Zadeltasje vind ik nogal gay, dus ik heb een kleine rugzakquote:Op maandag 29 september 2014 00:46 schreef Andyy het volgende:
Zeg heren, ik rijd zonder een ongesoigneerde konttas, en vervoer m'n binnenband+pompje in een zakje. Hoe nemen jullie je zooi eigenlijk mee zonder zo'n gezwel op de fiets?
Dat is pas gay manquote:Op maandag 29 september 2014 10:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zadeltasje vind ik nogal gay, dus ik heb een kleine rugzak.
Mijnheer fietst 2 weken maar weet al hoe het zit hoorquote:Op maandag 29 september 2014 10:12 schreef Levitas het volgende:
Ik doe gewoon 2 binnenbandjes, bandenlichters en een klein pompje in het middelste zakje op de rug. Dan kan ik in het andere zakje nog telefoon, sleutels en geld kwijt, en in het derde zakje nog wat te eten voor onderweg. Zadeltasjes
Dit ja. Bovendien zit het gewoon kut.quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
En ik maar denken dat je geen harde delen op je rug moest dragen, want als je valt kun je je rug breken.
Ik leer van de beste hierquote:Op maandag 29 september 2014 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijnheer fietst 2 weken maanden jonguh! maar weet al hoe het zit hoor
Hoezo, reageerde ik op jouw post dan?quote:Op maandag 29 september 2014 10:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Had ik er weer een autismewaarschuwing voor je moeten bijzetten realbizkit? Dat was dus sarcastisch zeg maar.
Dacht het wel, vorige keer reageerde je ook al zo heftig op mijn advies inzake het niet dragen van harde voorwerpen in je rugzakjes.quote:Op maandag 29 september 2014 10:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoezo, reageerde ik op jouw post dan?
Het was een reactive op levitas. Maar dat jij er weer even doorheen fietste met je 2e post, daar kan ik niks aan doen.quote:Op maandag 29 september 2014 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dacht het wel, vorige keer reageerde je ook al zo heftig op mijn advies inzake het niet dragen van harde voorwerpen in je rugzakjes.
Maar als niet, mijn excuses.
Woutje Poels met een fietsbel. Dirk Bellemakers is abrupt gestopt met het scheren van zijn benen na zijn fietscarriere, zag ik dit weekendquote:Op maandag 29 september 2014 10:26 schreef quinoahipster het volgende:
[ afbeelding ]
Eindbaas Chris Horner traint ook gewoon met zadeltasje
Veel profs trainen met tasje en soms ook bel. Het zijn vooral de reacreanten die veel te panisch met die rules omgaan.quote:Op maandag 29 september 2014 10:26 schreef quinoahipster het volgende:
[ afbeelding ]
Het is eerder een beetje lachwekkend als je van die op en top gesoigneerde mannen op dure fietsen met geschoren benen en te dikke buik ziet rondrijden.quote:Op maandag 29 september 2014 10:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Veel profs trainen met tasje en soms ook bel. Het zijn vooral de reacreanten die veel te panisch met die rules omgaan.
Mijne zit echt heerlijk, maar ik vind voor een zadeltasje dat ik net teveel bij me heb: pompje, twee binnenbandjes, bandenlichters, zo'n multitool, telefoon, sleutel en misschien wat eten.quote:Op maandag 29 september 2014 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit ja. Bovendien zit het gewoon kut.
Gewoon een vorm van onzekerheid en peer pressure. Boeit geen zak hoe je op de fiets zit.quote:Op maandag 29 september 2014 10:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Veel profs trainen met tasje en soms ook bel. Het zijn vooral de reacreanten die veel te panisch met die rules omgaan.
Co2pomp + patroon, binnenband, sleutel, 1 bandenlichter kan in mijn zadeltasje.quote:Op maandag 29 september 2014 10:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Mijne zit echt heerlijk, maar ik vind voor een zadeltasje dat ik net teveel bij me heb: pompje, twee binnenbandjes, bandenlichters, zo'n multitool, telefoon, sleutel en misschien wat eten.
En als je maar 1 drinkbus hebt, tegen de zadelbuis aan inderdaad. Zoals het hoort.quote:Op maandag 29 september 2014 10:26 schreef quinoahipster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 september 2014 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit weekend nog paar van die jokers die moesten lopen op een klimmetje met hun BMC. In het voorbij gaan nog wel even "wat een mooie fiets heb je toch" laten vallen.
Maar wel stoer want geen triplequote:Op maandag 29 september 2014 11:18 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zag er vorige week nog eentje lopen op de Eyserbosweg, nog naast de huizen. Die ging een zware wandeling tegemoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |