quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:58 schreef FastFox91 het volgende:
Net terug van een omloop. We stonden met 6 man aan de start en had een plan gemaakt. Er stond nauwelijks wind, maar de koers was toch nog wel zwaar genoeg dat er een kopgroep van 17 man kon wegrijden. In de kopgroep hele tijd tegen kramp aangereden, in dienst van een ploeggenoot. Heb van alles geprobeerd om tot dienst te zijn en dan is er niets mooiers dan dat hij als eerste over de finish rijdt.
Dat is indekken kano.quote:Op zondag 28 september 2014 10:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
aka ik heb meer power dan jou? Dat geloof je zelf toch hopelijk ook niet?
Met de spelling van Kano is niks mis!quote:Op zaterdag 27 september 2014 23:25 schreef forty-two het volgende:
Aan de spelling te zien was het kano.
quote:Op zondag 28 september 2014 04:45 schreef kanovinnie het volgende:
atroon is 15 kilo lichter dan mij ik
Het is z'n grammaticaquote:
Lieve kano,quote:
nee. Dagje nietsen vandaag. Nu maar eens slapen.quote:
Trustequote:Op zondag 28 september 2014 15:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nee. Dagje nietsen vandaag. Nu maar eens slapen.
ja, mooi rustig ritje van 2,5u piano pianoquote:Op zondag 28 september 2014 15:03 schreef kanovinnie het volgende:
Bedankt schatjes. Wel leuk buitengespeeld?
quote:Op zondag 28 september 2014 17:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Naar vermogen me flink stuk gereden, 42km in twee uur, niet zo belangrijk dat het niet snel was, ben blij met m'n rit. Volgend weekend minstens 50 km proberen, 60 zou leuk zijn. Nu even gewoon gelukkig met lege pootjes, warm eten en een Gulpener Chateau Neubourg op de bank het opgenomen wk kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop niet dat we het als een slecht teken moeten zien dat deze post abrupt stopt midden in een zin.quote:Op zondag 28 september 2014 19:33 schreef So_Surreal het volgende:
Vanmiddag ritje Hoorn Enkhuizen.
In Enkhuizen hield ik langzaam een fietser in die niet achterom keek of zijn arm uitstak.
Zijn vrouw zei nog "pas op een wielrennen".
Maar viel op mijn arm met mijn lichaam.
Kleine schaafvlek op mijn arm, maar mijn arm tintelde en kon er geen kracht op zitten.
Nog 20km naar huis zonder armen gefietst.
Thuis kon ik mijn arm niet meer strekken en buigen, dus maar langs de huisartsenpost gegaan
Grapje hoop ik?quote:Op zondag 28 september 2014 19:27 schreef Gripper het volgende:
Oh ja, muzas, dat vlees was compleet mislukt helaas. Taai, droog, smakeloos. 70¤ aan inkopen en 10 uur hard werken (met een biertje ernaast zitten en af en toe een kooltje erop leggen) voor niks.
T is door bijna niemand aangeraakt en op het eind van de avond heb ik de hele bak maar weg gesodemieterd
quote:Op zondag 28 september 2014 19:19 schreef FastFox91 het volgende:
Sta ik in de Telegraaf.Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tofquote:Op zondag 28 september 2014 20:30 schreef Wombcat het volgende:
Ah, resultaten staan al online, 170e
, da's 100 plaatsen beter dan vorig jaar
Mooi einde van het seizoen.
Heel gaaf. Dit lijkt mij wel wat voor 2015. Mooi na het seizoen. Heb je misschien wat meer info?quote:Op zondag 28 september 2014 20:26 schreef Wombcat het volgende:
Afgelopen paar dagen de Riderman gereden, driedaagse jedermannrennen in het zwarte woud. 1e etappe tijdrit, ging een stuk beter dan vorig jaar, dankzij tijdritstuurtje (scheelde bijna 1½ minuut tov vorig jaar en ruim 100 plaatsen, terwijl er meer deelnemers waren): 194e (op bijna 600).
2e etappe in lijn , 92 km, 1300 hm. Ging ook wel ok, zat in goede groep die voor 150e plek sprintte, 174e. Ik had wat eerder moeten aangaan, toen het stilviel op 600 meter voor de finish. Toen zat ik op de 2e rij, en had vrij baan, maar vond het nog te ver (vals plat omhoog). En toen kwamen er van links dus 30 man over me heen... Als ik wel was aangegaan, had ik denk ik nog iets hoger geëindigd.
3e etappe, 90 km, 1100 hm, ging ook wel ok, tot de laatste steile klim, daar viel ik weg uit de groep van 70 man waar ik inzatHet was op, want ik begon rond de 15e plek aan die klim (van de groep dan), maar zakte er helemaal doorheen. Jammer, want die groep reed voor de 125e plek. Ik was nog net een halve minuut voor de volgende groep van 50 man binnen, 194e.
Eindklassement nog niet gezien, maar zal wel rond de `190e plek zijn geëindigd.
Was weer tof, volgend jaar weer, denk ik.
Haha nee ik had geen zin meer om te typen omdat het zo traag gaat alleen met links.quote:Op zondag 28 september 2014 19:52 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat we het als een slecht teken moeten zien dat deze post abrupt stopt midden in een zin.
Alleen die eerste, de rest nog nooit gezien of nooit van gehoordquote:Op zondag 28 september 2014 20:39 schreef kaasplankje het volgende:
Was u al eens door
Tull en 't Waal
Stampersgat
Oude Leede
't Woudt
Abbenbroek
gefietst?
Ben je serieus? Da's echt kut. Je mag me komen helpen om het hier beter te doen, denk eraan spareribs bij beef&steak te kopen, en deze in 8 uur te garen in een duistere mix van rubs, cola en mosterd. Op de smoker.quote:Op zondag 28 september 2014 19:27 schreef Gripper het volgende:
Oh ja, muzas, dat vlees was compleet mislukt helaas. Taai, droog, smakeloos. 70¤ aan inkopen en 10 uur hard werken (met een biertje ernaast zitten en af en toe een kooltje erop leggen) voor niks.
T is door bijna niemand aangeraakt en op het eind van de avond heb ik de hele bak maar weg gesodemieterd
Nee, heb ik niet. ggogle is your friendquote:Op zondag 28 september 2014 20:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Heel gaaf. Dit lijkt mij wel wat voor 2015. Mooi na het seizoen. Heb je misschien wat meer info?
Oude Leede moest ik opzoeken ondanks mijn redelijke topografische kennis, maar alle andere, JA! Waarvan 1,2 en 5 veel te vaak eigenlijk.quote:Op zondag 28 september 2014 20:39 schreef kaasplankje het volgende:
Was u al eens door
Tull en 't Waal
Stampersgat
Oude Leede
't Woudt
Abbenbroek
gefietst?
Die informatie had ik natuurlijk allang gevonden. Ik doelde op jouw eigen ervaring qua organisatie rond de wedstrijden, tijdens de wedstrijd, hoe er wordt gereden etc, dat kwam ik op google niet tegen. Als je elke vraag richting google verwijst kunnen we hier gelijk wel slotje op gooien.quote:Op zondag 28 september 2014 23:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet. ggogle is your friend
( www.riderman.de )
Is voor jou wel een eind rijden, voor mij is het nl. al 680 km, dus vanuit Friesland is het dan 1500 oid.
Vandaar mijn huilen,lachen, gierenbrullen smile. Leuk daar in Australie? Hoe fokt het daar?quote:
beste trip tot nu toe 14.gifquote:Op zondag 28 september 2014 23:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
Vandaar mijn huilen,lachen, gierenbrullen smile. Leuk daar in Australie? Hoe fokt het daar?
meestal in een klein zadeltasje. Tenzij ik met FOK! Rij, dan in m'n shirt.quote:Op maandag 29 september 2014 00:46 schreef Andyy het volgende:
Zeg heren, ik rijd zonder een ongesoigneerde konttas, en vervoer m'n binnenband+pompje in een zakje. Hoe nemen jullie je zooi eigenlijk mee zonder zo'n gezwel op de fiets?
Zadeltasquote:Op maandag 29 september 2014 00:46 schreef Andyy het volgende:
Zeg heren, ik rijd zonder een ongesoigneerde konttas, en vervoer m'n binnenband+pompje in een zakje. Hoe nemen jullie je zooi eigenlijk mee zonder zo'n gezwel op de fiets?
Blankenburg wel in Rozenburg maar dat bedoel je vast niet. Nieuwesluis ben ik wel een paar x in de buurt geweest op weg naar Texel en met een race oa over de Zuiderkwelweg.. En in Tinte ben ik ook wel geweest.quote:Op zondag 28 september 2014 23:14 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Oude Leede moest ik opzoeken ondanks mijn redelijke topografische kennis, maar alle andere, JA! Waarvan 1,2 en 5 veel te vaak eigenlijk.
Maar Kaas, ben je wel eens door Blankenburg, Nieuwesluis of de Tinte gefietst?
alleen de eerste niet (denk ik) wel in de buurt geweestquote:Op zondag 28 september 2014 20:39 schreef kaasplankje het volgende:
Was u al eens door
Tull en 't Waal
Stampersgat
Oude Leede
't Woudt
Abbenbroek
gefietst?
Zadeltasje vind ik nogal gay, dus ik heb een kleine rugzakquote:Op maandag 29 september 2014 00:46 schreef Andyy het volgende:
Dat is pas gay manquote:Op maandag 29 september 2014 10:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zadeltasje vind ik nogal gay, dus ik heb een kleine rugzak.
Mijnheer fietst 2 weken maar weet al hoe het zit hoorquote:Op maandag 29 september 2014 10:12 schreef Levitas het volgende:
Ik doe gewoon 2 binnenbandjes, bandenlichters en een klein pompje in het middelste zakje op de rug. Dan kan ik in het andere zakje nog telefoon, sleutels en geld kwijt, en in het derde zakje nog wat te eten voor onderweg. Zadeltasjes
Dit ja. Bovendien zit het gewoon kut.quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
En ik maar denken dat je geen harde delen op je rug moest dragen, want als je valt kun je je rug breken.
Ik leer van de beste hierquote:Op maandag 29 september 2014 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijnheer fietst 2 weken maanden jonguh! maar weet al hoe het zit hoor
Hoezo, reageerde ik op jouw post dan?quote:Op maandag 29 september 2014 10:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Had ik er weer een autismewaarschuwing voor je moeten bijzetten realbizkit? Dat was dus sarcastisch zeg maar.
Dacht het wel, vorige keer reageerde je ook al zo heftig op mijn advies inzake het niet dragen van harde voorwerpen in je rugzakjes.quote:Op maandag 29 september 2014 10:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoezo, reageerde ik op jouw post dan?
Het was een reactive op levitas. Maar dat jij er weer even doorheen fietste met je 2e post, daar kan ik niks aan doen.quote:Op maandag 29 september 2014 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dacht het wel, vorige keer reageerde je ook al zo heftig op mijn advies inzake het niet dragen van harde voorwerpen in je rugzakjes.
Maar als niet, mijn excuses.
Woutje Poels met een fietsbel. Dirk Bellemakers is abrupt gestopt met het scheren van zijn benen na zijn fietscarriere, zag ik dit weekendquote:Op maandag 29 september 2014 10:26 schreef quinoahipster het volgende:
[ afbeelding ]
Eindbaas Chris Horner traint ook gewoon met zadeltasje
Veel profs trainen met tasje en soms ook bel. Het zijn vooral de reacreanten die veel te panisch met die rules omgaan.quote:Op maandag 29 september 2014 10:26 schreef quinoahipster het volgende:
[ afbeelding ]
Het is eerder een beetje lachwekkend als je van die op en top gesoigneerde mannen op dure fietsen met geschoren benen en te dikke buik ziet rondrijden.quote:Op maandag 29 september 2014 10:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Veel profs trainen met tasje en soms ook bel. Het zijn vooral de reacreanten die veel te panisch met die rules omgaan.
Mijne zit echt heerlijk, maar ik vind voor een zadeltasje dat ik net teveel bij me heb: pompje, twee binnenbandjes, bandenlichters, zo'n multitool, telefoon, sleutel en misschien wat eten.quote:Op maandag 29 september 2014 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit ja. Bovendien zit het gewoon kut.
Gewoon een vorm van onzekerheid en peer pressure. Boeit geen zak hoe je op de fiets zit.quote:Op maandag 29 september 2014 10:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Veel profs trainen met tasje en soms ook bel. Het zijn vooral de reacreanten die veel te panisch met die rules omgaan.
Co2pomp + patroon, binnenband, sleutel, 1 bandenlichter kan in mijn zadeltasje.quote:Op maandag 29 september 2014 10:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Mijne zit echt heerlijk, maar ik vind voor een zadeltasje dat ik net teveel bij me heb: pompje, twee binnenbandjes, bandenlichters, zo'n multitool, telefoon, sleutel en misschien wat eten.
En als je maar 1 drinkbus hebt, tegen de zadelbuis aan inderdaad. Zoals het hoort.quote:Op maandag 29 september 2014 10:26 schreef quinoahipster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 september 2014 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit weekend nog paar van die jokers die moesten lopen op een klimmetje met hun BMC. In het voorbij gaan nog wel even "wat een mooie fiets heb je toch" laten vallen.
Maar wel stoer want geen triplequote:Op maandag 29 september 2014 11:18 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zag er vorige week nog eentje lopen op de Eyserbosweg, nog naast de huizen. Die ging een zware wandeling tegemoet
Waarschijnlijk idd! Diep respect voor de echte soigneurs die zelfs met dikke pens nog hun klasse pogen te tonen.quote:Op maandag 29 september 2014 11:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar wel stoer want geen triple
Jij hebt anders ook aardig afgezien op de Eyserboschweg geloof ik.quote:Op maandag 29 september 2014 11:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Waarschijnlijk idd! Diep respect voor de echte soigneurs die zelfs met dikke pens nog hun klasse pogen te tonen.
Haha, zeker, pokkeding! Maar volgens mij klopt mijn Strava tijd daar niet omdat ik officieel op het segment stil gestaan heb omdat wij een discussie hadden waar we heen moesten (eigenlijk vooral omdat twee een aanloopje wilden hebben daarna).quote:Op maandag 29 september 2014 11:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook aardig afgezien op de Eyserboschweg geloof ik.
Wat een laf excuus.quote:Op maandag 29 september 2014 11:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
klopt mijn Strava tijd daar niet omdat ik officieel op het segment stil gestaan heb omdat wij een discussie hadden waar we heen moesten
Dat ligt er maar net aan welke segment je pakt. 4:26 zie ik staan.quote:Op maandag 29 september 2014 11:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Haha, zeker, pokkeding! Maar volgens mij klopt mijn Strava tijd daar niet omdat ik officieel op het segment stil gestaan heb omdat wij een discussie hadden waar we heen moesten (eigenlijk vooral omdat twee een aanloopje wilden hebben daarna).
quote:Sep 20, 2014 12.5km/h - 287W 1,155.8 4:26
quote:
Oow chill! Met die ben ik ook wel content. Volgend jaar ga ik hem nog wel een keer fietsenquote:Op maandag 29 september 2014 11:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan welke segment je pakt. 4:26 zie ik staan.
[..]
Ik heb hem dit jaar maar 2 of 3 keer gefietst. Eigenlijk moet ik hem nog eens even opknallen nu de temperatuur nog goed is.quote:Op maandag 29 september 2014 11:46 schreef Fretwork het volgende:
[..]
[..]
Oow chill! Met die ben ik ook wel content. Volgend jaar ga ik hem nog wel een keer fietsen
Ja je bent nu best in vorm door al dat gewoonwerk ofwa?quote:Op maandag 29 september 2014 11:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb hem dit jaar maar 2 of 3 keer gefietst. Eigenlijk moet ik hem nog eens even opknallen nu de temperatuur nog goed is.
Lijkt met wel fijn om die dingen vaker te kunnen fietsen. Voor mij was het nu steeds maar raden hoelang hij nog doorging. Verwacht overal toch wel sneller op te komen de tweede keer.quote:Op maandag 29 september 2014 11:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb hem dit jaar maar 2 of 3 keer gefietst. Eigenlijk moet ik hem nog eens even opknallen nu de temperatuur nog goed is.
Ik heb een goede vorm te pakken inderdaad. En ook dat rondje met jou ging erg goed, Afgelopen woendag had ik de smaak goed te pakken (en mij vooral gericht op een leuke tijd op de Cauberg). Gisteren lekker rustig in een groep gereden, dat is ook weer eens wat anders.quote:Op maandag 29 september 2014 11:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja je bent nu best in vorm door al dat gewoonwerk ofwa?
En toch is het ook fijn om eens wat anders te zien dan altijd hetzelfde. Een rondje heuvelrug of veluwe zijn erg lekker vind ik zelf.quote:Op maandag 29 september 2014 11:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Lijkt met wel fijn om die dingen vaker te kunnen fietsen. Voor mij was het nu steeds maar raden hoelang hij nog doorging. Verwacht overal toch wel sneller op te komen de tweede keer.
Welke?quote:
http://www.strava.com/activities/200353667quote:
Degene die hij bespreekt en dan laat zien... rond de 1:30quote:
En nog niet eens bij een ook maar enigszins steile plekquote:Op maandag 29 september 2014 12:47 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
En lopen op de Eyserbos, sjezus![]()
Dit dusquote:Op maandag 29 september 2014 10:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 september 2014 12:47 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
http://www.strava.com/activities/200353667
Kun je zien waar 'ie gereden heeft
En lopen op de Eyserbos, sjezus![]()
Tsss. Zo zwaar was het helemaal niet wat die gedaan heeft...quote:138W
Estimated Avg Power
Als je een middagje gratis vermaak wilt moet je met een sixpackje Gulpener op dat bankje aan de linkerkant van de weg op de Keutenberg gaat zittenquote:Op maandag 29 september 2014 12:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En nog niet eens bij een ook maar enigszins steile plek
Dat is het ledig erf. Dat gaat t allerdrukste stuk worden om te kijken, ik verwacht eigenlijk dat je daar zelfs kaartjes zal moeten kopen voor een "vip-experience".quote:Op maandag 29 september 2014 12:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Degene die hij bespreekt en dan laat zien... rond de 1:30
Balen dan! Probeer hem volgend jaar wel even te verkennen voor een ander mooi stuk dan.quote:Op maandag 29 september 2014 13:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is het ledig erf. Dat gaat t allerdrukste stuk worden om te kijken, ik verwacht eigenlijk dat je daar zelfs kaartjes zal moeten kopen voor een "vip-experience".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |