echt hequote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:35 schreef McNulty het volgende:
De frontpage is echt kut. Fok! is echt achteruit gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
whehe skkltjequote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:03 schreef Awesome_ het volgende:
Nieuwe situatie in gemeente waar ineens parkeerschijf moet liggen. FUUUCCKKKKKK Ben echt ziedend.
Ik lolde, maar het was niet grappig.quote:
mindblownquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik lolde, maar het was niet grappig.
iets verlaat was 10 seconden voordat oom agent je kruizer aan de kant zette, uitstapt, en naar die Golf liep?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:23 schreef no1uknow het volgende:
Ewa ik had 140 euro voor geen gordel omdat ik 'm iets verlaat pas om deed, 90 euro is NIKS
Filmpje gezien, zag een grote zwarte massa voorin met witte tekst achterop een haltertop, neem aan dat jij het was?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
iets verlaat was 10 seconden voordat oom agent je kruizer aan de kant zette, uitstapt, en naar die Golf liep?
[ afbeelding ]
gister weer lekker Yoga les van Brenda gehad trouewns San
lol.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:18 schreef Champy het volgende:
[..]
Filmpje gezien, zag een grote zwarte massa voorin met witte tekst achterop een haltertop, neem aan dat jij het was?
lul niet. Ik heb veel meer pijn gehad in mijn ballen. Zo'n controle stelt niks voorquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
"Ja dit kan even gevoelig zijn" Serieus nog nooit zo'n pijn gehad, liep een dag krom
Lul ook niet. De dokter was erg eh doortastend.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
lul niet. Ik heb veel meer pijn gehad in mijn ballen. Zo'n controle stelt niks voor
verkoudheidquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:37 schreef Dimachaerus het volgende:
ìk zit vandaag op mijn eerste dag van verkoudheid
kan je dan beter gewoon rusten of echt ff goed hard sporten, was al tijdje van plan vandaag te zaalvoetballen maar ben echt ziek
wacht maar tot ze je steriliserenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:57 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lul ook niet. De dokter was erg eh doortastend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |