Copthorne heet 'ie, Copthorne.quote:Op maandag 29 september 2014 10:06 schreef TntMobius het volgende:
Goed topic. Erg informatief en goed onderbouwt ook. Ik zou hier graag meer over willen leren in de nabije toekomst en hoop dan ook wat wijzer te worden van jou critiek.
aka verschrikkelijke mongool.quote:Op maandag 29 september 2014 10:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Copthorne heet 'ie, Copthorne.
Klopt. Geen hoge verwachtingenquote:Op maandag 29 september 2014 10:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Copthorne heet 'ie, Copthorne.
jou critiekquote:Op maandag 29 september 2014 10:12 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Klopt. Geen hoge verwachtingen
Nou nou.quote:Op maandag 29 september 2014 10:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
aka verschrikkelijke mongool.
Sorry ik liet me even gaan. Wilde ook eens DM's voorzien van portie gescheld ontvangen.quote:
Ik heb er beelden van gezien maar fris is anders.quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wilde ook eens DM's voorzien van portie gescheld ontvangen.
Het is wel frappant dat je iemand beticht niet wijs te zijn en vervolgens een persoonlijk voornaamwoord ipv een bezittelijk voornaamwoord gebruikt om een fout gespeld woord te duiden.quote:
Haten op mensen met dyslexiequote:Op maandag 29 september 2014 10:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is wel frappant dat je iemand beticht niet wijs te zijn en vervolgens een persoonlijk voornaamwoord ipv een bezittelijk voornaamwoord gebruikt om een fout gespeld woord te duiden.
Goede blog wel.quote:Op maandag 29 september 2014 10:25 schreef Copthorne het volgende:
http://ludosfashionblog.wordpress.com/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |