Hoe heet zo'n ligding voor op je stuur?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:15 schreef Wombcat het volgende:
En nog een foto van de tijdrit van Vrijdag
[ link | afbeelding ]
(Nee, ik ben niet Froome aan het imiteren, met het hoofd naar beneden is aerodynamischer, dus ik heb zoveel mogelijk zo gereden).
aerobars. En alleen op TT fietsen zitten er versnellingshendels/knopjes (als je electrisch kan schakelen) op.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:18 schreef very het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n ligding voor op je stuur?
Lijkt me ook wel chill om er op te zetten. Is zulks duur?
En zitten daar ook versnellinghendels op?
Opzetstuurtje, was ongeveer ¤65. Nee, daar zitten niet de versnellingshendels op. Dat kan wel, maar is onhandig op een gewone racefiets.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:18 schreef very het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n ligding voor op je stuur?
Lijkt me ook wel chill om er op te zetten. Is zulks duur?
En zitten daar ook versnellinghendels op?
Hoop ook nog wel andere dingen als kleding te krijgen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:57 schreef ddx het volgende:
Kleding in de opruiming hadden ze soms ook al 60% korting en nu moet je maar zien wat je krijgt.
Leuke manier voor futurumshop om van hun overgebleven spullen af te komen
Fiets het ook niet gewoon lekker dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:19 schreef Andyy het volgende:
[..]
aerobars. En alleen op TT fietsen zitten er versnellingshendels/knopjes (als je electrisch kan schakelen) op.
Maar doe maar niet op je normale racefiets, als je er geen tijdritten mee rijdt, rijdt je compleet voor lul
Bedoel je dat je 3 weken lang telkens weer ging sporten terwijl je in de bodem van de curve bent? Sloopt dat niet meer de spiermasa, dan de duur conditie?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:29 schreef Gripper het volgende:
2. Ik ben na 3 weken roofbouw en 1 week rust compleet onttraind, en kan weer van voren af aan beginnen met het opbouwen van de tempo-duur conditie.
Ik dacht dat ik de huis-hypochonder van het topic was?quote:3. Er is iets anders mis, je hebt hartklachten en moet stoppen met sporten.
Dat ook altijd natuulijk.quote:4. Er is niks mis, t is een tijdelijk dipje en je moet niet zeiken maar rije met je kutje
Zoals eerder gezegd, is je meter niet gaar?quote:Oh ja, hij springt ook alle kanten op, fluctueert veel meer dan normaal. Effe aanzetten na een bochtje, bam, meteen 15 slagen hoger.
Zag laatsts een mountainbiker op de weg met zo'n stuurtje, leek me allemaal nogal tegenstrijdig. Ik bedoel, koop dan andere banden...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:19 schreef Andyy het volgende:
[..]
aerobars. En alleen op TT fietsen zitten er versnellingshendels/knopjes (als je electrisch kan schakelen) op.
Maar doe maar niet op je normale racefiets, als je er geen tijdritten mee rijdt, rijdt je compleet voor lul
Ik zag een keer een koga beachracer met mountainbikepedalen, ligstuur en fietstassenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:01 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zag laatsts een mountainbiker op de weg met zo'n stuurtje, leek me allemaal nogal tegenstrijdig. Ik bedoel, koop dan andere banden...
Ja ja, Knut heeft het allemaal weleens wilder gezien.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zag een keer een koga beachracer met mountainbikepedalen, ligstuur en fietstassen
Gelijk een foto gemaakt voor in mn collectiequote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:03 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja ja, Knut heeft het allemaal weleens wilder gezien.
Met de fietser erop? Daar ben ik dan namelijk benieuwd naar.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gelijk een foto gemaakt voor in mn collectie
Ik zal je over 3 weken een kopie sturen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:05 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Met de fietser erop? Daar ben ik dan namelijk benieuwd naar.
Je mag ook faxen of desnoods een telegram versturen! Leonos wilde toch nog een lange tocht fietsen, misschien kan hij koerieren...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zal je over 3 weken een kopie sturen.
Ik ben op vakantie vriend, maar als Leonos langs wil komen lijkt me dat wel gezelligquote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:11 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je mag ook faxen of desnoods een telegram versturen! Leonos wilde toch nog een lange tocht fietsen, misschien kan hij koerieren...
Veel plezier! Leonos lijkt me een beetje stil, maar dat kan ook liggen omdat ik hem aan Arena-publiek link...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie vriend, maar als Leonos langs wil komen lijkt me dat wel gezellig
Mits hij zn joden-ui thuis laat.
Hihiquote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:17 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Veel plezier! Leonos lijkt me een beetje stil, maar dat kan ook liggen omdat ik hem aan Arena-publiek link...
Volderke rijdt ze allemaal kapotquote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:27 schreef Fretwork het volgende:
Tour volgens jaar door België, finish in Huy![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk gaan ze ook over de Citadel van Namurs.
Had vroeger (bijna 25 jaar terug) een wazig Scott aerostuur op mijn MTB. Wel slicks er onder en op den duur een 56 voorblad. Als Strava toen had bestaan hadden een aantal KOM's hier in de duinen nog steeds gestaan. Was altijd wel leuk om langs racefietsers te vliegen terwijl je op een MTB zat. Alleen niet heel comfortabel rijden, aerostuur lag je gewoon met je armen op het stuur zelf. Geen opzetstukken waar je wat comfortabeler in kon liggen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:01 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zag laatsts een mountainbiker op de weg met zo'n stuurtje, leek me allemaal nogal tegenstrijdig. Ik bedoel, koop dan andere banden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |