Copthorne heet 'ie, Copthorne.quote:Op maandag 29 september 2014 10:06 schreef TntMobius het volgende:
Goed topic. Erg informatief en goed onderbouwt ook. Ik zou hier graag meer over willen leren in de nabije toekomst en hoop dan ook wat wijzer te worden van jou critiek.
aka verschrikkelijke mongool.quote:Op maandag 29 september 2014 10:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Copthorne heet 'ie, Copthorne.
Klopt. Geen hoge verwachtingenquote:Op maandag 29 september 2014 10:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Copthorne heet 'ie, Copthorne.
jou critiekquote:Op maandag 29 september 2014 10:12 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Klopt. Geen hoge verwachtingen
Nou nou.quote:Op maandag 29 september 2014 10:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
aka verschrikkelijke mongool.
Sorry ik liet me even gaan. Wilde ook eens DM's voorzien van portie gescheld ontvangen.quote:
Ik heb er beelden van gezien maar fris is anders.quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wilde ook eens DM's voorzien van portie gescheld ontvangen.
Het is wel frappant dat je iemand beticht niet wijs te zijn en vervolgens een persoonlijk voornaamwoord ipv een bezittelijk voornaamwoord gebruikt om een fout gespeld woord te duiden.quote:
Haten op mensen met dyslexiequote:Op maandag 29 september 2014 10:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is wel frappant dat je iemand beticht niet wijs te zijn en vervolgens een persoonlijk voornaamwoord ipv een bezittelijk voornaamwoord gebruikt om een fout gespeld woord te duiden.
Goede blog wel.quote:Op maandag 29 september 2014 10:25 schreef Copthorne het volgende:
http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Dankje, het heeft dan ook bloed, zweet en tranen gekost.quote:
Ik heb BT de blog van 30 januari doorgestuurd.quote:Op maandag 29 september 2014 10:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dankje, het heeft dan ook bloed, zweet en tranen gekost.
Terechte DM.quote:Op maandag 29 september 2014 10:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb BT de blog van 30 januari doorgestuurd.
quote:Op maandag 29 september 2014 10:25 schreef Copthorne het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid, hoe kom jij tot deze conclusie?quote:Op maandag 29 september 2014 10:09 schreef LudoSanders het volgende:
Wel grappig dat ik mij jou voorstel als de door jou geschetste WOW-nerd.
Dan moet je de homo-kaart spelen, de beste man heeft mij al driemaal bejegend.quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sorry ik liet me even gaan. Wilde ook eens DM's voorzien van portie gescheld ontvangen.
uhm wtfquote:Op maandag 29 september 2014 10:25 schreef Copthorne het volgende:
Vrouwen met een paardenstaartquote:
Stuur die van mij wel door.quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sorry ik liet me even gaan. Wilde ook eens DM's voorzien van portie gescheld ontvangen.
Nee?quote:Op maandag 29 september 2014 12:14 schreef Eyip het volgende:
Als man zijnde niet genoeg hebben aan één staart en er twee nemen.
Kom je weer in ieder topic haten, nerdje?quote:Op maandag 29 september 2014 12:41 schreef pijltjegooien het volgende:
Hoezo heb je hier last van?
Koop een dagboek josti.
Zolang jij aids opent wel ja.quote:Op maandag 29 september 2014 12:42 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Kom je weer in ieder topic haten, nerdje?
Ga wat nuttigs doen.
hij bedoelt dat je piemel ook een staart is ahahahquote:Op maandag 29 september 2014 12:23 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Nee?Dat bestáát niet toch?!
Oh, ik zag even een man voor me met 2 staartjes in z'n harenquote:Op maandag 29 september 2014 12:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
hij bedoelt dat je piemel ook een staart is ahahah
Mooien vrouw hoor.quote:
waaromquote:Op maandag 29 september 2014 13:01 schreef gijs071 het volgende:
altijd als ik een man met paardenstaart zie heb ik de neiging hem af te knippen
akkoordquote:Op maandag 29 september 2014 14:58 schreef Karina het volgende:
Niks mis met mannen met een staart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom hoor ik dan niemand over vrouwen met kort haar ? Als we dan toch in stereotypes gaan denken.quote:Op maandag 29 september 2014 15:05 schreef Fascination het volgende:
Kklelijk inderdaad. Lang haar bij een man kan nog tot een bepaalde lengte, maar in een staart: NEEN.![]()
Beetje de "kort pittig kapsel"-variant bij mannen.
Jammer dat er niet meer is.quote:Op maandag 29 september 2014 10:25 schreef Copthorne het volgende:
De gehele redactie werkt daar momenteel met bloed, zweet en tranen aan om een ieder te voorzien van gepast en ongepast kledingadvies.quote:Op maandag 29 september 2014 15:48 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Jammer dat er niet meer is.
Zwaar ontopic deze foto maar daar heb ik geen bezwaar tegenquote:
Mijn excuses, de indruk werd gewekt dat de site redelijk inactief was.quote:Op maandag 29 september 2014 17:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De gehele redactie werkt daar momenteel met bloed, zweet en tranen aan om een ieder te voorzien van gepast en ongepast kledingadvies.
dude, wtfquote:
Dat eerste lijkt meer op een knotje.quote:Op maandag 29 september 2014 14:58 schreef Karina het volgende:
Niks mis met mannen met een staart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OK met echt staartje danquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:41 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt meer op een knotje.
Zo'n mannelijke kop. Geprononceerde kaaklijn, grote neus en dan dat wijvenkapsel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
OK met echt staartje dan
[ afbeelding ]
Vind je hem echt knap?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
OK met echt staartje dan
[ afbeelding ]
Vind ik me moeilijk voor te stellen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Aantrekkelijk is een beter woord.
Zo'n hipsterknotje jaquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:06 schreef anti-loper het volgende:
Je hebt ook dudes die een staartje hebben en dan de zijkanten opgeschoren
Dat vind ik nog wel best nice
Tja je bent niet de enige daarin trouwensquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:06 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Vind ik me moeilijk voor te stellen.
Dat is best fresh jaquote:
echtquote:
Had al verwacht dat jij zo iets mooi zou vindenquote:
zou wel zo'n kapsel als Zlatan nemenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:16 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
ja eend laat je haren maar groeien
quote:
Ja, fantastisch. En dan ook een baard erbij en het plaatje is compleet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:17 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Had al verwacht dat jij zo iets mooi zou vinden
vieze hipsterloverquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Ja, fantastisch. En dan ook een baard erbij en het plaatje is compleet.
Omdat ik niet aan je voorkeuren voldoequote:Op dinsdag 30 september 2014 20:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom word ik aangevallen op mijn onschuldige voorkeuren
Eerlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:31 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Omdat ik niet aan je voorkeuren voldoe
Misschien vind ze mij opeens super leuk omdat ik zo eerlijk benquote:
Geeft niet, ik ook niet aan de jouwe.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:31 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Omdat ik niet aan je voorkeuren voldoe
Ohja ik val zeker alleen op sletjesquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ook niet aan de jouwe.
Helaas.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:32 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Misschien vind ze mij opeens super leuk omdat ik zo eerlijk ben
Je bent wel scherp vandaag.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ohja ik val zeker alleen op sletjes [ afbeelding ]
Oh oke jammer ik heb nog geen baardgroeiquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Ja, fantastisch. En dan ook een baard erbij en het plaatje is compleet.
Ja thanksquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je bent wel scherp vandaag.
Moet ik ook eens doen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:36 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja thanks
Vandaag naar de kapper geweest en goed getraind.
Voel mij weer helemaal fresh
Gaf mij wel een mentale boostquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |