Nee, zelf een pony geknipt. Ik weet niet wat voor fase ik toen doormaakte.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:48 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hahaha
Puntjes bijknippen zeker? Ja mijn zijkanten moeten steeds straks worden gemaakt en overloop ook
Ze zeggen wel dat Turkse kappers het beste zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar een paar keer zelf geknipt
Ja. Ene kant heb ik heel strak en aan de andere kant een overloopquote:
Niks mis met zelf je haar knippen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, zelf een pony geknipt. Ik weet niet wat voor fase ik toen doormaakte.
Had ik ook de afgelopen 2 jaar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:50 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja. Ene kant heb ik heel strak en aan de andere kant een overloop
Behalve dat ik 12 leek met die pony.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks mis met zelf je haar knippen.
Niks mis met.. oh laat ook maar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Behalve dat ik 12 leek met die pony.
Ik heb ook geen mocrostijl hoor :/quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:51 schreef voederbietel het volgende:
Maar dan lang boven op, niet mocro styl. En geen overloop.
Ik heb hard geprobeerd me hier iets bij voor te stellen maar het is niet gelukt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:51 schreef voederbietel het volgende:
Maar dan lang boven op, niet mocro styl. En geen overloop.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb hard geprobeerd me hier iets bij voor te stellen maar het is niet gelukt.
Van Wikipedia.quote:Before World War One men generally had longer hair and beards. However, short hair on men was introduced in World War One for soldiers. Slaves and defeated armies were often required to shave their heads. The trench warfare in 1914 to 1918 exposed men to flea and lice infestations, which prompted the order to cut short hair, establishing a military tradition.
Nog steeds.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Van Wikipedia.
Kort haar was toen voornamelijk voor het kanonnenvoer.
zo iets heb ik dus maar boven kant niet zo langquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was het idee.
Maar ik heb een schijt hekel aan iets in m'n haar dus de uitwerking was anders.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:53 schreef anti-loper het volgende:
[ afbeelding ]
Van mij is het ook zo iets alleen zwart haar.
en de ene kant is zo
[ afbeelding ]
alleen bij mij is de lijn niet zo duidelijk. Het loopt over van donker naar licht.
Dit is ook leuk:quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was het idee.
Maar ik heb een schijt hekel aan iets in m'n haar dus de uitwerking was anders.
Daar leek het wel wat op, alleen m'n baard is voller.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Dit is ook leuk:
[ afbeelding ]
Dat kan je alleen krijgen als je haren uit zich zelf zo warrig gaan staanquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Dit is ook leuk:
[ afbeelding ]
Je haar niet kapot wassen en veel buiten zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:57 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dat kan je alleen krijgen als je haren uit zich zelf zo warrig gaan staan
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar leek het wel wat op, alleen m'n baard is voller.
Mijn haren gaan altijd uit zichzelf zo naar rechts zitten. Dat ik van zelf zo'n scheiding krijgquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je haar niet kapot wassen en veel buiten zijn.
Geen gel en je haar niet meer wassen dus.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:59 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Mijn haren gaan altijd uit zichzelf zo naar rechts zitten. Dat ik van zelf zo'n scheiding krijg
Jezusquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:56 schreef Flitskikker het volgende:
Ik mis Frank_Drebin met plaatjes van Steven Seagal.
Dan doe ik het maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |