Hier een BANGA. Zeur.quote:
quote:
ik ga hard nu, heel hardquote:
Verantwoord genietenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:23 schreef Jahr00n het volgende:
Hmmm zo lekker gegeten van mijn Hello Fresh box vanavond!!!!
Hopen dat het de moeite waard is straks.quote:
Is er weer voetbal op en kan je weer geen normaal taalgebruik hanteren?quote:
Nee, man. De soul van het origineel is eruit gesloopt met die kekke deuntjes.quote:
Nope.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:36 schreef Klokov het volgende:
Hey Awesome, mogen het in plaats van 10 delen ook 12.005 views zijn?
Je ziet de bui al hangen of wat?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gewoon op 'volg topic' klikken ja?!
Ik ben geen scheids mattiequote:Op dinsdag 30 september 2014 21:40 schreef Ethanolic het volgende:
KANKER SCHEIDS KLOKOV, KANKER SCHEIDS
Deze had ik gepost kunnnen hebben. Imprassive heur.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga altijd helemaal hard op deze voor de gym.
S/O @ VMS
ja gewoon eerlijk blijven oké?? Niet al je maten dmen met een oproep tot bullshit posts. Ik hou je in de gaten, vriend..quote:
Ik speel slechts een faciliterende rolquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ja gewoon eerlijk blijven oké?? Niet al je maten dmen met een oproep tot bullshit posts. Ik hou je in de gaten, vriend..
yuri yuri yuri, yuri everywhere, ZANGIEV everywherequote:Op dinsdag 30 september 2014 21:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Whaha, een dope bandje met Bosnische gozers op de frontpage van The Pirate Bay.
Wel een matige track van hun imo, deze is beter:
![]()
Hahaha, word altijd blij van dat nummer man. Die beat is gruweeeelijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
yuri yuri yuri, yuri everywhere, ZANGIEV everywhere
zou die in het rose zonder condoom doen #yolo
een behoorlijk suggestieve en uitnodigende thumbnailquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |