wat had je dan en wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
Lag ook wel aan de webshop die eigenlijk gelijk dwars ging liggen. Dacht heel even dat Castelli het zelf dan wel zou op pikken maar die gooide het ook op andere oorzaken dan razendsnelle slijtage. Nog nooit zulke troep meegemaakt in bijna 25 jaar fietsen. Zal best genoeg Castelli-spul zijn van hoge kwaliteit maar ga mijn geld er niet meer aan wagen.
Al een keer eerder gemeld hier. Suit van Castelli die na iets meer dan 1 1/2 maand al versleten was en nee dat ligt er niet aan dat het een aerosuit is zoals jij aangaf in een eerder topic. Dat suit is ook bestemd voor dagelijks gebruik maar gewoon rommel. Slijtageplekken, losse naaisteken bij de zeem. Ding desintegreerde in no time. Broeken die ouder zijn die ik veel vaker gebruik vertonen totaal geen slijtage. Ligt dus niet aan zadel, contact met zadeltas of wat dan ook. Maar volgens Castelli en webshop wel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wat had je dan en wat is er gebeurd?
Ik geloof niet dat al die suits rommel zijn maar het suit dat ik kocht is echt een maandagochtendgeval.quote:For 2014, we're very excited to offer the team's San Remo speedsuit that was widely used by our pro riders throughout 2012 and 2013. In 2014, the San Remo suit has been widely adopted by our pro riders as the go to race wear if you're serious about going on the attack. The San Remo speedsuit pairs Castelli's legendary bodypaint bib shorts with a modified aero jersey to give you the performance benefits of a full time trial skin suit, with the convenience of a full length zipper and rear jersey pockets. This is an amazing one piece, do it all riding speedsuit that you can use year round.
Ziet er gaaf uit!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 06:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vet
Ik ben net terug uit California. Yosemite is echt heel mooi. Seqouia is ook de moeite waard en Joshua Tree ook. Neem wel voldoende water mee.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:17 schreef Tommeke het volgende:
Mooie platen idd
@käse; M'n vriendin heeft een tijdje in California gewoond en is ook in yosemite national park geweest. Super mooi is dat! En idd vooral in de herfst dan
Haar nichtje gaat komende maand trouwen en we waren uitgenodigd. Helaas geen pieken voor een vliegticket
Zijn wel een aantal gave meerdaagse cyclo's zoals ronde van oregon.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wel mooi alleen veel te uitgestrekt. En fietsvakantie vind ik zwz niks. Ik vind een rondje toeren op vakantie wel okay maar met die rotzooi sleuren elke dag langs 's Heeren wegen is niet voor mij. Ga je naar Ameriko dan ist altijd vliegtuig en dan is een fiets meenemen voor een toerritje beetje onzin.
Ik zou wel eens Noord Amerika willen doorkruisen in de herfst, voor de herfstkleuren in de bossen. Ook heb ik een eikenboek, en daar staan foto's in van eiken in Amerika van meer dan 1000 jaar oud. Die staan daar volop. Hier is zoiets ondenkbaar. En die redwoods met de Sequoiadendron giganteum, die wil ik ook zien. Maar fietse lijkt me niks dan, gewoon lekker auto huren of kopen en cruisen.
wat is dat?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 06:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vet
Massive Multiplayer Online game voor fietsers. Bedoeling is dat er een wereld komt met honderdduizenden mensen met wedstrijden,fietsclubs, profs, strava integratie, etc etcquote:
In het vliegtuig? Want dat spul hebben ze niet in de US of A?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:02 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik ben net terug uit California. Yosemite is echt heel mooi. Seqouia is ook de moeite waard en Joshua Tree ook. Neem wel voldoende water mee.
Stennis schoppen dan! Gebodypaint buiten staan met fakkels zeg ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Bikemotion heeft een ladies night met korting op entree voor dames, gratis goodiebags...en mannen mogen die avond ook naar binnen. Maar dan wel voor de volle prijs, en zonder goodiebag. Discrimintaie zeg ik!
Haha en als je goed bent krijg je "aimbot, cheater, autoaimcheater" naar je hoofdquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Massive Multiplayer Online game voor fietsers. Bedoeling is dat er een wereld komt met honderdduizenden mensen met wedstrijden,fietsclubs, profs, strava integratie, etc etc
En dan niet op dat houtje touwtje niveau van tacx maar serieuze game developers die er aan meewerken.
http://www.dcrainmaker.com/2014/09/ultra-graphics-trainer.html
Werkt hetzelfde als trainerroad dus met iedere hometrainer als je maar minstens cadans/snelheidsmeter hebt met ANT+ connectie
Haha echt?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Stennis schoppen dan! Gebodypaint buiten staan met fakkels zeg ik.
Verder goed punt wel, discriminatie werkt twee kanten op. Ik ben laatst geweigerd voor een homokroeg (enige die nog open was) omdat ik te hetero was
Heb geen geschoren poten, en mijn wielerbroekje lag thuis. Ben resprectvol zonder stampij weggelopen om ons thuis aan de whisky te zetten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha echt?Liet je toen je geschoren poten zien?
Dat is het kennelijk altijd, leek mij ook een uitermate gezellige plek om mijn alcoholroes om te zetten in vrolijke danspasjes, maar a la...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:24 schreef Tommeke het volgende:
Zonder grappen, was nog best gezellig daar! #nohommo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |