akkoordquote:Op maandag 29 september 2014 14:58 schreef Karina het volgende:
Niks mis met mannen met een staart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom hoor ik dan niemand over vrouwen met kort haar ? Als we dan toch in stereotypes gaan denken.quote:Op maandag 29 september 2014 15:05 schreef Fascination het volgende:
Kklelijk inderdaad. Lang haar bij een man kan nog tot een bepaalde lengte, maar in een staart: NEEN.![]()
Beetje de "kort pittig kapsel"-variant bij mannen.
Jammer dat er niet meer is.quote:Op maandag 29 september 2014 10:25 schreef Copthorne het volgende:
http://ludosfashionblog.wordpress.com/
De gehele redactie werkt daar momenteel met bloed, zweet en tranen aan om een ieder te voorzien van gepast en ongepast kledingadvies.quote:Op maandag 29 september 2014 15:48 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Jammer dat er niet meer is.
Zwaar ontopic deze foto maar daar heb ik geen bezwaar tegenquote:
Mijn excuses, de indruk werd gewekt dat de site redelijk inactief was.quote:Op maandag 29 september 2014 17:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De gehele redactie werkt daar momenteel met bloed, zweet en tranen aan om een ieder te voorzien van gepast en ongepast kledingadvies.
dude, wtfquote:
Dat eerste lijkt meer op een knotje.quote:Op maandag 29 september 2014 14:58 schreef Karina het volgende:
Niks mis met mannen met een staart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OK met echt staartje danquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:41 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt meer op een knotje.
Zo'n mannelijke kop. Geprononceerde kaaklijn, grote neus en dan dat wijvenkapsel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
OK met echt staartje dan
[ afbeelding ]
Vind je hem echt knap?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
OK met echt staartje dan
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |