akkoordquote:Op maandag 29 september 2014 14:58 schreef Karina het volgende:
Niks mis met mannen met een staart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom hoor ik dan niemand over vrouwen met kort haar ? Als we dan toch in stereotypes gaan denken.quote:Op maandag 29 september 2014 15:05 schreef Fascination het volgende:
Kklelijk inderdaad. Lang haar bij een man kan nog tot een bepaalde lengte, maar in een staart: NEEN.![]()
Beetje de "kort pittig kapsel"-variant bij mannen.
Jammer dat er niet meer is.quote:Op maandag 29 september 2014 10:25 schreef Copthorne het volgende:
http://ludosfashionblog.wordpress.com/
De gehele redactie werkt daar momenteel met bloed, zweet en tranen aan om een ieder te voorzien van gepast en ongepast kledingadvies.quote:Op maandag 29 september 2014 15:48 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Jammer dat er niet meer is.
Zwaar ontopic deze foto maar daar heb ik geen bezwaar tegenquote:
Mijn excuses, de indruk werd gewekt dat de site redelijk inactief was.quote:Op maandag 29 september 2014 17:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De gehele redactie werkt daar momenteel met bloed, zweet en tranen aan om een ieder te voorzien van gepast en ongepast kledingadvies.
dude, wtfquote:
Dat eerste lijkt meer op een knotje.quote:Op maandag 29 september 2014 14:58 schreef Karina het volgende:
Niks mis met mannen met een staart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OK met echt staartje danquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:41 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt meer op een knotje.
Zo'n mannelijke kop. Geprononceerde kaaklijn, grote neus en dan dat wijvenkapsel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
OK met echt staartje dan
[ afbeelding ]
Vind je hem echt knap?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
OK met echt staartje dan
[ afbeelding ]
Vind ik me moeilijk voor te stellen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Aantrekkelijk is een beter woord.
Zo'n hipsterknotje jaquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:06 schreef anti-loper het volgende:
Je hebt ook dudes die een staartje hebben en dan de zijkanten opgeschoren
Dat vind ik nog wel best nice
Tja je bent niet de enige daarin trouwensquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:06 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Vind ik me moeilijk voor te stellen.
Dat is best fresh jaquote:
echtquote:
Had al verwacht dat jij zo iets mooi zou vindenquote:
zou wel zo'n kapsel als Zlatan nemenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:16 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
ja eend laat je haren maar groeien
quote:
Ja, fantastisch. En dan ook een baard erbij en het plaatje is compleet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:17 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Had al verwacht dat jij zo iets mooi zou vinden
vieze hipsterloverquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Ja, fantastisch. En dan ook een baard erbij en het plaatje is compleet.
Omdat ik niet aan je voorkeuren voldoequote:Op dinsdag 30 september 2014 20:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom word ik aangevallen op mijn onschuldige voorkeuren
Eerlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:31 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Omdat ik niet aan je voorkeuren voldoe
Misschien vind ze mij opeens super leuk omdat ik zo eerlijk benquote:
Geeft niet, ik ook niet aan de jouwe.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:31 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Omdat ik niet aan je voorkeuren voldoe
Ohja ik val zeker alleen op sletjesquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ook niet aan de jouwe.
Helaas.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:32 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Misschien vind ze mij opeens super leuk omdat ik zo eerlijk ben
Je bent wel scherp vandaag.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ohja ik val zeker alleen op sletjes [ afbeelding ]
Oh oke jammer ik heb nog geen baardgroeiquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Ja, fantastisch. En dan ook een baard erbij en het plaatje is compleet.
Ja thanksquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je bent wel scherp vandaag.
Moet ik ook eens doen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:36 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja thanks
Vandaag naar de kapper geweest en goed getraind.
Voel mij weer helemaal fresh
Gaf mij wel een mentale boostquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |