SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierDeathlift or Die.
Lijer.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:21 schreef Ethanolic het volgende:
Sorry zit mobiel. Misschien volgende keer.
Brb 300 kettlebell swings doen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:21 schreef McNulty het volgende:
Haal wel ff die klote kettlebel uit de OP, want die dingen beginnen mijn strot uit te komen.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:21 schreef McNulty het volgende:
Haal wel ff die klote kettlebel uit de OP, want die dingen beginnen mijn strot uit te komen.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:21 schreef Ethanolic het volgende:
Sorry zit mobiel. Misschien volgende keer.
quote:
hey swinger.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:22 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Brb 300 kettlebell swings doen.
quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:32 schreef McNulty het volgende:
Dat kan ook iets anders betekenen als je begrijpt wat ik bedoel.
woensdag weer kijken zeker, nerdquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:59 schreef Awesome_ het volgende:
Yo Etha, mn mirakuru is binnen. Bedankt voor de extra vial nog.
Ha ik vat deze referentie.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:59 schreef Awesome_ het volgende:
Yo Etha, mn mirakuru is binnen. Bedankt voor de extra vial nog.
Beetje flauw trouwens om korting te bieden voor een stem.quote:Bedankt voor je stem!
Bedankt, door jouw stem maken wij nu kans om website van het jaar te worden! Als dank bieden wij jou ¤2,50 korting*! Door onderstaande kortingscode toe te passen in je winkelwagen wordt de korting direct verrekend!
En nu?quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:24 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zo kan ik lang wachten ja
[ afbeelding ]
Het zou je dochten zijn zegquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd als dat mijn dochters waren zou ik ze recht in de kut neuken.
EJAKKARLATIE!!!quote:
Waar halen mensen het geduld vandaan vraag ik mij af.quote:
Goede melding beach! ik had je reps gegevenquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:03 schreef Beach het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #100
hey Sap mcnultie monyelly nieuwe Pixxie
schijt, paar jaar zitten ja toggquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd als dat mijn dochters waren zou ik ze recht in de kut neuken.
je moet in dm komen vriend, geen broekjes daarquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ook, jammer alleen van dat broekje.
Gewoon Fritlz kelder bouwen en zorgen dat ze niet eens naar de politie kan gaan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
schijt, paar jaar zitten ja togg
Hahah nice, wist niet dat het ook zo gebeurde.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
je moet in dm komen vriend, geen broekjes daar
sickeningquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:33 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
2014...dat dere genetics
[ afbeelding ]
toen ze jong was
ben je gek manquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
sickening
Op dat bovenste plaatje lijkt ze wel een beetje op de zwarte versie van Abby uit Ray Donovan.
Haha.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:48 schreef Montelly het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_g_naar_de_top_.html
YURIII, praat niet moni, skitta, assie
from da blockquote:
Ben & Jerrry of S&G getroll? Je moet een keuze maken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:12 schreef Awesome_ het volgende:
Ik kan zo genieten van dat S&G getroll he
Volgens mij is dat geen getroll, op die van Beach na.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:12 schreef Awesome_ het volgende:
Ik kan zo genieten van dat S&G getroll he
S&G. B&J is overrated.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ben & Jerrry of S&G getroll? Je moet een keuze maken.
Yeah, Windows man. Vind OSX er op zich wel goed uitzien. Veel klasgenoten hebben een Apple en het werkt erg goed. Ik wil ook vnml een Apple vanwege de batterij. De huidige moet nu ook altijd aan de lader, maar er moet ook een nieuwe accu in.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:25 schreef Sapstengel het volgende:
Als die huidige een windows laptop is zou ik hem houden want OSX is aids.
Gewoon thuis neerzetten, toetsenbord, scherm en muis eraan en er een soort van desktop van maken.
Ik vind het belangrijker dat je meer van die lekkere youtube videos plaatst man.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:34 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad, Apple is ideaal voor dat soort dingen, had ook een MacBook als college laptop. Lekker licht, stevige behuizing en gewoon dichtklappen na college en hij gaat zo een hele dag mee op een batterijVond alleen OSX niet heel ideaal, maar het ging prima met aantekeningen maken en af en toe Photoshop of Premiere.
Die MacBook gebruik ik nu juist voor netflix, beetje chill in bed liggen.
Precies dat ja. Ik krijg atm sowieso al een zieke rechter onderarm van al gesjouw.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:34 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad, Apple is ideaal voor dat soort dingen, had ook een MacBook als college laptop. Lekker licht, stevige behuizing en gewoon dichtklappen na college en hij gaat zo een hele dag mee op een batterijVond alleen OSX niet heel ideaal, maar het ging prima met aantekeningen maken en af en toe Photoshop of Premiere.
Die MacBook gebruik ik nu juist voor netflix, beetje chill in bed liggen.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijker dat je meer van die lekkere youtube videos plaatst man.
Ik wil meer materiaal van die vorige dan ik ff ontluchtenquote:
edit: laat maarquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:42 schreef Montelly het volgende:
even fapje zetten en dan in de gym voetbal kijken
nee joh post maarquote:
http://instagram.com/p/tOcxqEIlQT/quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik wil meer materiaal van die vorige dan ik ff ontluchten
DIT IS TWERKENquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/tOcxqEIlQT/
Dat is een van hun
Ze zit ook op MFC
Hey Dima
zo rijp, ze zou zo 4 kids kunnen barenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is een van hun
Ze zit ook op MFC
Hey Dima
gvdquote:Geachte Montelly
Wij hebben op 26-09-2014 een goedkeuring op uw aanvraag ontvangen.
Hierdoor bent u op 26-09-2014 op de wachtlijst voor de iPhone gezet.
Wij verwachten het toestel over 2 tot 3 weken aan u te kunnen leveren.
Wanneer het toestel naar u verzonden wordt zult u hier per mail van op de hoogte gesteld worden.
Metal Front Coevorden?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is een van hun
Ze zit ook op MFC
Hey Dima
Hier een BANGA. Zeur.quote:
quote:
ik ga hard nu, heel hardquote:
Verantwoord genietenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:23 schreef Jahr00n het volgende:
Hmmm zo lekker gegeten van mijn Hello Fresh box vanavond!!!!
Hopen dat het de moeite waard is straks.quote:
Is er weer voetbal op en kan je weer geen normaal taalgebruik hanteren?quote:
Nee, man. De soul van het origineel is eruit gesloopt met die kekke deuntjes.quote:
Nope.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:36 schreef Klokov het volgende:
Hey Awesome, mogen het in plaats van 10 delen ook 12.005 views zijn?
Je ziet de bui al hangen of wat?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gewoon op 'volg topic' klikken ja?!
Ik ben geen scheids mattiequote:Op dinsdag 30 september 2014 21:40 schreef Ethanolic het volgende:
KANKER SCHEIDS KLOKOV, KANKER SCHEIDS
Deze had ik gepost kunnnen hebben. Imprassive heur.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga altijd helemaal hard op deze voor de gym.
S/O @ VMS
ja gewoon eerlijk blijven oké?? Niet al je maten dmen met een oproep tot bullshit posts. Ik hou je in de gaten, vriend..quote:
Ik speel slechts een faciliterende rolquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ja gewoon eerlijk blijven oké?? Niet al je maten dmen met een oproep tot bullshit posts. Ik hou je in de gaten, vriend..
yuri yuri yuri, yuri everywhere, ZANGIEV everywherequote:Op dinsdag 30 september 2014 21:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Whaha, een dope bandje met Bosnische gozers op de frontpage van The Pirate Bay.
Wel een matige track van hun imo, deze is beter:
![]()
Hahaha, word altijd blij van dat nummer man. Die beat is gruweeeelijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
yuri yuri yuri, yuri everywhere, ZANGIEV everywhere
zou die in het rose zonder condoom doen #yolo
een behoorlijk suggestieve en uitnodigende thumbnailquote:
Die videoclip.quote:
die tsquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:45 schreef Klokov het volgende:
Spit even wat wijsheid: SPT / Sporten zonder spiermassa te kweken
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:03 schreef -Lotte- het volgende:
Duurloop doen en HIIT (High Intensity Interval Training).
Train zoveel mogelijk spieren, verdeel het zo goed mogelijk. Niet 500 squats op een dag er doorheen pushen, maar bijv setjes als:
1) 10 min min hardlopen op een rustig tempo (waarop je nog een gesprek kan hebben met iemand)
2) Een circuit doen van 3x: 20 squats, 20 jumping jacks, 20 mountain climbers, 20 push-ups op je knieën, 20 buikspieroefeningen en 60 sec planken. Tussen elke oefening 10 sec rust en aan het eind 60 sec rust.
3) 10 min hardlopen op een rustig tempo
4) Zelfde circuit nog een keer doen
5) 10 min interval training: 5x 30 sec sprinten en 90 sec heel rustig uitlopen
6) Cooling down
Dit doe je 2x per week, naast nog 1 a 2 keer 45 min rustig hardlopen per week.
Daarnaast goed op je voeding letten.
Works like a charm!
haha ja tog laterzquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:56 schreef Klokov het volgende:
Ze bedoelt gewoon breathing armbars ter ondersteuning van je TGU. Hebben jullie mijn nieuwe signature al gezien trouwens? Haha ja tog laters, ik ga tukken.
Ik weet niet waar je het over hebt vriend. Je post gewoon in het topic waar ik naar link?quote:
we got a live one boys!quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:38 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Ik heb vroegah webcam werk gedaan waar ik ook foto sets verkocht, Vandaar die 'look'
Dima herkende haar gewoon. Die perv.quote:
überhaupt 20 setjesquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
20 reps of wat![]()
Moet er niet aan denken om 20 setjes leg raises te doen![]()
was ie ook nog manlet?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:22 schreef stinkie het volgende:
Liep een echte ecto met skinnyjeans en hipsterbaardje voor me. En een Anastasia zonnebril op. Kreeg de neiging een Raymond te doen op 'm.
Serieus geen idee wat me overkwam
krap 1.75 denk ik. Maar goed, ik kijk op bijna iedereen neer, dus manlets vallen niet meer opquote:
Geld kan je zien als een opslagmiddel voor arbeidsproductiviteit dat heeft plaatsgevonden. Als jij verplicht geld moet afstaan in de vorm van belastingen aan de overheid, dan lever jij zonder instemming een deel van je verrichtte arbeid in. Zou je kunnen zien als forced labour.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:22 schreef Montelly het volgende:
Taxation = forced labour
[ afbeelding ]
Nulty graag even toelichting..
quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
Geld kan je zien als een opslagmiddel voor arbeidsproductiviteit dat heeft plaatsgevonden. Als jij verplicht geld moet afstaan in de vorm van belastingen aan de overheid, dan lever jij zonder instemming een deel van je verrichtte arbeid in. Zou je kunnen zien als forced labour.
Wel lief van dat honden verhaal.quote:
iknowdatfeelbrahquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:22 schreef stinkie het volgende:
Liep een echte ecto met skinnyjeans en hipsterbaardje voor me. En een Anastasia zonnebril op. Kreeg de neiging een Raymond te doen op 'm.
Wat studeer jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
Geld kan je zien als een opslagmiddel voor arbeidsproductiviteit dat heeft plaatsgevonden. Als jij verplicht geld moet afstaan in de vorm van belastingen aan de overheid, dan lever jij zonder instemming een deel van je verrichtte arbeid in. Zou je kunnen zien als forced labour.
Daarom heb ik gewoon alles op stil man. Zoveel relaxter. De enige die er gek van worden zijn mijn moeder en de mensen die mij proberen te bellen.quote:
het is goed geland zie ik..quote:
Mja, probeer er maar eens uit te gaan. Is zo makkelijk nog niet, zelfs de 1% owned zichzelf niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:00 schreef Montelly het volgende:
If you live in an society, you dont really "own" yourself
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mja, probeer er maar eens uit te gaan. Is zo makkelijk nog niet, zelfs de 1% owned zichzelf niet.
Haha, bekende shit man. Mja, als je gewoon zorgt dat je iets doet wat je leuk vindt en wel bezig bent om je "ultieme" doelen te bereiken, dan zit je wel goed.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik had net ff een momentje
Wat pretentieuze kut quote is dat zegquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:00 schreef Montelly het volgende:
If you live in an society, you dont really "own" yourself
Oh man geweldig, hij behandelt steeds cases vanuit utilitarisme en liberalisme perspectief. Kan er uren naar kijkenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat pretentieuze kut quote is dat zeg. Wat voor alternatief biedt die lullo? In de natuur gaan leven? Want die geeft geen fuck als er geen voedsel of water is, als je ziek wordt, als je wordt aangevallen, als je geen onderdak hebt, als er complicaties zijn tijdens een bevalling als je je vitaliteit hebt verloren vanwege ouderdom.
Nee, doe mij dan maar society.
http://www.geenstijl.nl/m(...)_bart_smit_fold.htmlquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:15 schreef McNulty het volgende:
Dit land is echt achteruit gaan. De feministen winnen terein en de uitgemergelde hipsters vullen het straatbeeld.
[ afbeelding ]
kk wat triestquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:15 schreef McNulty het volgende:
Dit land is echt achteruit gaan. De feministen winnen terein en de uitgemergelde hipsters vullen het straatbeeld.
[ afbeelding ]
Is een samenleving niet het toppunt van utilitarisme dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Oh man geweldig, hij behandelt steeds cases vanuit utilitarisme en liberalisme perspectief. Kan er uren naar kijken
En daar hebben we dus VVD voorquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Is een samenleving niet het toppunt van utilitarisme dan?
Echt een zielig verhaal Nulty.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:20 schreef McNulty het volgende:
In groep 2 had juf een speelcircuit uit gestald in het klaslokaal. Dan mocht je even met bepaald speelgoed spelen en daarna moest er geroteerd worden. Ik kwam bij de poppen aan en ik moest er echt helemaal niets van hebben. Werd die bitch gewoon boos mij. Nigga whut?
goed metafoor.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:20 schreef McNulty het volgende:
In groep 2 had juf een speelcircuit uit gestald in het klaslokaal. Dan mocht je even met bepaald speelgoed spelen en daarna moest er geroteerd worden. Ik kwam bij de poppen aan en ik moest er echt helemaal niets van hebben. Werd die bitch gewoon boos mij. Nigga whut?
Fixed Gr Gr.quote:
Droog je tranen ookal heb je veel verdriet.quote:
Je wilde hem pootje haken?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:22 schreef stinkie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten wij nu raden wat je bent?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik rijs zo hard dat je mij moet blussen met water.
ooooooooh
Eehhhhhhhh shiiieeetttttquote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik rijs zo hard dat je mij moet blussen met water.
ooooooooh
Aziaat gespotquote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik rijst zo hard dat je mij moet blussen met water.
ooooooooh
Whaddup G, ik had gedroomd dat de vissen van het sushirestaurant allemaal uit het aquarium kwamen was er stond. Maar ze waren al helemaal gegrilld en shit, terwijl ze nog leefden, was een nieuwe Japanse methode. Dus er zwommen allemaal vissen in met zwarte grillstrepen en geel van de marinade en zo.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:14 schreef Ethanolic het volgende:
Hee broertje goeiemorgen man lekker geslapen?
Aan de posts te zien nietsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)_bart_smit_fold.html
Nulty en Montelly, wat studeren jullie?
Ik kan me groep 2 niet eens herinnerenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:20 schreef McNulty het volgende:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je wilde hem pootje haken?fix je quoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Sick man.. kijk uit met die drugs.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Whaddup G, ik had gedroomd dat de vissen van het sushirestaurant allemaal uit het aquarium kwamen was er stond. Maar ze waren al helemaal gegrilld en shit, terwijl ze nog leefden, was een nieuwe Japanse methode. Dus er zwommen allemaal vissen in met zwarte grillstrepen en geel van de marinade en zo.
Moet echt uit gaan kijken met die ZMA.
Hey Pim.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:14 schreef VMSDKR het volgende:
Wat een teringlekker nummer is dit jongens. Godverdomme. Yuri no1 mcnulty awesome etha xa1pt jakkenhakker ray fathank
Je kan zon pareltje niet herproduceren, het is iets unieks, heeft een unieke ladingquote:
Denken dat je in een vrije samenleving leeftquote:
1984quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Denken dat je in een vrije samenleving leeft
Nice broquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:15 schreef Klokov het volgende:
De dag die je wist dat zou komen...
De nieuwe kettlebell banner is er!
[ afbeelding ]
http://www.dumpert.nl/med(...),_dikke_poepies.htmlquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:30 schreef Montelly het volgende:
Jongens ik zoek een twerk video, voorwaarde:
- blanke meid
- twerk
- ze laat scheetjes
help aub
jammer van het merk alleenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:06 schreef Champy het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...),_dikke_poepies.html
2/3 niet slecht
Hey stinkie
http://www.dumpert.nl/med(...)asaki_ninja_h2r.html
Welke drugs?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:57 schreef Jahr00n het volgende:
Shit gek. Had net een vreetkick. Voel me nu net een dieetclub'er.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:15 schreef Klokov het volgende:
De dag die je wist dat zou komen...
De nieuwe kettlebell banner is er!
[ afbeelding ]
quote:
Credits to Jakkenhakker, hij gaat de 3 er nog uitslopen en veranderen in een e.quote:
Jawohl herr stormbahnblitzkriegpanzerfaustfuhrer Raymundquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hahah. sie habe das gemacht
Das kettelbell clan is komplett
Dacht ik al.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, ik typte gewoon -geen reactie- en Rodawa maakt er wat anders van.
boeiequote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:38 schreef VMSDKR het volgende:
Pff Olympiakos wel serieus bestolen vandaag, godverdomme. Eerst onterecht een doelpunt afgekeurd en daarna een 100% penalty niet gegeven. Kankerscheidsrechter.
Waar gaat de film nu eigenlijk over?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Whoah, nieuwe trailer; fookin sickening m8.
Moet je even op IMDB kijken. Ik zit nu niet meer achter de computer.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Waar gaat de film nu eigenlijk over?
Had ik al gedaan maar bied nog minder soelaas.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet je even op IMDB kijken. Ik zit nu niet meer achter de computer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moge
[ Bericht 44% gewijzigd door RaymondK op 02-10-2014 07:58:36 ]
Zal mij nooit overkomen gelukkig lolquote:Op donderdag 2 oktober 2014 07:21 schreef Montelly het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)-mooi-zou-zijn.dhtml
Damn
Voor dit soort zieke daden is mishandeling een veel te lichte straf. De daders komen eraf met 1-2 jaar maar het slachtoffer is voor het leven getekend, zowel fysiek als mentaal.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 07:21 schreef Montelly het volgende:
Damn
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 07:46 schreef RaymondK het volgende:
damn, wat is er met FOK geeeeeeeees.
zo instabiel als de hel met elke serverrequest.
3x hetzelfde opnieuw moeten typen in BB LOLZal wel komen door de nieuwe frontpage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mogeIf not now, then when.
ziek dit idd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 07:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Voor dit soort zieke daden is mishandeling een veel te lichte straf. De daders komen eraf met 1-2 jaar maar het slachtoffer is voor het leven getekend, zowel fysiek als mentaal.
The.. fuck..quote:Op donderdag 2 oktober 2014 07:21 schreef Montelly het volgende:
Damn
zie bb topic ookquote:
sickquote:
5 maanden wachttijd... Welcome to Americaquote:
Vrouwenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 07:21 schreef Montelly het volgende:
Damn
Ik ben Etha en ik kan dit beamen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:40 schreef Awesome_ het volgende:
Ben zelf ook wel eens bang dat mensen dat met me willen doen.
Omdat ik te mooi ben.
nee, mensen wachten gemiddeld zelf 5 maanden voordat ze uberhaupt naar de huisarts gaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:19 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
5 maanden wachttijd... Welcome to America
Ik werd binnen een week geholpen. (Gelukkig bleek het niks te zijn)
Oh ik dacht alquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee, mensen wachten gemiddeld zelf 5 maanden voordat ze uberhaupt naar de huisarts gaan.
Dat bedoelde die
In ieder geval ben jij mooi niet bang om je ballen in het gezicht de dokter te duwen.quote:
Maak er maar grappen over vriend. Totdat je zelf een knobbeltje krijgt daar. Je schrikt je de tering.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
In ieder geval ben jij mooi niet bang om je ballen in het gezicht de dokter te duwen.
Zelf zou ik ook een sprintje trekken hoor naar de arts, jakkenhakkar.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:58 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Maak er maar grappen over vriend. Totdat je zelf een knobbeltje krijgt daar. Je schrikt je de tering.
En bovendien is het niet bepaald het gezicht van de dokter. De dokter heeft je strak bij de ballen dan![]()
(no fun)
oeh. en die zijn al zo gevoelig die dingenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:58 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
En bovendien is het niet bepaald het gezicht van de dokter. De dokter heeft je strak bij de ballen dan![]()
(no fun)
"Ja dit kan even gevoelig zijn" Serieus nog nooit zo'n pijn gehad, liep een dag kromquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oeh. en die zijn al zo gevoelig die dingen
van die behandeling??quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
"Ja dit kan even gevoelig zijn" Serieus nog nooit zo'n pijn gehad, liep een dag krom
echt hequote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:35 schreef McNulty het volgende:
De frontpage is echt kut. Fok! is echt achteruit gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
whehe skkltjequote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:03 schreef Awesome_ het volgende:
Nieuwe situatie in gemeente waar ineens parkeerschijf moet liggen. FUUUCCKKKKKK Ben echt ziedend.
Ik lolde, maar het was niet grappig.quote:
mindblownquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik lolde, maar het was niet grappig.
iets verlaat was 10 seconden voordat oom agent je kruizer aan de kant zette, uitstapt, en naar die Golf liep?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:23 schreef no1uknow het volgende:
Ewa ik had 140 euro voor geen gordel omdat ik 'm iets verlaat pas om deed, 90 euro is NIKS
Filmpje gezien, zag een grote zwarte massa voorin met witte tekst achterop een haltertop, neem aan dat jij het was?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
iets verlaat was 10 seconden voordat oom agent je kruizer aan de kant zette, uitstapt, en naar die Golf liep?
[ afbeelding ]
gister weer lekker Yoga les van Brenda gehad trouewns San
lol.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:18 schreef Champy het volgende:
[..]
Filmpje gezien, zag een grote zwarte massa voorin met witte tekst achterop een haltertop, neem aan dat jij het was?
lul niet. Ik heb veel meer pijn gehad in mijn ballen. Zo'n controle stelt niks voorquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
"Ja dit kan even gevoelig zijn" Serieus nog nooit zo'n pijn gehad, liep een dag krom
Lul ook niet. De dokter was erg eh doortastend.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
lul niet. Ik heb veel meer pijn gehad in mijn ballen. Zo'n controle stelt niks voor
verkoudheidquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:37 schreef Dimachaerus het volgende:
ìk zit vandaag op mijn eerste dag van verkoudheid
kan je dan beter gewoon rusten of echt ff goed hard sporten, was al tijdje van plan vandaag te zaalvoetballen maar ben echt ziek
wacht maar tot ze je steriliserenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:57 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lul ook niet. De dokter was erg eh doortastend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |