Copthorne heet 'ie, Copthorne.quote:Op maandag 29 september 2014 10:06 schreef TntMobius het volgende:
Goed topic. Erg informatief en goed onderbouwt ook. Ik zou hier graag meer over willen leren in de nabije toekomst en hoop dan ook wat wijzer te worden van jou critiek.
aka verschrikkelijke mongool.quote:Op maandag 29 september 2014 10:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Copthorne heet 'ie, Copthorne.
Klopt. Geen hoge verwachtingenquote:Op maandag 29 september 2014 10:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Copthorne heet 'ie, Copthorne.
jou critiekquote:Op maandag 29 september 2014 10:12 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Klopt. Geen hoge verwachtingen
Nou nou.quote:Op maandag 29 september 2014 10:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
aka verschrikkelijke mongool.
Sorry ik liet me even gaan. Wilde ook eens DM's voorzien van portie gescheld ontvangen.quote:
Ik heb er beelden van gezien maar fris is anders.quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wilde ook eens DM's voorzien van portie gescheld ontvangen.
Het is wel frappant dat je iemand beticht niet wijs te zijn en vervolgens een persoonlijk voornaamwoord ipv een bezittelijk voornaamwoord gebruikt om een fout gespeld woord te duiden.quote:
Haten op mensen met dyslexiequote:Op maandag 29 september 2014 10:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is wel frappant dat je iemand beticht niet wijs te zijn en vervolgens een persoonlijk voornaamwoord ipv een bezittelijk voornaamwoord gebruikt om een fout gespeld woord te duiden.
Goede blog wel.quote:Op maandag 29 september 2014 10:25 schreef Copthorne het volgende:
http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Dankje, het heeft dan ook bloed, zweet en tranen gekost.quote:
Ik heb BT de blog van 30 januari doorgestuurd.quote:Op maandag 29 september 2014 10:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dankje, het heeft dan ook bloed, zweet en tranen gekost.
Terechte DM.quote:Op maandag 29 september 2014 10:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb BT de blog van 30 januari doorgestuurd.
quote:Op maandag 29 september 2014 10:25 schreef Copthorne het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid, hoe kom jij tot deze conclusie?quote:Op maandag 29 september 2014 10:09 schreef LudoSanders het volgende:
Wel grappig dat ik mij jou voorstel als de door jou geschetste WOW-nerd.
Dan moet je de homo-kaart spelen, de beste man heeft mij al driemaal bejegend.quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sorry ik liet me even gaan. Wilde ook eens DM's voorzien van portie gescheld ontvangen.
uhm wtfquote:Op maandag 29 september 2014 10:25 schreef Copthorne het volgende:
Vrouwen met een paardenstaartquote:
Stuur die van mij wel door.quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sorry ik liet me even gaan. Wilde ook eens DM's voorzien van portie gescheld ontvangen.
Nee?quote:Op maandag 29 september 2014 12:14 schreef Eyip het volgende:
Als man zijnde niet genoeg hebben aan één staart en er twee nemen.
Kom je weer in ieder topic haten, nerdje?quote:Op maandag 29 september 2014 12:41 schreef pijltjegooien het volgende:
Hoezo heb je hier last van?
Koop een dagboek josti.
Zolang jij aids opent wel ja.quote:Op maandag 29 september 2014 12:42 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Kom je weer in ieder topic haten, nerdje?
Ga wat nuttigs doen.
hij bedoelt dat je piemel ook een staart is ahahahquote:Op maandag 29 september 2014 12:23 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Nee?Dat bestáát niet toch?!
Oh, ik zag even een man voor me met 2 staartjes in z'n harenquote:Op maandag 29 september 2014 12:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
hij bedoelt dat je piemel ook een staart is ahahah
Mooien vrouw hoor.quote:
waaromquote:Op maandag 29 september 2014 13:01 schreef gijs071 het volgende:
altijd als ik een man met paardenstaart zie heb ik de neiging hem af te knippen
akkoordquote:Op maandag 29 september 2014 14:58 schreef Karina het volgende:
Niks mis met mannen met een staart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom hoor ik dan niemand over vrouwen met kort haar ? Als we dan toch in stereotypes gaan denken.quote:Op maandag 29 september 2014 15:05 schreef Fascination het volgende:
Kklelijk inderdaad. Lang haar bij een man kan nog tot een bepaalde lengte, maar in een staart: NEEN.![]()
Beetje de "kort pittig kapsel"-variant bij mannen.
Jammer dat er niet meer is.quote:Op maandag 29 september 2014 10:25 schreef Copthorne het volgende:
De gehele redactie werkt daar momenteel met bloed, zweet en tranen aan om een ieder te voorzien van gepast en ongepast kledingadvies.quote:Op maandag 29 september 2014 15:48 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Jammer dat er niet meer is.
Zwaar ontopic deze foto maar daar heb ik geen bezwaar tegenquote:
Mijn excuses, de indruk werd gewekt dat de site redelijk inactief was.quote:Op maandag 29 september 2014 17:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De gehele redactie werkt daar momenteel met bloed, zweet en tranen aan om een ieder te voorzien van gepast en ongepast kledingadvies.
dude, wtfquote:
Dat eerste lijkt meer op een knotje.quote:Op maandag 29 september 2014 14:58 schreef Karina het volgende:
Niks mis met mannen met een staart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OK met echt staartje danquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:41 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt meer op een knotje.
Zo'n mannelijke kop. Geprononceerde kaaklijn, grote neus en dan dat wijvenkapsel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
OK met echt staartje dan
[ afbeelding ]
Vind je hem echt knap?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
OK met echt staartje dan
[ afbeelding ]
Vind ik me moeilijk voor te stellen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Aantrekkelijk is een beter woord.
Zo'n hipsterknotje jaquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:06 schreef anti-loper het volgende:
Je hebt ook dudes die een staartje hebben en dan de zijkanten opgeschoren
Dat vind ik nog wel best nice
Tja je bent niet de enige daarin trouwensquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:06 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Vind ik me moeilijk voor te stellen.
Dat is best fresh jaquote:
echtquote:
Had al verwacht dat jij zo iets mooi zou vindenquote:
zou wel zo'n kapsel als Zlatan nemenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:16 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
ja eend laat je haren maar groeien
quote:
Ja, fantastisch. En dan ook een baard erbij en het plaatje is compleet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:17 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Had al verwacht dat jij zo iets mooi zou vinden
vieze hipsterloverquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Ja, fantastisch. En dan ook een baard erbij en het plaatje is compleet.
Omdat ik niet aan je voorkeuren voldoequote:Op dinsdag 30 september 2014 20:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom word ik aangevallen op mijn onschuldige voorkeuren
Eerlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:31 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Omdat ik niet aan je voorkeuren voldoe
Misschien vind ze mij opeens super leuk omdat ik zo eerlijk benquote:
Geeft niet, ik ook niet aan de jouwe.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:31 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Omdat ik niet aan je voorkeuren voldoe
Ohja ik val zeker alleen op sletjesquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ook niet aan de jouwe.
Helaas.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:32 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Misschien vind ze mij opeens super leuk omdat ik zo eerlijk ben
Je bent wel scherp vandaag.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ohja ik val zeker alleen op sletjes [ afbeelding ]
Oh oke jammer ik heb nog geen baardgroeiquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Ja, fantastisch. En dan ook een baard erbij en het plaatje is compleet.
Ja thanksquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je bent wel scherp vandaag.
Moet ik ook eens doen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:36 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja thanks
Vandaag naar de kapper geweest en goed getraind.
Voel mij weer helemaal fresh
Gaf mij wel een mentale boostquote:
Het knippen of het trainen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:40 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Gaf mij wel een mentale boost
Had een dipje de afgelopen paar dagen
Knippenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het knippen of het trainen?
Oh.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:41 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Knippen
Trainen doe ik zowat elke dag
Had jij het over trainen?quote:
Jij gaat vaak naar de kapperquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:36 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja thanks
Vandaag naar de kapper geweest en goed getraind.
Voel mij weer helemaal fresh
om de 2/3 wekenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij gaat vaak naar de kapper
quote:
Anders zien mijn haren er niet meer zo fresh uitquote:
hahahaquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar een paar keer zelf geknipt
Ik was serieus. Ik meende altijd dat er bij een moskee vaak een barbier was die goed knipt en je schoor. Vooral dat laatste lijkt me aangenaam.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:46 schreef anti-loper het volgende:
[..]
lachje gedaan
nee gewoon een echte kapper/kapsalon
Mooi niveau l ddoquote:Op maandag 29 september 2014 10:24 schreef LudoSanders het volgende:
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER SPREEKT DE BRANDWEER
Heb jij undercut?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:48 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hahaha
Puntjes bijknippen zeker? Ja mijn zijkanten moeten steeds straks worden gemaakt en overloop ook
In een moskee heb ik het nooit gehoord , maar je hebt wel van die buitenlanders die in het in de garage van een clubhuis/café doen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik was serieus. Ik meende altijd dat er bij een moskee vaak een barbier was die goed knipt en je schoor. Vooral dat laatste lijkt me aangenaam.
Nee, zelf een pony geknipt. Ik weet niet wat voor fase ik toen doormaakte.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:48 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hahaha
Puntjes bijknippen zeker? Ja mijn zijkanten moeten steeds straks worden gemaakt en overloop ook
Ze zeggen wel dat Turkse kappers het beste zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar een paar keer zelf geknipt
Ja. Ene kant heb ik heel strak en aan de andere kant een overloopquote:
Niks mis met zelf je haar knippen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, zelf een pony geknipt. Ik weet niet wat voor fase ik toen doormaakte.
Had ik ook de afgelopen 2 jaar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:50 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja. Ene kant heb ik heel strak en aan de andere kant een overloop
Behalve dat ik 12 leek met die pony.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks mis met zelf je haar knippen.
Niks mis met.. oh laat ook maar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Behalve dat ik 12 leek met die pony.
Ik heb ook geen mocrostijl hoor :/quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:51 schreef voederbietel het volgende:
Maar dan lang boven op, niet mocro styl. En geen overloop.
Ik heb hard geprobeerd me hier iets bij voor te stellen maar het is niet gelukt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:51 schreef voederbietel het volgende:
Maar dan lang boven op, niet mocro styl. En geen overloop.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb hard geprobeerd me hier iets bij voor te stellen maar het is niet gelukt.
Van Wikipedia.quote:Before World War One men generally had longer hair and beards. However, short hair on men was introduced in World War One for soldiers. Slaves and defeated armies were often required to shave their heads. The trench warfare in 1914 to 1918 exposed men to flea and lice infestations, which prompted the order to cut short hair, establishing a military tradition.
Nog steeds.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Van Wikipedia.
Kort haar was toen voornamelijk voor het kanonnenvoer.
zo iets heb ik dus maar boven kant niet zo langquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was het idee.
Maar ik heb een schijt hekel aan iets in m'n haar dus de uitwerking was anders.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:53 schreef anti-loper het volgende:
[ afbeelding ]
Van mij is het ook zo iets alleen zwart haar.
en de ene kant is zo
[ afbeelding ]
alleen bij mij is de lijn niet zo duidelijk. Het loopt over van donker naar licht.
Dit is ook leuk:quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was het idee.
Maar ik heb een schijt hekel aan iets in m'n haar dus de uitwerking was anders.
Daar leek het wel wat op, alleen m'n baard is voller.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Dit is ook leuk:
[ afbeelding ]
Dat kan je alleen krijgen als je haren uit zich zelf zo warrig gaan staanquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Dit is ook leuk:
[ afbeelding ]
Je haar niet kapot wassen en veel buiten zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:57 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dat kan je alleen krijgen als je haren uit zich zelf zo warrig gaan staan
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar leek het wel wat op, alleen m'n baard is voller.
Mijn haren gaan altijd uit zichzelf zo naar rechts zitten. Dat ik van zelf zo'n scheiding krijgquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je haar niet kapot wassen en veel buiten zijn.
Geen gel en je haar niet meer wassen dus.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:59 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Mijn haren gaan altijd uit zichzelf zo naar rechts zitten. Dat ik van zelf zo'n scheiding krijg
Jezusquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:56 schreef Flitskikker het volgende:
Ik mis Frank_Drebin met plaatjes van Steven Seagal.
Dan doe ik het maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaquote:
Met gel krijg ik zo'n matte look.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen gel en je haar niet meer wassen dus.
Kale koppen niet te stoppen?quote:
gwn millimetere jatogquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:01 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
mijn haar is van veel te slechte kwaliteit voor dat soort kapsels
neem extensionsquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:01 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
mijn haar is van veel te slechte kwaliteit voor dat soort kapsels
Struggles.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:02 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Heb ik nog overwogen, maar past niet bij mijn (graf)kop.
Bivakmuts.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:02 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Heb ik nog overwogen, maar past niet bij mijn (graf)kop.
Maar?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:04 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik wou dat mijn haar elke dag zo zat:
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is zo'n leuke vrouw hequote:Op dinsdag 30 september 2014 21:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral ketting met peace maakt het afquote:
Ik ben dus wel je type?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Vooral ketting met peace maakt het af
goede outfit
Ik zou jou zeker doenquote:
Dit inderdaad, ik zou het wel met haar persoonlijkheid doenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:14 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik zou jou zeker doen
alleen al omdat je altijd van die scherpe uitspraken hebt
Qua uiterlijk van wat ik tot nu toe heb gezien , is ze best smakelijkquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ik zou het wel met haar persoonlijkheid doen
Persoonlijkheid kun je niet neuken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ik zou het wel met haar persoonlijkheid doen
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Persoonlijkheid kun je niet neuken.
Let maar opquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Persoonlijkheid kun je niet neuken.
Why?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:18 schreef voederbietel het volgende:
Welke studie deed jij ook alweer N_t_ ?
waarom ga je wegquote:
Ik moest eerst opzoeken van wat celibatair was , maar toen dacht ik van ohja celibaatquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Houses' persoonlijkheid is celibatair.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:36 schreef Pixxie. het volgende:
Mannen met lang haar zijn fucking sexy![]()
![]()
Ik weet niet met wat voor autisten jij omgaat, in mijn vriendengroep doen mensen dat nietquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zou je weten als je wat meer naar buiten zou gaan.
wajohh gangster-alertquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:37 schreef BozeHaas het volgende:
Ik loop altijd over straat met mijn paardenstaart paraat klikklakboem haters open vuur want mijn wolvenshirt is O zo duur
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |