Dankje, het heeft dan ook bloed, zweet en tranen gekost.quote:
Ik heb BT de blog van 30 januari doorgestuurd.quote:Op maandag 29 september 2014 10:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dankje, het heeft dan ook bloed, zweet en tranen gekost.
Terechte DM.quote:Op maandag 29 september 2014 10:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb BT de blog van 30 januari doorgestuurd.
quote:Op maandag 29 september 2014 10:25 schreef Copthorne het volgende:
http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Puur uit nieuwsgierigheid, hoe kom jij tot deze conclusie?quote:Op maandag 29 september 2014 10:09 schreef LudoSanders het volgende:
Wel grappig dat ik mij jou voorstel als de door jou geschetste WOW-nerd.
Dan moet je de homo-kaart spelen, de beste man heeft mij al driemaal bejegend.quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sorry ik liet me even gaan. Wilde ook eens DM's voorzien van portie gescheld ontvangen.
uhm wtfquote:Op maandag 29 september 2014 10:25 schreef Copthorne het volgende:
http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Vrouwen met een paardenstaartquote:
Stuur die van mij wel door.quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sorry ik liet me even gaan. Wilde ook eens DM's voorzien van portie gescheld ontvangen.
Nee?quote:Op maandag 29 september 2014 12:14 schreef Eyip het volgende:
Als man zijnde niet genoeg hebben aan één staart en er twee nemen.
Kom je weer in ieder topic haten, nerdje?quote:Op maandag 29 september 2014 12:41 schreef pijltjegooien het volgende:
Hoezo heb je hier last van?
Koop een dagboek josti.
Zolang jij aids opent wel ja.quote:Op maandag 29 september 2014 12:42 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Kom je weer in ieder topic haten, nerdje?
Ga wat nuttigs doen.
hij bedoelt dat je piemel ook een staart is ahahahquote:Op maandag 29 september 2014 12:23 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Nee?Dat bestáát niet toch?!
Oh, ik zag even een man voor me met 2 staartjes in z'n harenquote:Op maandag 29 september 2014 12:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
hij bedoelt dat je piemel ook een staart is ahahah
Mooien vrouw hoor.quote:
waaromquote:Op maandag 29 september 2014 13:01 schreef gijs071 het volgende:
altijd als ik een man met paardenstaart zie heb ik de neiging hem af te knippen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |