Mja, probeer er maar eens uit te gaan. Is zo makkelijk nog niet, zelfs de 1% owned zichzelf niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:00 schreef Montelly het volgende:
If you live in an society, you dont really "own" yourself
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mja, probeer er maar eens uit te gaan. Is zo makkelijk nog niet, zelfs de 1% owned zichzelf niet.
Haha, bekende shit man. Mja, als je gewoon zorgt dat je iets doet wat je leuk vindt en wel bezig bent om je "ultieme" doelen te bereiken, dan zit je wel goed.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik had net ff een momentje
Wat pretentieuze kut quote is dat zegquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:00 schreef Montelly het volgende:
If you live in an society, you dont really "own" yourself
Oh man geweldig, hij behandelt steeds cases vanuit utilitarisme en liberalisme perspectief. Kan er uren naar kijkenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat pretentieuze kut quote is dat zeg. Wat voor alternatief biedt die lullo? In de natuur gaan leven? Want die geeft geen fuck als er geen voedsel of water is, als je ziek wordt, als je wordt aangevallen, als je geen onderdak hebt, als er complicaties zijn tijdens een bevalling als je je vitaliteit hebt verloren vanwege ouderdom.
Nee, doe mij dan maar society.
http://www.geenstijl.nl/m(...)_bart_smit_fold.htmlquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:15 schreef McNulty het volgende:
Dit land is echt achteruit gaan. De feministen winnen terein en de uitgemergelde hipsters vullen het straatbeeld.
[ afbeelding ]
kk wat triestquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:15 schreef McNulty het volgende:
Dit land is echt achteruit gaan. De feministen winnen terein en de uitgemergelde hipsters vullen het straatbeeld.
[ afbeelding ]
Is een samenleving niet het toppunt van utilitarisme dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Oh man geweldig, hij behandelt steeds cases vanuit utilitarisme en liberalisme perspectief. Kan er uren naar kijken
En daar hebben we dus VVD voorquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Is een samenleving niet het toppunt van utilitarisme dan?
Echt een zielig verhaal Nulty.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:20 schreef McNulty het volgende:
In groep 2 had juf een speelcircuit uit gestald in het klaslokaal. Dan mocht je even met bepaald speelgoed spelen en daarna moest er geroteerd worden. Ik kwam bij de poppen aan en ik moest er echt helemaal niets van hebben. Werd die bitch gewoon boos mij. Nigga whut?
goed metafoor.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:20 schreef McNulty het volgende:
In groep 2 had juf een speelcircuit uit gestald in het klaslokaal. Dan mocht je even met bepaald speelgoed spelen en daarna moest er geroteerd worden. Ik kwam bij de poppen aan en ik moest er echt helemaal niets van hebben. Werd die bitch gewoon boos mij. Nigga whut?
Fixed Gr Gr.quote:
Droog je tranen ookal heb je veel verdriet.quote:
Je wilde hem pootje haken?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:22 schreef stinkie het volgende:
Liep een echte ecto met skinnyjeans en hipsterbaardje voor me. En een Anastasia zonnebril op. Kreeg de neiging een Raymond te doen op 'm.
Serieus geen idee wat me overkwam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten wij nu raden wat je bent?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik rijs zo hard dat je mij moet blussen met water.
ooooooooh
Eehhhhhhhh shiiieeetttttquote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik rijs zo hard dat je mij moet blussen met water.
ooooooooh
Aziaat gespotquote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik rijst zo hard dat je mij moet blussen met water.
ooooooooh
Whaddup G, ik had gedroomd dat de vissen van het sushirestaurant allemaal uit het aquarium kwamen was er stond. Maar ze waren al helemaal gegrilld en shit, terwijl ze nog leefden, was een nieuwe Japanse methode. Dus er zwommen allemaal vissen in met zwarte grillstrepen en geel van de marinade en zo.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:14 schreef Ethanolic het volgende:
Hee broertje goeiemorgen man lekker geslapen?
Aan de posts te zien nietsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)_bart_smit_fold.html
Nulty en Montelly, wat studeren jullie?
Ik kan me groep 2 niet eens herinnerenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:20 schreef McNulty het volgende:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je wilde hem pootje haken?fix je quoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |