jaquote:
Met gel krijg ik zo'n matte look.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen gel en je haar niet meer wassen dus.
Kale koppen niet te stoppen?quote:
gwn millimetere jatogquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:01 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
mijn haar is van veel te slechte kwaliteit voor dat soort kapsels
neem extensionsquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:01 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
mijn haar is van veel te slechte kwaliteit voor dat soort kapsels
Struggles.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:02 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Heb ik nog overwogen, maar past niet bij mijn (graf)kop.
Bivakmuts.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:02 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Heb ik nog overwogen, maar past niet bij mijn (graf)kop.
Maar?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:04 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik wou dat mijn haar elke dag zo zat:
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is zo'n leuke vrouw hequote:Op dinsdag 30 september 2014 21:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral ketting met peace maakt het afquote:
Ik ben dus wel je type?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Vooral ketting met peace maakt het af
goede outfit
Ik zou jou zeker doenquote:
Dit inderdaad, ik zou het wel met haar persoonlijkheid doenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:14 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik zou jou zeker doen
alleen al omdat je altijd van die scherpe uitspraken hebt
Qua uiterlijk van wat ik tot nu toe heb gezien , is ze best smakelijkquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ik zou het wel met haar persoonlijkheid doen
Persoonlijkheid kun je niet neuken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ik zou het wel met haar persoonlijkheid doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |