quote:
Ik denk dat dit een groot succes wordt, met een kloon een sloot links neerflikkeren zonder er een woord bij te zeggen.quote:
Ben jij niet iemand die uitkeek naar de nieuwe FlyLo?quote:Op zondag 28 september 2014 16:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een groot succes wordt, met een kloon een sloot links neerflikkeren zonder er een woord bij te zeggen.
Jaquote:Op zondag 28 september 2014 16:49 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ben jij niet iemand die uitkeek naar de nieuwe FlyLo?
Heb al 2 posts in dit topic erover geplaatst.quote:Op zondag 28 september 2014 16:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaAlbum is nog niet uit toch? Of is 'ie gelekt?
Ik luister liever naar muziek dan dat ik erover praat. Zeikerd.quote:Op zondag 28 september 2014 16:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een groot succes wordt, met een kloon een sloot links neerflikkeren zonder er een woord bij te zeggen.
En daarom zit je op een forum. Logisch.quote:Op zondag 28 september 2014 16:56 schreef heracles het volgende:
[..]
Ik luister liever naar muziek dan dat ik erover praat. Zeikerd.
Dan snap ik niet wat je in 's hemelsnaam in een topic op FOK! doet.quote:Op zondag 28 september 2014 16:56 schreef heracles het volgende:
[..]
Ik luister liever naar muziek dan dat ik erover praat. Zeikerd.
Muziek delenquote:Op zondag 28 september 2014 16:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat je in 's hemelsnaam in een topic op FOK! doet.
Dat is dan een gemis voor velenquote:Op zondag 28 september 2014 16:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. En ik denk niet dat dat op deze manier een succes wordt.
Wat hij probeert te zeggen is dat het niet erg is als je filmpjes post, maar dat zo weinig mensen alle filmpjes gaan bekijken, als iedereen dat gaat doen gaat dat ten koste van de plezierige discussies die we hier al jarenlang hebben.quote:
Geef je groot gelijk, na 70 minuten van een album begint mijn geduld toch al op te raken hoor, voor de meeste platen is een uur eigenlijk al te lang. Daarom heb ik die Swans plaat van dit jaar ook nog niet herbeluisterdquote:Op zondag 28 september 2014 17:11 schreef Felagund het volgende:
Ik vind het wel een toffe release, maar meestal luister ik maar een album van de drie achter elkaar.
Ik zag hem langskomen bij de laatste toevoegingen van LGW. De omschrijving klonk erg uitnodigend. Zal deze nummers eens aanzetten!quote:Op zondag 28 september 2014 18:43 schreef methodmich het volgende:
Zijn hier trouwens nog mensen die het titelloze debuut van Benjamin Booker al hebben beluisterd? Is wel al een tijdje uit als het goed is. Donkere zanger, met een rauwe stem. Beetje een aparte mix tussen blues, rock en soul. Vooral in de langzamere nummers hoor je dat heerlijk schurende randje op zijn stem.
Staan wel een hoop pareltjes op, hoor. Maar het is wel iets teveel van het goede, ja.quote:Op zondag 28 september 2014 17:07 schreef Kerftminister het volgende:
Ben trouwens rustigjes aan 69 Love Songs van The Magnetic Fields aan het luisteren, is me aangeraden namelijk toen ik zocht naar wat Jangle Pop, nu is dit niet echt wat ik zoek, maar vind het wel een ambitieuze release. Helaas spreekt het me persoonlijk weinig aan.
Gewoon 3 cd's trouwens, duurt 3 uur bij elkaar.
Ook al gelekt?quote:Op zondag 28 september 2014 21:44 schreef calexico27 het volgende:
De nieuwe van Weezer bevalt mij toch wel zeer goed. Natuurlijk geen Blue of Pinkerton, maar zou best eens de beste na die 2 kunnen worden...
Niet slecht, maar toch vind ik iets te upbeat om het echt geweldig te vinden...quote:Op zondag 28 september 2014 22:16 schreef Tchock het volgende:
Ho wacht. Wat? Ik was er niet op voorbereid dat die plaat van Interpol goed zou zijn.
Dit is echt vet.
Ja, daar ben ik ook maar mee opgehouden. Al betrap ik me er soms wel op dat als ze heel even iets heel tofs maken ik meteen denk "Oh, het is net... "quote:Op zondag 28 september 2014 23:02 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Niet slecht, maar toch vind ik iets te upbeat om het echt geweldig te vinden...
Maar ik moet toegeven dat ik alles van Interpol nog steeds vergelijk met dat meesterlijke debuut, misschien moet ik daar ook gewoon eens mee ophouden.
Oh wauw idd, goed moment ook, ik begon eindelijk in te zien dat Pinkerton en het debuut gewoon briljant zijnquote:Op maandag 29 september 2014 11:52 schreef Kerftminister het volgende:
Die nieuwe Weezer is wel erg goed hoor, ook enorme rating op RYM vergeleken met elke plaat vanaf Pinkerton. Bijna iedereen is positief.
Daar heb je dan lekker de tijd voor genomen. Ik vind alles na de eerste twee platen zeer middelmatig.quote:Op maandag 29 september 2014 12:33 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oh wauw idd, goed moment ook, ik begon eindelijk in te zien dat Pinkerton en het debuut gewoon briljant zijn
....
Klopt, een paar singles vond ik altijd wel tof, maar de rest deed me niets. Pas een week of twee geleden weer eens geprobeerd en het kwartje viel toen welquote:Op maandag 29 september 2014 12:57 schreef Z het volgende:
[..]
Daar heb je dan lekker de tijd voor genomen. Ik vind alles na de eerste twee platen zeer middelmatig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |