haha ja tog laterzquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:56 schreef Klokov het volgende:
Ze bedoelt gewoon breathing armbars ter ondersteuning van je TGU. Hebben jullie mijn nieuwe signature al gezien trouwens? Haha ja tog laters, ik ga tukken.
Ik weet niet waar je het over hebt vriend. Je post gewoon in het topic waar ik naar link?quote:
we got a live one boys!quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:38 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Ik heb vroegah webcam werk gedaan waar ik ook foto sets verkocht, Vandaar die 'look'
Dima herkende haar gewoon. Die perv.quote:
überhaupt 20 setjesquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
20 reps of wat![]()
Moet er niet aan denken om 20 setjes leg raises te doen![]()
was ie ook nog manlet?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:22 schreef stinkie het volgende:
Liep een echte ecto met skinnyjeans en hipsterbaardje voor me. En een Anastasia zonnebril op. Kreeg de neiging een Raymond te doen op 'm.
Serieus geen idee wat me overkwam
krap 1.75 denk ik. Maar goed, ik kijk op bijna iedereen neer, dus manlets vallen niet meer opquote:
Geld kan je zien als een opslagmiddel voor arbeidsproductiviteit dat heeft plaatsgevonden. Als jij verplicht geld moet afstaan in de vorm van belastingen aan de overheid, dan lever jij zonder instemming een deel van je verrichtte arbeid in. Zou je kunnen zien als forced labour.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:22 schreef Montelly het volgende:
Taxation = forced labour
[ afbeelding ]
Nulty graag even toelichting..
quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
Geld kan je zien als een opslagmiddel voor arbeidsproductiviteit dat heeft plaatsgevonden. Als jij verplicht geld moet afstaan in de vorm van belastingen aan de overheid, dan lever jij zonder instemming een deel van je verrichtte arbeid in. Zou je kunnen zien als forced labour.
Wel lief van dat honden verhaal.quote:
iknowdatfeelbrahquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:22 schreef stinkie het volgende:
Liep een echte ecto met skinnyjeans en hipsterbaardje voor me. En een Anastasia zonnebril op. Kreeg de neiging een Raymond te doen op 'm.
Serieus geen idee wat me overkwam
Wat studeer jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
Geld kan je zien als een opslagmiddel voor arbeidsproductiviteit dat heeft plaatsgevonden. Als jij verplicht geld moet afstaan in de vorm van belastingen aan de overheid, dan lever jij zonder instemming een deel van je verrichtte arbeid in. Zou je kunnen zien als forced labour.
Daarom heb ik gewoon alles op stil man. Zoveel relaxter. De enige die er gek van worden zijn mijn moeder en de mensen die mij proberen te bellen.quote:
het is goed geland zie ik..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |