Verantwoord genietenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:23 schreef Jahr00n het volgende:
Hmmm zo lekker gegeten van mijn Hello Fresh box vanavond!!!!
Hopen dat het de moeite waard is straks.quote:
Is er weer voetbal op en kan je weer geen normaal taalgebruik hanteren?quote:
Nee, man. De soul van het origineel is eruit gesloopt met die kekke deuntjes.quote:
Nope.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:36 schreef Klokov het volgende:
Hey Awesome, mogen het in plaats van 10 delen ook 12.005 views zijn?
Je ziet de bui al hangen of wat?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gewoon op 'volg topic' klikken ja?!
Ik ben geen scheids mattiequote:Op dinsdag 30 september 2014 21:40 schreef Ethanolic het volgende:
KANKER SCHEIDS KLOKOV, KANKER SCHEIDS
Deze had ik gepost kunnnen hebben. Imprassive heur.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga altijd helemaal hard op deze voor de gym.
S/O @ VMS
ja gewoon eerlijk blijven oké?? Niet al je maten dmen met een oproep tot bullshit posts. Ik hou je in de gaten, vriend..quote:
Ik speel slechts een faciliterende rolquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ja gewoon eerlijk blijven oké?? Niet al je maten dmen met een oproep tot bullshit posts. Ik hou je in de gaten, vriend..
yuri yuri yuri, yuri everywhere, ZANGIEV everywherequote:Op dinsdag 30 september 2014 21:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Whaha, een dope bandje met Bosnische gozers op de frontpage van The Pirate Bay.
Wel een matige track van hun imo, deze is beter:
![]()
Hahaha, word altijd blij van dat nummer man. Die beat is gruweeeelijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
yuri yuri yuri, yuri everywhere, ZANGIEV everywhere
zou die in het rose zonder condoom doen #yolo
een behoorlijk suggestieve en uitnodigende thumbnailquote:
Die videoclip.quote:
die tsquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:45 schreef Klokov het volgende:
Spit even wat wijsheid: SPT / Sporten zonder spiermassa te kweken
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:03 schreef -Lotte- het volgende:
Duurloop doen en HIIT (High Intensity Interval Training).
Train zoveel mogelijk spieren, verdeel het zo goed mogelijk. Niet 500 squats op een dag er doorheen pushen, maar bijv setjes als:
1) 10 min min hardlopen op een rustig tempo (waarop je nog een gesprek kan hebben met iemand)
2) Een circuit doen van 3x: 20 squats, 20 jumping jacks, 20 mountain climbers, 20 push-ups op je knieën, 20 buikspieroefeningen en 60 sec planken. Tussen elke oefening 10 sec rust en aan het eind 60 sec rust.
3) 10 min hardlopen op een rustig tempo
4) Zelfde circuit nog een keer doen
5) 10 min interval training: 5x 30 sec sprinten en 90 sec heel rustig uitlopen
6) Cooling down
Dit doe je 2x per week, naast nog 1 a 2 keer 45 min rustig hardlopen per week.
Daarnaast goed op je voeding letten.
Works like a charm!
haha ja tog laterzquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:56 schreef Klokov het volgende:
Ze bedoelt gewoon breathing armbars ter ondersteuning van je TGU. Hebben jullie mijn nieuwe signature al gezien trouwens? Haha ja tog laters, ik ga tukken.
Ik weet niet waar je het over hebt vriend. Je post gewoon in het topic waar ik naar link?quote:
we got a live one boys!quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:38 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Ik heb vroegah webcam werk gedaan waar ik ook foto sets verkocht, Vandaar die 'look'
Dima herkende haar gewoon. Die perv.quote:
überhaupt 20 setjesquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
20 reps of wat![]()
Moet er niet aan denken om 20 setjes leg raises te doen![]()
was ie ook nog manlet?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:22 schreef stinkie het volgende:
Liep een echte ecto met skinnyjeans en hipsterbaardje voor me. En een Anastasia zonnebril op. Kreeg de neiging een Raymond te doen op 'm.
Serieus geen idee wat me overkwam
krap 1.75 denk ik. Maar goed, ik kijk op bijna iedereen neer, dus manlets vallen niet meer opquote:
Geld kan je zien als een opslagmiddel voor arbeidsproductiviteit dat heeft plaatsgevonden. Als jij verplicht geld moet afstaan in de vorm van belastingen aan de overheid, dan lever jij zonder instemming een deel van je verrichtte arbeid in. Zou je kunnen zien als forced labour.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:22 schreef Montelly het volgende:
Taxation = forced labour
[ afbeelding ]
Nulty graag even toelichting..
quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
Geld kan je zien als een opslagmiddel voor arbeidsproductiviteit dat heeft plaatsgevonden. Als jij verplicht geld moet afstaan in de vorm van belastingen aan de overheid, dan lever jij zonder instemming een deel van je verrichtte arbeid in. Zou je kunnen zien als forced labour.
Wel lief van dat honden verhaal.quote:
iknowdatfeelbrahquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:22 schreef stinkie het volgende:
Liep een echte ecto met skinnyjeans en hipsterbaardje voor me. En een Anastasia zonnebril op. Kreeg de neiging een Raymond te doen op 'm.
Serieus geen idee wat me overkwam
Wat studeer jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
Geld kan je zien als een opslagmiddel voor arbeidsproductiviteit dat heeft plaatsgevonden. Als jij verplicht geld moet afstaan in de vorm van belastingen aan de overheid, dan lever jij zonder instemming een deel van je verrichtte arbeid in. Zou je kunnen zien als forced labour.
Daarom heb ik gewoon alles op stil man. Zoveel relaxter. De enige die er gek van worden zijn mijn moeder en de mensen die mij proberen te bellen.quote:
het is goed geland zie ik..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |