quote:Op zondag 28 september 2014 19:19 schreef FastFox91 het volgende:
Sta ik in de Telegraaf.Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tofquote:Op zondag 28 september 2014 20:30 schreef Wombcat het volgende:
Ah, resultaten staan al online, 170e
, da's 100 plaatsen beter dan vorig jaar
Mooi einde van het seizoen.
Heel gaaf. Dit lijkt mij wel wat voor 2015. Mooi na het seizoen. Heb je misschien wat meer info?quote:Op zondag 28 september 2014 20:26 schreef Wombcat het volgende:
Afgelopen paar dagen de Riderman gereden, driedaagse jedermannrennen in het zwarte woud. 1e etappe tijdrit, ging een stuk beter dan vorig jaar, dankzij tijdritstuurtje (scheelde bijna 1½ minuut tov vorig jaar en ruim 100 plaatsen, terwijl er meer deelnemers waren): 194e (op bijna 600).
2e etappe in lijn , 92 km, 1300 hm. Ging ook wel ok, zat in goede groep die voor 150e plek sprintte, 174e. Ik had wat eerder moeten aangaan, toen het stilviel op 600 meter voor de finish. Toen zat ik op de 2e rij, en had vrij baan, maar vond het nog te ver (vals plat omhoog). En toen kwamen er van links dus 30 man over me heen... Als ik wel was aangegaan, had ik denk ik nog iets hoger geëindigd.
3e etappe, 90 km, 1100 hm, ging ook wel ok, tot de laatste steile klim, daar viel ik weg uit de groep van 70 man waar ik inzatHet was op, want ik begon rond de 15e plek aan die klim (van de groep dan), maar zakte er helemaal doorheen. Jammer, want die groep reed voor de 125e plek. Ik was nog net een halve minuut voor de volgende groep van 50 man binnen, 194e.
Eindklassement nog niet gezien, maar zal wel rond de `190e plek zijn geëindigd.
Was weer tof, volgend jaar weer, denk ik.
Haha nee ik had geen zin meer om te typen omdat het zo traag gaat alleen met links.quote:Op zondag 28 september 2014 19:52 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat we het als een slecht teken moeten zien dat deze post abrupt stopt midden in een zin.
Alleen die eerste, de rest nog nooit gezien of nooit van gehoordquote:Op zondag 28 september 2014 20:39 schreef kaasplankje het volgende:
Was u al eens door
Tull en 't Waal
Stampersgat
Oude Leede
't Woudt
Abbenbroek
gefietst?
Ben je serieus? Da's echt kut. Je mag me komen helpen om het hier beter te doen, denk eraan spareribs bij beef&steak te kopen, en deze in 8 uur te garen in een duistere mix van rubs, cola en mosterd. Op de smoker.quote:Op zondag 28 september 2014 19:27 schreef Gripper het volgende:
Oh ja, muzas, dat vlees was compleet mislukt helaas. Taai, droog, smakeloos. 70¤ aan inkopen en 10 uur hard werken (met een biertje ernaast zitten en af en toe een kooltje erop leggen) voor niks.
T is door bijna niemand aangeraakt en op het eind van de avond heb ik de hele bak maar weg gesodemieterd
Nee, heb ik niet. ggogle is your friendquote:Op zondag 28 september 2014 20:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Heel gaaf. Dit lijkt mij wel wat voor 2015. Mooi na het seizoen. Heb je misschien wat meer info?
Oude Leede moest ik opzoeken ondanks mijn redelijke topografische kennis, maar alle andere, JA! Waarvan 1,2 en 5 veel te vaak eigenlijk.quote:Op zondag 28 september 2014 20:39 schreef kaasplankje het volgende:
Was u al eens door
Tull en 't Waal
Stampersgat
Oude Leede
't Woudt
Abbenbroek
gefietst?
Die informatie had ik natuurlijk allang gevonden. Ik doelde op jouw eigen ervaring qua organisatie rond de wedstrijden, tijdens de wedstrijd, hoe er wordt gereden etc, dat kwam ik op google niet tegen. Als je elke vraag richting google verwijst kunnen we hier gelijk wel slotje op gooien.quote:Op zondag 28 september 2014 23:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet. ggogle is your friend
( www.riderman.de )
Is voor jou wel een eind rijden, voor mij is het nl. al 680 km, dus vanuit Friesland is het dan 1500 oid.
Vandaar mijn huilen,lachen, gierenbrullen smile. Leuk daar in Australie? Hoe fokt het daar?quote:
beste trip tot nu toe 14.gifquote:Op zondag 28 september 2014 23:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
Vandaar mijn huilen,lachen, gierenbrullen smile. Leuk daar in Australie? Hoe fokt het daar?
meestal in een klein zadeltasje. Tenzij ik met FOK! Rij, dan in m'n shirt.quote:Op maandag 29 september 2014 00:46 schreef Andyy het volgende:
Zeg heren, ik rijd zonder een ongesoigneerde konttas, en vervoer m'n binnenband+pompje in een zakje. Hoe nemen jullie je zooi eigenlijk mee zonder zo'n gezwel op de fiets?
Zadeltasquote:Op maandag 29 september 2014 00:46 schreef Andyy het volgende:
Zeg heren, ik rijd zonder een ongesoigneerde konttas, en vervoer m'n binnenband+pompje in een zakje. Hoe nemen jullie je zooi eigenlijk mee zonder zo'n gezwel op de fiets?
Blankenburg wel in Rozenburg maar dat bedoel je vast niet. Nieuwesluis ben ik wel een paar x in de buurt geweest op weg naar Texel en met een race oa over de Zuiderkwelweg.. En in Tinte ben ik ook wel geweest.quote:Op zondag 28 september 2014 23:14 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Oude Leede moest ik opzoeken ondanks mijn redelijke topografische kennis, maar alle andere, JA! Waarvan 1,2 en 5 veel te vaak eigenlijk.
Maar Kaas, ben je wel eens door Blankenburg, Nieuwesluis of de Tinte gefietst?
alleen de eerste niet (denk ik) wel in de buurt geweestquote:Op zondag 28 september 2014 20:39 schreef kaasplankje het volgende:
Was u al eens door
Tull en 't Waal
Stampersgat
Oude Leede
't Woudt
Abbenbroek
gefietst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |