Eehhhhhhhh shiiieeetttttquote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik rijs zo hard dat je mij moet blussen met water.
ooooooooh
Aziaat gespotquote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik rijst zo hard dat je mij moet blussen met water.
ooooooooh
Whaddup G, ik had gedroomd dat de vissen van het sushirestaurant allemaal uit het aquarium kwamen was er stond. Maar ze waren al helemaal gegrilld en shit, terwijl ze nog leefden, was een nieuwe Japanse methode. Dus er zwommen allemaal vissen in met zwarte grillstrepen en geel van de marinade en zo.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:14 schreef Ethanolic het volgende:
Hee broertje goeiemorgen man lekker geslapen?
Aan de posts te zien nietsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)_bart_smit_fold.html
Nulty en Montelly, wat studeren jullie?
Ik kan me groep 2 niet eens herinnerenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:20 schreef McNulty het volgende:
In groep 2 had juf een speelcircuit uit gestald in het klaslokaal. Dan mocht je even met bepaald speelgoed spelen en daarna moest er geroteerd worden. Ik kwam bij de poppen aan en ik moest er echt helemaal niets van hebben. Werd die bitch gewoon boos mij. Nigga whut?
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je wilde hem pootje haken?fix je quoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Sick man.. kijk uit met die drugs.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Whaddup G, ik had gedroomd dat de vissen van het sushirestaurant allemaal uit het aquarium kwamen was er stond. Maar ze waren al helemaal gegrilld en shit, terwijl ze nog leefden, was een nieuwe Japanse methode. Dus er zwommen allemaal vissen in met zwarte grillstrepen en geel van de marinade en zo.
Moet echt uit gaan kijken met die ZMA.
Hey Pim.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:14 schreef VMSDKR het volgende:
Wat een teringlekker nummer is dit jongens. Godverdomme. Yuri no1 mcnulty awesome etha xa1pt jakkenhakker ray fathank
Je kan zon pareltje niet herproduceren, het is iets unieks, heeft een unieke ladingquote:
Denken dat je in een vrije samenleving leeftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |