Het knippen of het trainen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:40 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Gaf mij wel een mentale boost
Had een dipje de afgelopen paar dagen
Knippenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het knippen of het trainen?
Oh.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:41 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Knippen
Trainen doe ik zowat elke dag
Had jij het over trainen?quote:
Jij gaat vaak naar de kapperquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:36 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja thanks
Vandaag naar de kapper geweest en goed getraind.
Voel mij weer helemaal fresh
om de 2/3 wekenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij gaat vaak naar de kapper
quote:
Anders zien mijn haren er niet meer zo fresh uitquote:
hahahaquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar een paar keer zelf geknipt
Ik was serieus. Ik meende altijd dat er bij een moskee vaak een barbier was die goed knipt en je schoor. Vooral dat laatste lijkt me aangenaam.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:46 schreef anti-loper het volgende:
[..]
lachje gedaan
nee gewoon een echte kapper/kapsalon
Mooi niveau l ddoquote:Op maandag 29 september 2014 10:24 schreef LudoSanders het volgende:
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER SPREEKT DE BRANDWEER
Heb jij undercut?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:48 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hahaha
Puntjes bijknippen zeker? Ja mijn zijkanten moeten steeds straks worden gemaakt en overloop ook
In een moskee heb ik het nooit gehoord , maar je hebt wel van die buitenlanders die in het in de garage van een clubhuis/café doen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik was serieus. Ik meende altijd dat er bij een moskee vaak een barbier was die goed knipt en je schoor. Vooral dat laatste lijkt me aangenaam.
Nee, zelf een pony geknipt. Ik weet niet wat voor fase ik toen doormaakte.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:48 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hahaha
Puntjes bijknippen zeker? Ja mijn zijkanten moeten steeds straks worden gemaakt en overloop ook
Ze zeggen wel dat Turkse kappers het beste zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar een paar keer zelf geknipt
Ja. Ene kant heb ik heel strak en aan de andere kant een overloopquote:
Niks mis met zelf je haar knippen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, zelf een pony geknipt. Ik weet niet wat voor fase ik toen doormaakte.
Had ik ook de afgelopen 2 jaar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:50 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja. Ene kant heb ik heel strak en aan de andere kant een overloop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |