()
Zelfs op de Amerongseberg. En de grebbeberg. No kidding.quote:Op maandag 29 september 2014 15:54 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb mensen zien lopen op de KruisbergMijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Amerongsberg nog nooit gefietst, maar die kan niet echt steil zijn toch?quote:Op maandag 29 september 2014 16:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zelfs op de Amerongseberg. En de grebbeberg. No kidding.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Wel zo steil dat kanovinnie nog altijd Patroon en mij achter zich weet te houden, ondanks onze dappere poging gisteren...quote:Op maandag 29 september 2014 16:21 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Amerongsberg nog nooit gefietst, maar die kan niet echt steil zijn toch?Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Strava-segmentje?quote:Op maandag 29 september 2014 16:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wel zo steil dat kanovinnie nog altijd Patroon en mij achter zich weet te houden, ondanks onze dappere poging gisteren...The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
eentweequote:Op maandag 29 september 2014 16:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wel zo steil dat kanovinnie nog altijd Patroon en mij achter zich weet te houden, ondanks onze dappere poging gisteren...![]()
![]()
Ah chill! Moet mijn VeloViewer score nog omhoog gooienquote:
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Dat laatstequote:Op maandag 29 september 2014 16:35 schreef ddx het volgende:
Dan moet je wel erg hard omhoog rijden. (of een hele lage score hebben nu)
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
http://www.strava.com/segments/1924603quote:
niet steil dus , en niet voor klimmers maar meer voor sprinters
is een ander segment dat langer is , daar zullen de klimmers iets meer kans hebben. maar volgens mij nog steeds meer voor de mannen met power
zelfs een oude man als ik maakt op dit soort segmentjes nog een redelijke kans op een goede tijd.
zeker als je dit met een groepje zou aanvallen
[ Bericht 9% gewijzigd door dop op 29-09-2014 16:47:36 ]Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter![]()
Staan nog 10 andere fokkers onder je hoor
(Zelfs Dave die allemaal klimmetjes in z'n achtertuin heeft)![]()
Laten we eens een fok klimtijdrit organiseren op de amerongseberg, of nog beter drielandenpunt klim.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ledig erf inderdaad, is een leuke bocht, met de auto drift ik 'm vaak omdat de uitgang twee banen heeftquote:Op maandag 29 september 2014 12:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Degene die hij bespreekt en dan laat zien... rond de 1:30
Is altijd leuk om dan mensen verbaasd te zien kijken omdat het relatief druk is![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 17:38 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ledig erf inderdaad, is een leuke bocht, met de auto drift ik 'm vaak omdat de uitgang twee banen heeft
Is altijd leuk om dan mensen verbaasd te zien kijken omdat het relatief druk is![]()
![]()
Als ik een keer vanaf omgeving Utrecht vertrek fiets ik er wel heen. Vanaf Enschede is me net wat te guitigquote:Op maandag 29 september 2014 16:39 schreef dop het volgende:
[..]
http://www.strava.com/segments/1924603
niet steil dus , en niet voor klimmers maar meer voor sprinters
is een ander segment dat langer is , daar zullen de klimmers iets meer kans hebben. maar volgens mij nog steeds meer voor de mannen met power
zelfs een oude man als ik maakt op dit soort segmentjes nog een redelijke kans op een goede tijd.
zeker als je dit met een groepje zou aanvallenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik ben daar 1 seconde sneller dan muzas. Doe eigenlijk te weinig m'n best om een leuke notering op Strava te halen. Laatst wel op het Kopje een poging gedaan en een mooie 76/5204e plek genoteerd (http://www.strava.com/segments/1454591).
Ga in oktober de fiets proberen een maandje te laten staan. Ik herstel al tijden slecht van m'n ritjes, krijg de hartslag niet meer goed omhoog en ben de eeuwige zelfde saaie rondjes gewoon even zat. Deze winter wat meer op de mtb, hardlopen en krachttraining doen. Ben wel toe aan even wat anders.![]()
![]()
Drielandenpunt is prima. Gisteren een PR gereden maar ik ben niet tot het uiterste gegaan.quote:Op maandag 29 september 2014 17:30 schreef Patroon het volgende:
Laten we eens een fok klimtijdrit organiseren op de amerongseberg, of nog beter drielandenpunt klim.![]()
![]()
@Kees; voor het kopje is dit het segment om te vergelijken :
http://www.strava.com/segments/647270
Die van jou is alleen eerste gedeelte![]()
![]()
[indekker]quote:Op maandag 29 september 2014 17:15 schreef ddx het volgende:
Staan nog 10 andere fokkers onder je hoor
(Zelfs Dave die allemaal klimmetjes in z'n achtertuin heeft)
Dat is wel een heel slechte tijd inderdaad.
Maar ik heb toen met iemand mee gefietst van wie ik een reservebandje gekregen had.
[/indekker]![]()
Ik vind het onverantwoord om in dat tussenstuk met 40 per uur gas te geven. Meerdere keren net op tijd in de remmen kunnen knijpen omdat er een auto vol gas door de binnenbocht kwam aanscheuren. Geen zin om de volgende te zijn die zo op Youtube belandt:quote:Op maandag 29 september 2014 19:36 schreef ddx het volgende:
@Kees; voor het kopje is dit het segment om te vergelijken :
http://www.strava.com/segments/647270
Die van jou is alleen eerste gedeelte
![]()
Klopt voor echte topnotering moet je in stukje afdaling echt als een gek naar beneden gaan.
En op dit moment ligt er teveel troep ook.
Wat dat betreft is die Amerongse berg veel veiliger/eerlijker vergelijk.
Maarja ligt weer zo uit de buurt.![]()
Dat ziet er wel uit als een heel gevaarlijk stuk ja. Daar zou ik, zeker niet met mijn onervaren stuurkunsten, nooit volgas naar beneden rijdenquote:Op maandag 29 september 2014 19:47 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Ik vind het onverantwoord om in dat tussenstuk met 40 per uur gas te geven. Meerdere keren net op tijd in de remmen kunnen knijpen omdat er een auto vol gas door de binnenbocht kwam aanscheuren. Geen zin om de volgende te zijn die zo op Youtube belandt:
Zijn er hier (veel) mensen die TrainingPeaks gebruiken? Ik ben gisteren begonnen aan het boek The cyclist's training bible van Joe Friel. Daar wordt regelmatig gesproken over TrainingPeaks, in combinatie met een vermogensmeter. Maar, zijn er in TrainingPeaks ook andere voordelen voor gebruikers zonder vermogensmeter? Of is het wat dat betreft vergelijkbaar met Strava?![]()
Dit. Die weg wordt door meer mensen gebruikt.quote:Op maandag 29 september 2014 19:47 schreef keesfietst het volgende:
Ik vind het onverantwoord om in dat tussenstuk met 40 per uur gas te geven
Afdaling kopje zuid is beter geschikt als je ff hard wil. Breed, asfalt, en overzichtelijk.![]()
Ik gebruik het. Eigenlijk hetzelfde als garmin connect. Je hebt met de betaalde versie nog extra nuttige mogelijkheden, de grootste daarvan is dat je makkelijk kan communiceren en trainingen/resultaten kunt uitwisselen met je trainert.quote:Op maandag 29 september 2014 19:53 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat ziet er wel uit als een heel gevaarlijk stuk ja. Daar zou ik, zeker niet met mijn onervaren stuurkunsten, nooit volgas naar beneden rijden
Zijn er hier (veel) mensen die TrainingPeaks gebruiken? Ik ben gisteren begonnen aan het boek The cyclist's training bible van Joe Friel. Daar wordt regelmatig gesproken over TrainingPeaks, in combinatie met een vermogensmeter. Maar, zijn er in TrainingPeaks ook andere voordelen voor gebruikers zonder vermogensmeter? Of is het wat dat betreft vergelijkbaar met Strava?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Bovendien vind ik het op zn zachts gezegd redelijk oncomfortabel om op dat tussenstuk zo hard over die scheve klinkers te gaanStuiterstraal zowat van mn fiets af
![]()
![]()
In dat tussenstuk laat ik gewoon (veilig) tijd liggen, daarom staat Frank boven me zullen we maar zeggen(en ja hij gaat ook omhoog harder...)
Mochten mensen nog de Gabba 1 korte mouw versie willen, bij hopmans 90 euro.![]()
Beetje scheef segment wel... Door de behoorlijke gps afwijking staat echt 50% van mijn ritten over het kopje er niet tussen.quote:Op maandag 29 september 2014 18:44 schreef keesfietst het volgende:
Laatst wel op het Kopje een poging gedaan en een mooie 76/5204e plek genoteerd (http://www.strava.com/segments/1454591).
Dan is deze netter: http://app.strava.com/segments/1179278?filter=overall
Zelfde stuk (klinkers noord)![]()
Kun je wat andere voorbeelden geven? Misschien een ietwat domme vraag, omdat ik echt geen idee hoe Garmin Connect in elkaar steekt, maar verschilt dát dan zoveel van Strava (even de segmenten buiten beschouwing gelaten).quote:Op maandag 29 september 2014 19:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik gebruik het. Eigenlijk hetzelfde als garmin connect. Je hebt met de betaalde versie nog extra nuttige mogelijkheden, de grootste daarvan is dat je makkelijk kan communiceren en trainingen/resultaten kunt uitwisselen met je trainert.
Ik heb TrainingPeaks al wel sinds ik mijn gps horloge heb (Timex, dus dat upload 'ie automatisch naar TrainingPeaks), maar nooit wat mee gedaan eigenlijk. Altijd Endomondo gebruikt voor hardlopen en Strava voor het fietsen. Maar, omdat er in dat boek zo vaak over handige dingetjes in TP wordt gesproken, leek het me ook wel interessant. Maar dan moeten er wel leuke functionaliteiten in zitten voor fietsers zonder PM :p![]()
Ik vind dat jullie een fokmeet moeten organiseren met Rollapaluza. Das tenminste eerlijk voor renners die helemaal niet kunnen sturen.![]()
![]()
Best lache hoor. Ik was hierbij. EK foetskieroeren 2010 Budapest sub-onderdeel goldsprints. Niet in de finale maar gewoon als toeschouwer. Niks voor mij. 20 seconden rammen.
[ Bericht 3% gewijzigd door kaasplankje op 29-09-2014 20:29:56 ]![]()
Grootste voordelen:quote:Op maandag 29 september 2014 20:03 schreef Levitas het volgende:
[..]
Kun je wat andere voorbeelden geven? Misschien een ietwat domme vraag, omdat ik echt geen idee hoe Garmin Connect in elkaar steekt, maar verschilt dát dan zoveel van Strava (even de segmenten buiten beschouwing gelaten).
Ik heb TrainingPeaks al wel sinds ik mijn gps horloge heb (Timex, dus dat upload 'ie automatisch naar TrainingPeaks), maar nooit wat mee gedaan eigenlijk. Altijd Endomondo gebruikt voor hardlopen en Strava voor het fietsen. Maar, omdat er in dat boek zo vaak over handige dingetjes in TP wordt gesproken, leek het me ook wel interessant. Maar dan moeten er wel leuke functionaliteiten in zitten voor fietsers zonder PM :p
-Zonder PM krijg je hrTSS (Heartrate Training Stress Score) hiermee krijgt je training een getal (formule van tijd+intensiteit) hiermee kan je trainingen onderling vergelijken. Per week kan je ook het totaal van al die waardes zien. Hiermee kan je monitoren dat je bijvoorbeeld in een rustige periode niet teveel/te weinig doet. De intensiteit is gebaseerd op de hartslagzones zoals jij die hebt ingesteld in je Trainingpeaks.
-Met PM is dat TSS (Training Stress Score). Zelfde idee als hrTSS maar meer nauwkeurig.
Betaalde versie:
-Trainert heeft altijd toegang tot je logboek, dus hoef je niet wekelijks wat op te sturen etc.
-Trainetr kan bij elke rit etc opmerkingen plaatsen.
-Trainert kan trainingen uploaden naar mijn TrainingPeaks waarna ik het weer op mijn Garmin kan zetten, of op een briefje kan schrijven..net wat je handig vind.
-Performance Manager: Hiermee krijg je in een grafiek te zien met wat je arbeid in verschillende weken is geweest. Wanneer je in bezit bent van een PM krijg je ook perfect in beeld wat je vorm op dat moment is. Daarnaast kan je hiermee ook perfect taperen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Patroon op 29-09-2014 21:31:38 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Duidelijk! Had die TSS inderdaad al gevonden. Handig om je trainingen (of workload dus) te kunnen kwantificeren en zo in de gaten te houden wat je aan het doen bent.quote:Op maandag 29 september 2014 20:47 schreef Patroon het volgende:
[..]
Grootste voordelen:
-Zonder PM krijg je hrTSS (Heartrate Training Stress Score) hiermee krijgt je training een getal (formule van tijd+intensiteit) hiermee kan je trainingen onderling vergelijken. Per week kan je ook het totaal van al die waardes zien. Hiermee kan je monitoren dat je bijvoorbeeld in een rustige periode niet teveel/te weinig doet. De intensiteit is gebaseerd op de hartslagzones zoals jij die hebt ingesteld in je Trainingpeaks.
-Met PM is dat TSS (Training Stress Score). Zelfde idee als hrTSS maar meer nauwkeurig.
Betaalde versie:
-Trainert heeft altijd toegang tot je logboek, dus hoef je niet wekelijks wat op te sturen etc.
-Trainetr kan bij elke rit etc opmerkingen plaatsen.
-Trainert kan trainingen uploaden naar mijn TrainingPeaks waarna ik het weer op mijn Garmin kan zetten, of op een briefje kan schrijven..net wat je handig vind.
-Performance Manager: Hiermee krijg je in een grafiek heel mooi in beeld, wat je arbeid in verschillende weken is geweest. Wanneer je in bezit bent van een PM krijg je ook perfect in beeld wat je vorm op dat moment is. Daarnaast kan je hiermee ook perfect taperen.
Verder is dus een trainer en/of PM nodig :p Niet aan de orde voor mij; maar kan me voorstellen dat het super fijn werkt. Die performance Manager zag er wel echt effectief uit in t boek ja!![]()
Goed boek heb je uitgekozen om te lezen! Veel plezier ermee!quote:Op maandag 29 september 2014 20:56 schreef Levitas het volgende:
[..]
Duidelijk! Had die TSS inderdaad al gevonden. Handig om je trainingen (of workload dus) te kunnen kwantificeren en zo in de gaten te houden wat je aan het doen bent.
Verder is dus een trainer en/of PM nodig :p Niet aan de orde voor mij; maar kan me voorstellen dat het super fijn werkt. Die performance Manager zag er wel echt effectief uit in t boek ja!Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Het gaat misschien wat te ver voor mij qua materie, het is zeker niet oninteressant. Zal er in ieder geval niet dommer op wordenquote:Op maandag 29 september 2014 20:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Goed boek heb je uitgekozen om te lezen! Veel plezier ermee!![]()
![]()
Ik zou gewoon gaan fietsen ipv lezen. En dat rollending, is dat wat we op die fietsbeurs gedaan hadden? En over die fietsbeurs gesproken, gaan we dat dit jaar ook weer doen?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zou gewoon gaan fietsen ipv lezen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |